Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Nežinau kokiose garažiukuose lankaisi, bet šiais laikais net garažiukai internetą turi ir visas gamintojų rekomendacijas žino tiek pat, kiek dyleriai.
    Čia kalba apie tokius, kurie tepalo keitimo priminimą nunulina laikydami mygtuką prietaisų skydelyje ir tokiu būdu per neišmanymą perjungia automobilį į fiksuoto intervalo serviso režimą.

    Šiaip ir normaliame nesugebėjo nuorinti aušinimo sistemos, matyt galvojo kad užteks šlangą spaudyti kaip žiguliui

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Ne visi čia ubagai sėdintys ant skudurinių sėdynių. O odines žiemą pašildyti labai gerai.
      Tai kad odinės sėdynės vien problemos be jokios naudos, o atrodo dar prasčiau. O šiaip tai koks skirtumas ar odinės, jeigu normaliai esi apsirengęs atitinkamai temperatūrai tu vistiek nejausi. Vairą tai bent plikom rankom lieti vairuodamas tai jo pašildymą suprantu.


      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

      Gali varyti kiek nori, bet jau yra kiniškų elektromobilių kurie labai imponuoja.
      Pvz šitas:
      Šitas imponuoja nebent bjauria išvaizda.
      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

      Tikrai taip.

      Bet kad 3,5 tonos džipas 0-100 km/h padaro per 3,6 sekundes ir dar plaukia vandeniu, man imponuoja. Tau ne?
      Tikrai ne. Man kaip vairuotojui nei 0-100 per 4 sekundes greitis nei plaukimas vandeniu nėra reikalingas.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Tai kad odinės sėdynės vien problemos be jokios naudos, o atrodo dar prasčiau. O šiaip tai koks skirtumas ar odinės, jeigu normaliai esi apsirengęs atitinkamai temperatūrai tu vistiek nejausi.
        Tai aišku, visa ta pramonė, kuri dešimtmečiais daro odines sėdynes nieko nesupranta. Ir tie žmonės, kurie už jas pinigus moka.

        Gaila, kad nei vienas iš jų nesutiko Medinio Strazdo. Kiek vargo būtų visiem atkritę....

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

          Tai aišku, visa ta pramonė, kuri dešimtmečiais daro odines sėdynes nieko nesupranta. Ir tie žmonės, kurie už jas pinigus moka.

          Gaila, kad nei vienas iš jų nesutiko Medinio Strazdo. Kiek vargo būtų visiem atkritę....
          Yra pramonė kuri auksinius tuoletus daro, bet jie niekaip nėra praktiški. Taip, yra nemažai klvailų žmonių pasaulyje.

          Comment


            Parašė jpou Rodyti pranešimą

            Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti.
            Ne geriau užsisakyti zomšos vairą? Ranka nešaltų nei kiek. Su mašina važinėjant patogu tiesiog su plonomis odinėmis pirštinėmis vairuoti. Pas mane pusiau oda, pusiau Alcantara apsiūtas, tai kai šalta imu už viršaus, kur Alcantara (kai be pirštinių).

            Pvz. zomšos vairas: https://momo.com/en-us/shop/mod-07-b...sku=R1905/35BE

            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tai kad odinės sėdynės vien problemos be jokios naudos, o atrodo dar prasčiau.
            Odą reikia mokėti prižiūrėti, kad būtų puiki. Patepti riebaliuku, kad neišdžiūtų ir neskiltų. Standartinės medžiaginės sėdynės praplyšta po kokių 15 m. Oda neturėtų (jų būna skirtingų, pvz. į Ferrarius deda ir augalinio rauginimo oras). Kodėl atrodo prasčiau? Šiaip skaitosi, kad "prabangiai atrodo". Plastikas ar medvilnė atrodo geriau, kuo?

            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Jūs gal žiemą nuuogi vairuojat ar ką, kad šildomos sėdynės yra tokia opi problema?
            Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
              Medžiaginės ne taip įšala, bet daugiau nei pakankamai.

              Gal nepastebintys važinėja su bobiškais ilgais paltais Tada tikiu, kad šildymo nereikia.

              Comment


                Medžiaginių sėdynių medžiaga yra lengvesnė, pusiau kiaura, mažesnės masės, dėl to greitai įšyla ir atšąla. Vasarą nereikia papildomos ventiliacijos kad nesuprakaituotum, o žiemą sėdynių šildymas pasijaučia dar neišvažiavus iš kiemo. Tuo pat metu odinės sėdynės įšilimas užtrunka iki kelių minučių, o vasarą būsi šlapias jeigu nenusipirkai vėdinimo prenumeratos

                Comment


                  Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm
                  *censored*

                  Comment


                    Dar galima pridėti tai, kad odinių sėdynių priežiūra yra ypatingai lengva, lyginant su medžiaginėmis.

                    Comment


                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                      Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm
                      Viskas ką parašiau, neskaitant skirtingo žmonių prakaitavimo, yra objektyvūs faktai. Nesakiau nei kad vienos geros, nei kad kitos blogos. Tai prie ko čia aš Na nebent dėl prenumeratos, ten tai tikrai juokiuosi iš visų tokią įsigijusių.

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                        Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm
                        Palauk, dar Aleksio išeis į trasą - tada turėsi 50ag dyzelinį šūdą vairuot ir visiems aiškinti kaip zjb viskas.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Palauk, dar Aleksio išeis į trasą - tada turėsi 50ag dyzelinį šūdą vairuot ir visiems aiškinti kaip zjb viskas.
                          Kažin - per daug durnas, kad virš savaitės ar dviejų išbūtų.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            O šiaip ką jūs laikot „nagų kišimų prie softo“? Nes dauguma garažiukų tikrai prijungs OBD scannerį ir nuskanuos kodus. Čia jau pagal jus naikintų garantiją? O jei keičiant kaladėles įjungs elektrinio rankinio stabdžio kaladėlių keitimo režimą? Jau irgi amen?
                            ODB skaneris yra kosher. Daug value-add paslaugu - kaip visokios auto-nuomos (citybee), fleet tracking ir kitos per ODB gauna informacija apie masina. Man pries atnajinant masinos softa net ismeta priminima - atjunkite visus ODB probes. Kas nera kosher - tai kai bandoma perprogramuoti ECU parametrus. Taciau tokius bandymus naujos masinos pastebi ir atvaziavus i autorizuota servisa apie tai informuoja. Kaip beje ir fakta kad masina buvo and dyno stendo.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Odą reikia mokėti prižiūrėti, kad būtų puiki. Patepti riebaliuku, kad neišdžiūtų ir neskiltų. Standartinės medžiaginės sėdynės praplyšta po kokių 15 m. Oda neturėtų (jų būna skirtingų, pvz. į Ferrarius deda ir augalinio rauginimo oras). Kodėl atrodo prasčiau? Šiaip skaitosi, kad "prabangiai atrodo". Plastikas ar medvilnė atrodo geriau, kuo?



                              Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
                              Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

                              Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

                                Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
                                Odą reikia tepti, kad būtų elastinga ir neskilinėtų. Galioja ir batams, striukėms, kuprinėms, rankinukams ir t.t.

                                Su tamstos požiūriu sekančiam savininkui sėdynės turbūt suplyšo...

                                Comment


                                  Tikra oda retas reiškinys, o PU imitacijai tiek priežiūros nereikia.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

                                    Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
                                    Na kilometrais virš 275 000 suplyšo. Susiuvau. Po 300 000 vėl suplyšo. Aišku, kas neatsisėsdavo, tai skūsdavosi, kad sunku įsėsti / išlipti, ne visada iš pirmo karto pavykdavo, tai ir pats patrindavau gerai tuos atsikišusius sėdynės kraštus besisprausdamas, kai platesnes duris reikia atidaryti šalia pusnies ar ankštuose parkinguose.

                                    Sausi džinsai šalti ir prie -15°C kelias minutes valant sniegą arba ilgiau pabuvus lauke.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Carwow turi naujos Volvo apžvalgą:
                                      https://www.youtube.com/watch?v=5umdHj0o1B8

                                      Įdomiausia yra kaina.
                                      Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
                                      Pigesnis nei Kia ar Byd.


                                      Comment


                                        Kol kas beveik visi mainstreminiai apžvalgininkai, įskaitant Matt Watson, baisiai pro visur giria šitą Volvo. Bet aš labiausiai laukiu Teslabjorn apžvalgos. Reikia manyti, bus galima greit išbandyti ir ant Spark?
                                        Tiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Tiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą
                                          Vairavimo? Naivuolis:

                                          Your car wants to know about your sex life

                                          Car manufacturers are collecting troves of data on drivers and passengers — some even tracking drivers' sexual activity — according to a new report.

                                          In a review of 25 car brands and 15 car companies published by Mozilla Foundation on Wednesday, researchers found that Japanese car manufacturer Nissan said it could sell information about drivers and passengers’ sexual activity, intelligence and health diagnosis to data brokers, law enforcement agencies and other companies. German manufacturer Volkswagen said it could record drivers’ voices to profile them for targeted ads.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X