tokiu, kurie perka nauja automobili laukia apskaiciavimas, brangesnis bet dyzelinis ar pigesnis bet benzininis. Pagalvokim apie + ir -
benzinas - praktiskai nera variklio garso, paprastesnis varklio aptarnavimas, maziau problemu ziema, bet didesne degalu kaina ir didesnes sanaudos. Tiesa dabartiniai automobiliai uzmiestyje benzino vartoja tikrai nedaug p.s. ( mano senuciuke 1.4 litro honda suvartoja apie 6 l benzino)
dyzelinas - Kartais erzinantis burzgimas, sudetingas variklio aptarnavimas, kartais buna bedu ziema. Mazos kuro sanaudos, gerai traukia is vietos, bet po to uzdusta kaip kaukazo stepiu briedis (kalbu is praktikos)
Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
Kuo dažytas dyzelis pavojingas varikliui? Paaiškink tu nechaltūrščikų miesto atstove...
Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
vaziuoja visi daug kilometru yra sociai pavyzdziu apie 700 000 ir daugiau pravaziavusius tiek dyzelius tiek benzinus
Tai labiau aktualu vakarų Europoje, kur už automobilius reikia mokėti nemažus mokesčius, o už dyzelinius jie būna gerokai didesni nei už benzininius.
O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz:
, bet yra ir daugiau pvz.
O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz: Youtube video, bet yra ir daugiau pvz.
dyzelinis variklis ismeta didesnis kieki kietuju daleliu.. todel ir mokesciai dyzeliams kogero buna didesni. Antra jei ant to 335 uzmautumem turbo, man rodosi skirtumas butu isviso zveriskas. O turbo reikalauja papildomos prieziuros ir vairavimo iprociu
dyzelinis variklis ismeta didesnis kieki kietuju daleliu.. todel ir mokesciai dyzeliams kogero buna didesni. Antra jei ant to 335 uzmautumem turbo, man rodosi skirtumas butu isviso zveriskas. O turbo reikalauja papildomos prieziuros ir vairavimo iprociu
335i turi turbo . O dėl mokesčių, tai tikrai visko gali būti, bet nauji ten turi DPF (diesel particulate filter) ir t.t. Šiaip įdomu būtų info susirasti kur kaip ten su tais mokesčiais, reikės paguglint.
Kiek info radau apie Vokietijos mokesčius, tai dabar pagrinde naudoja darbinį tūrį, bet nuo 2010 pridės ir CO2 į formulę: http://green.autoblog.com/2008/06/12...ar-tax-in-201/
Kuo dažytas dyzelis pavojingas varikliui? Paaiškink tu nechaltūrščikų miesto atstove...
Man irgi labai parūpo šis klausimas, nes aš nechaltūrinti negaliu Jei neturi galimybės pirkti dažytą ar kontrabandinį kurą pats Lettered esi kaltas ir nereikia stumti ant likusių žmonių ir ypač ant kauniečių. Ir tubūt didesnė pusė suvalkiečių važinėja dažytu arba rusišku D. Nuo lievo rusiško esu girdėjęs, kad būna problemų, o dažytam tik, kad dažų pridėta, tik tuo.
O naują perkant aišku reikia pasidaryti skaičiuoklę, per kiek laiko atsipirks dyzelio ir benzino skirtumas. Laiku prižiūrint dyzelio eksplotacija, ne ką brangesnė. Pats važinėjau su dujomis ir daug draugų su jomis važinėjo, tai viena išvada: dujos skirtos maisto ruošimui ir namų šildymui
Dyzel Power 4ever Pavažiavus su BMW 530d, tai suprasite..
ir eksplotacija kokius 4 kartu brangesne o jei kas sugedo.. tai geriau pasikarti nei remontuoti (kalbant apie 10 metu senumo ir naujesnius automobilius) ir masina brangesne dyzeline
Aš važinėjau su Auris dyzelinu, darbinė, niekas 2 metus nesugedo...
Draugas važinėja su Golf'u D, darbinė, niekas, kas liečia D sistemas per 4 metus nesugedo...
Sesės darbe visos dyzelinės Focus ir Škodos... Nes nepalyginamai pigiau, kai nuvažiuojama l.daug....
Man irgi labai parūpo šis klausimas, nes aš nechaltūrinti negaliu Jei neturi galimybės pirkti dažytą ar kontrabandinį kurą pats Lettered esi kaltas ir nereikia stumti ant likusių žmonių ir ypač ant kauniečių. Ir tubūt didesnė pusė suvalkiečių važinėja dažytu arba rusišku D. Nuo lievo rusiško esu girdėjęs, kad būna problemų, o dažytam tik, kad dažų pridėta, tik tuo.
O naują perkant aišku reikia pasidaryti skaičiuoklę, per kiek laiko atsipirks dyzelio ir benzino skirtumas. Laiku prižiūrint dyzelio eksplotacija, ne ką brangesnė. Pats važinėjau su dujomis ir daug draugų su jomis važinėjo, tai viena išvada: dujos skirtos maisto ruošimui ir namų šildymui
Dyzel Power 4ever Pavažiavus su BMW 530d, tai suprasite..
Dažyto nedrįsau pilt. Pats su 530d važinėju, dar pačipavau po kurio laiko. Dabar turiu 220hp ir 480Nm, su sąnaudom miete 9l, spaudžiant pakankamai. Seniau turėjau mazda 323f 1.8 doh, tai imdavo 14l benzo mieste, biski pagailo pinigų. Ir šiaip lygint mazda vs bmw, visiškai skirtingos klasės mašinos, aišku pati 323f ne geriausios klasės.
335i turi turbo . O dėl mokesčių, tai tikrai visko gali būti, bet nauji ten turi DPF (diesel particulate filter) ir t.t. Šiaip įdomu būtų info susirasti kur kaip ten su tais mokesčiais, reikės paguglint.
Kiek info radau apie Vokietijos mokesčius, tai dabar pagrinde naudoja darbinį tūrį, bet nuo 2010 pridės ir CO2 į formulę: http://green.autoblog.com/2008/06/12...ar-tax-in-201/
Išvada: dyzelis šiuo klausimu geriau, nes to paties galingumo CO2 išmeta mažiau.
keistas tada tas 335 benzininis variklis kad is tokios kubaturos ir turbo turi gana mazai galios... kai 3 litru topacio bmw variklis be turbo turi 270 AG, o sitas apie 300 su puse litro didesne kubatura ir dar turbina
p.s. honda is 2 l variklio yra sukurusi 180 kw be jokiu turbinu pagalbos
O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz: Youtube video, bet yra ir daugiau pvz.
dar beje del netvarkingu masinu sia ziema automobiliu neuzkure keli mano pazistami, kurie vazineja su 1~2 metu senumo automobiliais, o va 28 metu senumo vw passat aplenke visus ir uzsikure esant patiems didziausiems salciams
keistas tada tas 335 benzininis variklis kad is tokios kubaturos ir turbo turi gana mazai galios... kai 3 litru topacio bmw variklis be turbo turi 270 AG, o sitas apie 300 su puse litro didesne kubatura ir dar turbina
p.s. honda is 2 l variklio yra sukurusi 180 kw be jokiu turbinu pagalbos
Tas .5 litro nereiškia darbinio tūrio (čia bmw žymėjimuose). 335d yra 3l variklis su turbinom, o 335i yra 3i variklis su turbina, čia turbūt kad žmogus atskirtų pagal galingumą. O kad honda sukūrė, tai net neabejoju. Bet aš dar vis kalbu: galingumas + ekonomika, galima ant to hondos 2l variklio primontuoti 2 turbinas, bus žvėris, bet ir bus 30l/100km, jei nedaugiau. Kai ieškojau sau mašinos pirkt, buvau subaru wrx nusižiūrėjęs, tai mieste būtų 14l, o jei pasmaugiant ir virš 20 ramiai galima padaryti . Tai va. Jei kalbant vien tik apie galingumą, tai tik benzas. Dar sakyčiau mieste dyzelio gal privalumas, kad sukimo momentas nuo žemų apsukų pradeda tempti maloniai.
Iš tikro šita tema neišsemiama, kaip ir visos kitos: Mac vs PC, Kaunas vs Vilnius ir dar dar daug kitų .
Tas .5 litro nereiškia darbinio tūrio (čia bmw žymėjimuose). 335d yra 3l variklis su turbinom, o 335i yra 3i variklis su turbina, čia turbūt kad žmogus atskirtų pagal galingumą. O kad honda sukūrė, tai net neabejoju. Bet aš dar vis kalbu: galingumas + ekonomika, galima ant to hondos 2l variklio primontuoti 2 turbinas, bus žvėris, bet ir bus 30l/100km, jei nedaugiau. Kai ieškojau sau mašinos pirkt, buvau subaru wrx nusižiūrėjęs, tai mieste būtų 14l, o jei pasmaugiant ir virš 20 ramiai galima padaryti . Tai va. Jei kalbant vien tik apie galingumą, tai tik benzas. Dar sakyčiau mieste dyzelio gal privalumas, kad sukimo momentas nuo žemų apsukų pradeda tempti maloniai.
del ekonomijos tai tikrai neketinu gincytis dyzelis cia kala i vienus vartus
o del 335i tai tada vistiek keista, kad turbina prideda tik 40 AG tokiai kubaturai.. gal uzdeta su dideliu rezervu del ekologiniu normu
Comment