Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesigincysiu, bet nesuprantu, kur ten orginalumas Salonas atrodo archaiskai ir is kieto plono plastiko (ypac centrine konsole). Nebutu drauge taip "uzsikretusi" bmw liga, tai tikrai tos skarbonkes niekas nebutu pirkes Nelabai gaudausi bmw koduose, bet tas senas bmw 3er, kuris ejo po "kregzdes" buvo visa galva auksciau kokybes ir isvaizdos prasme uz dabartiniu 3er skarbonkiu salonus

    Comment


      /\
      Originalumas yra formose. X5 nebarška niekas.

      Toje foto kur lyginai, Lexus nuotraukoje, nuscrolink tiek, kad matytusi tik priekinė panelė, dureles uždenk su rankom ir pažiūrėk dabar į centrinę panelę.

      BMW 3
      img
      Šiltesnės spalvos.
      Paskutinis taisė andyour; 2013.10.06, 16:32.

      Comment


        Kaip maži vaikai ginčyjas, kieno mašinėlės vidus gražesnis Taigi visų skoniai skirtingi. Pasidairykit į tiurlingą ir gal suprasit, kad vienam kuo labiau blizga, tuo geriau, o kitam - atvirkščiai

        Man asmeniškai pats gražiausias yra žemiau parodytas. Paprasta, neapkrauta, gražu

        Comment


          /\ didelės kompanijos gaminančios serijinius modelius negamina skirtingiems skoniams. Ant kortos pastatyta šimtai melejonų pinigų. Vistik tai yra suma nemaža...
          Žinomi brandai diktuoja madą, net ir jei dizainas nebūtų patrauklus, tačiau, visi siekia maksimalaus pelno, maksimalaus vartotojų skaičiaus. Pats grožis irgi nėra kažkokia antgamintinė galia, viskas yra paaiškinama.

          Comment


            O kas iš japonų realiai gali konkuruoti, tarkim, su RR ar Bentley?

            Comment


              Negali Artimiausia, ka turi, tai savo rinkai tiekiami visokie fetishmobiliai kaip Toyota Century/Royal, bet visu kitu apart Japonu skoniui jie atrodo, kaip kazkas is anime serijos ) Ir nemanau, kad kada gales, nes tam reikia labai ekskliuzivinio brando, tokio sukurimas ilgas ir brangus, o nei Lexus nei Infinity tam neskirti ir niekada nebus. O ir nemanau, kad uztenka vien super prabangios masinos, sioj vietoj jau is salies istorija prisideda (UK)

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Negali Artimiausia, ka turi, tai savo rinkai tiekiami visokie fetishmobiliai kaip Toyota Century/Royal, bet visu kitu apart Japonu skoniui jie atrodo, kaip kazkas is anime serijos ) Ir nemanau, kad kada gales, nes tam reikia labai ekskliuzivinio brando, tokio sukurimas ilgas ir brangus, o nei Lexus nei Infinity tam neskirti ir niekada nebus. O ir nemanau, kad uztenka vien super prabangios masinos, sioj vietoj jau is salies istorija prisideda (UK)
                Labiausiai šiuo metu prie to prisideda faktas, kad jie naudoja Wagenų technologijas, pinigus ir tiekimo grandines.

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Apie audi mazai ka galiu pasakyt, nelabai is mano aplinkos kas vazineja, o ir as nesidairiau. Teko sedet salone siemet A4toj labai trumpai, tai jei mano nuomone surikiuot sios klases auto pagal salonus, tai butu:
                  1-2. A4 ir IS
                  3. C
                  4. 3er
                  Dėl Audi A4, tai vien koks pasirinkimas variklių, kėbulo tipo, pavarų dėžės ir kt. Pvz. benzininiai 1.8, 2.0, 3.0, plius dar S ir RS versijos su paturbintais 3.0 ir 4.2 varikliais, dyzeliniai 2.0 ir 3.0; pavarų dėžės mechaninė, S-tronic, multitronic; kėbulas sedanas arba universalas; varomieji ratai 2 arba 4, o Lexus IS tik 2 versijos su bezininiais varikliais, ta pačia pavarų dėže, 2 varomais ratais ir tik sedanas. Su MB ar BMW panaši situacija palyginus, dar galim palyginti techninius duomenis Lexus IS250 ir BMW analogo 328i:
                  Lexus 0-100 km/h 8.1 sec.; vid. kuro sąnaudos 8.7 l/100 km.
                  BMW 0-100 km/h 5.9 sec.; vid. kuro sąnaudos 6.4 l/100 km.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.06, 22:33.
                  Flickr

                  Comment


                    RR - priklauso BMW. Jei jau perka ta super prabangia masina, tai nemanau, kad perdaug knapstosi kokia platforma ar dalys naudojamos, svarbu statusas. O kad tas Bentlis ant tos pacios a8/phaeton platformos, tai manau perdaug nesukelia emociju

                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Dėl Audi A4, tai vien koks pasirinkimas variklių, kėbulo tipo, pavarų dėžės ir kt. Pvz. benzininiai 1.8, 2.0, 3.0, plius dar S ir RS versijos su paturbintais 3.0 ir 4.2 varikliais, dyzeliniai 2.0 ir 3.0; pavarų dėžės mechaninė, S-tronic, multitronic; kėbulas sedanas arba universalas; varomieji ratai 2 arba 4, o Lexus IS tik 2 versijos su bezininiais varikliais, ta pačia pavarų dėže, 2 varomais ratais ir tik sedanas.
                    Bet finale tai tera Audi Nuosirdziai nemanau, kad premium klases masinos turetu but universalo kebulu, kuris atima visa "premium", bet taip, neisivaizduoju kitokios audines apart universalo Del korektiskumo, tai Lexus (isskyrus ES ir CT) yra su rwd arba awd, variklis yra vienas hibridinis ir du benziniai, greiciu dezes yra trys, is250 turi nuo senojo deze, is300h turi cvt, o is350 turi "sportine" trumpa deze.
                    Lexusas taiko i konkretesni segmenta - premium. Ta pacia A4 ar ir 3er gali susikomplektuot santykinai pigiai, arba labai brangiai, todel realiai su tuo paciu kebulu ir masina bando apziot keleta segmentu ir itikt platesnei auditorijai. Tai finansiskai visai naudinga, nes gali po prestiziniu brandu sukurt prastesni produkta, kuri norint padaryt premium, klientas turetu nemazai paplonint pinigine, taciau padarai iperkama ir klientams su mazesnem pajamom. Tai vadinama - product milking
                    O kadangi Lexus ir Infinity yra ganetinai nauji zaidejai segmente, tai jie ir fokusuojas tik i grietinele ir nesipigina su versijom "be odos", su tuscia komplektacija ir pan

                    Siaip idomus pastebejimas yra tas, kad vokieciu gamintojai is esmes yra linke siulyt visiskai bazinius modelius, kurie diferencijuojasi varikliais ir ant ju jau klientas lipdo savo norus, kai tuo tarpu US/FR/IT/JP gamintojai diferencijuoja komplektacijom (PVZ: baze, vidutine, auksta). Is kliento puses ziurint - toks variantas man priimtinesnis ir maziau painus (uztenka atsidaryt papildomos irangos 3er sarasa, idomumo delei susiradau nuo savojo, tai 8 spausdinti a4 lapai is krastos).
                    Paskutinis taisė ViR2; 2013.10.06, 22:37.

                    Comment


                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      Bet finale tai tera Audi Nuosirdziai nemanau, kad premium klases masinos turetu but universalo kebulu, kuris atima visa "premium", bet taip, neisivaizduoju kitokios audines apart universalo Del korektiskumo, tai Lexus (isskyrus ES ir CT) yra su rwd arba awd, variklis yra vienas hibridinis ir du benziniai, greiciu dezes yra trys, is250 turi nuo senojo deze, is300h turi cvt, o is350 turi "sportine" trumpa deze.
                      Lexusas taiko i konkretesni segmenta - premium. Ta pacia A4 ar ir 3er gali susikomplektuot santykinai pigiai, arba labai brangiai, todel realiai su tuo paciu kebulu ir masina bando apziot keleta segmentu ir itikt platesnei auditorijai. Tai finansiskai visai naudinga, nes gali po prestiziniu brandu sukurt prastesni produkta, kuri norint padaryt premium, klientas turetu nemazai paplonint pinigine, taciau padarai iperkama ir klientams su mazesnem pajamom. Tai vadinama - product milking
                      O kadangi Lexus ir Infinity yra ganetinai nauji zaidejai segmente, tai jie ir fokusuojas tik i grietinele ir nesipigina su versijom "be odos", su tuscia komplektacija ir pan

                      Siaip idomus pastebejimas yra tas, kad vokieciu gamintojai is esmes yra linke siulyt visiskai bazinius modelius, kurie diferencijuojasi varikliais ir ant ju jau klientas lipdo savo norus, kai tuo tarpu US/FR/IT/JP gamintojai diferencijuoja komplektacijom (PVZ: baze, vidutine, auksta). Is kliento puses ziurint - toks variantas man priimtinesnis ir maziau painus (uztenka atsidaryt papildomos irangos 3er sarasa, idomumo delei susiradau nuo savojo, tai 8 spausdinti a4 lapai is krastos).
                      Tai dabar jau didesnis parinkimas tapo trūkumu? Gal ir į valgyklą eini valgyti, kur tik 2 dienos pietų pasirinkimas, mažiau "painu", dar nepainiau buvo tarybiniais laikais, kur visi važinėjo su žiguliais tuo pačiu varikliu ir 5 spalvų versijomis, na Lexus bent dažų turi šiek tiek daugiau Idomi filosofija, Lexus net dyzelinių variklių nesugeba pagaminti, normalios pavarų dėžės (6 pavarų jau sena atgyvena), todėl ir išliekamoji vertė mažesnė.
                      Dėl universalų, tai Vakarų Europoje dominuoja universalai tarp vidutinio segmento automobilių (A4, A6), neveltui ir paaukštintas allroad versijas turi, sedanai populiarūs labiau rytų Europoje. Dar pažiūrėk į Audi RS6 kainą ir užduok sau klausimą, kodėl net nėra sedano versijos tokiam "nepremium" automobiliui, o tik universalas?
                      Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.06, 22:49.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tai dabar jau didesnis parinkimas tapo trūkumu? Gal ir į valgyklą eini valgyti, kur tik 2 dienos pietų pasirnkimas, mžiau "painu" Idomi filosofija, Lexus net dyzelinių variklių nesugeba pagaminti, normalios pavarų dėžės (6 pavarų jau sena atgyvena), todėl ir išliekamoji vertė mažesnė.
                        Dėl universalų, tai Vakarų Europoje dominuoja universalai tarp vidutinio segmentų automobilių (A4, A6), sedanai populiarūs labiau rytų Europoje. Dar pažiūrėk į Audi RS6 kainą ir užduok sau klausimą, kodėl net nėra sedano versijos tokiam "nepremium" automobiliui, o tik universalas?
                        Nera del to, kad maziau bulviu maisu tilptu i sedana? Juokas zinoma

                        Toyota turi tu dyzeliu, turi ju ir Nissanas (Infinity). Toyota nustojo tobulint savo dyzelius del to, kad pereidineja prie hibridu, kas efektingiau nei dyzelis (benzinas svaresnis uz dyzeli net ir su geriausiais filtrais). Kuom blogos ju automatines dezes? Isliekamosios vertes klausimu tai Lexus ir Infinity maziau nuverteja nei Audi
                        Bet valgyklos pvz cia netinka, nes ne apie pasirinkimo trukuma kalbejau, o apie specializacija.

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Nera del to, kad maziau bulviu maisu tilptu i sedana? Juokas zinoma

                          Toyota turi tu dyzeliu, turi ju ir Nissanas (Infinity). Toyota nustojo tobulint savo dyzelius del to, kad pereidineja prie hibridu, kas efektingiau nei dyzelis (benzinas svaresnis uz dyzeli net ir su geriausiais filtrais). Kuom blogos ju automatines dezes? Isliekamosios vertes klausimu tai Lexus ir Infinity maziau nuverteja nei Audi
                          Bet valgyklos pvz cia netinka, nes ne apie pasirinkimo trukuma kalbejau, o apie specializacija.
                          Dar efektyviau yra dyzelinis hibridas, pažiūrėk, kiek toks Peugeot ar Volvo sunaudoja degalų ir teršalų išmeta, kitas klausimas didelė kaina. O šiaip dyzeliniai varikliai senai lenkia benzininius variklius pagal išmetamo CO2 kiekį, pvz. to pačio trečiuko 2 litrų dyzelis išmeta 25g/km mažiau nei tokio pat litražo benzininis variklis. Pasirinkimas yra pasirinkimas, jei tu neturi vaikų ir nemėgsti keliauti, tai dar nereiškia, kad ir kiti neturi ir nemėgsta, todėl ir poreikiai kiti kėbulo. Tas pats ir su pavarų dėže, vieni negali su automatine važinėti, kiti su mechanine. Vieniems patinka oda, o man pvz. ne., na nebent tik versta. Dėl variklių ir pavarų dėžės efektyvumo skirtumo jau pateikiau skaičius, atrodo ne tik Toyota, bet ir Lexus nelabai ką tobulina:
                          http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2461
                          Flickr

                          Comment


                            Be co2 dar dyzelis gyva velnia brudo turi, ir butent del savo vaiku tikiuosi niekad jo ir neturet
                            BMW visada pateikia nerealistiskai mazus paskaiciavimus kurui, bet jai butu realus budas juos pasiekt, tada saunu anyway, mano nuomonenyra mano nuomone, turiu abu ir manaja, persedus is is i 3er jausmas kaip i vezima su pigiu plastiku, niekad nesupratau bmw ir audi dievinimo fenomeno ir turbut niekad nesuprasiu o tam segmente be vokieciu trijules yra dar ir Jaguar, bei Maserati, tik jau siek tiek aukstesnese klasese nei c/3er/is

                            Comment


                              Apie europiečių ir japonų gamintojų automobilių komplektacijos ypatumus jau esu rašęs. Iš esmės viskas susiveda į tai, kad europiečiai gamina kiekvieną automobilį pagal konkretų užsakymą. Ir tai, kad S klasės mercedese (arba VW Golf) gali rasti "irklinius" langus reiškia tik tai, kad pirkėjas tokius užsakė, o ne tai, kad MB (ar VW) nemoka/nenori/negali pagaminti elektrinių langų. Visokie japonai ir korėjiečiai gi gamina "į sandėlį", nes gaminti auto korėjoj pagal ind. užsakymą ir vežti per 1/2 pasaulio būtų logistinis košmaras. Todėl ir siūlo pvz. 5 spalvas ir 3 komplektacijos lygius be didelių galimybių kažką pakeisti.

                              Kalbant apie vidaus apdailos medžiagas - apynaujais MB ir Lexusais pastaruoju metu vėžintis neteko, bet Audi ir BMW prietaisų skydai (jei tai ne topinės, oda ar pan. trauktos kompletacijos) iš tiesų gaminami iš pigiu "look&feel" pasižyminčio plastiko.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                dar galim palyginti techninius duomenis Lexus IS250 ir BMW analogo 328i:
                                Lexus 0-100 km/h 8.1 sec.; vid. kuro sąnaudos 8.7 l/100 km.
                                BMW 0-100 km/h 5.9 sec.; vid. kuro sąnaudos 6.4 l/100 km.
                                O kam paprastam vairuotojui reikalingas toks parametras kaip 0-100 km/h?

                                Comment


                                  Papildant Toma, dar pridesiu, kad koreja ir japonai siuncia "pusfabrikacius" su spalva ir salonu, o papildoma komplektacija deda vietoj (zinau sita is autotojos ir ivuanos, kurie gauna masinas pagal spalvas ir salonus, o vietoje sudeda tokius dalykus, kaip navigacijos, klimato kontroles ir pan.

                                  Comment


                                    Tokius vietinius "patiuningavimus" daro visi dileriai, tik matyt nevienodomis apimtimis. Užsakymo/gamybos/tiekimo grandinėje pasitaiko klaidų ir automobilis gali pasiekti dilerį ne tiksliai tokios komplektacijos kaip buvo užsakyta, tada darbus baigti tenka dilerio servisui.

                                    Dar šiek tiek apie vokiškų auto tariamą "plikumą". Pvz. daugumą tokių banalių automobilių kaip BMW 5er Vokietijoje nuperka ne privatūs asmenys, o įmonės ir organizacijos. Ir jos turi savus išskaičiavimus, kurie nebūtinai sutampa su privataus pirkėjo lūkesčiais ir norais. Taigi tokių automobilių "keistos" komplektacijos žiūrint iš privataus pirkėjo pozicijos neturėtų nieko stebinti.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Galbūt tai bus Volvo atsakymas M/RS/AMG

                                      Comment


                                        Nelabai, nes cia neserijine gamyba, o 6 vienetai bus pagaminti. Ir uz Ferrari ar Lamborghini kaina. Daugiau nei dvigubai brangesne uz siame video testuota MB.

                                        Comment



                                          Aš, be abejo, kalbu apie ilgalaikę perspektyvą, o ne vien šitą bandomąjį modelį.
                                          Paskutinis taisė John; 2013.11.14, 23:00.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X