- Tech Crunch: Amazon to sell cars online, starting with Hyundai
- Axios: Amazon to sell cars in 2024 starting with Hyundai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Turėtų būti baisiai lėtas ir painus gamybos procesas, kai priklausomai nuo to, kokie skaičiai, skirasi raidžių dydžiai ir atstumas iki Vyčio.
Komentuoti:
-
Tai ir šriftą pakeitė(mano manymu į blogą pusę) ir gamintojas vėl gražintas į Baltic Sign
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jo, jei jau keitė numerių dizainą, tai galėjo ir šriftą pakeisti į normalesnį, ar bent jau simbolių dydį ar proporciją pakoreguoti, nes dabar bukai nukopijuota nuo Maskvos olimpiados laikų Vokietijos Federacinės Respublikos automobilių numerių.
Komentuoti:
-
Viskas būtų gerai, jeigu numerius ir toliau būtų gaminę Baltic Sign. Dabar kai lenkiškas šriftas visiškai jokio vienodumo neturi, tai baisiai ir atrodo.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Heraldikos komisija sugalvojo, kad herbas privalo būti kairėje ir griežtai ne kitur.
P.S. Vytis ant supuvusios audi ubagės kažin nėra nusižengimas heraldikai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įstatymą pakeitė, jog ant numerių GALI būti naudojamas vytis. Kodėl jis iš viso yra naudojamas arba nėra paliktas šablonas be vyčio lieka mistika.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..
P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..
P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Automobilių numeriu su Vyčiu realizacija matyt paties A. Kupčinsko dizaininta:
Idėja puiki, rezultatas – apgailėtinas: kaip daugelis įvertino naujuosius automobilių numerius (lrytas.lt)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIdomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.
Tai reikia žiūrėti ne best class, o kokie realiai važiuoja.
Pvz pas juos populiarus Freighliner: https://www.fuelly.com/truck/freightliner/cascadia
Na ir taip, 2x čia buvo hyperbolė, skirtumas nėra toks didelis. Bet ekonomija ten ne taip svarbi, kai gali rasti degalų už 25ct/litrui.
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
Kameros yra brangios ir mažai efektyvios, bet daug dažniau gendančios.
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąJei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąEnergetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.
Currently new European tractor-trailers average around 34.5l/100km.
In the US, tractor-trailers average around between 33-36l/100km today.
– Euractiv
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt ten vienkryptė nuovaža. Turbūt turi kameras ir monitorius kabinoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
Komentuoti:
-
JAV energijos departamentas buvo paskelbęs varžybas sukurti vilkiką su didžiausiu energetiniu efektyvumu.
Dabar yra rezultatai. Laimėjo Volvo, energetinį efektyvumą pagerinusi daugiau nei 2,3x (improvement in ton-mile-per-gallon).
Daugiau nei 2x. Belekas
Dabar yra naujos varžybos "SuperTruck 3" sukūrimui.Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.10, 21:54.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: