Parašė Egiuxz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Taj Mahal
Gal gali kažkuo pagrįsti?
Skamba švelniai sakant keistai...
Niekada neesu turėjęs Škoda, bet manau kad jų automobiliai jau ne pirmus metus yra labai geri ir konkurencingi.
Edit: dar galiu tau infarktą įvaryti
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.
Komentuoti:
-
Neblogai pasaulis pasikeitė per 10 metų
Prieš 10 metų
Bugatti has built the most powerful and fastest series roadster worldwide – Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse (2012). The car sets another world speed record.- 1,200 PS (882 kW; 1,183 bhp) at 6,400 rpm
- 1,500 N⋅m (1,100 lb⋅ft) at 3,000–5,000 rpm.
- 0-100 km/h in 2,60 seconds
Šiandien
The Zeekr 001 FR is a 1,265 bhp estate that’ll do 0-62mph in 2.07 seconds (Top Gear)
Pasirodo "developed in Sweden", bet pristatomas kaip Kinijos gaminys.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.14, 11:12.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąPradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kas su ta Škoda blogai? Aš iš Vag’inų ir pirkčiau nebent Škoda. Na dar 911
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.
Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKą jau ką, bet škodą už 35+k€ gali pirkti tik protiškai neįgalus žmogus.
Nes at face value skamba de****škai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.
Komentuoti:
-
Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGreitai už 35 kEUR iš viso jokio automobilio neįpirksi. TATA pas mus neparduoda.
Komentuoti:
-
Greitai už 35 kEUR iš viso jokio automobilio neįpirksi. TATA pas mus neparduoda.
Komentuoti:
-
Komentuoti: