Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Matau daug kas darote klaidą manydami jog benzininė mašina pigesnė už dyzelinę, taip yra todėl, kad lyginat mažos kubatūros benziną su kur kas didesnės dyzeliu, bet ar tai to paties kalibro mašinos ? Nemanau, kuro sąnaudos gal bus ir kažkiek panašios, tačiau galia skirsis labai daug, be to ar daug 1.6 benzinų matėt su odiniais salonais ir panašiai ? Lyginant to paties galingumo automobilius kaina gali net nusvirti benzino nenaudai. O kas liečia eksplotacija, tai dyzeliai tarkim su 200 000km rida žymiai rečiau genda nei benzinai. Tiesiog dyzelių su mažesne ar bent panašia rida Lietuvoje yra nedaug, nes dauguma yra prasuktos, o nusipirkęs mašina su 400 000 - 600 000 rida į ją kiši ir kiši pinigus, nepriklausomai tai benzinas ar dyzelis.

    Comment


      Kaip sekasi jūsų mašinoms kovoti su šalčiu? Kiek jau "užšalusių" akumuliatorių turim?

      Comment


        Vienas normalesnių Delfi straipsnių :



        Pavadinimas „Volvo“ yra kilęs iš lotyniško žodžio „volvere“ – riedėti, suktis. Ši lotyniška šaknis yra žinoma ir kituose žodžiuose, pavyzdžiui „revolveris“ – ginklas su besisukančiu būgnu. Žodis „volvo“ – tos pačios šaknies ir reiškia „aš riedu“. <...>


        www.delfi.lt

        Straipsnio apačioje pateikta chronologinė lentelė, o straipsnio pratęsimas bus paskelbtas kitą savaitę.

        Comment


          Gal ir netinkama tema tokiam klausimui, bet norejau paklausti, gal zinote ar yra kokia nors duju irangos imone montuojanti duju iranga i mikroautobusus?
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
            Gal ir netinkama tema tokiam klausimui, bet norejau paklausti, gal zinote ar yra kokia nors duju irangos imone montuojanti duju iranga i mikroautobusus?
            Tau gamtiniu duju reikia ar propano-butano?

            Comment


              Naujas Pekino iššūkis: planuojama, kad automobiliai važinės tik po žeme

              Kinijos sostinėje skelbiama „žalioji revoliucija“ – planuojama sukurti milžinišką požeminių kelių sistemą, – tuomet privatūs Pekino automobiliai važinėtų tik po žeme, skelbia „La Repubblica“.
              Planuojama, kad teisę važinėti ne požeminiais tuneliais turės tik autobusų, taksi vairuotojai. Privačių automobilių vairuotojai galėtų važinėti požeminiuose tuneliuose įrengtais keliais, o į paviršių išvažiuotų tik tam tikrose vietose – savo mašinas galėtų statyti viršuje įrengtose automobilių stovėjimo aikštelėse. Šio projekto tikslas – sutvarkyti transporto sistemą viename iš labiausiai užterštų miestų pasaulyje, kuris taip pat kamuojamas milžiniškų spūsčių.

              Pekine šiuo metu yra 5 mln. automobilių, o 2015 metais jų turėtų būtų apie 10 mln.

              „Žalioji revoliucija“ Pekine prasidės nuo 26 tunelių statybos. Planuojama, kad po žeme bus įkurtos ne tik gatvės – čia atsiras viešbučiai, prekybos, verslo centrai. Sostinės meras teigia, kad negatyvų poveikį, kurį jaus žmonės važinėdami ar dirbdami be dienos šviesos, kompensuos tai, kad grūstyse jie sugaiš trumpiau ir todėl galės daugiau laiko praleisti gryname ore. Be to, planuojama, kad įgyvendinus šį planą Pekine atsiras daugiau parkų, o pėstiesiems bei dviratininkams gyvenimas mieste turėtų tapti žymiai patogesnis.

              Comment


                Čia kaip tie nykštukai iš pasakų, kur gyvena miestuose po žeme.
                O šiaip tai man atrodo, kad tai yra nerealu..

                Comment


                  Važinės po žeme, o "savo mašinas galėtų statyti viršuje įrengtose automobilių stovėjimo aikštelėse"

                  Comment


                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                    Čia kaip tie nykštukai iš pasakų, kur gyvena miestuose po žeme.
                    O šiaip tai man atrodo, kad tai yra nerealu..
                    Parašė qwe Rodyti pranešimą
                    Važinės po žeme, o "savo mašinas galėtų statyti viršuje įrengtose automobilių stovėjimo aikštelėse"
                    O ką? Visiškai realu, žinant Kinijos galimybes ir jos užmojus tapti pasaulio ašimi.

                    Comment


                      Parašė LC. Rodyti pranešimą
                      O ką? Visiškai realu, žinant Kinijos galimybes ir jos užmojus tapti pasaulio ašimi.
                      Na aš ir nesakau, kad nerealu, bet ar neatrodo keistai, kad važinės po žeme, o mašinas statys ant žemės, paviršiuje? Šiaip dažniausiai kaip tik stengiamasi automobilius sukišt po žeme. Juk jei jau kalba apie "žaliąją revoliuciją" tai manau parkas atrodytų geriau nei automobilių aikštelė.

                      Comment


                        Skamba fantastiškai, kaip kokio filmo apie ateitį scenarijus . O šiaip matyt, kad Kinija ir yra šiuo metu vienintelė vieta kur tokie projektai gali vykti.

                        Comment


                          Parašė qwe Rodyti pranešimą
                          Na aš ir nesakau, kad nerealu, bet ar neatrodo keistai, kad važinės po žeme, o mašinas statys ant žemės, paviršiuje? Šiaip dažniausiai kaip tik stengiamasi automobilius sukišt po žeme. Juk jei jau kalba apie "žaliąją revoliuciją" tai manau parkas atrodytų geriau nei automobilių aikštelė.
                          Nu ir kas, kad aikštelės automobiliams bus? Gi aikštelės įrengs tik kai kuriose (kaip supratau) buvusių gatvių atkarpose. O apskritai, Europoje, propaguojama Park and ride sistema. Na, čia gal perdėtas ir netinkamas palyginimas, tačiau manau, kad čia bus kažkas panašaus stovėjimo aikštelių atžvilgiu.

                          Comment


                            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                            Flame ON. Dyzelis ftw. Ekonomika + galingumas in one package. 170 KW su 8l/100 km mieste, netaupant. Jei ir kas suges, tai sumoje bus pigiau kiek ant kuro būsi sutaupęs. Kiek yra daug važinėjama nežinau, 20k km į metus daug ar ne.
                            Cia kalba eina apie 530d nuo 2004m? E60?

                            Comment


                              Parašė LC. Rodyti pranešimą
                              O ką? Visiškai realu, žinant Kinijos galimybes ir jos užmojus tapti pasaulio ašimi.
                              Tai galimybes mes puikiai žinom, tiesiog pati idėja atrodo nelabai vykus. Ir, kad kinai pasirinkis kitokį sprendimą.
                              Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.01.24, 21:16.

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Cia kalba eina apie 530d nuo 2004m? E60?
                                Čipuotas e39, nors žiemą su webasta tai žiūriu ir 9.5 išeina. KW gal biški padauginau: 164 kW / 220 bhp, 480 Nm, buvo prasukta ant dyno.

                                Comment


                                  Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                  Čipuotas e39
                                  Bent E60 automato vidurkis 9l/100 , mieste vien malantis >10 paima,
                                  120d (130kW) trasa 5,2 kompas rodo, mieste ~7l

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Bent E60 automato vidurkis 9l/100 , mieste vien malantis >10 paima,
                                    120d (130kW) trasa 5,2 kompas rodo, mieste ~7l
                                    Pas mane mechaninė. Pagal kompą niekada nežiūriu. Atsirakinus kompą galima padaryti kad vidurkį rodytų ir 5 ir 15. O pats pilu pilną baką kol atmuša.
                                    Paskutinis taisė Smauglys; 2011.01.24, 21:22.

                                    Comment


                                      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                      Pas mane mechaninė. Pagal kompą niekada nežiūriu. Atsirakinus kompą, ten pilu pilną baką kol atmuša.
                                      Tai gal ir ima 8, nes senesnis petakas imdavo 1,5l maziau uz E60 kazkur

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Vienas normalesnių Delfi straipsnių :





                                        Atvaizdas


                                        www.delfi.lt

                                        Straipsnio apačioje pateikta chronologinė lentelė, o straipsnio pratęsimas bus paskelbtas kitą savaitę.
                                        Antra pasakojimo dalis:

                                        „AutoVikingai“: „Volvo“ istorija (II dalis)


                                        Švediškų automobilių gerbėjus vienijantis klubas „AutoVikingai“ tęsia istoriją apie „Volvo“. Šio automobilių gamintojo pradžia laikoma 1924 metų balandžio 25 diena, kai du buvę koledžo bendrakursiai Assaras Gabrielsonas ir Gustavas Larssonas, susitikę Stokholmo restorane „Sture-hof“, nusprendė įkurti automobilių surinkimo įmonę. Bendraminčių subrandinta idėja tapo realybe 1927 metų balandžio 14 dieną, kai „gimė“ pirmasis serijinis „Volvo“ automobilis – tai buvo automobilių pramonės gimimo Švedijoje metai. <...>
                                        www.delfi.lt

                                        Comment


                                          "Žiguliukų" daugiau nebeštampuos?

                                          Kompanija "AutoVAZ" baigė modelio "Lada 2105" gamybą. Sausio mėn. buvo pagaminta vos keli vienetai.

                                          1980 m. pasirodęs modelis, tada sukėlęs didelį šurmulį buvusioje SSSR, nors ir atnaujintas bei modernizuotos išvaizdos, savo esme vis dar buvo tas pats senasis "Žiguli", kurio šaknys savo ruožtu siekia 1960-ojo dešimtmečio FIAT.

                                          Beveik pusšimtis metų – čia tai ilgaamžiškumas.

                                          Iš viso Toljačio gamykloje pagaminta daugiau nei 2 milijonai "Lada 2105".

                                          Senolis vis dar neatsisveikina galutinai – paskutinio šios šeimos modelio, "Lada 2107" gamyba tęsis gamykloje Iževske.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X