Prie Švedijos Geteborgo miesto esančioje Torlsanda savivaldybėje atidaryta nauja "Volvo Cars" gamykla. Ši gamykla bendrovei suteikia galimybę didinti gamybos apimtis iki 300 000 automobilių per metus. Gamykloje bus surenkami automobiliai nauja SPA platforma (įskaitant naują modelį XC90).
Naujasis „Volvo XC90“ – pastaraisiais metais vienas labiausiai laukiamų automobilių, kuris turi pakeisti nuo 2002 m. gaminamą visureigį. Gamintojai jau atskleidė, kaip atrodys šio modelio salonas. Naujo modelio automobiliai bus surenkami naujoje Geteborgo Torslanda gamykloje.
Šių metų rugpjūčio mėnesį Švedijos naujai atidarytoje Torslanda gamykloje gaminamas vienas laukiamiausių šių metų automobilių modelių "Volvo XC90" kilstelės saugumo sandartus. Gamintojo teigimu, jame bus gausiausia ir technologiškai pažangiausia standartinė saugumo įranga, kurios neturės ne vienas šiuo metu rinkoje esantis automobilis. Anksčiau buvo skelbiama ir apie tam tikrus dizaino pokyčius.
Įdomu, kad Švedijos Geteborgo mieste "Volvo" šiuo metu testuoja naujos kartos autobusus su patobulinta saugumo sistema. Taip pat bendradarbiaujant su "ABB" kuriami naujus aplinkosaugos ir saugumo standartus atitinkantys autobusai.
The company that lifted Swedish automaker Saab out of bankruptcy is now facing financial difficulties of its own.
On Tuesday a supplier petitioned a Swedish court to declare National Electric Vehicle of Sweden (Nevs) bankrupt.
Labo Test, which supplies test equipment for car parts, said Nevs had failed to pay bills of 150,000 kronor ($22,000) since February.
Nevs spokesman Mikael Ostlund didn't immediately answer a request for comment.
The company, owned by a Hong Kong-based group, bought Saab out of bankruptcy last year after a failed attempt to revive the brand by Spyker Cars of the Netherlands.
Though its plan was to make electric cars, Nevs started off with gasoline-fuelled models to get production going immediately.
Nesinori pelningos rinkos atiduoti kitiems. Galėtų kokius nebrangius elektromobilius gaminti, tokia didelė rinka ir niekas tuom neužsiima.
Didžiausia bėda su nedideliais visiem prieinamais masiškai gaminamais elektromobiliais šiuo metu yra baterijos. Jos tiesiog dar per brangios. O brangios nes reikia labai daug, t.y. gamybos pajėgumai dar per maži, kad masiškai gaminti baterijas automobiliams už tokią kainą kokios reikia, kad būtų galima pasiūlyti gerą kainą galutiniam vartotojui.
Dėl šios priežasties Tesla statysis savo nuosavą Giga baterijų gamyklą JAV, kuri kaip tikimasi leis kompanijai sutaupyti mažiausiai 30% sąnaudų baterijoms ir labai stipriai padidinti automobilių gamybos pajėgumus, kas galiausiai turėtų leisti gaminti ~500 000 automobilių per metus, taip įgalinant gerokai pigesnio ir šiek tiek mažesnio modelio Model 3 (III) atsiradimą, kurio kainos turėtų prasidėti nuo $35 000, t.y. dvigubai mažiau nei dabartinio Model S.
Comment