Tarkuoja pagal viska, Lexus nauda duoda tik mazesne kaina, atmink John kad Audi bazinis modelis net lietu ratu neturi ir klimos, o baziniam Lexus gauni labai daug, susidek i A4 priedu iki bazinio IS lygio ir pamatysi kainos skirtuma ant 8k EUR.
Ir dar priedo tu lygini IS kuris gaminamas nuo 2013 metu, o A4 nuo 2008, nes naujoji A4 dar nepardavinejama, LT pasieks tik spali
Su Lexus susidures esu ne mazai, galiu pasakyt, kad tai buvo nebloga masina iki 2005 metu, o nebloga sakau del to, kad aplamai nebuvo gedimu pas juos, o gedimu nebuvo del to, kad ir buvo atsilike ir naudojo patikimas archajiskas technologijas, tarkim imam GS300 1999 metu ir Audi A6 2,8 tu paciu metu, pas Audi deze bus trip tronicas 5 begiu, pas GSa paprastas laiko patikrintas automatas 4 begiu, GSas igavo kazka panasaus tik nuo 2005 metu su GS III karta. O be to nuo 2005 metu krito patikimumas, salonai barska tarska, pas GS III ko nepasakytum apie GS II - ar tai premium segmentas? Lexus klube uztikau kad ir LS460 barska po 100k ridos
Dabar matom nauja NX200t, kuriame idetas benzinins variklis su turbo iputimu, Audi jau siule i A4 2,0TFSI nuo 2005 metu, aisku pirminiuose variantuose buvo bedos su tepalo rijimu ,kolektoriaus sklendemis, taciau laikui begant issisprende viskas, taigi matom dabar Lexa po 10metu su turbo iputimu, idomu kaip jis atrodys po 200 000km ridos
Atkreipkim dar demesi i John skaicius del svorio, Lexusas sunkesnis 40kg, o Jus kas nors bandet kada paziuret Lexus ir Audi skardu stori, Audi skardos akivaizdziai storesnes - ypatingai pas Audi tai jauciasi atidarant, uzdarant duris - tikrai jauti, kad ne skarbonke laikai. Kokia cia isvada? - O gi tai kad Lexusas nesugeba pakeist kai kuriu komponentu naujesniu technologiju lightweight medziagomis
Ir dar priedo tu lygini IS kuris gaminamas nuo 2013 metu, o A4 nuo 2008, nes naujoji A4 dar nepardavinejama, LT pasieks tik spali
Su Lexus susidures esu ne mazai, galiu pasakyt, kad tai buvo nebloga masina iki 2005 metu, o nebloga sakau del to, kad aplamai nebuvo gedimu pas juos, o gedimu nebuvo del to, kad ir buvo atsilike ir naudojo patikimas archajiskas technologijas, tarkim imam GS300 1999 metu ir Audi A6 2,8 tu paciu metu, pas Audi deze bus trip tronicas 5 begiu, pas GSa paprastas laiko patikrintas automatas 4 begiu, GSas igavo kazka panasaus tik nuo 2005 metu su GS III karta. O be to nuo 2005 metu krito patikimumas, salonai barska tarska, pas GS III ko nepasakytum apie GS II - ar tai premium segmentas? Lexus klube uztikau kad ir LS460 barska po 100k ridos
Dabar matom nauja NX200t, kuriame idetas benzinins variklis su turbo iputimu, Audi jau siule i A4 2,0TFSI nuo 2005 metu, aisku pirminiuose variantuose buvo bedos su tepalo rijimu ,kolektoriaus sklendemis, taciau laikui begant issisprende viskas, taigi matom dabar Lexa po 10metu su turbo iputimu, idomu kaip jis atrodys po 200 000km ridos
Atkreipkim dar demesi i John skaicius del svorio, Lexusas sunkesnis 40kg, o Jus kas nors bandet kada paziuret Lexus ir Audi skardu stori, Audi skardos akivaizdziai storesnes - ypatingai pas Audi tai jauciasi atidarant, uzdarant duris - tikrai jauti, kad ne skarbonke laikai. Kokia cia isvada? - O gi tai kad Lexusas nesugeba pakeist kai kuriu komponentu naujesniu technologiju lightweight medziagomis
Comment