Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
    Kaip ir rašiau - matau Lietuvos keliuose, siūlau atidžiau pasižiūrėti pačiam ir atkreipti dėmesį

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
    Tai kad pilna jau tokių. Ir Volvo ir MB. Tikriausiai ir kitų markių yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
    Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
    Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

    Tai reikia žiūrėti ne best class, o kokie realiai važiuoja.

    Pvz pas juos populiarus Freighliner: https://www.fuelly.com/truck/freightliner/cascadia

    Na ir taip, 2x čia buvo hyperbolė, skirtumas nėra toks didelis. Bet ekonomija ten ne taip svarbi, kai gali rasti degalų už 25ct/litrui.


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
    omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
    omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
    Dailininkas? Prie ko čia dailininkas jeigu kalbame apie realų prototipą?
    Kameros yra brangios ir mažai efektyvios, bet daug dažniau gendančios.


    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą
    Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
    omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
    omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
    omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
    Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
    Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
    Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

    Currently new European tractor-trailers average around 34.5l/100km.
    In the US, tractor-trailers average around between 33-36l/100km today.
    – Euractiv

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


    Taigi Volvo legalus kinietis, priklauso Geely, Volvo didesnė dalis R&D - EU, kaip ir dalis gamybos, bet komponentai ir tt iš šalies sutelkta kurioje 60 ar70% elektroakumuliatorių gamybos, bei kuri stipriai pažengusi elektroautomobilių gamyboje, beigi dotuojami šie sektoriai paskutinius 20 metų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Turbūt ten vienkryptė nuovaža. Turbūt turi kameras ir monitorius kabinoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    JAV energijos departamentas buvo paskelbęs varžybas sukurti vilkiką su didžiausiu energetiniu efektyvumu.
    Dabar yra rezultatai. Laimėjo Volvo, energetinį efektyvumą pagerinusi daugiau nei 2,3x (improvement in ton-mile-per-gallon).
    Daugiau nei 2x. Belekas






    Dabar yra naujos varžybos "SuperTruck 3" sukūrimui.
    Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.10, 21:54.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    kiek vairuotojų ardysis savo priekinę panelę kad išsiimtų SIM kortelę? čia tiesiog kalbama apie galimybes, dauguma žmonių iš viso nieko nedarys.
    Sharanų ir mano karta dar ardytų, bomžpakių ant galvos karta greičiausiai apsiverks trečią pedalą prie kojų pamatę

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    kiek tipinių vairuotojų sugebės perprogramuoti chipą ir pasistatyti savo serverį?
    kiek vairuotojų ardysis savo priekinę panelę kad išsiimtų SIM kortelę? čia tiesiog kalbama apie galimybes, dauguma žmonių iš viso nieko nedarys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Reikia rinktis abu, dėl to ir propaguoju išmanių paslaugų teikimą pats sau, kai prietaisai jungiasi ne prie svetimo kompiuterio, o prie mano (ar bent jau pačio išnuomoto kur nors duomenų centre).
    kiek tipinių vairuotojų sugebės perprogramuoti chipą ir pasistatyti savo serverį?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Reikia rinktis kas svarbiau - ar privatumas, ar keletas funkcijų, be kurių galima išgyventi. Atsakymas "neturiu ko slėpti" netinka.
    Reikia rinktis abu, dėl to ir propaguoju išmanių paslaugų teikimą pats sau, kai prietaisai jungiasi ne prie svetimo kompiuterio, o prie mano (ar bent jau pačio išnuomoto kur nors duomenų centre).

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    išsilupi sim kortą ir nebeturi nei įkrovimo stotelių žemėlapio, nei galimybės nuotoliu įjungti šildymą. nebūtų geriau tęsti nuotolines paslaugas, tik ne per gamintoją, o per savo serverį?
    Reikia rinktis kas svarbiau - ar privatumas, ar keletas funkcijų, be kurių galima išgyventi. Atsakymas "neturiu ko slėpti" netinka.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
    išsilupi sim kortą ir nebeturi nei įkrovimo stotelių žemėlapio, nei galimybės nuotoliu įjungti šildymą. nebūtų geriau tęsti nuotolines paslaugas, tik ne per gamintoją, o per savo serverį?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Vairavimo? Naivuolis:

    nebuvo jau išrišta kad sex life ima ne iš automobilio o aptarnavimo vietose?

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied

    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Carwow turi naujos Volvo apžvalgą:
    https://www.youtube.com/watch?v=5umdHj0o1B8

    Įdomiausia yra kaina.
    Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
    Pigesnis nei Kia ar Byd.


    In a perfect prelude to the fully electric small SUV’s arrival in some markets later this year, it has been crowned Car of the Year by The Sun and Small SUV/Crossover of the Year in the News UK Motor Awards.

    Rob Gill, The Sun Motors Editor, said: “The EX30 is everything you expect a modern Volvo to be – safe, Scandi cool and sustainable – at a price you’d never expect.
    “The EX30 is going to be a huge hit. We’re utterly convinced of it. Not only does it take home our Small SUV/Crossover of the Year crown, it is the stand-out winner as The Sun Car of the Year.”
    Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.08, 21:54.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kokią SIM kortą? Sėkmės išlupt esim modulį ir nieko nesugadint.
    Ai joo, pamiršau apie šitą dalyką. Paskutinį kartą kai mačiau tokį dalyką, tai buvo SIM Tesloj.

    Bet garantuoju, kad tiek modulį išlupt, tiek jį išjungt, bus galima garažiuke

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
    Kokią SIM kortą? Sėkmės išlupt esim modulį ir nieko nesugadint.

    Komentuoti:

Working...
X