O formulėj vairas yra ne tiek vairas, kiek lėktuvo šturvalas ir sukasi ne daugiau 180 laipsnių. Kadangi bėgių perjungimas irgi prie vairo prikabintas, tai rankų nuo vairo praktiškai nereikia patraukti jokiais atvejais, užtat ir mygeliai taip sudėlioti. Su lengvosiomis juk kiek kitaip, ar ne
Su lengvosiom irgi nekenktu vairo nepaleisti is ranku
Nors is citronistas seip jau visko galima tiketis
2 nuotraukos rakursu sito naujo BMW priekis primena Lexus, gan keista ta iskila dureliu linija ir rankenos, kazkodel iskyla pries akis Rover 75. Bet siaip gerai atrodo.
Dėl citruso vairo - aš irgi "už". Vis viena mygtukus spausi su ta ranka, su kuria jungi bėgius, todėl geriau, kad tie mygtukai nejudėtų ir liktų toje pačioje pozicijoje relatyviai su ta ranka.
Mano mašinoje mygtukai yra "už" vairo ir sukasi kartu su vairu dėl ko juos patogu pasiekti tik tada, kai vairas būna tiesus. Sukant į posūkį reikia jų vėl per naujo ieškot, nes nesi tikras, kur yra tavo ranka lyginant su tais mygtukais. Citruso atveju, sukant į posūkį, gali tiksliai nutaikyti momentą kada atleisti ranką taip pat, kaip posūkyje perjungiant bėgį.
F1 - visiškai kita istorija. Ten rankų nuo vairo niekada neatitrauki.
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Dėl citruso vairo - aš irgi "už". Vis viena mygtukus spausi su ta ranka, su kuria jungi bėgius, todėl geriau, kad tie mygtukai nejudėtų ir liktų toje pačioje pozicijoje relatyviai su ta ranka.
E? O kodel tik su ta ranka kuria jungi begius?
As pvz maigau su ta kuri guli ant vairo. Ir todel labai patogu, kai mygtukai sukiojasi kartu su vairu ir ranka, tada telieka istiesti pirsta.
E? O kodel tik su ta ranka kuria jungi begius?
As pvz maigau su ta kuri guli ant vairo. Ir todel labai patogu, kai mygtukai sukiojasi kartu su vairu ir ranka, tada telieka istiesti pirsta.
Net pas mane 96m. XM viskas valdosi nuo vairo, dar su APD tai parktiskai visuomet rankos ant jo , o sukant vaira taip padaryta, kad su nyksciu laisvai pasuki... Sakyciau baisiai patogi, persedus ant kitu masinu, pastoviai grabalioju ant vairo mygtukus
/\ Aciu uz nuotraukas, man kaip F1 gerbejui visada malonu jas matyti. Gaila tik kad dabartines Renault F1 spalvu derinys gan klaikus... Nera ka ir lygintis su cempioniskomis R25/26 spalvomis... Bet tikiuosi kad Reno pasitaisys greitai(na, progresas jau kaip ir matosi), nes sergu visa gerkle ir sirdim uz F.Alonso
Comment