Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Beje pikapai LT yra komercinis transportas, t.y. reikia mokėti kelių mokesčius, varyt į TA kiekvienais metais ir t.t. Taigi, ne iš gero gyvenimo tie pikapai perkami.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.
    Uždrausti ne, bet apmokestinti pagal masę ir/arba galią būtinai reiktų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Višta ar kiaušinis? Tai kad pirmiausia moralizuot ir aiškint ne visureigių vairuotojai pradeda. Tai va jiems ir reikėtų nuo savęs, savo pavyzdžiu pradėti
    Ne viską gyvenime reikia išbandyti jog suprasti kad tai yra nesąmonė - užtenka palyginti kainas ir sąnaudas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nu va, grįžom iki „kas kaip nori, tas taip daro“. Pvz. mes žiūrim į pikapų vairuotojus kaip į paskutinius durnelius

    Visiška tiesa - aš to irgi klausiu. Tik šiuo atveju pikapo vairuotojui reiktų pradėti nuo savęs.
    Nereikėjo ir pradėti nutolt, nereikėtų ir grįžti. Gali žiūrėti kaip nori, bet jiems nuo to nei šilta nei šalta. O pačiam turbūt malonu matyt "durnelius" aplink
    Persėdus į dabartinę auto, labai puikiai pasijautė kokie aukšti parkingų, kelių bortai, įvairūs iškilumai pasidarė. Nors ir ankstesnės ne visureigiai buvo.

    Višta ar kiaušinis? Tai kad pirmiausia moralizuot ir aiškint ne visureigių vairuotojai pradeda. Tai va jiems ir reikėtų nuo savęs, savo pavyzdžiu pradėti

    P.s. po to galėsim ir apie vienodus batus pagalvot, juk kam tiek rūšių reik ane?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Kiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis. Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan..
    Nu va, grįžom iki „kas kaip nori, tas taip daro“. Pvz. mes žiūrim į pikapų vairuotojus kaip į paskutinius durnelius

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Pagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.
    Visiška tiesa - aš to irgi klausiu. Tik šiuo atveju pikapo vairuotojui reiktų pradėti nuo savęs.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.
    Kiekvienas vadovaujasi savo logika ir savo kišenės galimybėmis. Žiūriu, čia kažkaip nemažai daliai kyla noras patarinėti kaip kiti turi gyventi, su kuo važinėti ir pan.. Pagal tą pačią logiką pikapo savininkas galėtų paklaust: kam vilniečiui automobilis jei kartą per mėnesį išvažiuoja į užmiestį ar tris kartus prie juros? Yra traukinys, VT, dviračiai, paspirtukai, boltas ir visoks kitoks moltas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Nu blemba, kodėl skirtos vaidybai? pora mano draugų yra medžiotojai ir važinėja su pikapais, nors gyvena mieste, nes kitų auto tiesiog neturi. Į medžioklę nėra važiuojama kasdien, bet nepirksi gi antro auto, jeigu jau turi tokį, koks yra reikalingas.
    O tai jie po vieną ir važinėja medžioklės metu? Nebūtų daugiau logikos ant medžioklės būrelio turėti pikapą (arba džipą), o ne kiekvienam individualiai? Kai transporto priemonė yra tikslingai naudojama tokiai paskirčiai tai viskas OK - neturiu nieko prieš dujininkams, elektrikams, miškininkams, kur veiksmas vyksta iš viso be kelių. O važinėti su pikapu nes kartą į mėnesį važiuoji medžioti tai jau nežinau.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Nu blemba, kodėl skirtos vaidybai? pora mano draugų yra medžiotojai ir važinėja su pikapais, nors gyvena mieste, nes kitų auto tiesiog neturi. Į medžioklę nėra važiuojama kasdien, bet nepirksi gi antro auto, jeigu jau turi tokį, koks yra reikalingas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.
    Tereikia atsidaryti gamintojų puslapius ir pamatai kam tie pikapai yra skirti. Pagrindiniame puslapyje tokių pikapų kaip Toyota Hillux ar VW Amarok net nėra kalbama apie krovinių skyriaus talpą ar dydį, akcentuojami dideli lieti ratai ir garso sistemos. Informaciją apie tūrį ir ilgį gali surasti tik PDFe su kainomis.
    Tuo tarpu atsidarius Transporter, Crafter ar Caddy puslapius iš karto yra mygtukai „Krovinio savybės“, „Geriausios pakrovimo galimybės“, „Krovinių skyriaus talpa“, „Geriausias erdvės naudojimas“, „Matmenys“, keleivinių Transporterių variante taip pat giriamasi „Lanksčiai naudojamomis sėdynėmis“, su kuriomis lengva keisti keleivių ir krovinio santykį.
    Vat ir pasimato, kurios transporto priemonės yra skirtos tikram darbui, o kurios tik vaidybai.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.
    Mieste pranašumo prieš busiką pikapai neturi, bet jeigu pikapą matote važiuojantį mieste, tai dar nereiškia kad jis savaitgalį nedirbs kur nors kaime. Aišku nesiginčiju, kad yra žmonių, kuriems pikapas tik statuso simbolis, bet raginimai visiškai uždrausti pikapus yra absoliučiai nepamatuoti.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?
    Turi nišą, tiesa. Toli, toli kaime. Mieste, kiek tenka matyti, važinėja tušti ir/arba naudojami vaikus į darželį/mokyklą pristatyti. Ir net jei mieste, kartą per mėnesį ar rečiau, prireiktų vežti tikrai didelį krovinį, kur pikapo pranašumas, lyginant, tarkime, su CityBee busiku? Ar bet kuriuo komerciniu „kabluku“? Apsunkintas manevravimas nėra pranašumas.

    PS.: Ir, beje, čia ir yra esmė, kad komerciniai automobiliai dažniausiai užima mažiau vietos, spėju, mažiau teršia aplinką, ir yra gerokai dažniau (visada?) naudojami pagal paskirtį. Pikapai ateina pirmiausia kaip mados dalykas iš JAV.
    Paskutinis taisė Kecal; 2024.05.21, 14:04.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?

    užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?
    Apsisukimo spindulys priklauso nuo tilto ilgio, ne aukščio, užtat aukštai sėdėti yra komfortabiliau ir maloniau vairuoti.
    Kalba eina apie manevravimą parkuojantis, kai nereikia bijoti su ratu atsiremti į bordiūrą ar išvažiuojant iš kokio kiemo užkabinti dugną.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00
    Dominuojančių galvoje dviratininkai yra traškučiai

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje
    nežinau, aš tai dominuoju visus su savo dviračiu važiuodamas pro kamštį 17:00

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra
    Aukščiau sėdėdamas dominuoji gatvėje

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Aš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.
    Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Metai praeina ir vėl apie tą pačią temą pradedat kalbėti.

    ~ 2023 06 buvo aptarta.

    Automobiliai - Miestai ir architektūra

    Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.05.21, 11:46.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    parkavimas mieste patogesnis
    nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus
    užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
    Žiūrint į dėvėtus Rav4, tai 4 varomieji ratai ne toks ir dažnas pasirinkimas.

    Komentuoti:

Working...
X