Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Čia tik viena iš kategorijų, tokia pati kaip ir pvz. "moterų aistros automobilis" http://www.delfi.lt/auto/metu-automo....d?id=66656904
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąMan asmeniškai tai su juo nieko blogo, bet jame tautiško tik tai, kad jis sportiškas. Nei automobilio kainoje, nei eksploatacijoje, nei kuro suvartojime jokio tautiškumo.
Aisku, man butu buve maloniau matyt isrinkta Leaf, tiek metu tiek tautos automobiliu, bet...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO kas blogai su juo? Buvau pabandymui pasiiemes pavasari, tai fantastiska masina, ypac lyginant su buvusia karta, tai ir valdymas labai paastrejes ir labai lengva kontroliuoti slydima net ant didelio greicio (80-90). Kad "tauta" kompleksuota ir rinkdavo vien skoda, vw ir audi, kaip tautos automobilius tai nieko gero tame ir nematau Eksplotacija jo nera tokia brangi, as sukant po miesta buvau itilpes i 12ltr, garantija ilga, masina japoniska ir negenda, tai kazkokios specifiskai brangios eksplotacijos as nematau
Planuoju savo m'ke pamainyt i si, kai tik varikli atnaujins, nes wrx'as (tas pats, kuris i brz keliauja) dabar turi daug smagesni varikli nei sti, o taip neturetu but
Gi nerenka, kuri masina geriau bulvem veziot, toj kategorijoj vw/audi niekas nenugaletuPaskutinis taisė Lettered; 2014.12.14, 19:22.
Comment
-
Volvo wants to sell cars online, skip most auto shows
Volvo is completely rethinking its marketing strategy with an approach that it calls the Volvo Way to Market. The revised plan means an increase in the company's advertising budget overall and a totally different way to allocate those funds. The most dramatic shift is the Swedish automaker's decision to begin selling its models online directly to customers worldwide.
Comment
-
Automobilius ir dabar iš esmės galima pirkti neišėjus iš namų, bet nemanau, kad tai turi perspektyvų, ypač kalbant apie naujus automobilius perkamus asmeniniam važinėjimui. Panašiai kaip ir su pvz. butais, gali internete išsirinkti butą, pervesti pinigus statytojui ir butas tavo, bet žmonės vis tiek nori atvažiuoti gyvai apžiūrėti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAutomobilius ir dabar iš esmės galima pirkti neišėjus iš namų, bet nemanau, kad tai turi perspektyvų, ypač kalbant apie naujus automobilius perkamus asmeniniam važinėjimui. Panašiai kaip ir su pvz. butais, gali internete išsirinkti butą, pervesti pinigus statytojui ir butas tavo, bet žmonės vis tiek nori atvažiuoti gyvai apžiūrėti.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBet masina gali pasiciupinet ir salone ar gatvej Panasiai gi buvo ir su kompiuterinem dalim, kuomet nustojo jas pirkt gyvai ir bankrutavo tokie grandai, kaip BMS. Ar tau daug ytakos daro gyvas paciupinejimas? Nebutu patogiau lizinga ir komplektacija namie po darbo susideliot?
Comment
-
/\
Tesla jau dabar JAV bando stumti tokį prekybos būdą, tik dealeriai labai priešinasi, matyt bijoma, kad kiti gamintojai paseks iš paskos. Tesla turi galerijas, dažnai kur nors miesto centre, kur gali užeiti, pasižiūrėti, pasimatuoti ir po to grįžęs namo užsisakyti būtent tai ko nori tiesiai iš jų internetu ir laukti pristatant.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Tesla jau dabar JAV bando stumti tokį prekybos būdą, tik dealeriai labai priešinasi, matyt bijoma, kad kiti gamintojai paseks iš paskos. Tesla turi galerijas, dažnai kur nors miesto centre, kur gali užeiti, pasižiūrėti, pasimatuoti ir po to grįžęs namo užsisakyti būtent tai ko nori tiesiai iš jų internetu ir laukti pristatant.
Čia tas pats kaip NT brokeriai nerimautų, kad NT vystytojai sugalvos juos praspirt ir tiesiogiai prekiaut... Galima, bet vystytojai vis tiek renkasi per brokerius, nes kiekvienas dirba savo darbą kur išmano.
Nepagrįstos dilerių baimės mano nuomone.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŠis jų nerimas man truputį keistas. Lyg auto gamintojai iki Tesla sprendimo nebutų sugalvoję, kad galima prekiuat be tarpininko (dilerio), o tiesiogiai. Prekiauja per dileriusne tam, kad juos pinigais apmėtyt, o tam, kad nesivargint patiems steigt salonų, išlaikyt darnuotojus ir taip toliau.
Čia tas pats kaip NT brokeriai nerimautų, kad NT vystytojai sugalvos juos praspirt ir tiesiogiai prekiaut... Galima, bet vystytojai vis tiek renkasi per brokerius, nes kiekvienas dirba savo darbą kur išmano.
Nepagrįstos dilerių baimės mano nuomone.
Dėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą'Gerais laikais' pirko. Ar perkant projektą, dar prieš prasidedant statyboms nebuvo pirkimas iš 'nuotraukų'?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTesla ne rodiklis, tai nėra tipinis žaidėjas rinkoje, tokius automobilius perka dėl mados ir pirkėjai gali sau leisti pirkti internetu neišbandę pačio automobilio.
Dėl NT, dauguma vystytojų, net nekalbant apie didžiuosius, patys pardavinėja butus, pirkėjams irgi labiau patinka tiesiogiai bendrauti, ir pati kaina mažesnė, nes mažiau tarpininkų, bet esmė čia ta, kad NT tikrai niekas neperka tik internete apžiūrėję nuotraukas.
Vieni renkasi tiesiogiai prekiaut, kiti per brokerius ir Tesla čia nieko naujo neišrado.
Comment
Comment