Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?
    Kas yra "nevažiuoja"? nes tai gali būti daug dalyku. Esu turėjęs auto kur iš 4 cilindrų normaliai dirbo 2, tai žemom apsukom irgi nevažiavo, aukštom užtekdavo inercijos. Iki savartyno kitame mieste davažiavo savom jėgom. Daug dalyku gali būti kodėl "nevažiuoja". Vežk pas meistrą ir tegu aiškinasi, forume nesuremontuosim.

    Jei tau 100 km/h važiuojant per mažos apsukos, tai tiesiog blogai sureguliuota pavarų dėžė.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Buvo teigiama kad problema dėžėje ir reikia ją remontuoti
    Pas mane yra problema dėžėje, bet tokia smulki ir su perdavimu nesusijusi, kad neverta visos dėžės iš naujo perrinkt. Tai iš dalies pataikė

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Turbūt variklis benzininis be turbinos, todėl ir nevažiuoja. VVT šiek tiek gelbsti, bet pilnai nepadeda tame.
    Buvo teigiama kad problema dėžėje ir reikia ją remontuoti

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?
    Turbūt variklis benzininis be turbinos, todėl ir nevažiuoja. VVT šiek tiek gelbsti, bet pilnai nepadeda tame.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu tavo pavara pradeda važiuoti nuo 100 km/h tai metas į servisą, kažkas negerai su pavarų dėže.
    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Yaris/Prius C/Aqua ant 100 km/h ima apie 10-13 kW. Žinoma prie tokio greičio akumuliatorius stovi ant nulio, ir visa energija eina iš VDV.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Priusą stumti 100 kmh užtenka iki 20 kW. 60 kw turėtų būti prie ~180.
    Čia šiek tiek sunkesnis automobilis (Mitsubishi Outlander). Tik sakau kaip pavyzdį kad būna jog rodo kad srebia virš 60 kW, o dirba vien elektra. Bet kai lėtai važiuoji ir spusteli gazą užsikuria benaudojant 30 kW ir mažiau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.
    Priusą stumti 100 kmh užtenka iki 20 kW. 60 kw turėtų būti prie ~180.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O priežastis, kodėl neleidžia gazuoti, yra todėl, nes baterijos maksimali galia yra mažesnė už el. variklio. Pvz. Prius C/Aqua/Yaris Hybrid turi 45 kW elektrinį variklį (spėju čia MG2), bet maksimali momentinė galia kurią man pavyko išvystyti (iš akumo) niekada neviršija 20 kW. Tad tikrai nepagazuosi vien ant akumuliatoriaus, reikia kad dar kilovatų elektros sugeneruotų VDV.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.09.11, 16:49.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.
    na ant paprasto kur laidas nesikiša irgi niekada nepasieksi max galios neužsukęs VDV. bet su plug-inais tai naujesni modeliai turi visišką EV režimą. seni neturi, nes ten realiai paprasti hibridai su didesne batareika, tai galia pas juos iš ties ribota.
    beje, greičio palaikymui (net ir važiuojant 100) tikrai 60 kW niekas nenaudoja.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...
    Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.
    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklis
    Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesina
    arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklis

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.
    O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesina

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pastebėjau mieste vis daugiau važinėjančių greitosios pagalbos busikų, ryškiai geltonos spalvos. Ar dabar visi bus nebe balti?
    čia privačios gmp

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pastebėjau mieste vis daugiau važinėjančių greitosios pagalbos busikų, ryškiai geltonos spalvos. Ar dabar visi bus nebe balti?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Toyota Century SUV (2024)
    Kaip išsidarkė iš Century...

    Komentuoti:


  • T-K-K
    replied
    Toyota Century SUV (2024)




    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    pasižiūri į skersinėje gatvėje esančius ir pėsčiųjų šviesoforus, kada ten užsidegs raudona.
    Ne visada matosi. Ir pėsčiųjų dar ne visur sureguliuoti pradėti ankščiau. Jeigu yra tokia galimybė užsivedu ankščiau, bet tikrai ne visur yra.
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    O dar geresnis vairuotojas išjungia nachren stop-start sistemą, kuri sukurta tik tam, kad automobilio išmetamas teršalų kiekis "sutilptų" į kažkokias teorines ribas, bet nieko gero neprideda variklio ilgaamžiškumui.
    Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.

    Komentuoti:

Working...
X