Vilniuj važinėjas vienas baltas toks analogas. Pamatytum, pakeistum savo nuomonę apie bltą spalvą
Kaune, prie savivaldybes, juoda anksciau daznai matydavau. Nors aisku dar ziurint koks baltas, per google paieskojus ismeta ir tokiu, graziu svytinciu atspalviu baltu.
Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
C6 yra gėris, bet man arčiau širdies C5.
Be to, dabar atnaujintas Citroen 2CV visai nieko žiūrisi, nors iš pradžių man šlykštus atrodė ir galvojau, ką su dizainu padrė -bet tai automobilis į kurį daug kartų žiūrėdamas pripranti. (nors tai visai kita kategorija nei C5 ar juolab C6, bet tokie automobiliukai žavi mane).
LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.
MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.
O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...
Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...
Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.
Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?
Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
Aš jaučiu panašius sentimentus kai kuriems 80-90-ųjų modeliams, ypač Lexus SC 400 (1991-1999), Alfa 75, Alfa 155, Audi Quattro ir kt.
Juokingiausia kad "Ekspertai" parašo jog elektronikos gausa mažina vairavimo malonumą Įdomu kiek iš jų vairavo MB CL ? Ir dar norėčiau pamatyt kaip jį drąsiai vairuotų be stabilumo kontrolių ir pan.
LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.
MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.
O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...
Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...
Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.
Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?
Aš jaučiu panašius sentimentus kai kuriems 80-90-ųjų modeliams, ypač Lexus SC 400 (1991-1999), Alfa 75, Alfa 155, Audi Quattro ir kt.
1. BMW 6 nesilygina su MB CL, nes ne ta klasė. BMW 6 su MB CLS lygint reik.
2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"
1. BMW 6 nesilygina su MB CL, nes ne ta klasė. BMW 6 su MB CLS lygint reik.
2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"
Rokai klysti, MB CL butent ir yra tam pačiam segmente su BMW 6. CLS dar laukia konkurento iš BMW, jis kogero bus BMW 8 serija
Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
Sex'ovas ir elegantiškas Citroen DS Pallais
DS'as yra automobilių automobilis visapusiškai. Tada kai jis pasirodė tai buvo toks kosminis aparatas lyginant su to meto automobiliais. Net ir dabar daugelis neturi to, ką jis turėjo jau tada. Kiek žinau su keleta smulkių atnaujinimų jis buvo gamintas ~30 metų, tai irgi daug ką pasako.
O kaip jums naujasis C5?
Universalas:
Nežinau kaip jums, bet man jis tikriausiai vienas gražiausių 'žemiškų' automobilių, o žinant, kad tai Citroen tai turi būti tikrai nepaprastas automobilis .
/\ Nauja Citroen dizaino kryptis man tikrai patinka, ypač po praėjusios kartos modelių, kurie buvo tikrai visiškai neįdomūs. Reikia tikėtis, kad pagerėjo kokybės kontrolė...
Beje, lyginant su pagrindiniais konkurentais (Laguna ir 407), C5 tikrai visa galva aukščiau
Comment