* Audi garantija uz papildomus pinigus gali prasitest. As asmeniskai susimokejau papildomai 1200EUR uz 5 metus arba 150 000km.
* As tau dar karta kartoju kadangi tu vaziaves tik su Tojota - lagas pas ta Q8 yra mazesnis nei tavo CH-R, problema tame kad jis jauciasi kaip ir tavo CH-R o zmogus teisingai daro kad
tiek sumokejas reikalauja kokybes
* BMW ir MB irgi turi ta laga. Didziausias jis pas Volvo - netiki uzsirasyk i bandomaji vaziavima
* Kaip tu lygini hybrida su naujausios kartos dyzeliu komfortu jei tu nesedejas net tam naujausiam dyzely
* Tik nepradek pasakot kad nera lago CHR. Daug didesnis nei Q5 TDI - is patirties sakau
* Ir nerpadek sekt apie ekonomija - Su savo karve palyginus su CHR telpu i 6.3/100 vidurky vasara. Jei taip vaziuociau (turiu omeny vairavimo stiliu) su CHR man butu vidurkis kokie 7.5
* Neieskok pas tojota komforto nes jo ten tiesiog nera - tai transporto priemone kuri nuveza is A->B ir tarnauja tau o ne tu jai
* Jokiu katalziatoriu pjaut nereikia norint isimt laga - tiesiog ECU programinis nuemimas. Jis uzdetas specialiai gamintojo
Geroms auto už garantijas nereikia mokėti papildomai. Pas mano Toyota vidurkis 4,3l nuo auto registracijos pradžios ir daugiau km prasukta užmiestyje nei mieste. Esu važiavęs su audi, tai vien kol ji užsikuria ir dar pagalvoja su toyota senai būnu nuvažiavęs, jokių lagų neturi ir svarbiausia komfortas, net nesigirdi ir nesijaučia, kada dirba variklis, o kada tik ant EV. Jeigu tie dyzeliai būtų geri, juos pirktų ir nestovėtų sandėlyje, bet "kažkodėl" nebeperka.
Prieš kokias porą savaičių testdraivinau litrinį fokusą su automatu - kažkokio specifinio lago, kurio nebūtų galima nurašyti pavarų dėžei, nepastebėjau, nors mėtymasis tarp 8 pavarų kartais erzino. Kažkada testavau litrinį golfą su DSG - neįmanoma buvo važiuoti. Manau, kad jei pirksiu kažką iš tų ekonominės klasės kibirų - rinksiuosi mechaniką, nes automatai tame kainų lygyje tiesiog nedirba pakankamai gerai, kad neerzintų.
Imk hybrida nauja corolla jei mieste vazineji daugiau. Sakau likau pritrenktas po bandymo. Tikrai sau po miesta vazinet hacbeko kebulu as ja priglausciau
Kalbant apie dyzelius yra naturali turboduobė (kuri mažinta įvairias būdais, kiek įmanoma). O visa kita dabar gi reguliuojama. Dabar "gazo" pedalas yra tas pats kas kompo "UP".
Taip gazas veikia kaip potenciometras.
Turbo duobes pas naujausius dyzelius beveik nera deka kintamo turio turbinu ir elektriniu kompresoriu kurie uzpucia slegy esant mazoms apsukoms.
Pabandysiu paaiskint kitaip - ten pamazintas gazo jautrumas nes yra tokiu soferiu kurie nesugeba nulaikyt tolygiai gazo pedalo del tokiu trukciojimu papildomi CO i atmosfera
Ne visai. Potenciometras buvo ant mano Opel Kadett 1979 m.
Ką tik pardavinėjau Golfą, pirkėjas spaudžia gazą iki dugno, o apsukos virš 2200 net nepakyla: "Variklis sugedęs".
Sutinku, man visuomet arčiau dūšios buvo senesnės auto tad ir su žiguliais kurį laiką važinėjau.. Dabar važinėju su senu Subaru Forester XT, kam reikia komforto ir ekonomijos, tikrai Subaru nerekomenduoju.
Imk hybrida nauja corolla jei mieste vazineji daugiau. Sakau likau pritrenktas po bandymo. Tikrai sau po miesta vazinet hacbeko kebulu as ja priglausciau
Aš žymiai daugiau km susuku užmiestyje, bet hibridinis korolos universalas (ypač TREK) man patiktų. Tik kelia abejonių salono erdvė. Priusas šiuo požiūriu gerokai pranašesnis.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Aš žymiai daugiau km susuku užmiestyje, bet hibridinis korolos universalas (ypač TREK) man patiktų. Tik kelia abejonių salono erdvė. Priusas šiuo požiūriu gerokai pranašesnis.
Aš rinkausi tarp šių dviejų auto, abiem važinėjau, tai pasirinkau prius dėl erdvesnio salono, aukštesnės važiuoklės, ekonomijos ir bagažinės, bet jei reikia galios, tai corollos 2.0 hibridas geriau traukia už priuso 1.8
Geroms auto už garantijas nereikia mokėti papildomai. Pas mano Toyota vidurkis 4,3l nuo auto registracijos pradžios ir daugiau km prasukta užmiestyje nei mieste. Esu važiavęs su audi, tai vien kol ji užsikuria ir dar pagalvoja su toyota senai būnu nuvažiavęs, jokių lagų neturi ir svarbiausia komfortas, net nesigirdi ir nesijaučia, kada dirba variklis, o kada tik ant EV. Jeigu tie dyzeliai būtų geri, juos pirktų ir nestovėtų sandėlyje, bet "kažkodėl" nebeperka.
Nu tu tipinis tojotos/lexus vairtuotojas. Jie visi patys protingiausi masinos pacios geriausios be galo greitos ir negendancios.
O jei rimtai zinok varai ziauriai i pievas - nu nevaziavai tu su ta Audi nebent kokia A4 MY2005.
As tau sakau dar karta CH-R lagas nepalgynimai didesnis nei Audi. Vazineju su tais city bee CH-R labai daznai ir ten apie 4.3 gali savo bobutei papasakot.
..senai bunu nuvaziaves su tojota - blin nu tu sugryzk i realybe. Kur tu ten buni nuvaziaves su 12s iki 100km/h.
Blin nesigirdi kad dirba variklis - blin tu pabandyk iki dugno imint. Isgirsi visus garsus ir krazo ir mazo ir Mig-29 ant pilno forsazo
Aš žymiai daugiau km susuku užmiestyje, bet hibridinis korolos universalas (ypač TREK) man patiktų. Tik kelia abejonių salono erdvė. Priusas šiuo požiūriu gerokai pranašesnis.
Jei naudojiesi city bee pasiimk isbandysi. O korejieciai nedomina?
Nu tu tipinis tojotos/lexus vairtuotojas. Jie visi patys protingiausi masinos pacios geriausios be galo greitos ir negendancios.
O jei rimtai zinok varai ziauriai i pievas - nu nevaziavai tu su ta Audi nebent kokia A4 MY2005.
As tau sakau dar karta CH-R lagas nepalgynimai didesnis nei Audi. Vazineju su tais city bee CH-R labai daznai ir ten apie 4.3 gali savo bobutei papasakot.
..senai bunu nuvaziaves su tojota - blin nu tu sugryzk i realybe. Kur tu ten buni nuvaziaves su 12s iki 100km/h.
Nesu tipinis vairuotojas, kaip ir nesu kažkoks fanas prisirišęs prie markės, renkuosi auto pagal poreikius, prieš tai turėjau kitą markę, kitas auto irgi gal bus dar kitas, čia tik jūs užkietėjęs dyzelistas net nematantys esamų problemų.
Jeigu norit, galiu nufotografuoti, kur yra prius ODO kilometražas ir sąnaudos, jūs gal tik su pirmos kartos prius esat važiavęs, jei tokios sąnaudos sapnuojasi. Elementari fizika, jei stabdymo, riedėjimo energiją verti važiavimo ir ant EV kartais važiuoji 5 km negali tiek pat degalų sunaudoti, kiek visąlaik važiuodamas veikiančiu varikliu.
Nuvažiavęs keliasdešimt metrų, nes kol dyzelio start-stop sistema užkuria, kol lagas pagalvoja, galim net su negalingu varikliu toli nuvažiuoti.
Nesu tipinis vairuotojas, kaip ir nesu kažkoks fanas, prieš tai turėjau kitą markę, kitas auto irgi gal bus dar kitas, čia tik jūs užkietėjęs dyzelistas net nematantys esamų problemų.
Jeigu norit, galiu nufotografuoti, kur yra prius ODO kilometražas ir sąnaudos, jūs gal tik su pirmos kartos prius esat važiavęs, jei tokios sąnaudos sapnuojasi. Elementari fizika, jei stabdymo, riedėjimo energiją verti važiavimo ir ant EV kartais važiuoji 5 km negali tiek pat degalų sunaudoti, kiek visąlaik važiuodamas veikiančiu varikliu.
Nuvažiavęs keliasdešimt metrų, nes kol dyzelio start-stop sistema užkuria, kol lagas pagalvoja, galim net su negalingu varikliu toli nuvažiuoti.
Labai atsiprasau - nesusinekam. Kokia masina pas tave?
Aš kaime gyvenu, man iki city bee toli. Kada prie progos pas tojotą paimsiu pavažinėti.
Korėjiečiai tai kas? Ceed'as ? i30? Ant durniaus pažėt galima, bet sprendžiant pagal internetus jokių esminių pliusų prieš konkurentus jie neturi.
Garnatija 7 metai vaziuoja puse velnio aisku su premium nepalyginsi. Kai kas skundziasi del kuro sanaudu tik kiek girdejau ypac su benzininiais varikliais
Kakzkaip galvojau kad tu CH-R visur kisi. Taip pas tave eCVT deze kaip ir naujoj corrola - tai didelis pliusas nes uzmynus gaza iki dugno nera naikintuvo efekto
Kiek valgo kuro vaziuojant ant 140km/h?
Kakzkaip galvojau kad tu CH-R visur kisi. Taip pas tave eCVT deze kaip ir naujoj corrola - tai didelis pliusas nes uzmynus gaza iki dugno nera naikintuvo efekto
Kiek valgo kuro vaziuojant ant 140km/h?
Paskutinį kartą kai važiavau beveik pilnai pakrauta auto ir prieš vėją 6l.
Vilnius Kaunas dažniausiai važiuoju 120, tada apie 5.
Kaimo keliais ant 90 apie 4.
Sutinku, man visuomet arčiau dūšios buvo senesnės auto tad ir su žiguliais kurį laiką važinėjau.. Dabar važinėju su senu Subaru Forester XT, kam reikia komforto ir ekonomijos, tikrai Subaru nerekomenduoju.
Techninis klausimas - koky tepala pildavot i LADA? As ir turiu seniai kurta galvoju pakeist ir uzkurt ant prikolo bet normalios firmos 15W40 niekur nerandu
10w40 geriausiai, lukoilinis mineralinis super. Normalios firmos ne taip svarbu. Neaišku žinoma, kas užpilta buvo, gali būt nuosėdu karteryje, bet čia žinai.. Geriau dar sužiūrėk šviežià benzà, žvakes, laidus jei bus laiko.. esam pakūrę ir 30 metù nevažiuotà su senu tepalu Pobedà
Berods šitoje temoje kažkas skiedė, kad pirkėjai Europoje labai laukia grįžtančių Porsche dyzelinių modelių, tai pasirodžiusi pardavimų statistika neblogai rodo tendencijas, ko šio brando pirkėjai iš tikrųjų nori.
Labai realu, kad ne tiek brando pirkėjai, o daug ne brando pirkėjų nusipirko taycan vien todėl, kad ieškojo elektrinio rimto automobilio. Tai yra pirkėjai, kurie iki tol net apie porsche negalvojo.
Kolkas dar salyginai mažai tokios kokybės elektro pasirinkimų, tai nesunku pritraukti tą 1183 pirkėjų kiekį.
Comment