"Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį."
Ohoho, kokia širšė tam Delfi įgėlė
Yra nemažai šansų, kad nacionalinėj atrankoj jį ir išrinks. Panašiai kaip už Ventukus NML'e balsuoja "ant bajerio" Manau, kad tokius kaip jis reikia "utilizuot"
Neradau kur idet.. Pats jau 2 men., kaip vairuotojas..
Siūloma griežtinti sankcijas nedrausmingiems jauniems vairuotojams
Eismo priežiūros specialistai ragina imtis griežtesnių priemonių prieš nedrausmingus jaunus vairuotojus, kurie sukelia daug skaudžių nelaimių. Pasak Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo departamento direktoriaus pavaduotojo Vidmanto Pumpučio, eismo įvykių statistika sako, kad daugiausia visų eismo įvykių sukelia pradedantieji vairuotojai, kurių stažas iki 2 metų.
„Reikėtų imtis radikalių priemonių pradedančiųjų vairuotojų atžvilgiu. Šiuo metu yra parengtos Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisos, kuriose numatyta pradedantiesiems vairuotojams taikyti ne finansiškai griežtesnes sankcijas, bet dažniau atimti teises“, – teigia V. Pumputis.
Kodekso pataisose taip pat yra numatoma, kad pradedantieji vairuotojai po poros metų turėtų iš naujo perlaikyti teises. „Dvejų metų bandomasis laikotarpis turi būti kaip pasitikrinimas, ar asmuo gali būti pilnavertis vairuotojas“, – įsitikinęs eismo priežiūros specialistas.
Durnizmas. Dauguma avariju ivyksta ne del taisykliu nezinojimo, o del ju nesilaikymo, todel teisiu perlaikymas, tai gryniausia nesamone. Reiketu taikyt nuobaudas, o ne verst dar syki teises perlaikinet...
Durnizmas. Dauguma avariju ivyksta ne del taisykliu nezinojimo, o del ju nesilaikymo, todel teisiu perlaikymas, tai gryniausia nesamone. Reiketu taikyt nuobaudas, o ne verst dar syki teises perlaikinet...
Na čia komentavai tinkamai pagal temą Kaip galima taisyklių laikytis jų nežinant?
Man atrodo, kad tu kazko nesupratai...
Is kur tada pas zmones teises, jei jie taisykliu nezino?
Dauguma ilgai sedėdami išmoksta klausimus taip, kad pamatęs pirmus 2-3 jo žodžius žinai kokį atsakymą rinktis Aš pas puikiai pamenu kaip iš egzamino Regitroj išėjau per ~3,5 minutės. Egzaminuotojas žiūrėjo akis išpūtęs, o aš tepadariau 2 klaidas.
Dauguma ilgai sedėdami išmoksta klausimus taip, kad pamatęs pirmus 2-3 jo žodžius žinai kokį atsakymą rinktis Aš pas puikiai pamenu kaip iš egzamino Regitroj išėjau per ~3,5 minutės. Egzaminuotojas žiūrėjo akis išpūtęs, o aš tepadariau 2 klaidas.
Dauguma avariju ivyksta ne del to, kad prie kelkrascio neteisingai pastatei masina, ar sustojai ten kur negalima, o del greicio virsijimo, vairavimo isgerus ir kitu atveju, kuriuos, net 10 metu vaikas zino
Dauguma avariju ivyksta ne del to, kad prie kelkrascio neteisingai pastatei masina, ar sustojai ten kur negalima, o del greicio virsijimo, vairavimo isgerus ir kitu atveju, kuriuos, net 10 metu vaikas zino
Na čia jau kalčiausias proto trūkumas ir provincialų mentalitetas Kiek per 20 gyvenimo metų yra tekę pažinti žmonių gyvenančių mažesniuose miesteliuose ar kaimuose tai tikrai nemažiau 50% greičio viršyjimas yra "kietumo" (žodis "kietas" taip pat iš jų atkeliavęs ) parodymas... O dar kai keli susėda ar pana šalia... Prasideda: davai varyk, ka čia tik 100 spaudi, nestabdyk ir panašiai O ir tas pats alkoholis kaimuose retai atsiejamas atributas
„Dvejų metų bandomasis laikotarpis turi būti kaip pasitikrinimas, ar asmuo gali būti pilnavertis vairuotojas“[/B]
Na tarkim negali. Kas tada? Begalė aukų per tuos dvejus metus? Manau turi būt tokia teisių gavimo sistema, kad tokius dalykus išaiškintų dar iki vairuotoją išleidžiant į gatvę Tačiau asmens gebėjimas būti pilnaverčiu vairuotoju laikui bėgant gali keistis, todėl teisių perlaikymas už tam tikrą kiekį taškų (ar panašų kriterijų) yra pakankamai logiškas. Tik, aišku, nesinorėtų teisių perlaikinėt kiekvienais metais, protingos sistemos reik
Na čia jau kalčiausias proto trūkumas ir provincialų mentalitetas Kiek per 20 gyvenimo metų yra tekę pažinti žmonių gyvenančių mažesniuose miesteliuose ar kaimuose tai tikrai nemažiau 50% greičio viršyjimas yra "kietumo" (žodis "kietas" taip pat iš jų atkeliavęs ) parodymas... O dar kai keli susėda ar pana šalia... Prasideda: davai varyk, ka čia tik 100 spaudi, nestabdyk ir panašiai O ir tas pats alkoholis kaimuose retai atsiejamas atributas
Nu tai, o ka as tau sakau? Cia ne taisykliu nezinojimas, o ju nesilaikymas, kuri pazaboti su teisiu perlaikymu kazin ar pavyks...
Man atrodo, kad geresnes priemones butu didziules baudos ar teisiu atemimas. O tokie dalykai, kaip vazinejimasis neturint teisiu - laisves atemimu.
Nu tai, o ka as tau sakau? Cia ne taisykliu nezinojimas, o ju nesilaikymas, kuri pazaboti su teisiu perlaikymu kazin ar pavyks...
Man atrodo, kad geresnes priemones butu didziules baudos ar teisiu atemimas. O tokie dalykai, kaip vazinejimasis neturint teisiu - laisves atemimu.
Kad tas vairavimas neturint teisių dažniausiai baigiasi geriau nei vairavimas išgėrus už jį manau turėtų būti ITIN griežtos sankcijos.
Konkursas tesissi.. is Zalgirio.lt
Mūsų organizuotas konkursas tęsis iki lapričio 14 dienos, nes LKL, matyt, atsižvelgdama į mūsų konkursą norinčių laimėti dalyvių lūkesčius, jau lapkričio 15-tą planuoja pakoreguoti LKL čempionato nuostatus, susijusius su LKL komandų žaidėjų registracija šio čempionato rungtynėms. LKL ketinimas nuostatus keisti sezonui jau prasidėjus, yra mažų mažiausiai keistas ir neįmanomas kitų šalių krepšinio lygų praktikoje. Tačiau Lietuvos krepšinio lygos sprendimai (pradedant nuo ankstesnio noro estus ir latvius paskelbti lietuviais), formuojantys neigiamą čempionato įvaizdį, jau seniai nebestebina.
Tokiu LKL žingsniu gali būti patenkinti tik Vilniaus "Lietuvos ryto" gerbėjai, norėję nemokamai apsilankyti minėto klubo ULEB taurės išvykos rungtynėse.
Comment