Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
kiek tipinių vairuotojų sugebės perprogramuoti chipą ir pasistatyti savo serverį?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Reikia rinktis abu, dėl to ir propaguoju išmanių paslaugų teikimą pats sau, kai prietaisai jungiasi ne prie svetimo kompiuterio, o prie mano (ar bent jau pačio išnuomoto kur nors duomenų centre).
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Reikia rinktis kas svarbiau - ar privatumas, ar keletas funkcijų, be kurių galima išgyventi. Atsakymas "neturiu ko slėpti" netinka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
išsilupi sim kortą ir nebeturi nei įkrovimo stotelių žemėlapio, nei galimybės nuotoliu įjungti šildymą. nebūtų geriau tęsti nuotolines paslaugas, tik ne per gamintoją, o per savo serverį?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Vairavimo? Naivuolis:
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąCarwow turi naujos Volvo apžvalgą:
https://www.youtube.com/watch?v=5umdHj0o1B8
Įdomiausia yra kaina.
Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
Pigesnis nei Kia ar Byd.
In a perfect prelude to the fully electric small SUV’s arrival in some markets later this year, it has been crowned Car of the Year by The Sun and Small SUV/Crossover of the Year in the News UK Motor Awards.
Rob Gill, The Sun Motors Editor, said: “The EX30 is everything you expect a modern Volvo to be – safe, Scandi cool and sustainable – at a price you’d never expect.
“The EX30 is going to be a huge hit. We’re utterly convinced of it. Not only does it take home our Small SUV/Crossover of the Year crown, it is the stand-out winner as The Sun Car of the Year.”Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.08, 21:54.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokią SIM kortą? Sėkmės išlupt esim modulį ir nieko nesugadint.
Bet garantuoju, kad tiek modulį išlupt, tiek jį išjungt, bus galima garažiuke
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Vairavimo? Naivuolis:
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą
Your car wants to know about your sex life
Car manufacturers are collecting troves of data on drivers and passengers — some even tracking drivers' sexual activity — according to a new report.
In a review of 25 car brands and 15 car companies published by Mozilla Foundation on Wednesday, researchers found that Japanese car manufacturer Nissan said it could sell information about drivers and passengers’ sexual activity, intelligence and health diagnosis to data brokers, law enforcement agencies and other companies. German manufacturer Volkswagen said it could record drivers’ voices to profile them for targeted ads.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas beveik visi mainstreminiai apžvalgininkai, įskaitant Matt Watson, baisiai pro visur giria šitą Volvo. Bet aš labiausiai laukiu Teslabjorn apžvalgos. Reikia manyti, bus galima greit išbandyti ir ant Spark?
Tiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Carwow turi naujos Volvo apžvalgą:
https://www.youtube.com/watch?v=5umdHj0o1B8
Įdomiausia yra kaina.
Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
Pigesnis nei Kia ar Byd.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąRiebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.
Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
Sausi džinsai šalti ir prie -15°C kelias minutes valant sniegą arba ilgiau pabuvus lauke.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąRiebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.
Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
Su tamstos požiūriu sekančiam savininkui sėdynės turbūt suplyšo...
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOdą reikia mokėti prižiūrėti, kad būtų puiki. Patepti riebaliuku, kad neišdžiūtų ir neskiltų. Standartinės medžiaginės sėdynės praplyšta po kokių 15 m. Oda neturėtų (jų būna skirtingų, pvz. į Ferrarius deda ir augalinio rauginimo oras). Kodėl atrodo prasčiau? Šiaip skaitosi, kad "prabangiai atrodo". Plastikas ar medvilnė atrodo geriau, kuo?
Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O šiaip ką jūs laikot „nagų kišimų prie softo“? Nes dauguma garažiukų tikrai prijungs OBD scannerį ir nuskanuos kodus. Čia jau pagal jus naikintų garantiją? O jei keičiant kaladėles įjungs elektrinio rankinio stabdžio kaladėlių keitimo režimą? Jau irgi amen?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPalauk, dar Aleksio išeis į trasą - tada turėsi 50ag dyzelinį šūdą vairuot ir visiems aiškinti kaip zjb viskas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: