Visai vertas pažiūrėti reportažas apie naują Audi A4, kur šneka ir žmonės, kūrę šitą modelį
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Still, audi stigmos niekas neisims ) Ipirkdamas MB/BMW/Jaguar/Alfa Romeo/Lexus, niekad neziureciau i Audi... Pvz KIA irgi gerai vaziuoja ir funkciju nemazai turi, bet tai tebus tik KIA. Same goes for Audi, gali kaina uzkelt iki MB, vadint premium, bet tai vistiek bus Audi. Neneigiu, masinos nera blogos ar kazkuom pastebimai prastesnes, uzdejus ant ju geresni zenkliuka ir pagrasinus dizaineriam galvas nukapot jei nesugebes naujam modelyj atlikt atnaujinima ne tik lempom - butu gan geras variantas
Rimtesne tema griztant, kur Kaune/Vilniuj moko vairuot anglu/prancuzu kalba? Perskambinau zinomas Kauno vairavimo mokyklas ir geriausiu atveju gali duot rusakalbi instruktoriu...
Comment
-
..Gali kaina uzkelt iki MB - ji jau seniai brangesne negu MB, pabandyk susidet visas odas, linetronic'us, orines pakabas, nu vienu zodziu pasidaryt pilna MB ir pilna farsha Audi ir pamatysi, kad Audi bus 5% brangesne uz MB
By the way : MB yra atsilikes nuo Audi ir BMW bent siai dienai premium segmento TOP 3 yra
1. BMW
2. Audi
3. MB
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAudi bazines komplektacijos paprastai nerealiai plikos buna, ko MB nedaro
O MB taip bando prisitraukt klientu nes dabar bent europoj tai karaliauja Audi su BMW,teko sia vasara 2 kartus po vakaru europa pasitrankyt, Mersu C klases nauju siaip yra is MB daugiausiaPaskutinis taisė Darius555; 2015.08.28, 22:18.
Comment
-
-
Tiesa, gal kam bus idomu Toyota i nauja Avensis montuos BMW dyzelinius variklius 1.6 ir 2.0 darbinio turio. 1.6 pasiskolintas bus is Mini Cooper, 2.0 is
118d ir 318d. Pagal arklio jegu skaiciu supratau kad BMW atidave specifikacijas gamintas iki 1er ir 3er facelifto, nes dabartinis BMW 118d/318d turi 110kW, o pries facelift turejo tiek kiek dabar turi Avensis 2,0 - 105kW
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
Comment
-
Tiem kam rupi grynai technine puse, tai perka Toyotas, arba Lexus (jei iperka). Visos kitos masinos perkamos atitinkamai maziau vadovaujantis protu ir daugiau emocijom ir subjektyvumu
Parašė John Rodyti pranešimąTai ir VW gamina premium klasės mašinas, bet tai nėra premium markė.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDizainas, įvaizdis, brandas, premium klasė, pardavimai, kaina, "nuobodu"... O kažkam dar rūpi techninė automobilių pusė, neskaitant plikų tarnybinių parametrų? Išvada: išgrynintas vartotojiškumas...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTiem kam rupi grynai technine puse, tai perka Toyotas, arba Lexus (jei iperka). Visos kitos masinos perkamos atitinkamai maziau vadovaujantis protu ir daugiau emocijom ir subjektyvumu
Kuris is ju premium Golfas, Passatas, Multivanas ar Touregas?
Toyota - jau BMW dyzelius deda, nes savo pagamint nemoka, nors aciu Dievui benziniai varikliai bent patvarus
Va geras testas
https://www.youtube.com/watch?v=1r7nQI8ngYEPaskutinis taisė Darius555; 2015.08.28, 22:50.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKuom ipatinga technine Lexus puse? Apie ju atsilikima nuo vokieciu aplamai reiketu kita tema uzvest. Ka tau gero gali pasiulyt IS250 kuris mieste 12l valgo ir visiskai neturi traukos. Apie dinamika is vis geriau nekalbet.
Toyota - jau BMW dyzelius deda, nes savo pagamint nemoka, nors aciu Dievui benziniai varikliai bent patvarus
Va geras testas
https://www.youtube.com/watch?v=1r7nQI8ngYEPaskutinis taisė Lettered; 2015.08.28, 23:04.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
Kuris is ju premium Golfas, Passatas, Multivanas ar Touregas?
Man tik šiaip keistai pasirodė tavo Alfos statymas greta MB, BMW ir Audi. Na kaip imtum ir pradėtum, tarkim, lyginti Opelį su BMW. Nu iš principo galima, parinkus atitinkamus modelius ir komplektacijas.Paskutinis taisė John; 2015.08.28, 23:11.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąToyota (Lexus) apskritai nelabai moka variklius gaminti ir atsilieka kokį 15 m., pas juos 3L varikliai nusileidžia pagal technininius parametrus Audi ir BMW 2L varikliams. Neveltui ir jokių apdovanojimų jokioje kategorijoje negauna.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ar jie nesispecializuoja hibridiniuose varikliuose?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAudi ir BMW irgi lygiagrečiai turi neprastesnius hibridus, dabar jau ir elektromobilius (BMW i serija ir Audi e-tron), plius visa eilė dyzelių ir benzininių variklių, o Toytoja (Lexus) dažnai tik po 1-2 variklius turi modeliui ir švelniai tariant labai prastus techniškai.
Lexus IS250
- Variklis: 2.5L
- Kuras: Benzinas
- Sukimo momentas: 252 Nm
- Galia: 207 AG
- Sąnaudos: 8.6 l/100km (vidutinės)
- Emisijos: CO2 199g/km (vidutinės)
- Akseleracija: 0-100 8.1 sek.
- Bendra masė: 2090kg
Audi A4 1.8 TFSI Quattro
- Variklis: 1.8L
- Kuras: Benzinas
- Sukimo momentas: 320 Nm
- Galia: 170 AG
- Sąnaudos: 6.2 l/100km (vidutinės)
- Emisijos: CO2 144g/km (vidutinės)
- Akseleracija: 0-100 7.9 sek.
- Bendra masė: 2055kg
Audi €1K brangesnė.
Comment
Comment