Parašė dts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė ratKokie parametrai? Kažkokie lipdukai, kilimai ir kitokios nesąmonės?
Jei mašinos tik į darbą nuvažiuoti reikia, nusiperki vokišką kledarą, įsistatai dujas ir su minimaliom investicijom važinėji keletą metų. Ir nei baisu, kad apibraižys ar įlenks. Ir dar vienas nedidelis pliusas - nereikia keliasdešimt tūkstančių lizingo mokėti.
Comment
-
Aš va savo kibirų kibirą planuoju keisti ir vis galvoju, kiek LT investuoti. Tai pamąstymai buvo link A6 karavano 4x4, bet jau kaina didoka, kai nesilizinguoji. Paskui ML MB irgi per brangus, o dar ir draugas 50k sumokėjęs dažė pusę šono, o jau nekalbant apie tai, kad MB servize lankytis reiks ir purtyti piniginę, tai šių dienų favoritas:
Nors jų nėra daug, bet kiek skaitau 159 Alfa Romeo modelis gan vykęs pas juos, 1,9jtd. Kažkaip norisi truputį stilingesnio, nei:
Nors gal ir paiimsiu šią mergaitę, nes jau vieną šeimoj tokią turim, tik sedaną:
Tai va gal kas iš jūsų ir padės apsispręsti, nes dbr vairuoju trantų trantą Fiat Mearea weekend 2001, visai aš jos neprižiūriu, aplankstyta ir t.t. ir laiks nuo laiko vis kas nors sugenda. Bet labiausiai tai dėl šeimos saugumo nebesinori su ja važinėti kažkur, tik Kaune maltis. Esmė, kad žiūrinėju ekonomiškus ir patvarius dyzelius, o į servizus irgi nesinori lakstyti. Su A4 per penkis metus tik 4 kartus gal buvęs, neskaitant padangų ir tepalų keitimų, ir tai kiekvienas kartas iki 500 lt. kainavo, tai kaip ir patenkintas vokiška "kokibe"You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė rat1988-93 Audi dar net rūdyti nepradėjo, kartą į du metus pasiremontuoji ir rieda kaip nauja Aišku gal kažkam 40 000 Lt kainuojanti Škoda ar Kia 1.2l su banko paskola labiau imponuoja.
Sutinku dėl argumento, jog 2-5 metų senumo automobilis, kuris tiesiog pasibaigus garantijai ar nuomos sutarčiai su banku grįžo pas pardavėją su visa priderančia automobilio istorijos dokumentacija, yra tikriausiai racionaliausias variantas kainos ir to ką už tai gauni santykiu, paprastam mirtingajam. Tačiau reikia suvokti, kad ne viskas tik taip paprastai pinigais pamatuojama. Ne visi nori kažkieno jau dėvėto daikto, kažkas mielai sumokės pilną kainą, kad gautų pilną servisą ir tiksliai žinos kiek tas daiktas jam kainuos ir kad papildomai investuti ar rūpintis juo nereikės, jis tiesiog atliks savo darbą.
O kalbant apie visus tuos 20-ies ir daugiau metų kiaurai iki galo dar neprapuvusius lavonus tai lyginimas su nauju daiktu yra mažų mažiausiai juokingas. Taip jie nieko nekainuoja (įdomu kodėl) ir didžioji dalis tų karstų savininkijos dalis, garantuoju, net neįsivaizduoja kiek ištikrųjų tas automobilis jiems kainuoja, nes retas kuris pasiskaičiuoja eksplotacijos kaštus. O kainuotų dar kur kas daugiau jei jiems būtų atliekama bent jau pusė reikalingo serviso ir detalės būtų keičiamos tada kada reikia, į tokias kokias reikia, tik kas tai darys, jei tai per metus kainuotų tiek kiek pats dar riedantis lavonėlis.
Tai kam nors pasakius pasigirsta dejonės, o ką daryti jeigu aš neuždirbtu, kad sau naują arba kelių metų senumo mašiną pirkti galėčiau. Arba kad su automobiliu vos keletą šimtų kilometrų per mėnesį nuvažiuoja ir nėra prasmės pirkti normalų. Tiesiog labai dažnu atveju tokiems apskritai nėra reikalo turėti tą automobilį, bet čia pas mus vyrauja įsitikinimas, kad turėti automobilį tai vos ne prigimtinė žmogaus teisė, o kiek tai kainuoja, kiek jis iš tiesų reikalingas, kiek vardan to paaukoti reikia, tai jau ne taip svarbu, svarbu turėti!
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąAš balsuoju už Audi. Alfa - stilingas galvos skausmas.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąSutinku dėl argumento, jog 2-5 metų senumo automobilis, kuris tiesiog pasibaigus garantijai ar nuomos sutarčiai su banku grįžo pas pardavėją su visa priderančia automobilio istorijos dokumentacija, yra tikriausiai racionaliausias variantas kainos ir to ką už tai gauni santykiu, paprastam mirtingajam. Tačiau reikia suvokti, kad ne viskas tik taip paprastai pinigais pamatuojama. Ne visi nori kažkieno jau dėvėto daikto, kažkas mielai sumokės pilną kainą, kad gautų pilną servisą ir tiksliai žinos kiek tas daiktas jam kainuos ir kad papildomai investuti ar rūpintis juo nereikės, jis tiesiog atliks savo darbą.
O kalbant apie visus tuos 20-ies ir daugiau metų kiaurai iki galo dar neprapuvusius lavonus tai lyginimas su nauju daiktu yra mažų mažiausiai juokingas. Taip jie nieko nekainuoja (įdomu kodėl) ir didžioji dalis tų karstų savininkijos dalis, garantuoju, net neįsivaizduoja kiek ištikrųjų tas automobilis jiems kainuoja, nes retas kuris pasiskaičiuoja eksplotacijos kaštus. O kainuotų dar kur kas daugiau jei jiems būtų atliekama bent jau pusė reikalingo serviso ir detalės būtų keičiamos tada kada reikia, į tokias kokias reikia, tik kas tai darys, jei tai per metus kainuotų tiek kiek pats dar riedantis lavonėlis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąIr kokios tos kainos? Škoda Yeti aptarnavimas su tepalais ir filtrais atsiejo 340 LT. Čia brangu? Plius visoms originalioms dalims 2 metai garantija, ko garažiuke nelabai ir gausi.
Comment
-
Garaziniai garaziniams nelygu, o ir garantijas duoda. Nezinau kaip Skodos servise ikainiai, bet Silber'i, Krastoj valandiniai ikainiai su ju dalim, tai uz 240lt gauni tik automobilio patikra.
O siap Lietuvoj ir taip pervertintas pats auto turejimas. Gyvena keturiese susipaude vieno kambario bute, bet uztat 3masinas kieme laiko
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąO ką laikyt etalonais? Volgą?
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąČia gal nuo seno toks įsitikinimas, kad ten laaabai brangu, todėl niekas net nesidomi, nors kainos ten matyt buvo gerokai pastovesnės nei tų visokių garažinių, kurie tikrai nėra jau tokie pigūs, kokie prieš dešimtmetį buvo, ypatingai įvertinant darbų kokybę ir jokių garantijų nebuvimą, todėl tas skirtumas realybėje tikrai nebūtinai toks, kokį daugelis įsivaizduoja.
Taigi, betkoks servisas nelygus geram servisui: ar tai garažas, ar oficiali atstovybė. Gali garaže dirbti iš serviso išėjęs ir savo verslą pradėjęs geras meistras, o oficialame servise kątik baigęs (gerai jei baigęs) kursus autošaltkalvis - pijokas. Skirtumas tik tas, jog oficialus servisas teikia garantiją nuo įmonės, o garažinis gali tik žodį duot, kad viskas bus gerai Bet mažai džiugina po kelias savaites palikti auto pertvarkymui nemokamai jei kas ir nutiks "pagal garantiją"...
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąPigių, o neretai ir prabangių, markiu oficialūs servisai prisisamdę tų pačių garažinių meistrų. Nėra šiuo metu tikrai gerų ir profesionalių meistrų rinkoje. Giminės turi automobilių verslą, tame tarpe ir autoservisą - Lietuvoje per pusmetį tinkamo kandidato į autošaltkalvius rast nesugebėjo.
Taigi, betkoks servisas nelygus geram servisui: ar tai garažas, ar oficiali atstovybė. Gali garaže dirbti iš serviso išėjęs ir savo verslą pradėjęs geras meistras, o oficialame servise kątik baigęs (gerai jei baigęs) kursus autošaltkalvis - pijokas. Skirtumas tik tas, jog oficialus servisas teikia garantiją nuo įmonės, o garažinis gali tik žodį duot, kad viskas bus gerai Bet mažai džiugina po kelias savaites palikti auto pertvarkymui nemokamai jei kas ir nutiks "pagal garantiją"...
Tuo tarpu nemaža dalis garažinių neretai nežino ką daro, bet ar kada nors vienas yra atsisakęs taisyti automobilį dėl to kad jis tiesiog to nedaręs ar nežino kaip, vargu, nes visi jie viską moka ir viską gali, nesvarbu kad gal nei įrangos normaliai diagnostikai neturi, nei visus reikalingus įrankius, nei instrukcijas kaip atlikti sudėtingesnius darbus. Gerai jei su tokia bėda, automobiliu jau bus kažkada susidūręs meistrelis, o jei ne? Eksperimentuos, darys, kažką bandys, gal kažkas ir gausis. O gal ir ne.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaujų automobilių MINUSAS yra tas, kad norint nepamesti garantijos, juos privalu tvarkyti oficialiame autoservise, o ne garažiniame servise arba pačiam. O kokios darbų ir detalių kainos pas oficialus, mes visi puikiai žinome.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO naujų pliusas yra tas, kad tu pats su juo važinėji, pats jį saugai ir prižiūri, nebent perki keliems metams. Jei tie, kurie perka naujus, pirktų tik senus, seni auto kanuotų daug brangiau, tada vistiek apsimokėtų pirkti naujus. Ne visi skaičiuoja kiekvieną tūkstantuką pasikišę po pagalvę.
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąIr kokios tos kainos? Škoda Yeti aptarnavimas su tepalais ir filtrais atsiejo 340 LT. Čia brangu?
Comment
Comment