Labai bėdų jokių nelenda, bet persėdus nuo 5 ar, juolab, 7 gali pasijusti kaip vežime. Labai skiriasi važiuoklė ir važiavimo savybės. Nepaisant to, aš jo noriu Labai neraliuoju, tiks ir vežimas.
When a man lies, he murders some part of the world
Labai bėdų jokių nelenda, bet persėdus nuo 5 ar, juolab, 7 gali pasijusti kaip vežime. Labai skiriasi važiuoklė ir važiavimo savybės. Nepaisant to, aš jo noriu Labai neraliuoju, tiks ir vežimas.
Kad važiuoja kaip vežimas pritariu Galbūt variantai su reguliuojama pakaba neturi tokios bėdos? Bent jau nauji ML ant Comfort padėties smagiai važiuoja, bet užstačius ant Sport padėties kratosi kaip ir X5
Kad važiuoja kaip vežimas pritariu Galbūt variantai su reguliuojama pakaba neturi tokios bėdos? Bent jau nauji ML ant Comfort padėties smagiai važiuoja, bet užstačius ant Sport padėties kratosi kaip ir X5
Sako, numatomas X7, ten turbūt bus daugiau konfortiško važiavimo, negu sportinio.
When a man lies, he murders some part of the world
Turiu klausimėlį, paaiškinkit man durnam kaip čia yra, kad JAV tų pačių gamintojų automobiliai yra visiškai skirtingi ir parduodami gerokai pigiau nei pas mus? Kaip pavyzdį siūlau panagrinėti www.honda.com ir www.honda.lt Nei vieno to paties modelio, o kainos pas mus maždaug dvigubai didesnės... Kodėl taip yra daroma ir ar yra kažkokių būdų pirkti naują automobilį JAV ir atsiplukdyti čia?
Turiu klausimėlį, paaiškinkit man durnam kaip čia yra, kad JAV tų pačių gamintojų automobiliai yra visiškai skirtingi ir parduodami gerokai pigiau nei pas mus? Kaip pavyzdį siūlau panagrinėti www.honda.com ir www.honda.lt Nei vieno to paties modelio, o kainos pas mus maždaug dvigubai didesnės... Kodėl taip yra daroma ir ar yra kažkokių būdų pirkti naują automobilį JAV ir atsiplukdyti čia?
Kai parsiplukdysi, turėsi susimokėti muitą, PVM ir dar pakeisti visas lempikes, kad atitiktų ES standartus. Amerikietiška garantija tau čia negalios. Po viso šito ko gero paaiškės , kad čia vietoje nusipirkti būtų kainavę tiekpat, o vargo mažiau. Čia su nauja mašina - su second hand'u galima visai neblogai prasisukti net ir su muitais.
Kitas variantas jei turi gerų draugų, ar giminių JAV kurie laikas nuo laiko atvažiuoja Lietuva ir yra Lietuvos piliečiai. Tada schema galėtų būti tokia: žmogus perka mašiną JAV iš salono ir ne mažiau pusės metų laiko garažiuke. Po pusės metų pakrauna mašinytę į jūrinį konteinerį ir išsiunčia į Klaipėdą. Tas pats žmogus turi pasitikti tą mašiną Klaipėdoj. Muitinei pranešama, kad jis parsivežė savo turtą - kaip kokią sofą ir skalbimo mašiną, kraustosi atseit. Kadangi ta mašina JAV "važinėjo" ilgiau negu pusmetį, tai ji nebesiskaito nauja ir jai taikomi gerokai mažesni mokesčiai. Tada belieka jai pakeisti lemputes ir įregistruoti. O vėliau jau tas ponas gali tau ja parduoti už betkokią jus tenkinančią kainą, ar net padovanoti.
Prieš porą mėnesių vienas prietelis išbandė tokią schemą - pavyko labai sklandžiai. Visiškai nauja liuksusinė Toyota Camry jam atiteko už kiek mažiau nei 80.000 Lt su viskuo.
Turiu klausimėlį, paaiškinkit man durnam kaip čia yra, kad JAV tų pačių gamintojų automobiliai yra visiškai skirtingi ir parduodami gerokai pigiau nei pas mus? Kaip pavyzdį siūlau panagrinėti www.honda.com ir www.honda.lt Nei vieno to paties modelio, o kainos pas mus maždaug dvigubai didesnės... Kodėl taip yra daroma ir ar yra kažkokių būdų pirkti naują automobilį JAV ir atsiplukdyti čia?
Taip, o japonijoje dar kitokie modeliai. Tokia jau japonu gamintoju politika, is dalies suprantama, o is dalies - nelabai.
Del kainu tai irgi jokia paslaptis. Dolerio kursas svyruoja, o tautos pajamos vietine valiuta tiek stipriai nesikeicia. Nesenai buvo laikai, kai 1eur kainavo 0.8$, dabar 1eur kainuoja 1.56$.
Kainos skaityk skiriasi dvigubai.
Honda ir visi kiti pardavejai tiesiog negali sau leisti griauti nusistovejusia status quo ir kelti kainu doleriais atitinkamai su valiutos kursu.
Isvis nepardavinet irgi negali, nes tada sugrius ju dylershipu tinklas. Tai reikstu visiska ir galutine markes mirti, nes nebutu kam aptarnauti jau parduotu automobiliu, esami klientai to niekada neatleistu.
Todel gamintojai renkasi "nuostolius" USA kuriuos padengia is pelno gauto europoje. Galu gale, realus nuostoliai nera tokie jau dideli kaip atrodo. Gumos, metalo ir plastiko gabalu pavertimas i automobili savaime nera jau tokia brangi procedura ir sudaro gal sakykim koki trecdali vidutinio automobilio kainos. Paprastuose kibiruose daugiau, prabangiuose laivuose - maziau.
Kaip is akies trauktas citroen c5
Tai praktiskai komplimentas, nes minetas C5 yra praktiskai pirmas sios markes automobilis kuri galima pirkti. Jei ne tas idiotiskas vairas...
nuotraukos yra viena. pamacius gyvai, visai kita. daznai taip buna su mersais. gyvai atrodo labai ispudingai.
beje man naujasis x5 tiesiog super grazus.
Kaip is akies trauktas citroen c5
Tai praktiskai komplimentas, nes minetas C5 yra praktiskai pirmas sios markes automobilis kuri galima pirkti. Jei ne tas idiotiskas vairas...
Dėl vairo nesutiksiu. 2 metus važinėjau su C4 kuriame pirmajame tas vairas buvo panaudotas. Į tą fiksuotą konsolę sukrautas praktiškai visų pagrindinių f-ijų valdymas. Po savaitėlės pripranti ir valdymas pasidaro toks intuityvus, kad atitraukti akių nuo kelio praktiškai netenka.
Dabar, kai persėdau prie mašinos su tradiciniu vairu, labai pasiilgstu to "sitroerniško".
Dėl vairo nesutiksiu. 2 metus važinėjau su C4 kuriame pirmajame tas vairas buvo panaudotas. Į tą fiksuotą konsolę sukrautas praktiškai visų pagrindinių f-ijų valdymas. Po savaitėlės pripranti ir valdymas pasidaro toks intuityvus, kad atitraukti akių nuo kelio praktiškai netenka.
Dabar, kai persėdau prie mašinos su tradiciniu vairu, labai pasiilgstu to "sitroerniško".
Del knopkiu as ir nepriestarauju, man kliuna nesisukiojantis centras. Nepatogu nors tu ka.
Jei normaliam vaire mygtukai sukiojasi kartu su vairu, todel galiu spaudyti nepakeldamas rankos nuo vairo, tai sitam citroeniskam dizaino sedevre mygtukai ranku atzvilgiu vis kitoje vietoje (priklausomai nuo to kaip pasuktas vairas), todel paspaudimas is tiesiog reflekso tampa pastangu reikalaujanciu veiksmu (pakelti nuo vairo ranka, susirasti knopke, paspausti).
Del knopkiu as ir nepriestarauju, man kliuna nesisukiojantis centras. Nepatogu nors tu ka.
Jei normaliam vaire mygtukai sukiojasi kartu su vairu, todel galiu spaudyti nepakeldamas rankos nuo vairo, tai sitam citroeniskam dizaino sedevre mygtukai ranku atzvilgiu vis kitoje vietoje (priklausomai nuo to kaip pasuktas vairas), todel paspaudimas is tiesiog reflekso tampa pastangu reikalaujanciu veiksmu (pakelti nuo vairo ranka, susirasti knopke, paspausti).
O man visiškai priešingai Elementarus pavyzdys - vykdant manevrą skamba telefonas. Subarioke turiu žiūrėt į vairą, kad rasti kur dabar tas "mute" mygtukas nusisuko kartu su vairu. Citroen'e tuo tarpu gali nežiūrėdamas besti pirštu ir mygelis visad toje pačioje vietoje - prašauti neįmanoma.
Aišku labai daug lemia pripratimas, bet jau po savaitės važinėjimo su citru galėjau užsimerkęs viską reguliuot nepriklausomai kaip vairas susuktas. O dabar 3 mėnesius su tradiciniu vairu važinėju ir negaliu "priprast atgal"
F-1 visi mygtukai sukiojasi kartu su vairu, kad būtų maksimaliai patogu vairuotojui. Tas Citroeno vairas tikrai yra nesusipratimas. Aišku, prie visko priprantama, bet niekaip negaliu suprasti, kam jie tokį padarė
When a man lies, he murders some part of the world
F-1 visi mygtukai sukiojasi kartu su vairu, kad būtų maksimaliai patogu vairuotojui. Tas Citroeno vairas tikrai yra nesusipratimas. Aišku, prie visko priprantama, bet niekaip negaliu suprasti, kam jie tokį padarė
Liūtai, aš - realus vairuotojas, per 2 metus prasukęs su tokiu vairu ~50k km tau sakau, kad tai yra patogu. Netgi labai.
O formulėj vairas yra ne tiek vairas, kiek lėktuvo šturvalas ir sukasi ne daugiau 180 laipsnių. Kadangi bėgių perjungimas irgi prie vairo prikabintas, tai rankų nuo vairo praktiškai nereikia patraukti jokiais atvejais, užtat ir mygeliai taip sudėlioti. Su lengvosiomis juk kiek kitaip, ar ne
Comment