Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dts Rodyti pranešimą
    p.s. nelaikyk etalonais vokiškų automobilių
    O ką laikyt etalonais? Volgą?

    Comment


      Parašė rat
      Kokie parametrai? Kažkokie lipdukai, kilimai ir kitokios nesąmonės?
      Jei mašinos tik į darbą nuvažiuoti reikia, nusiperki vokišką kledarą, įsistatai dujas ir su minimaliom investicijom važinėji keletą metų. Ir nei baisu, kad apibraižys ar įlenks. Ir dar vienas nedidelis pliusas - nereikia keliasdešimt tūkstančių lizingo mokėti.
      Ir laisvalaikiu važinėji po servisus, o darbo metu nuolat ieškai pigių detalių. Žmonių laikas yra daug brangesnis nei tie tavo minimi tūkstančiai. Vien kiek laiko sugaišti nusipirkmui, ne visi automobilių techninės būklės ekspertai. Kiek yra atvėjų, kai pvz. užakala varikliai, subyra greičių dėžės ir pan. Ne visi nori savo kuklų laisvalaikį paaukoti seno kledaro priežiūrai. Ir būtent, kad esant pigiam automobiliui, beveik nereiktų naudotis lizingu, arba bent labai trumpą laiką dėl mažos sumos.

      Comment


        /\ Kinai ko gero pasiūlys ir pigiau. Tai yra tam tikras segmentas ir tiek, bei didžiausias. Jeigu, nebūtų tokio segmento, tokių vartotojų, o visi pirktų nenaujas, naudotų automobilių kainą laikytusi daug daug aukštesnė.

        Comment


          Aš va savo kibirų kibirą planuoju keisti ir vis galvoju, kiek LT investuoti. Tai pamąstymai buvo link A6 karavano 4x4, bet jau kaina didoka, kai nesilizinguoji. Paskui ML MB irgi per brangus, o dar ir draugas 50k sumokėjęs dažė pusę šono, o jau nekalbant apie tai, kad MB servize lankytis reiks ir purtyti piniginę, tai šių dienų favoritas:


          Nors jų nėra daug, bet kiek skaitau 159 Alfa Romeo modelis gan vykęs pas juos, 1,9jtd. Kažkaip norisi truputį stilingesnio, nei:


          Nors gal ir paiimsiu šią mergaitę, nes jau vieną šeimoj tokią turim, tik sedaną:

          Tai va gal kas iš jūsų ir padės apsispręsti, nes dbr vairuoju trantų trantą Fiat Mearea weekend 2001, visai aš jos neprižiūriu, aplankstyta ir t.t. ir laiks nuo laiko vis kas nors sugenda. Bet labiausiai tai dėl šeimos saugumo nebesinori su ja važinėti kažkur, tik Kaune maltis. Esmė, kad žiūrinėju ekonomiškus ir patvarius dyzelius, o į servizus irgi nesinori lakstyti. Su A4 per penkis metus tik 4 kartus gal buvęs, neskaitant padangų ir tepalų keitimų, ir tai kiekvienas kartas iki 500 lt. kainavo, tai kaip ir patenkintas vokiška "kokibe"
          You've got one life! Live it!

          Comment


            Vienareiksmiskai tik AR

            Comment


              Parašė rat
              1988-93 Audi dar net rūdyti nepradėjo, kartą į du metus pasiremontuoji ir rieda kaip nauja Aišku gal kažkam 40 000 Lt kainuojanti Škoda ar Kia 1.2l su banko paskola labiau imponuoja.
              Na čia tokios tipinės visokių statybininkėlių šnekos. Pasiklausius atrodo, kad automobilis kaip geras vynas, turi pirma subręsti, o tik tada atsiskleidžia jo tikrosios gerosios savybės. Tik kvailiai vokiečiai to nesupranta, subrandina automobilį, o jam vos pradėjus leisti malonias ausiai melodijas iš pagrindinių komponentų, pradėjus visokiom rankenėlėm ir mygtukams kaip žiedlapiams vėjyje laikstyti nuo automobilio bei vienokioms ar kitokioms sistemoms galų gale įgaunant savarankiškumą ir asmenybę, primant sprendimą kada joms įsijungti ir išsijungti, šį sunkų darbą perimant iš vairuotojo, kvaileliai visą šitą gėrį perleidžia... Juk tai vos ne tas pats kas išpilti į tūliką seno gero subrendusio vyno bačką, na bet ką jie supranta...

              Sutinku dėl argumento, jog 2-5 metų senumo automobilis, kuris tiesiog pasibaigus garantijai ar nuomos sutarčiai su banku grįžo pas pardavėją su visa priderančia automobilio istorijos dokumentacija, yra tikriausiai racionaliausias variantas kainos ir to ką už tai gauni santykiu, paprastam mirtingajam. Tačiau reikia suvokti, kad ne viskas tik taip paprastai pinigais pamatuojama. Ne visi nori kažkieno jau dėvėto daikto, kažkas mielai sumokės pilną kainą, kad gautų pilną servisą ir tiksliai žinos kiek tas daiktas jam kainuos ir kad papildomai investuti ar rūpintis juo nereikės, jis tiesiog atliks savo darbą.

              O kalbant apie visus tuos 20-ies ir daugiau metų kiaurai iki galo dar neprapuvusius lavonus tai lyginimas su nauju daiktu yra mažų mažiausiai juokingas. Taip jie nieko nekainuoja (įdomu kodėl) ir didžioji dalis tų karstų savininkijos dalis, garantuoju, net neįsivaizduoja kiek ištikrųjų tas automobilis jiems kainuoja, nes retas kuris pasiskaičiuoja eksplotacijos kaštus. O kainuotų dar kur kas daugiau jei jiems būtų atliekama bent jau pusė reikalingo serviso ir detalės būtų keičiamos tada kada reikia, į tokias kokias reikia, tik kas tai darys, jei tai per metus kainuotų tiek kiek pats dar riedantis lavonėlis.

              Tai kam nors pasakius pasigirsta dejonės, o ką daryti jeigu aš neuždirbtu, kad sau naują arba kelių metų senumo mašiną pirkti galėčiau. Arba kad su automobiliu vos keletą šimtų kilometrų per mėnesį nuvažiuoja ir nėra prasmės pirkti normalų. Tiesiog labai dažnu atveju tokiems apskritai nėra reikalo turėti tą automobilį, bet čia pas mus vyrauja įsitikinimas, kad turėti automobilį tai vos ne prigimtinė žmogaus teisė, o kiek tai kainuoja, kiek jis iš tiesų reikalingas, kiek vardan to paaukoti reikia, tai jau ne taip svarbu, svarbu turėti!

              Comment


                Aš balsuoju už Audi. Alfa - stilingas galvos skausmas.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                  Aš balsuoju už Audi. Alfa - stilingas galvos skausmas.
                  Lietuviskas toks teiginys. Audi nemazesnis skausmas uz zymiai didesnius pinigus. Be to 159 ant 156 platformos gaminta, ten kapeikos tie remontai palygint su OOOO.

                  Comment


                    Kadangi tai dėvėtas automobilis - pirkt tą kuris bus geriausios būklės. O šiaip Alfa Romeo 159 su 1,9 dyzeliu, tik kad gerą rasti reikia pavargti.

                    Comment


                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                      Sutinku dėl argumento, jog 2-5 metų senumo automobilis, kuris tiesiog pasibaigus garantijai ar nuomos sutarčiai su banku grįžo pas pardavėją su visa priderančia automobilio istorijos dokumentacija, yra tikriausiai racionaliausias variantas kainos ir to ką už tai gauni santykiu, paprastam mirtingajam. Tačiau reikia suvokti, kad ne viskas tik taip paprastai pinigais pamatuojama. Ne visi nori kažkieno jau dėvėto daikto, kažkas mielai sumokės pilną kainą, kad gautų pilną servisą ir tiksliai žinos kiek tas daiktas jam kainuos ir kad papildomai investuti ar rūpintis juo nereikės, jis tiesiog atliks savo darbą.

                      O kalbant apie visus tuos 20-ies ir daugiau metų kiaurai iki galo dar neprapuvusius lavonus tai lyginimas su nauju daiktu yra mažų mažiausiai juokingas. Taip jie nieko nekainuoja (įdomu kodėl) ir didžioji dalis tų karstų savininkijos dalis, garantuoju, net neįsivaizduoja kiek ištikrųjų tas automobilis jiems kainuoja, nes retas kuris pasiskaičiuoja eksplotacijos kaštus. O kainuotų dar kur kas daugiau jei jiems būtų atliekama bent jau pusė reikalingo serviso ir detalės būtų keičiamos tada kada reikia, į tokias kokias reikia, tik kas tai darys, jei tai per metus kainuotų tiek kiek pats dar riedantis lavonėlis.
                      Naujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Naujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
                        Tvarkyti? Ta prasme planinį servisą atlikti, tepalų, diržų keitimus? Nes šiaip remontuoti, jei ką nors prisieina tai kaip ir yra garantinis aptarnavimas tam. O jeigu jo nebėra, gali važiuoti kur sau nori.

                        Comment


                          Garantinis neviskam toli gražu, o kaip ir minėjo, garantiniu laikotarpiu viskas turi būti atliekama pas dileri. Ir taip aišku, kad naujas daiktas yra naujas, kas taupo perka naudotą.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Naujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
                            Ir kokios tos kainos? Škoda Yeti aptarnavimas su tepalais ir filtrais atsiejo 340 LT. Čia brangu? Plius visoms originalioms dalims 2 metai garantija, ko garažiuke nelabai ir gausi.

                            Comment


                              Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                              Ir kokios tos kainos? Škoda Yeti aptarnavimas su tepalais ir filtrais atsiejo 340 LT. Čia brangu? Plius visoms originalioms dalims 2 metai garantija, ko garažiuke nelabai ir gausi.
                              Čia gal nuo seno toks įsitikinimas, kad ten laaabai brangu, todėl niekas net nesidomi, nors kainos ten matyt buvo gerokai pastovesnės nei tų visokių garažinių, kurie tikrai nėra jau tokie pigūs, kokie prieš dešimtmetį buvo, ypatingai įvertinant darbų kokybę ir jokių garantijų nebuvimą, todėl tas skirtumas realybėje tikrai nebūtinai toks, kokį daugelis įsivaizduoja.

                              Comment


                                Garaziniai garaziniams nelygu, o ir garantijas duoda. Nezinau kaip Skodos servise ikainiai, bet Silber'i, Krastoj valandiniai ikainiai su ju dalim, tai uz 240lt gauni tik automobilio patikra.

                                O siap Lietuvoj ir taip pervertintas pats auto turejimas. Gyvena keturiese susipaude vieno kambario bute, bet uztat 3masinas kieme laiko

                                Comment


                                  Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                  O ką laikyt etalonais? Volgą?
                                  išlipk iš savo VAGeno niauktais langais ir apsidairyk.. gal pamatysi

                                  Comment


                                    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                    Čia gal nuo seno toks įsitikinimas, kad ten laaabai brangu, todėl niekas net nesidomi, nors kainos ten matyt buvo gerokai pastovesnės nei tų visokių garažinių, kurie tikrai nėra jau tokie pigūs, kokie prieš dešimtmetį buvo, ypatingai įvertinant darbų kokybę ir jokių garantijų nebuvimą, todėl tas skirtumas realybėje tikrai nebūtinai toks, kokį daugelis įsivaizduoja.
                                    Pigių, o neretai ir prabangių, markiu oficialūs servisai prisisamdę tų pačių garažinių meistrų. Nėra šiuo metu tikrai gerų ir profesionalių meistrų rinkoje. Giminės turi automobilių verslą, tame tarpe ir autoservisą - Lietuvoje per pusmetį tinkamo kandidato į autošaltkalvius rast nesugebėjo.
                                    Taigi, betkoks servisas nelygus geram servisui: ar tai garažas, ar oficiali atstovybė. Gali garaže dirbti iš serviso išėjęs ir savo verslą pradėjęs geras meistras, o oficialame servise kątik baigęs (gerai jei baigęs) kursus autošaltkalvis - pijokas. Skirtumas tik tas, jog oficialus servisas teikia garantiją nuo įmonės, o garažinis gali tik žodį duot, kad viskas bus gerai Bet mažai džiugina po kelias savaites palikti auto pertvarkymui nemokamai jei kas ir nutiks "pagal garantiją"...

                                    Comment


                                      Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                                      Pigių, o neretai ir prabangių, markiu oficialūs servisai prisisamdę tų pačių garažinių meistrų. Nėra šiuo metu tikrai gerų ir profesionalių meistrų rinkoje. Giminės turi automobilių verslą, tame tarpe ir autoservisą - Lietuvoje per pusmetį tinkamo kandidato į autošaltkalvius rast nesugebėjo.
                                      Taigi, betkoks servisas nelygus geram servisui: ar tai garažas, ar oficiali atstovybė. Gali garaže dirbti iš serviso išėjęs ir savo verslą pradėjęs geras meistras, o oficialame servise kątik baigęs (gerai jei baigęs) kursus autošaltkalvis - pijokas. Skirtumas tik tas, jog oficialus servisas teikia garantiją nuo įmonės, o garažinis gali tik žodį duot, kad viskas bus gerai Bet mažai džiugina po kelias savaites palikti auto pertvarkymui nemokamai jei kas ir nutiks "pagal garantiją"...
                                      Suprantu, kad visi mes žmonės ir kad geras mechanikas nesimėto kaip ir geri bet kurios kitos srities specialistai. Tačiau gamintojo autoservisas bent jau visą reikalingą įrangą ir instrukcijas kaip atlikti tam tikrą procedūrą turi, bereikia viltis kad darbuotojas sugebės pagal jas atlikti jam patikėtą darbą, o net ir nepavykus kažkas prisiims atsakomybę. Taip pat manau, kad darbuotojai iš gamintojo gauna apmokymus, bent jau pasirodžius naujam modeliui ir pan.

                                      Tuo tarpu nemaža dalis garažinių neretai nežino ką daro, bet ar kada nors vienas yra atsisakęs taisyti automobilį dėl to kad jis tiesiog to nedaręs ar nežino kaip, vargu, nes visi jie viską moka ir viską gali, nesvarbu kad gal nei įrangos normaliai diagnostikai neturi, nei visus reikalingus įrankius, nei instrukcijas kaip atlikti sudėtingesnius darbus. Gerai jei su tokia bėda, automobiliu jau bus kažkada susidūręs meistrelis, o jei ne? Eksperimentuos, darys, kažką bandys, gal kažkas ir gausis. O gal ir ne.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Naujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
                                        Nauja "Lada" gal ir genda dažnai. O naujų pliusas yra tas, kad tu pats su juo važinėji, pats jį saugai ir prižiūri, nebent perki keliems metams. Jei tie, kurie perka naujus, pirktų tik senus, seni auto kanuotų daug brangiau, tada vistiek apsimokėtų pirkti naujus. Ne visi skaičiuoja kiekvieną tūkstantuką pasikišę po pagalvę.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          O naujų pliusas yra tas, kad tu pats su juo važinėji, pats jį saugai ir prižiūri, nebent perki keliems metams. Jei tie, kurie perka naujus, pirktų tik senus, seni auto kanuotų daug brangiau, tada vistiek apsimokėtų pirkti naujus. Ne visi skaičiuoja kiekvieną tūkstantuką pasikišę po pagalvę.
                                          Nauja mašina (iš tokių normalesnių) kainuoja nuo ~30kLt, padori 5-6 metų tokios klasės kainuoja ~10-12 kLt. 20 kLt detalėm per jos eksploatacijos periodą tikrai neišleisi.
                                          Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                                          Ir kokios tos kainos? Škoda Yeti aptarnavimas su tepalais ir filtrais atsiejo 340 LT. Čia brangu?
                                          Jeigu tik tepalai, filtrai - tikrai daug. 100Lt max.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X