Jokiu kardinaliu pokyciu, bet galas... lyg kokio Hyundai'aus ar Kia
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąJokiu kardinaliu pokyciu, bet galas... lyg kokio Hyundai'aus ar Kia
Man tai panasu i situ dvieju masinu hibrida. Bamperis po zibintu is merso, kas liko is citrinos
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąO formulėj vairas yra ne tiek vairas, kiek lėktuvo šturvalas ir sukasi ne daugiau 180 laipsnių. Kadangi bėgių perjungimas irgi prie vairo prikabintas, tai rankų nuo vairo praktiškai nereikia patraukti jokiais atvejais, užtat ir mygeliai taip sudėlioti. Su lengvosiomis juk kiek kitaip, ar ne
Nors is citronistas seip jau visko galima tiketis
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąSveiki, gal žinot kelintais metais pabaigė Ford Scorpio gamybą?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Scorpio
http://lt.wikipedia.org/wiki/Ford_Scorpio
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąanot šitų nuorodų 1998.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Scorpio
http://lt.wikipedia.org/wiki/Ford_Scorpio
Dekui daug kur ieškojauНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Dėl citruso vairo - aš irgi "už". Vis viena mygtukus spausi su ta ranka, su kuria jungi bėgius, todėl geriau, kad tie mygtukai nejudėtų ir liktų toje pačioje pozicijoje relatyviai su ta ranka.
Mano mašinoje mygtukai yra "už" vairo ir sukasi kartu su vairu dėl ko juos patogu pasiekti tik tada, kai vairas būna tiesus. Sukant į posūkį reikia jų vėl per naujo ieškot, nes nesi tikras, kur yra tavo ranka lyginant su tais mygtukais. Citruso atveju, sukant į posūkį, gali tiksliai nutaikyti momentą kada atleisti ranką taip pat, kaip posūkyje perjungiant bėgį.
F1 - visiškai kita istorija. Ten rankų nuo vairo niekada neatitrauki.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąDėl citruso vairo - aš irgi "už". Vis viena mygtukus spausi su ta ranka, su kuria jungi bėgius, todėl geriau, kad tie mygtukai nejudėtų ir liktų toje pačioje pozicijoje relatyviai su ta ranka.
As pvz maigau su ta kuri guli ant vairo. Ir todel labai patogu, kai mygtukai sukiojasi kartu su vairu ir ranka, tada telieka istiesti pirsta.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąE? O kodel tik su ta ranka kuria jungi begius?
As pvz maigau su ta kuri guli ant vairo. Ir todel labai patogu, kai mygtukai sukiojasi kartu su vairu ir ranka, tada telieka istiesti pirsta.
Net pas mane 96m. XM viskas valdosi nuo vairo, dar su APD tai parktiskai visuomet rankos ant jo , o sukant vaira taip padaryta, kad su nyksciu laisvai pasuki... Sakyciau baisiai patogi, persedus ant kitu masinu, pastoviai grabalioju ant vairo mygtukus
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą...o formulėj vairas yra ne tiek vairas, kiek lėktuvo šturvalas ir sukasi ne daugiau 180 laipsnių...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąF-1 visi mygtukai sukiojasi kartu su vairu, kad būtų maksimaliai patogu vairuotojui...
Comment
-
/\ Aciu uz nuotraukas, man kaip F1 gerbejui visada malonu jas matyti. Gaila tik kad dabartines Renault F1 spalvu derinys gan klaikus... Nera ka ir lygintis su cempioniskomis R25/26 spalvomis... Bet tikiuosi kad Reno pasitaisys greitai(na, progresas jau kaip ir matosi), nes sergu visa gerkle ir sirdim uz F.Alonso
prisiminkim cempioniska R26...
Comment
-
Parašė PornStar Rodyti pranešimą/\ Aciu uz nuotraukas...
Siaip dar turiu pora tos renuskes fotkiu... galiu ideti cia... is namu...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąmažesnes pajamas turintiems:
http://www.gazas.lt/?p=317„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąmažesnes pajamas turintiems:
http://www.gazas.lt/?p=317Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
Comment