Nesigincysiu, bet nesuprantu, kur ten orginalumas Salonas atrodo archaiskai ir is kieto plono plastiko (ypac centrine konsole). Nebutu drauge taip "uzsikretusi" bmw liga, tai tikrai tos skarbonkes niekas nebutu pirkes Nelabai gaudausi bmw koduose, bet tas senas bmw 3er, kuris ejo po "kregzdes" buvo visa galva auksciau kokybes ir isvaizdos prasme uz dabartiniu 3er skarbonkiu salonus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
/\ didelės kompanijos gaminančios serijinius modelius negamina skirtingiems skoniams. Ant kortos pastatyta šimtai melejonų pinigų. Vistik tai yra suma nemaža...
Žinomi brandai diktuoja madą, net ir jei dizainas nebūtų patrauklus, tačiau, visi siekia maksimalaus pelno, maksimalaus vartotojų skaičiaus. Pats grožis irgi nėra kažkokia antgamintinė galia, viskas yra paaiškinama.
Comment
-
Negali Artimiausia, ka turi, tai savo rinkai tiekiami visokie fetishmobiliai kaip Toyota Century/Royal, bet visu kitu apart Japonu skoniui jie atrodo, kaip kazkas is anime serijos ) Ir nemanau, kad kada gales, nes tam reikia labai ekskliuzivinio brando, tokio sukurimas ilgas ir brangus, o nei Lexus nei Infinity tam neskirti ir niekada nebus. O ir nemanau, kad uztenka vien super prabangios masinos, sioj vietoj jau is salies istorija prisideda (UK)
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNegali Artimiausia, ka turi, tai savo rinkai tiekiami visokie fetishmobiliai kaip Toyota Century/Royal, bet visu kitu apart Japonu skoniui jie atrodo, kaip kazkas is anime serijos ) Ir nemanau, kad kada gales, nes tam reikia labai ekskliuzivinio brando, tokio sukurimas ilgas ir brangus, o nei Lexus nei Infinity tam neskirti ir niekada nebus. O ir nemanau, kad uztenka vien super prabangios masinos, sioj vietoj jau is salies istorija prisideda (UK)
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąApie audi mazai ka galiu pasakyt, nelabai is mano aplinkos kas vazineja, o ir as nesidairiau. Teko sedet salone siemet A4toj labai trumpai, tai jei mano nuomone surikiuot sios klases auto pagal salonus, tai butu:
1-2. A4 ir IS
3. C
4. 3er
Lexus 0-100 km/h 8.1 sec.; vid. kuro sąnaudos 8.7 l/100 km.
BMW 0-100 km/h 5.9 sec.; vid. kuro sąnaudos 6.4 l/100 km.Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.06, 22:33.
Comment
-
RR - priklauso BMW. Jei jau perka ta super prabangia masina, tai nemanau, kad perdaug knapstosi kokia platforma ar dalys naudojamos, svarbu statusas. O kad tas Bentlis ant tos pacios a8/phaeton platformos, tai manau perdaug nesukelia emociju
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl Audi A4, tai vien koks pasirinkimas variklių, kėbulo tipo, pavarų dėžės ir kt. Pvz. benzininiai 1.8, 2.0, 3.0, plius dar S ir RS versijos su paturbintais 3.0 ir 4.2 varikliais, dyzeliniai 2.0 ir 3.0; pavarų dėžės mechaninė, S-tronic, multitronic; kėbulas sedanas arba universalas; varomieji ratai 2 arba 4, o Lexus IS tik 2 versijos su bezininiais varikliais, ta pačia pavarų dėže, 2 varomais ratais ir tik sedanas.
Lexusas taiko i konkretesni segmenta - premium. Ta pacia A4 ar ir 3er gali susikomplektuot santykinai pigiai, arba labai brangiai, todel realiai su tuo paciu kebulu ir masina bando apziot keleta segmentu ir itikt platesnei auditorijai. Tai finansiskai visai naudinga, nes gali po prestiziniu brandu sukurt prastesni produkta, kuri norint padaryt premium, klientas turetu nemazai paplonint pinigine, taciau padarai iperkama ir klientams su mazesnem pajamom. Tai vadinama - product milking
O kadangi Lexus ir Infinity yra ganetinai nauji zaidejai segmente, tai jie ir fokusuojas tik i grietinele ir nesipigina su versijom "be odos", su tuscia komplektacija ir pan
Siaip idomus pastebejimas yra tas, kad vokieciu gamintojai is esmes yra linke siulyt visiskai bazinius modelius, kurie diferencijuojasi varikliais ir ant ju jau klientas lipdo savo norus, kai tuo tarpu US/FR/IT/JP gamintojai diferencijuoja komplektacijom (PVZ: baze, vidutine, auksta). Is kliento puses ziurint - toks variantas man priimtinesnis ir maziau painus (uztenka atsidaryt papildomos irangos 3er sarasa, idomumo delei susiradau nuo savojo, tai 8 spausdinti a4 lapai is krastos).Paskutinis taisė ViR2; 2013.10.06, 22:37.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąBet finale tai tera Audi Nuosirdziai nemanau, kad premium klases masinos turetu but universalo kebulu, kuris atima visa "premium", bet taip, neisivaizduoju kitokios audines apart universalo Del korektiskumo, tai Lexus (isskyrus ES ir CT) yra su rwd arba awd, variklis yra vienas hibridinis ir du benziniai, greiciu dezes yra trys, is250 turi nuo senojo deze, is300h turi cvt, o is350 turi "sportine" trumpa deze.
Lexusas taiko i konkretesni segmenta - premium. Ta pacia A4 ar ir 3er gali susikomplektuot santykinai pigiai, arba labai brangiai, todel realiai su tuo paciu kebulu ir masina bando apziot keleta segmentu ir itikt platesnei auditorijai. Tai finansiskai visai naudinga, nes gali po prestiziniu brandu sukurt prastesni produkta, kuri norint padaryt premium, klientas turetu nemazai paplonint pinigine, taciau padarai iperkama ir klientams su mazesnem pajamom. Tai vadinama - product milking
O kadangi Lexus ir Infinity yra ganetinai nauji zaidejai segmente, tai jie ir fokusuojas tik i grietinele ir nesipigina su versijom "be odos", su tuscia komplektacija ir pan
Siaip idomus pastebejimas yra tas, kad vokieciu gamintojai is esmes yra linke siulyt visiskai bazinius modelius, kurie diferencijuojasi varikliais ir ant ju jau klientas lipdo savo norus, kai tuo tarpu US/FR/IT/JP gamintojai diferencijuoja komplektacijom (PVZ: baze, vidutine, auksta). Is kliento puses ziurint - toks variantas man priimtinesnis ir maziau painus (uztenka atsidaryt papildomos irangos 3er sarasa, idomumo delei susiradau nuo savojo, tai 8 spausdinti a4 lapai is krastos).
Dėl universalų, tai Vakarų Europoje dominuoja universalai tarp vidutinio segmento automobilių (A4, A6), neveltui ir paaukštintas allroad versijas turi, sedanai populiarūs labiau rytų Europoje. Dar pažiūrėk į Audi RS6 kainą ir užduok sau klausimą, kodėl net nėra sedano versijos tokiam "nepremium" automobiliui, o tik universalas?Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.06, 22:49.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai dabar jau didesnis parinkimas tapo trūkumu? Gal ir į valgyklą eini valgyti, kur tik 2 dienos pietų pasirnkimas, mžiau "painu" Idomi filosofija, Lexus net dyzelinių variklių nesugeba pagaminti, normalios pavarų dėžės (6 pavarų jau sena atgyvena), todėl ir išliekamoji vertė mažesnė.
Dėl universalų, tai Vakarų Europoje dominuoja universalai tarp vidutinio segmentų automobilių (A4, A6), sedanai populiarūs labiau rytų Europoje. Dar pažiūrėk į Audi RS6 kainą ir užduok sau klausimą, kodėl net nėra sedano versijos tokiam "nepremium" automobiliui, o tik universalas?
Toyota turi tu dyzeliu, turi ju ir Nissanas (Infinity). Toyota nustojo tobulint savo dyzelius del to, kad pereidineja prie hibridu, kas efektingiau nei dyzelis (benzinas svaresnis uz dyzeli net ir su geriausiais filtrais). Kuom blogos ju automatines dezes? Isliekamosios vertes klausimu tai Lexus ir Infinity maziau nuverteja nei Audi
Bet valgyklos pvz cia netinka, nes ne apie pasirinkimo trukuma kalbejau, o apie specializacija.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNera del to, kad maziau bulviu maisu tilptu i sedana? Juokas zinoma
Toyota turi tu dyzeliu, turi ju ir Nissanas (Infinity). Toyota nustojo tobulint savo dyzelius del to, kad pereidineja prie hibridu, kas efektingiau nei dyzelis (benzinas svaresnis uz dyzeli net ir su geriausiais filtrais). Kuom blogos ju automatines dezes? Isliekamosios vertes klausimu tai Lexus ir Infinity maziau nuverteja nei Audi
Bet valgyklos pvz cia netinka, nes ne apie pasirinkimo trukuma kalbejau, o apie specializacija.
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2461
Comment
-
Be co2 dar dyzelis gyva velnia brudo turi, ir butent del savo vaiku tikiuosi niekad jo ir neturet
BMW visada pateikia nerealistiskai mazus paskaiciavimus kurui, bet jai butu realus budas juos pasiekt, tada saunu anyway, mano nuomonenyra mano nuomone, turiu abu ir manaja, persedus is is i 3er jausmas kaip i vezima su pigiu plastiku, niekad nesupratau bmw ir audi dievinimo fenomeno ir turbut niekad nesuprasiu o tam segmente be vokieciu trijules yra dar ir Jaguar, bei Maserati, tik jau siek tiek aukstesnese klasese nei c/3er/is
Comment
-
Apie europiečių ir japonų gamintojų automobilių komplektacijos ypatumus jau esu rašęs. Iš esmės viskas susiveda į tai, kad europiečiai gamina kiekvieną automobilį pagal konkretų užsakymą. Ir tai, kad S klasės mercedese (arba VW Golf) gali rasti "irklinius" langus reiškia tik tai, kad pirkėjas tokius užsakė, o ne tai, kad MB (ar VW) nemoka/nenori/negali pagaminti elektrinių langų. Visokie japonai ir korėjiečiai gi gamina "į sandėlį", nes gaminti auto korėjoj pagal ind. užsakymą ir vežti per 1/2 pasaulio būtų logistinis košmaras. Todėl ir siūlo pvz. 5 spalvas ir 3 komplektacijos lygius be didelių galimybių kažką pakeisti.
Kalbant apie vidaus apdailos medžiagas - apynaujais MB ir Lexusais pastaruoju metu vėžintis neteko, bet Audi ir BMW prietaisų skydai (jei tai ne topinės, oda ar pan. trauktos kompletacijos) iš tiesų gaminami iš pigiu "look&feel" pasižyminčio plastiko.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimądar galim palyginti techninius duomenis Lexus IS250 ir BMW analogo 328i:
Lexus 0-100 km/h 8.1 sec.; vid. kuro sąnaudos 8.7 l/100 km.
BMW 0-100 km/h 5.9 sec.; vid. kuro sąnaudos 6.4 l/100 km.
Comment
-
Papildant Toma, dar pridesiu, kad koreja ir japonai siuncia "pusfabrikacius" su spalva ir salonu, o papildoma komplektacija deda vietoj (zinau sita is autotojos ir ivuanos, kurie gauna masinas pagal spalvas ir salonus, o vietoje sudeda tokius dalykus, kaip navigacijos, klimato kontroles ir pan.
Comment
-
Tokius vietinius "patiuningavimus" daro visi dileriai, tik matyt nevienodomis apimtimis. Užsakymo/gamybos/tiekimo grandinėje pasitaiko klaidų ir automobilis gali pasiekti dilerį ne tiksliai tokios komplektacijos kaip buvo užsakyta, tada darbus baigti tenka dilerio servisui.
Dar šiek tiek apie vokiškų auto tariamą "plikumą". Pvz. daugumą tokių banalių automobilių kaip BMW 5er Vokietijoje nuperka ne privatūs asmenys, o įmonės ir organizacijos. Ir jos turi savus išskaičiavimus, kurie nebūtinai sutampa su privataus pirkėjo lūkesčiais ir norais. Taigi tokių automobilių "keistos" komplektacijos žiūrint iš privataus pirkėjo pozicijos neturėtų nieko stebinti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment