Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kur gaminamas mūsų rinkai skirtas Golf Mk7.5? Kažkas sakė, kad Meksikoje. Tai mane iškart ištiko nekontroliuojamų traukulių ir isterijos priepuolis. Ar tikrai VW galėtų taip tyčiotis iš balto Europiečio žmogaus?
https://www.caranddriver.com/news/u-...made-in-mexico
Čia iš golfmk7.com forumo:
Pagrinde Wolfsburg buvo p-agal atsakymus pažiūrėjus i VIN.
Be kokybės skirtumo tarp Amerikai skirto Puebla ir Europai skirto Wolfsburg VW Golf turėtų būti lygiai jokio.Paskutinis taisė Grande Papa; 2018.04.12, 09:44.
- 1 patinka
Comment
-
Ir visas Golf Mk8 surinkimas grįžta į Vokietiją.
Thanks to mounting pressure from the German worker's union, Volkswagen has been forced to relocate the Golf's manufacturing plans to Europe. According to Al Volante, VW is moving all production of its flagship hatchback back to Europe, specifically to the Wolfsburg facility. Golf production is slated to take place solely in Europe by 2019 which coincides with VW's plans to produce the 8th generation Golf for the 2020 model year.
http://www.thedrive.com/sheetmetal/1...back-to-europe
Comment
-
Rolls Royce investuoja į super kondensatorių gamybą vietoje ličio baterijų. Kas tai yra, galima paskaityti čia:
http://www.technologijos.lt/n/techno...mercializavima
https://hackaday.com/2017/01/19/will...ace-batteries/
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98...82%D0%BE%D1%80
- 2 patinka
Comment
-
Mįslė: kodėl Švedijoje naujas „Volvo“ kainuoja 16 tūkst. eurų pigiau nei Lietuvoje?
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...955534?c=gazas
Gražu. Kaip šitą kainų skirtumą suprasti?
sankauskas mėgsta apie ekonominius dalykus plačiau papasakoti. Laukiu.
Comment
-
Parašė Grande Papa Rodyti pranešimąMįslė: kodėl Švedijoje naujas „Volvo“ kainuoja 16 tūkst. eurų pigiau nei Lietuvoje?
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...955534?c=gazas
Gražu. Kaip šitą kainų skirtumą suprasti?
sankauskas mėgsta apie ekonominius dalykus plačiau papasakoti. Laukiu.Paskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 18:46.
- 1 patinka
Comment
-
Straipsnis be abejo pievinis.
1. Nors variklis ir tas pats, komplektacija gali radikaliai skirtis. Nes Volvo Lietuvoje prestižinis brandas, Švedijoj - utilitarinis, kuris turi būti įperkamas kiekvienam vietiniam provincialui.
2. Švedai gamina, už kiek nori, už tiek parduoda - čia jų reikalas.
3. Kaip ir kiti minėjo - niekas netrukdo nuvažiuoti į Švediją ir nusipirkti pigiai.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Grande Papasankauskas , kokios tavo mintys apie 16000 eur skirtumą? Lietuvoje gaunasi 50% brangiau.
Error 404. Logic not found
O šiaip viskas priklauso nuo konkurencinių sąlygų, rinkodaros, ir kitų visiškai laisvoje rinkoje normalių dalykų.
Sauskelnės Norvegijoje taip pat pigesnės, nei Lietuvoje, bet nieks dėl to straipsnių nerašo. Oh, wait...If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
O ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.Paskutinis taisė John; 2018.04.13, 22:32.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.
Gal kokie papildomi mokesciai taikomi pvz A6 Avant pas mus 42 800EUR, Vokietijoj 1000EUR daugiauPaskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 22:40.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ką dabar daryti, kad bazinis Golpas 1L TSI 110ps Vokietijoje kainoje €18 075, kai Lietuvoje jis kainoje apgailėtinus €16 486 su papildoma įranga, verta dar porą K Eurų? Kainoraščio kainomis anyway. Čia neįskaičiuojant nusiderėjimo, kuris lietuviško Golpo kainą sumažina dar papildomais 1.9K. Vokiečiai turėtų eiti su šakėmis versti valdžios, kad kažkokiems untermenschams jų darbštūs arbeiteriai gamina mašinas pigiau, nei sau patiems. Koks baisus Ungerechtigkeit'as
Tai laukiam Grande Papa komentaro apie tokius akanomynius dalykus.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Bet tarkim devetos metu senumo ex-demo ten pigesnes nei pas mus
Kodėl Grybauskaitė nieko nedaro?????
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kodėl Angela Merkel nieko nedaro?????
Kodėl Grybauskaitė nieko nedaro?????Paskutinis taisė Darius555; 2018.04.13, 22:53.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKinai Švedijoje pardavinėja Volvo su labai maža pelno marža, kad palaikyti didelę rinkos dalį. Čia jų tokia strategija išlaikyti brando prestižą jį ir toliau asocijuojant su Švedija.
Comment
-
WTF?
Specialistas įspėjo dėl dyzelino: atšilus orams gali kilti gedimų dėl keistos priežasties https://www.lrytas.lt/auto/technika/...sties-4775165/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Grįžtant prie skirtingų automobilių kainų skirtingose šalyse:
Pasikeitus įstatymams ukrainiečiai šluoja automobilius iš Europos – Lietuvoje pernai įsigijo 20 000
„Pavyzdžiui, jeigu ukrainietis norės nusipirkti 2012 m. pagamintą „Skoda Octavia“ Ukrainoje, tuomet jis turėtų būti pasiryžęs išleisti apie 11–12 tūkst. eurų. O Lietuvoje, remiantis vietiniais skelbimų tinklalapiais, toks automobilis kainuotų 6–7 tūkst. eurų. Pargabentas į Ukrainą ir išmuitintas, europietiškas automobilis ukrainiečiui atsieitų 8 999 eurus – tai reiškia, kad jis sutaupo kelis tūkstančius. Būtent dėl šios priežasties iš Lietuvos į Ukrainą gabenami dešimtys tūkstančių automobilių. Minėto įstatymo priėmimas yra pelningas abiem šalims: lietuviai parduoda ir iš to užsidirba, o ukrainiečiai turi galimybę įsigyti gerus automobilius už mažesnę nei jų šalies rinkos kainą. Net atsižvelgiant į visas automobilio pirkimo Lietuvoje, jo pargabenimo, dokumentų įforminimo ir registravimo Ukrainoje išlaidas, galutinė sąnaudų suma yra mažesnė“, – sako N.Zlotnickis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...000-220-963574
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimąGrįžtant prie skirtingų automobilių kainų skirtingose šalyse:
Pasikeitus įstatymams ukrainiečiai šluoja automobilius iš Europos – Lietuvoje pernai įsigijo 20 000
Comment
Comment