Negi sunku trečia pavara užminti iki dugno? Ai tiesa, negali, nes turbodyzelis ties 3000aps. tik krioks apsipylęs juodais dūmais
Dyzelis maksimalią trauką pasiekia jau ties 2000 apsukom, nėra tikslo daugiau kelti, todėl ir degalų valgo mažiau nei benzas, nes nereikia variklio prievartauti.
Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniu
Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniu
Ir galiu pasakyt tik viena - šiuolaikiniai dyzeliai prie tu pačių litražų tikrai benzinus lenkia visom charakteristikom. Kitas reikalas, jog visos šiuolaikinės mašinos turi žymiai mažesni resursą nei anksčiau gamintos. Dyzeliai perkami didesniam kilometražui įveikti nei benzinai - dėl to naudoti būna labiau sudrožti. Štai jums ir priežastis galios kritime, dūmingume ir t.t.
Iš gamyklos vienareikšmiškai - dyzelis laimi prieš benziną (turbo ar ne - nesvarbu). Su naudotais jau aiškinau kodėl tokia situacija išeina. O naujas dyzelis ne tiek jau daug ir teršia lyginant su benzu.
Užtai ekologijos aspektu žiūrint, hibridai ir elektromobiliai abiem duoda į kaulus
Ir manau toliau ner prasmės ginčytis - jei perki ekonomišką automobilį, tai traukos nereik ir norėt. Jei nori lakstyti - tiek benzas, tiek dyzelis daug valgys.
Labai paprastas palyginimas:
1,8dyzelis vs 1,8benzas - dyzelis laimės ekonomija, bet prie tokio litražo galingumas bus panašus, gal net kaikuriais atvejais benzas nežymiai bus gyvesnis.
4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone), bet abu bus nesveikai neekonomiški.
Taškas
4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone)
Tokius taškinius teiginius derėtų kažkuo pagrįsti
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Galite palyginti 535i ir 535d techninius duomenis, abu varikliai tokio pat litražo, abu su 2 turbinomis, bet dyzelis ne tik 40% ekonomiškesnis, bet iki 100 km/h įsibėgi 0,5 sek. greičiau. Paėmus mažesnio darbinio tūrio 520i ir 520d, degalų sąnaudų skirtumas gerokai mažesnis, o benzinas įsibėgi jau minimaliai greičiau.
Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
Eiliniam vairuotojui tos excelinės diagramos su arklio galiomis, sukimo momentais, apsukomis visiškai neįdomios, svarbus tik realus įsibėgėjimas ir kuro sąnaudos.
Galite palyginti 535i ir 535d techninius duomenis, abu varikliai tokio pat litražo, abu su 2 turbinomis, bet dyzelis ne tik 40% ekonomiškesnis, bet iki 100 km/h įsibėgi 0,5 sek. greičiau. Paėmus mažesnio darbinio tūrio 520i ir 520d, degalų sąnaudų skirtumas gerokai mažesnis, o benzinas įsibėgi jau minimaliai greičiau.
Be to, kad ir benzininiai nauji neekonomiski jie turi ir kita trukuma - aptarnavimo kastus, kurie nera mazesni nei dyzelio. Tarkim Audi 3.0TFSI ar BMW x35i benzininiai megsta perkaist, padegint tepalus, paknist prota elektra (babinos visokios kuriu kainai kaip dyzelio purkstuko), pacios turbinos subyret ir uznest skeveldras and voztuvu ir juos palankstyt. Ir ivertinu visus uz ir pries - tikrai dyzelis laimi. Man vienintelis dyzelio trukumas - vibracija lyginant su analogisku benzinu ir tai kad ilgai susyla iki darbines temperaturos, o tai reiskia negali duok didesniu sukiu tuo metu.
Taciau yra kita iseitis. Galima rinktis atmosferinius benzinius variklius kuriuos vis dar deda Lexus (EU rinkai nesiulo tokiu modeliu del oro tarsos). Jie turi maziau kaprizu nei modernus vokiski, taciau jie dar labiau megsta kura ir yra vangoki pries vokiecius - nesuteikia tokio malonumo kaip tarkim Audi ar BMW apginkluoti turbinomis
Man vienintelis dyzelio trukumas - vibracija lyginant su analogisku benzinu ir tai kad ilgai susyla iki darbines temperaturos, o tai reiskia negali duok didesniu sukiu tuo metu.
O kodėl negali su neužšilusiu dyzeliniu varikliu sukelt apsukų? Dar nesusidūriau su problemom kažkokiom, užsikuri, palauki kokį 10 sekundžių, jei pirmą kartą kuri tą dieną ir važiuoji gazas-dugnas. Žiemą juk juo labiau nelauksi pusės valandos, kad galėtum didesnius sūkius duot. Kol šaltas dar geriau traukia .
Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
O kodėl negali su neužšilusiu dyzeliniu varikliu sukelt apsukų? Dar nesusidūriau su problemom kažkokiom, užsikuri, palauki kokį 10 sekundžių, jei pirmą kartą kuri tą dieną ir važiuoji gazas-dugnas. Žiemą juk juo labiau nelauksi pusės valandos, kad galėtum didesnius sūkius duot. Kol šaltas dar geriau traukia .
Norejau pasakyt kol pilnai nesusiles sukt iki red line'o nesveika.,O laukti kol pilnai susisls reikia daugiau nei pas benzina.
Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
Babinos eina ant kiekvieno cilindro, nesvarbu ar pas japona ar pas vokieti.Gali pavadinti solenoidu ar dar kitaip jei tik tau nuo to bus geriau. Pas kai kuriuos japonus dar gali rast sistema ir su laidais, pvz Subaru 2.5.
Tu turbut taip nemegsti dyzeliu nes gauni malku nuo ju daznai.
Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
Bus linksma skaityti jūsų post'us, kai kada nors pats persėsite į dyzelį.
CO2 emisijos mišriu režimu, g/km.
535i: 196–186
535d: 148–138
Jei jau tokia diskusija išniro, tai gal kas nors paaiškinti, kodėl iš padrožtų benzininių išmetimo sistemos eina beveik nematomas, bet neįmanomai bjaurus (neabejoju, kad ir nuodingas) dūmas. Važiuoti iš paskos tokio automobilio praktiškai neįmanoma, net įjungus recirkuliaciją.
Tuo tarpu gerokai stipriau dūmijančius dyzelius dar galima iškęsti.
Kame čia benzino "ekologiškumo" paslaptis?
P.S. autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)
Comment