Tai John kaip ir nusprendė. Bus Golpas. Nes Golpas yra Golpas. Be to kaina kažkaip gavosi geresnė, nei buvau pasiruošęs skirti. Iš dalies ačiū ir Grande Papa už ne visada konstruktyvią, bet efektyvią Focus kritiką. Pasižiūrėjau Golpo reviewsus ir sakau fak tą Focusą. O Kai dar kainą paderino, tai ir jokių papildomų klausimų nebekilo
Argumentų prieš Focus (ir apskritai Ford) yra nemažai, tik ne visus sugebėjau pakankamai įtikinamai pateikti.
Bet dabar prie vieno rimto dalyko – pažiūrėk kiek po 3 metų (įsidėk priminimą) kainuos tavo nupirktas ir važinėtas Golfas vs jeigu būtum pirkęs Focus. Dėvėto Focus vertė smigs greičiau ir skirtumas matysis.
Krentantys pardavimai, naujo modelio introdukcija ir prastėjanti reputacija padarys savo. Tai pirktamas Golfą sutaupai pinigų ir tame fronte.
Šustauskas turi gerbėjų, Brazauskas turi gerbėjų ir Focus turi gerbėjų.
Palik Focus'ą Šustauskams&co.
O jeigu Golfas kokia išskirtine spalva, tai ir išsiskirs iš kitų ir vėliau lengviau didesne kaina parduosi (tik ne taip pat greitai).
Va man labiausiai patinkanti Golpo spalva – https://upload.wikimedia.org/wikiped...8gold%29_1.jpg
Komplektacija Trendline bazinė+Comfort package+ACC+vairas su knopkėm+metallic dažai (believe it or not standartiškai Moller jų neduoda).
Šiaip daug ten visokios įrangos su 8" LCD, šildomom sėdynėm, automatiniu stabdymu, parktonikai priekyje ir gale, vairas iš kožos ir visokių kitokių šūdukų. Kaina lygiai 15.5K (Prašė 17.4K). Tai skaitau neblogai.
Beje VW Kauniečiai geriau sukalbami, dėl ko ir pirksiu Kowno, o ne pas vilenskus.
Komplektacija Trendline bazinė+Comfort package+ACC+vairas su knopkėm+metallic dažai (believe it or not standartiškai Moller jų neduoda).
Šiaip daug ten visokios įrangos su 8" LCD, šildomom sėdynėm, automatiniu stabdymu, parktonikai priekyje ir gale, vairas iš kožos ir visokių kitokių šūdukų. Kaina lygiai 15.5K (Prašė 17.4K). Tai skaitau neblogai.
Beje VW Kauniečiai geriau sukalbami, dėl ko ir pirksiu Kowno, o ne pas vilenskus.
15.5k už naujo auto?
Gerai, kai užtenka litrinio gaidžiuko. Nuoširdžiai pavydžiu.
Aš irgi žiūrinėjau naujų ratų, bet man pagal poreikius pigiausią ką randu - nuo 30k
Dabar važinėju su senuku 12 metų senumo tėvo atiduotu dyzeliniu Volvo XC70, bet darosi ankštokas.
If a lion could speak, we could not understand him.
15.5k už naujo auto?
Gerai, kai užtenka litrinio gaidžiuko. Nuoširdžiai pavydžiu.
Aš irgi žiūrinėjau naujų ratų, bet man pagal poreikius pigiausią ką randu - nuo 30k
Dabar važinėju su senuku 12 metų senumo tėvo atiduotu dyzeliniu Volvo XC70, bet darosi ankštokas.
Kokias maždaug mašinas žiūri?
Dabar VW koncernas ir Volvo Cars grupė labai pumpuoja pinigų į R&D, tai per porą metų turėtų stipriai pagerėti ir dar labiau atsiplėšti nuo konkurentų. VW tai savo pumpuoja, o Volvo gauna iš Geely kuris paima (tiesiogine ta žodžio prasme) iš "mamytės Kinijos".
Litrinukas aišku su turbo, kas daro the whole difference. 0-62 per 9.9s irgi yra not that bad paprastai mašinai. Tas pats XC90 turi tik 2L 4-cyl. Didelių variklių laikas praėjo.
Žiūriu tiek didelius 7-viečius - Seat Alhambra, Galaxy, tiek mažesnius 7-viečius MPV - Kia Carens. Dar žiūriu didesnius SUV su 7 vietomis - i.e Škoda Kodiaq
If a lion could speak, we could not understand him.
Litrinukas aišku su turbo, kas daro the whole difference. 0-62 per 9.9s irgi yra not that bad paprastai mašinai. Tas pats XC90 turi tik 2L 4-cyl. Didelių variklių laikas praėjo.
Na jo, net dideli 7viečiai dabar su 1,5 benzininiais varikliais
If a lion could speak, we could not understand him.
Žiūriu tiek didelius 7-viečius - Seat Alhambra, Galaxy, tiek mažesnius 7-viečius MPV - Kia Carens. Dar žiūriu didesnius SUV su 7 vietomis - i.e Škoda Kodiaq
Mano nuomone iš keturių išvardintų auto, Kodiaq vienareikšmiškai geriausias.
Na jo, net dideli 7viečiai dabar su 1,5 benzininiais varikliais
Bet tai nereiškia kad tie varikliai silpni.
Volvo T8 (hibridinis benzinas, 2 litrai ir 4 cilindrai) turi 407 hp, 640 Nm ir 0-100 km/h padaro per 5,5 sek. Ir tokį laiką su 2,7 tonos sveriančia Volvo XC90 versija.
Net entry-level T5 (silpniausias Volvo 2 litrų 4 cilindrų benzinas) turi 254 hp ir 350 Nm.
Comment