Sunku tuo patikėti, tačiau JAV automobilių gamintojas „Ford“ visai neseniai užpatentavo automobilį, į kurio konstrukciją integruotas atskiriamas elektrinis motociklas.
Būtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.
Koks taksi automobilis Lietuvoje yra populiariausias? Prieš penketą metų būtų galima atsakyti, kad „passatas delfinas“ ar panašus dvidešimties metų sulaukęs vokiškas universalas. Šiandien abejonių nekyla – tai „Toyota Prius“. Mažesniuose miestuose į taksi parkus šie japoniški hibridai veržiasi palengva, tačiau Vilnių jie užėmė gana sparčiai.
As skaitau juos reiktu atnaujint o ne atsisakyt.Siuolaikiskas dyzelis yra geriau uz prius.Be to VW isleidzia naujos kartos dyzeli EA288 evo taigi galit pamirst kad jie greitu laiku isnyks
TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
Tai kad paleido naujus EA288 tipo jau dabar atitinka euro 7. Bus montuojamas nuo 2019.BMW su nauju G20 irgi zada nauja dyzeli.Dyzelis niekur neisnyks bes jam alternatyvos nera jei nori pigiau vazinet
Būtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).
Be šansų. Ką darytų karabasas su amerikietišku autobusu 6,2 litrų? Juk žaliesiems labai patinka tokie
„Escalade“ bazinis modelis, varomas 6,2 l V8 formos 426 AG variklio iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek., o degalų suvartojimas, kaip nurodo gamintojas, svyruoja nuo 10,3 iki 18 l/100 km.
Tai kad paleido naujus EA288 tipo jau dabar atitinka euro 7. Bus montuojamas nuo 2019.BMW su nauju G20 irgi zada nauja dyzeli.Dyzelis niekur neisnyks bes jam alternatyvos nera jei nori pigiau vazinet
Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį. Tas naujas dyzelis turbūt buvo pradėtas kurti dar prieš visus skandalus ir nenorėjo išmest į balą pinigų. Alternatyvos irgi greitai nepasidarytų. Bet po biški žada pereit prie elektros ir turbūt šitas dyzelis bus paskutinis. Pvz kitais metais išeisiantis golfas turėtų būti hibridas.
As skaitau juos reiktu atnaujint o ne atsisakyt.Siuolaikiskas dyzelis yra geriau uz prius.Be to VW isleidzia naujos kartos dyzeli EA288 evo taigi galit pamirst kad jie greitu laiku isnyks
Tad kas šiame variklyje naujo? Didžiausia naujovė yra ta, jog „EA288 Evo“ turės integruotą 12V starterį bei generatorių, ir naują „Start/Stop“ sistemą, kurios gyvybę palaikys ne tradicinis starteris, bet papildomas generatorius. Jis palengvina variklio užvedimo procesą bei leidžia sumažinti dyzelinio variklio skleidžiamas vibracijas. Tokią pačią „Star/Stop“ sistemą „PSA“ koncerno dyzeliniai motorai naudoja jau nuo pat 2013 metų.
Penkiems metams praėjus, vokiečiai atranda tai, ką prancūzai senai naudoja.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną naujovę – visi automobiliai su „EA288 Evo“ motoru bus komplektuojami su papildoma ličio jonų baterija, kuri atliks du vaidmenis. Pirmasis vaidmuo – kaups sukauptą elektros energiją stabdant automobilį arba tiesiog riedant nuo kalno. Antrasis vaidmuo – baterijoje sukaupta energija bus kaip papildomas pastiprinimas, norint greičiau pajudėti iš vietos arba aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja.
Penkiems metams praėjus, vokiečiai atranda tai, ką prancūzai senai naudoja.
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja.
"Amazing technologies developed by VW"
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja. - kas is to kad naudoja, o kuro sanaudos kaip vokisko paprasto benzino apie vaziavimo malonuma ir trauka is vis geriau nediskutuot
Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį. Tas naujas dyzelis turbūt buvo pradėtas kurti dar prieš visus skandalus ir nenorėjo išmest į balą pinigų. Alternatyvos irgi greitai nepasidarytų. Bet po biški žada pereit prie elektros ir turbūt šitas dyzelis bus paskutinis. Pvz kitais metais išeisiantis golfas turėtų būti hibridas.
Bus Golf 8 ir dyzelinis - gaus si naujaji varikli.Hibrida ir dabar jau galima rinktis is VW grupes pvz Audi A3 e-tron - tik kad kaina nesveika. Nebeliks 1.4TDI ir 1.6TDI - naujoji Audi A1 bus tik benzinas, dabartinis VW Polo yra paskutine masina turinti maza dyzelini varikli. Dyzeliai bus nuo Golf ir auksciau
TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
Dyzeliai neišnyks tol, kol neišnyks apskritai VDV, nes perdirbant naftą negali gaminti vien tik benziną. Va pvz. VW pristatė naują Tuaregą, bet varikliai tik dyzeliniai.
Dyzeliai neišnyks tol, kol neišnyks apskritai VDV, nes perdirbant naftą negali gaminti vien tik benziną.
Idomiausia kad Vokietijos miestuose pradejo CO didet kaip visi I benzinus sedo - ziurek uz kokiu penkiu metu uzdraus benzinius variklius. Vienu zodziu prisikaupe per dideles beznino atsargos - o daryti reikia kazka.
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja. - kas is to kad naudoja, o kuro sanaudos kaip vokisko paprasto benzino apie vaziavimo malonuma ir trauka is vis geriau nediskutuot
Comment