Visų Lietuviškų reklamos agentūrų idėjos vos ne vienas prie vieno. Aktoriai kvailais kostiumais, ir 5-os klasės vaiko parašytas scenarijus, kuo idiotiškesnis tuo geriau. Jau net erzina. Tas reklamas rimtai ir be pykčio galima priimti tik gerai užrūkius. Ir tikrai ne tabako...
Nusišneki nes apie tai nieko nesupranti.
Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Iš tos srities speco pusės, gali būti, kad nusikalbu. Bet iš eilinio vartotojo pusės žiūrint aš pastebiu ankščiau išsakytą susidariusią nuomonę. Visos reklamos kaip Ežio reklamų "vaikai".
Aš tai matau didesnę bėdą. Žodžio "panelė", kalbant apie automobilio salono viduje esantį prietaisų skydelį, nėra. Žodis "panelė" lietuvių kalboje turi tik vieną reikšmę - moteriškos lyties jauną atstovę.
Nors ir tas pats "panelė" yra labiau mutavęs žodis, nes jis netinkamas vartoti, jo šakninis žodis yra "pana", bet taip pat vartotinas tik šnekamojoje kalboje.
Comment