Ne, nematau jam poreikio, nes nenulipu nuo asfalto. Tenka dažnai Peugeot 3008 pavairuot, bet tą pirmą. Užmiestyje labai malonu įsitaisyt kaip į fotelį, bet ties čia jo pliusai ir baigiasi
Forester nauji neturi variklių vertų dėmesio. Vienintelis naujesnių metų vertas dėmesio 2.4 turbo tik į Outback montuojamas, gaila jo nėra EU, tektų imt USA modelį
Nenaują renkantis galima susimedžioti Forester XT
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
ir visiškai nepastebėjote, kad su SUV trukdote normaliems žmonėms išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti?
Sunku tą pastebėti, bet šiaip tai būna, kad koks suv užstoja vaizdą, pvz į žiedą įvažiuojant iš pirmos juostos ir šalia stovint suvui, sunkiau matyti kada geras momentas įsuktį į žiedą.
Pvz 6 Forto žiedas nuo Molo pisės atvažiavus.
Tai kad aukštos mašinos trukdo visiems - išsukt iš kiemo į gatvę, išvažiuoti iš vietos aukštelėje, pereiti gatvę, kurioje sustatytos mašinos, važiuoti iš paskos, aplenkti.
Šiandien važiavom nuo Vilniaus Dzūkijos link. Kažkoks tipas su pagyvenusiu plokščiu folksvagenu padėjęs ant viso pasaulio rieda sau ant 70-80, paskui keliasdešimties automobilių kolona (lenkti galimybių nedaug). Nė vienas X5 ar kitas SUV kely taip nemaišė, kaip tas "teisingas" VW.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Kalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.
Kalbų dviračių mada arėjo kokiais 1997m kai visi persėdinėjo nuo ereliukų, aistų, desnokų, minskų, vyriškų. Tada jei porkdavai naiją dviratį tai beveik garantuotai kalnų. Dar būdavo alternatyva "turistiniai" tada taip vadinti, bet kalnų dominavo.
Beje Jav suvai irgi dominuoja nauji pardavimuose labai stipriai, gal net daugiau nei Lietuvoje.
Ne, nematau jam poreikio, nes nenulipu nuo asfalto. Tenka dažnai Peugeot 3008 pavairuot, bet tą pirmą. Užmiestyje labai malonu įsitaisyt kaip į fotelį, bet ties čia jo pliusai ir baigiasi
O aš to įsitaisymo nepajutau, jei pilnai telpi ir sedane tai kame tas foteliškumas, kodėl sedane tokio paties fotelio negali įkišti?
Šiandien važiavom nuo Vilniaus Dzūkijos link. Kažkoks tipas su pagyvenusiu plokščiu folksvagenu padėjęs ant viso pasaulio rieda sau ant 70-80, paskui keliasdešimties automobilių kolona (lenkti galimybių nedaug). Nė vienas X5 ar kitas SUV kely taip nemaišė, kaip tas "teisingas" VW.
Tqi, kad čia niekaip nesusiję su automobilio tipu, kad vairuotojas padėjęs velkasi. O jei kažką ir išsspaust tai kaip tik bent kažkiek lengviau būtų matyt per tą sedaną, nei būtų ten suv, kalbant apie norą jį kažkaip aplenkt.
O aš to įsitaisymo nepajutau, jei pilnai telpi ir sedane tai kame tas foteliškumas, kodėl sedane tokio paties fotelio negali įkišti?
Mes kalbam apie 2008-2016-ų 3008ą? Jeigu kalbant apie tą, tai jau vien ko vertas retai sutinkamas dalykas - lankstomas galvos atlošas. Visai gerai yra aukšta sėdynė ir žemokos grindys - natūralesnė sėdėjimo pozicija ir nereikia au kojomis vairo apsižergt. Svarbiausias man dalykas - porankis. Dauguma gamintojų su juo smarkiai prašauna ir padaro kažką, kad tik padarytų. Peugeot ir senesni Renault tą yra labai gerai įvaldę. Atrodo, kad atsisėdi, salonas tave apgaubia ir visur, kur tik padedi kojas ir rankas, ten jos būna natūraliai ir nenuvargsta. Pirmojo 3008-o salonui galėčiau maldą parašyt, bet toliau - meh
Mieste kaip tik labai reikalingas dalykas, pvz. parkuojantis prie boldiūrų, taip pat matomumas geresnis. Neveltui populiariausias naujas auto modelis LT yra suv'as.
Parkuojant prie bordiuru kaip tik negerai SUVas nes tada iškiši savo užpakalį ant pėsčiųjų tako. O matomumas SUVų yra mažesnis, ypač arti esančių objektų.
Turi, iš aukščiau geresnis matomumas, kas suteikia vairavimo komfortą, gali nebijoti bordiūrų parkuojantis ir per duobes pravažiuoti (kurių Vilniuje daugiau nei miško keliuose).
Kiek galima nusišnekėti apie matomumą, kuris SUVe yra prastesnis?
Būna kartais žmonės labai atsakingi, nenori trukdyti kitiems, todėl stengiasi parkuoti kuo arčiau bortelio, neapskaičiavę kartais kliudo jį. Arba pripratę prie žemų bortelių, drąsiai stumia buferį virš jų, kol pataikę ant aukšto bortelio prisidaro problemų.
Tai labai gerai kad užkabina, gal atpras stumti automobilį virš bortelio.
Parkuojant prie bordiuru kaip tik negerai SUVas nes tada iškiši savo užpakalį ant pėsčiųjų tako. O matomumas SUVų yra mažesnis, ypač arti esančių objektų.
Tai čia minusas, o kur pliusai?
Kiek galima nusišnekėti apie matomumą, kuris SUVe yra prastesnis
Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.
Na Karoliniškių kiemuose realybėje nebuvęs, tačiau pasivažinėjus su google street view kiemai atrodo identiškai visiems kitiems sovietinių daugiabučių kiemams. Ir be abejo kiemuose pilna sedanų ir hečbekų, matyt jie atvažiuoja naudojantis kažkokia teleportacine technologija. Gal kaip Rusnėje įveža su traktoriumi?
Žiemą irgi nematau kodėl būtent pas jus provėžos būtų didesnės už kitų sovietmečio gatvių ir kiemų. Nu nebent ant pievos pastatote, tada tikrai gali reikėti sunkiosios technikos išsikrapštyti.
Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
Na ir kiek to parkavimo ne prie šaligatvių yra vilniuje? Parkavimui išilgai SUVas neturi reišmės, nebent tai kad sunkiau matyti kur yra kliūtis dėl peraukšto kapoto.
Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
Gal per iškilią perėją irgi dugną kabindavote? Nebuvo taip kad tiesiog automobilis per žemai kabėjo?
Comment