Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kurioje miesto vietoje reikia turėti didelį automobilio aukštį?
Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Bagažinės talpa nėra smulkmena. Daugeliu atveju ji yra pagrindinis argumentas tarp sedano-hečbeko-universalo-parketniko. Litrine talpa įprasti parketnikai nuo hečbekų nesiskiria, o prieš sedanus įprastai ir pralaimi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Važiuojant į užmiestį praverčia. Teoriškai gi mašina ir turėtų būti skirta kelionėms už miesto, o ne maltis po miestą
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ar tik nebus tas RAV4 hibridinis? Nes tuomet sąnaudas reikėtų lyginti su kitais hibridais, ko pasekoje RAV4 pralaimės.
Parodyk man tokio pat tūrio ne-SUV, kuris taip pat gauna 6,5l/100km realiomis sąlygomis ("oficialiai" skelbia 5,7l/100km, bet tiek išspausti galėjau tik temperatūrai esant +10C ir šilčiau). Minėjau, jog jis būdamas hibridas sveria tiek pat kiek mano buvęs sedanas (o ir universalai tiek pat sveria); o miesto sąlygomis vėjo pasipriešinimas yra menkas (juolab, jog RAVas net nėra labai išreikštos dėžės formos, kaip kai kurie).
Gal ten jei su kokiu Prius lyginti ir prastesnės sąnaudos, bet čia jau šiek tiek skirtingi dalykai iš principo būtų lyginami.
Bet jo - ar nėra atskiros temos, kur būtų galima ant SUVų "pavaryt"? ;D
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tai jūs ant šaligatvio parkuojatės? Nelabai suprantu kur daugiau reikėtų važiuoti ant bortų.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 20:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Važiuojant į užmiestį praverčia. Teoriškai gi mašina ir turėtų būti skirta kelionėms už miesto, o ne maltis po miestą
Nors ir mieste su durno aukščio bortais praverstų. Bet čia jau miesto infrastruktūros bėda.
Užmiestyje pakanka ir universalo, nes vis tiek padangos tos pačios, sukimo momentai tie patys, ratų bazės dažnai net universalų naudai. O jeigu didesnis atstumas nuo žemės iki dugno - dar blogiau, nes teks toliau eiti ieškoti traktoriaus
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Octavia universalo bagažinės talpa 640/1700 l, Toyota Land Cruiser 460/1160 l
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Taip, hibridas, bet kaip pralaimės?
Parodyk man tokio pat tūrio ne-SUV, kuris taip pat gauna 6,5l/100km realiomis sąlygomis ("oficialiai" skelbia 5,7l/100km, bet tiek išspausti galėjau tik temperatūrai esant +10C ir šilčiau).
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Neapsimesk, kad nesupranti, apie ką kalba. Ne važiavimui ant šaligatvio prošvaisa reikalinga.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Užmiestyje lygiai taip pat yra keliai, ar tai būtų asfalto dangos, ar greideriuoti žvyrkeliai. Tikrai užtenka 13.5 cm įprasto universalo aukščio. Čia nebent kalbant apie kažkokius dievo pamirštus kampelius, bet net keliai į vienkiemius neviršija tokio aukščio. Kažkaip iki SUV išplitimo visi sėkmingai ten nuvažiuodavo su antrais Golfais ir Opel Corsom.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Užmiestyje pakanka ir universalo, nes vis tiek padangos tos pačios, sukimo momentai tie patys, ratų bazės dažnai net universalų naudai. O jeigu didesnis atstumas nuo žemės iki dugno - dar blogiau, nes teks toliau eiti ieškoti traktoriaus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Palygink senu golfų ir corsų priekius su dabartiniais super duper aerodinamiškais. Arba kokia audi 100 silkė kur išvis su quattro pravažumas visom prasmėm lenkia daugumą parketnikų.
O senos audi tai jo, nostalgija
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
598 litrų bagažinės Corolla touring sports hibrido sąnaudos prasideda nuo 4.4 l/100 km, o 580 litrų bagažinės RAV4 hibrido prasideda nuo 5,7 l/100 km.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nesutinku. Arba aš vairavimo dievas, arba man tiesiog sekasi. Maniškė mašina yra beveik žoliapjovė ir su ilga nosimi. Esu tik vieną kartą užkabinęs priekinį buferį už stovėjimo aikštelės to juodo blokelio ir viskas. Pasėkmė - lūžo laikiklis vienas ties viena lempa ir dabar buferio kampas šiek tiek iššokęs. Tenka ir bortais pavažinėt, ir į purvą įlipt, ir miško keliuku vienu kitu pravažiuot - viskas įmanoma, tik reikia žinoti kokiu kampu kokią kliūtį sutikti.
Dėl miško tai taip, atsargiai galima pravažiuot ar tiesiog pasivaikščiot. Bet suprantu žmones kurie reguliariai važiuoja į sunkiau pravažiuojamas vietas ir ima geresnio pravažumo mašiną.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ok, o dabar apie salono tūrį papasakok man Corollos...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nemėgstu palikt mašinos vidury gatvės ir pristumiu iki pat šaligatvio borto. Golf 7 priekinį bamperį reguliariai pabraukau. Kaip galima pakabint ant juodo blokelio - neįsivaizduoju. Bet su tokiu žemu bamperiu matyt tiesiog įsiremtum į šaligatvio bortą, o ne pakabintum ant jo… Gale duslintuvo bakelis žemiausia dalis tai jį irgi esu skaniai prabraukęs. Seniau turėjau seną Fokusą - buvo ryškiai mažiau problemų. Važinėjant su ne savo senesnėm mašinom irgi netekdavo susidurt su tokia bėda. Ir naujesni Golfai tikrai nėra tarp žemiausių, lyginant sakykim su BMW.
Dėl miško tai taip, atsargiai galima pravažiuot ar tiesiog pasivaikščiot. Bet suprantu žmones kurie reguliariai važiuoja į sunkiau pravažiuojamas vietas ir ima geresnio pravažumo mašiną.
Vaizdinė informacija apie tai, kaip nesunkiai galiu pasikabinti ant bortelio
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Privalumus palyginus su "žemesne" mašina aš kaip ir žinau, tai realiai mano pasirinkimas nusileidžia tik 1l/100km; bet tiesą pasakius, kai vidutinė LT 5-vietė keleivinė mašina turbūt vartoja 8-10 l/100km, na tiesiog niekaip manęs niekas nesugėdins dėl pasirinkimo
Žinai, vienas argumentų (ir tame NotJustBikes video taip pat minėtas) yra tas, jog "galbūt, kažkada, mažai tikėtina, bet turbūt niekad reikės nuvažiuoti miško takeliu" - na bet tai tiesa.
Esu važiavęs mašinoje, kuriai, važiuojant miško keliuku link ežero, užvažiavus ant išsikušusios šaknies prakirto tepalų kaupyklą (nzn kaip tiksliai vadinasi, angliškai berods "oil pan").
Na ir ką tada? Visa diena šuniui ant uodegos, iki artimiausio miesto - dešimtys kilometrų, savaitgalis, servisai nedirba.
Kitą kartą esu važiavęs žiemą nenuvalytu miško keliuku ir elementariai giliam sniege ant mašinos dugno užstrigęs. Na ir ką tada, eini pėsčias per sniegą, ieškai ūkininkų, kad su traktorium atvažiuotų ištraukt.
Kitą kartą tirpstant žiemos sniegams reikėjo kaimo purvo (ne žvyro, purvo) keliuku važiuot, kuris absoliučiai pažliugęs buvo. Tai čia jau su Legacy važiavau, AWD išgelbėjo, bet su kokia Corolla taip pat būčiau ant dugno tiesiog purve įstrigęs.
Taip, tokios situacijos būna max 1-2 kartus per metus. Na bet man px, man geriau, kad jų visai nebūtų. O tai, kad aš galiu visa tai pasiekti, ir vis tiek turėti geresnes kuro sąnaudas nei 80% (skaičius "iš lempos") dabartinio LT 5-viečių automobilių autoparko, yra tik dar geriau.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Užtenka tiesiog jausti mašiną arba išmokti nuskaityti parktronikus, jeigu priekyje jie yra. Jeigu nėra, tai 30 euriukų, pusdienis darbo ir jau jie yra tiek priekyje, tiek gale. Bet abejoju, kad vidutinis CHR vairuotojas žinos net kaip pagal instrukciją viską sujungti.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.03.12, 22:12.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Užtenka tiesiog jausti mašiną arba išmokti nuskaityti parktronikus, jeigu priekyje jie yra. Jeigu nėra, tai 30 euriukų, pusdienis darbo ir jau jie yra tiek priekyje, tiek gale. Bet abejoju, kad vidutinis CHR vairuotojas žinos net kaip pagal instrukciją viską sujungti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, kuo?
2. Nekliūna bamperis už bordiūro parkuojantis ir durys atidarant jas.
3. Lengviau įsėsti ir išlipti, ypač vyresniame amnžiuje.
4. Aukštai sėdžiu - toli matau.
5. Telpa daugiau bulbių į bagažinę.
3, 4, 5 privalumus turi vienatūriai, bet išėjo iš mados ir mažai kas juos gamina.
P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".Paskutinis taisė gerietis; 2023.03.13, 01:11.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąSUV, kurie naudojami pagal paskirtį, neturėtų būti uždrausti. Tiesiog tai nėra automobilis, su kurio reikėtų gyventi mieste.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąDėl keliais cm didesnės prošvaisos (gal +8 cm) nėra rizikos parkuojantis nubraukti priekinio bamperio į bortą ir pan.
Tu esi važiuojantis pavojus visiems aplinkui. Stovintis pavojus taip pat dėl gabaritų.
Tenka tik pritarti išvadai - apgailėtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
P.S. mano aplinkoje "normaliais automobiliais" (ne SUV) važinėja arba pacanai kuriems reikia "sportinės" arba pensinkai kuriems "bus gerai tas senas Civikas, kiek čia liko gyventi".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jaust mašiną, tai yra neoptimaliai prisiparkuot? Asmeniškai geriau normaliai prisiparkuosiu nei saugosiu bamperio apačią. Čia iš tos pačios serijos kaip parkuotis lygiagrečiai per pusmetrį nuo šaligatvio, nes reikia saugoti ratlankius.
- 1 patinka
Comment
Comment