Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • drulia
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.
    Naivu manyti, kad tau pigiau gautųsi nuomotis kelis mėnesius, o ne nusipirkti iškart. Juk įranga sumontuota į automobilį, vadinasi už tai jau sumokėta. Gamintojas nemokamai tau tos įrangos nemontuos. O kur dar įkainių pokyčiai (nes infliacija!), galimybės nusipirkti funkciją panaikinimas (nėra paklausos).

    Geriausiu atveju, optimistiškai mąstant, tik pradedant tokia praktiką, gautum galimybę kažkiek sutaupyt, bet galų gale už naują auto mokėti reiktų tą patį, bet funkcijos ne visos veiktų be papildomo mėnesinio mokesčio.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.
    Siaip man nesuprantamas tas visas pyktis ant BMW. Uzsisakant gali pasirinkti - sumoketi pilna kaina ir tureti unlockint'a paslauga visam laikui, arba moketi mazesni menesini mokesti. Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti. Jei butume planave 3 metam - butu pigiau nuomuotis 2-3 menesius per metus, vietoj pilnos kainos up-front. Plius su dabartine infliacija isskaidyti mokejimai dar labiau apsimoka.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...
    Būtent. Čia vaikučiai samokslo teorijų biški apie bloguosius kapitalistus prisiskaitė, ir buria toliau. O rinka sureguliuoja viską labai greitai. BMW jau gavo pamoką su savo subscribtion bajeriais, KTM irgi ant grėblio užlipo. Ir tie amžini verkėjai dėl telefonų batareikų keitimo ... nebe 2000 šeip.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.
    Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?
    Visos dalys turės būti keičiamos bent jau serviso lygyje jeigu pačiam persudėtingas dalykas. Tas reiškia kad dalys bus parduodamos ir lengvai nukopijuojamos tročiųjų šalių gmaintojų, sukuriant aftermarketą. Dėl paslaugų atjungimo nežinau.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
    Šiuolaikinėse mašinose su VDV yra tiek elektronikos, kad viską kas parašyta apie elektromobilius galima laisvai padaryti su VDV. Bet nedaro...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    na greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.
    Leis įsipilti kuro ne tik gamintojo kolonėlėje? Pažanga.
    Kai bus su be pagrindo serializuotom dalim, nuotoliniu paslaugų atjungimu (Motorolla, Samsung, ta pati Tesla)?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?
    Nes istoriškai individui juos buvo galima tik nusipirkti.
    Bet į lizingą su atpirkimu galima žiūrėti ir kaip į vieną iš nuomos būdų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
    na greitai nebe, ES jau priėmė reglamentą kurio nurodymu visi elektornikos prietaisai turi būti taisomi bent jau servise, o geriausiu atveju namų sąlygomis. Iphonų baterijos privalės būti keičiamos ir privalės būti galimybė nusipirkti baterijas, taigi atsiras ir antrinė gamintojų rinka.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Konkurencija su kitais automobilių tipais. Kol kas. Kai nebus galima pardavinęti kitokių automobilių, rankos atsiriš.
    Beje, ir dabar kai kurie automobilių komforto elementai ar kai kurių EV baterijos yra paslauga, o ne prekė.
    Kodėl benzininių priverstinai nenuomoja, leidžia nusipirkti?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Tai varguoliai ir neturi galėti sau leisti keisti baterijų. Dabar su savo sharanais trukdo rimtiems dėdėms ir tetoms važinėt

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Taip veikia aifonai, bet kažkaip niekas negalvoja, jog tai yra kažkokia „nuoma“. Beje kiniečiai gamina aparatus, kurie nukopijuoja seno ekrano ir baterijos serijinius numerius ant naujų. Rusams ir kiniečiams būtų tautos gėda nesukurti kažko panašaus elektromobiliams.
    Bet yra ir daugiau elementų, kurie iš principo gali būti serializuojami: pvz GSM modulis, piršto antspaudo skaitytuvas. Gamintojui tai padaryti lengva, jis žino kaip tai padaryta ir kaip išsaugoti senus klientus. O kinams užtruks. Rusai kažką padarys, tinkamo naudojimui? Iš kinų gal ir nukopijuos.

    Tie patys automobiliai su diagnostine jungtimi: jei nežinai kaip pasibelsti į gatekeeper'į, priėjimo prie išsamios diagnostikos ar programavimo neturi.

    Tie patys EV, kuriems po 200 km ridos nupūna balansavimo laidukas vienoje iš 20 celių blokų: be tinkamo serviso, jie ya nekilnoojamas turtas.

    O dabar pagalvojam iš gamintojo pusės, kaip išspausti daugiau pinigo. Gal neleidžiam be spec. kompiuterio įjungti neutralią pavarą? Menkniekis, bet tam, kad būtų galima užtraukti ant tralo, turės atvažiuoti žmogus iš autorizuoto serviso. Gal įdedam uC, kurių programa dingsta tuo metu, kai jiem nors trumpam nutrūksta maitinimas? Gal skaičiauojam darbo valandas, ir joms sukakus pradeginam saugiklį baterijų bloke? O kad niekas jo negalėtų neautorizuotai atjungti, įdedam tokį mygtuką, kuris atjungs uC maitinimą? O kad būtų galima jį atjungti, turi būti žmogus iš autorizuoto serviso centro, su kitu spec. kompiuteriu.

    Nepatinka? Bet per paskutinius 15 metų vidutiniam ofiso planktonui nebeįmanoma savarankiškai pasikeiti mobilaus telefono baterijos.

    EV yra short-term sprendimas, elektros iš vėjo elektrinės į VDV neįpilsi. Koks būtų long-term - tikrai nežinau.
    Bet jei man reiktų planuoti ilgalaikį sprendimą, pvz EV viešąjam transportui, matau 2 kelius: arba aiškiai deklaruoti, jog tai bandymas ir be reikalo išleisiu daug visuomeniniu pinigų, arba planuoti konservatyvius, nebūtinai autonominius EV tipus.

    Iš kur šios problemos kyla? Vietoje to, kad spręsti ilgalaikius ir strateginius klausimus, gamintojai graibsto grietinėlę.
    Sugedo baterija? Negarantinis atvejis, water damage, mokėk 17000€. Iš kur vanduo? Nežinom, atidarėm sandarią bateriją, viduje - vanduo, lipdukai raudoni, 17000€. Ne, mašina be baterijos nevažiuoja, 17000€.

    Kas padėtų? Visų pirma standartai ir teisinis reguliavimas. Įsivaizduokite pasaulį, kur kiekvienas automobilio gamintojas turi savo padangų tipą ir niekas daugiau negali jų gaminti. Arba specifinį sriegio žingsnį ir diametrą. Arba kurą: kas būtų, jei kiekvienas EV gamintojas turėtų savo specifinę pakrovimo sistemą ir jungti?

    Ir kam nepatinka - neskaitykit (c) Radioshow.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    kas draudžia dabar gamintojams nepardavinėti, o tik nuomoti automobilius?
    Konkurencija su kitais automobilių tipais. Kol kas. Kai nebus galima pardavinęti kitokių automobilių, rankos atsiriš.
    Beje, ir dabar kai kurie automobilių komforto elementai ar kai kurių EV baterijos yra paslauga, o ne prekė.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-17 125853.png
Views:	156
Size:	470,6 kB
ID:	2082917
    Liūdna. Beliks Dacia iš normalių mašinų

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Atvirkščiai. Audi netrugdo, o Škodoj tenka atitraukti akis nuo kelio, kad pažiūrėti.
    O kam žiūrėt?

    Navigacijai vieta (dalinai ar pilnai) skaitmeniniame spidometre.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
    Atvirkščiai. Audi netrugdo, o Škodoj tenka atitraukti akis nuo kelio, kad pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-10-17 125853.png
Views:	156
Size:	470,6 kB
ID:	2082917

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Škoda geriau vien dėl to, kad telikas vairuot netrukdo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip interjero kokybėje ar važiavimo komforte nematau absoliučiai jokio skirtumo tarp Škodos ir Audi.
    OK:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Tokias kainas reikia parodyti visiems "ekspertams", kuriems lietuviai neperka naujų mašinų dėl to, kad nudrožtas 20 metų triperis yra arčiau širdies
    https://autoplius.lt/skelbimai/skoda...-24163555.html

    Pilna normalių Škodos už 30K. Ir taip, lietuviai mažiau išleidžia ant naujų automobilių, užtat senų "prestižinio" brandų remontui išleidžia tūkstančius jau nekalbant apie nervus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.
    Šiaip interjero kokybėje ar važiavimo komforte nematau absoliučiai jokio skirtumo tarp Škodos ir Audi. Aišku kalbam ne apie visokias A8, bet Q2 ir pan., kurie yra tie patys VW atitikmenys tik su uždėtu Audi logo ir parduodami dėl to brangiau.

    Komentuoti:

Working...
X