Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Tai čia gal buvo tiktai delfi balsavimas, be teisėjų jokio vertinimo?
    Teisejai renka Metu automobili.

    Comment


      Čia tik viena iš kategorijų, tokia pati kaip ir pvz. "moterų aistros automobilis" http://www.delfi.lt/auto/metu-automo....d?id=66656904

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Man asmeniškai tai su juo nieko blogo, bet jame tautiško tik tai, kad jis sportiškas. Nei automobilio kainoje, nei eksploatacijoje, nei kuro suvartojime jokio tautiškumo.
        kainuoja 120k, pigesnis uz normalios komplektacijos passata ar beveik dvigubai pigesnis uz bulviavezi is audi Eksplotacija tai niekuo neypatinga, aptarnavimas 1.5k lt, aptarnavimai kas 20k km. Nematau absoliuciai nieko ypatingo jo eksplotacijoj, jei palyginsi su betkokiu dyzeliniu traktorium - dar ir pigesne O suvartojimas oficialus iki 11ltr, cia ir vel nieko ypatingo

        Aisku, man butu buve maloniau matyt isrinkta Leaf, tiek metu tiek tautos automobiliu, bet...

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          O kas blogai su juo? Buvau pabandymui pasiiemes pavasari, tai fantastiska masina, ypac lyginant su buvusia karta, tai ir valdymas labai paastrejes ir labai lengva kontroliuoti slydima net ant didelio greicio (80-90). Kad "tauta" kompleksuota ir rinkdavo vien skoda, vw ir audi, kaip tautos automobilius tai nieko gero tame ir nematau Eksplotacija jo nera tokia brangi, as sukant po miesta buvau itilpes i 12ltr, garantija ilga, masina japoniska ir negenda, tai kazkokios specifiskai brangios eksplotacijos as nematau

          Planuoju savo m'ke pamainyt i si, kai tik varikli atnaujins, nes wrx'as (tas pats, kuris i brz keliauja) dabar turi daug smagesni varikli nei sti, o taip neturetu but

          Gi nerenka, kuri masina geriau bulvem veziot, toj kategorijoj vw/audi niekas nenugaletu
          Man tai juokingai atrodo, kai geriausią automobilį renka pagal tai, kaip greitai trasą įveikia arba kaip greitai į sniego arenos kalną užvažiuoja. Realiame gyvenime perkant automobilį ir važinėjant realiais keliais visai kiti dalykai svarbūs. Apskritai testų su sniegu galėtų net nebūti, žiema trunka vos kelias savaites, o ir per tas kelias savaites gatvėse tiek druskos privaryta, kad važiuoji kaip per paprastą šlapią kelią, o ne ledą. Su visureigiais irgi panaši nesąmonė, važinėja po visokius poligonus, o realiai 90% vairuotojų su jais ant žvyro net neužvažiuoja.
          Paskutinis taisė Lettered; 2014.12.14, 19:22.
          Flickr

          Comment


            11 ltr - čia nieko ypatingo tai nesakyčiau. Būtų koks džipas - tai taip. Na, nebent žiūrit sportinių automobilių kategorijoje, tada gal nieko ir ypatingo. Kitokiu atveju - tai labai daug lyginant su dabartiniais ekonomiškiausiais varikliais.

            Comment


              na jei lygini STi su 1.6dyzeliniu golfu - taip, valgo daug ) Jei lygini su kuom artimesniu jo klasei - nieko ypatingo visgi ir masina neskirta is namu i darba ir atgal vazinet

              Mano m mieste 14-15 suryja gan ramiai vazinejant, tai 11ltr gan humaniskai skamba

              Comment


                Volvo wants to sell cars online, skip most auto shows

                Volvo is completely rethinking its marketing strategy with an approach that it calls the Volvo Way to Market. The revised plan means an increase in the company's advertising budget overall and a totally different way to allocate those funds. The most dramatic shift is the Swedish automaker's decision to begin selling its models online directly to customers worldwide.

                Comment


                  Bus kaip su kokiais televizoriais - žmogus gyvai apžiūri kokiam topo centre ir paskui nusiperka kur pigiau online
                  Salonu savininkai neturėtų būti patenkinti

                  Comment


                    "Tautos automobilis" nominacija labiau atitiktų tikrovę pervadinus į "Tautos svajonių automobilis". Kiek tas Subaru iš ties bus tautos, parodys jo pardavimai.

                    Comment


                      Tikriausiai Volvo vistiek paliktu pristatymo logistika rupintis vietiniams atstovams, tik labiau kontroliuotu marza

                      Comment


                        Automobilius ir dabar iš esmės galima pirkti neišėjus iš namų, bet nemanau, kad tai turi perspektyvų, ypač kalbant apie naujus automobilius perkamus asmeniniam važinėjimui. Panašiai kaip ir su pvz. butais, gali internete išsirinkti butą, pervesti pinigus statytojui ir butas tavo, bet žmonės vis tiek nori atvažiuoti gyvai apžiūrėti.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Automobilius ir dabar iš esmės galima pirkti neišėjus iš namų, bet nemanau, kad tai turi perspektyvų, ypač kalbant apie naujus automobilius perkamus asmeniniam važinėjimui. Panašiai kaip ir su pvz. butais, gali internete išsirinkti butą, pervesti pinigus statytojui ir butas tavo, bet žmonės vis tiek nori atvažiuoti gyvai apžiūrėti.
                          Panašiai yra ir su kitomis prekėmis. Nuotraukose jos kažkodėl gražiau atrodo negu gyvai.

                          Comment


                            Bet masina gali pasiciupinet ir salone ar gatvej Panasiai gi buvo ir su kompiuterinem dalim, kuomet nustojo jas pirkt gyvai ir bankrutavo tokie grandai, kaip BMS. Ar tau daug ytakos daro gyvas paciupinejimas? Nebutu patogiau lizinga ir komplektacija namie po darbo susideliot?

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Bet masina gali pasiciupinet ir salone ar gatvej Panasiai gi buvo ir su kompiuterinem dalim, kuomet nustojo jas pirkt gyvai ir bankrutavo tokie grandai, kaip BMS. Ar tau daug ytakos daro gyvas paciupinejimas? Nebutu patogiau lizinga ir komplektacija namie po darbo susideliot?
                              Apie tai ir eina kalba, autosalonai nedings, nes kažkur reikia išbandyti automobilį, ar patogios sėdynės, geras matomumas, aiškus valdymas ir pan. Kompiuterio dalių nelabai yra prasmės čiupinėti, svarbu tik techniniai parametrai, todėl tokie dalykai labai lengvai persikėlė į internetinę prekybą.
                              Flickr

                              Comment


                                /\
                                Tesla jau dabar JAV bando stumti tokį prekybos būdą, tik dealeriai labai priešinasi, matyt bijoma, kad kiti gamintojai paseks iš paskos. Tesla turi galerijas, dažnai kur nors miesto centre, kur gali užeiti, pasižiūrėti, pasimatuoti ir po to grįžęs namo užsisakyti būtent tai ko nori tiesiai iš jų internetu ir laukti pristatant.

                                Comment


                                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                  /\
                                  Tesla jau dabar JAV bando stumti tokį prekybos būdą, tik dealeriai labai priešinasi, matyt bijoma, kad kiti gamintojai paseks iš paskos. Tesla turi galerijas, dažnai kur nors miesto centre, kur gali užeiti, pasižiūrėti, pasimatuoti ir po to grįžęs namo užsisakyti būtent tai ko nori tiesiai iš jų internetu ir laukti pristatant.
                                  Šis jų nerimas man truputį keistas. Lyg auto gamintojai iki Tesla sprendimo nebutų sugalvoję, kad galima prekiuat be tarpininko (dilerio), o tiesiogiai. Prekiauja per dileriusne tam, kad juos pinigais apmėtyt, o tam, kad nesivargint patiems steigt salonų, išlaikyt darnuotojus ir taip toliau.
                                  Čia tas pats kaip NT brokeriai nerimautų, kad NT vystytojai sugalvos juos praspirt ir tiesiogiai prekiaut... Galima, bet vystytojai vis tiek renkasi per brokerius, nes kiekvienas dirba savo darbą kur išmano.
                                  Nepagrįstos dilerių baimės mano nuomone.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Šis jų nerimas man truputį keistas. Lyg auto gamintojai iki Tesla sprendimo nebutų sugalvoję, kad galima prekiuat be tarpininko (dilerio), o tiesiogiai. Prekiauja per dileriusne tam, kad juos pinigais apmėtyt, o tam, kad nesivargint patiems steigt salonų, išlaikyt darnuotojus ir taip toliau.
                                    Čia tas pats kaip NT brokeriai nerimautų, kad NT vystytojai sugalvos juos praspirt ir tiesiogiai prekiaut... Galima, bet vystytojai vis tiek renkasi per brokerius, nes kiekvienas dirba savo darbą kur išmano.
                                    Nepagrįstos dilerių baimės mano nuomone.
                                    Tesla ne rodiklis, tai nėra tipinis žaidėjas rinkoje, tokius automobilius perka dėl mados ir pirkėjai gali sau leisti pirkti internetu neišbandę pačio automobilio.
                                    Dėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Dėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
                                      'Gerais laikais' pirko. Ar perkant projektą, dar prieš prasidedant statyboms nebuvo pirkimas iš 'nuotraukų'?

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        'Gerais laikais' pirko. Ar perkant projektą, dar prieš prasidedant statyboms nebuvo pirkimas iš 'nuotraukų'?
                                        Na aš pats pirkau butą, kol dar tik monolitiniai griaučiai buvo, bet vis tiek buvau nuvažiavęs į statybas net kelis kartus, reikia ir vietą gyvai apžiūrėti ir pan. Tokio pirkimo priežastis - mažesnė kaina ir galimybė nusipirkti butą, kol apskritai dar jų yra.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Tesla ne rodiklis, tai nėra tipinis žaidėjas rinkoje, tokius automobilius perka dėl mados ir pirkėjai gali sau leisti pirkti internetu neišbandę pačio automobilio.
                                          Dėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
                                          Esmė, kad automobilių gamintojai būtų galėję patys pardavinėt be dilerių jei būtų norėję, tuo tarpu dileriai galvoja, kad iki teslos niekam tokia mintis nė nebuvo toptelėjus, lyg tesla kažkokią inovaciją išrado sugalvoję nukirst tarpininkus
                                          Vieni renkasi tiesiogiai prekiaut, kiti per brokerius ir Tesla čia nieko naujo neišrado.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X