Visgi kiti miestai greičiau vystytis turėtų ne kokią ministeriją ar instituciją atkėlę, o pritraukią investicijas. Ir investicijų pritraukimas 100 kartų didesnės naudos duos nei kažkios biurokratijos atkėlimas. Instucijų kėlinėjimas turi būti naudingas institucijoms visų pirmą, o ne kažkam kitam ir reikia žiūrėti institucijų interesų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Valstybinės institucijos
Collapse
X
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVisgi tavo siūlymai perkelti kažkokią instituciją į kitą miestą dėl to, kad į tą miestą būtų nukreiptas didesnis valdžios dėmesys man nepriimtinas.
Iškėlimas ne "vardan iškėlimo", o vardan tiksliai įvardinto rezultato, kuris atneštų naudą
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVisgi kiti miestai greičiau vystytis turėtų ne kokią ministeriją ar instituciją atkėlę, o pritraukią investicijas.
Comment
-
Seimas ir Prezidentūra yra reprezentaciniai šalies objektai kurie negali būt niekur kitur kaip tik sostinėj
Ash, tavo komentarai kartais skamba kaip vaiko verkšlenimai - "aš noriu gaut tą ir tą, kad tik galėčiau jaustis svarbus ir suagęs..."
beje, aš esu už kaikurių ministerijų iškėlimą į Kauną, Mažeikius, Didžiasalį ar betkur kitur, man nerūpi, kad tik jos nešdintųsi iš Gedimino prospekto...
Comment
-
Gerai Ashai supratau tavo argumetus. Dabar gal pabandykim pamodeliuoti kokią situaciją. Sakykim kad ir transporto ministeriją atkeliam į Alytų ir kas nuo to keičiasi pačiam Alytuj ir kas pačioj ministerijoj. Manau sutiksi, kad prezidentūros tikrai kelti niekur nereikia ir apie tai kalbėdami atrodytumėm kvailai. Ministerijai keičiasi tas, kad padidėja jos išlaidos ir sumažėja darbo našumas dėl transporto išlaidų bei laiko sąnaudų. Visgi ministerijai tai ne į naudą. O kas Alytaus miestui iš to? Meras, savivaldybė geriau dirbt pradės - greičiausiai ne. Investicijų daugiau pritrauks Alytus - greičiausiai ne. Todėl kad investuotojai renkasi kur investuoti ne dėl kažkokių institucijų artumo, bet dėlinvescicijų grąžos. Valdžios dėmesys miestui padidės - taip padidės dėl to kad dažniau reikės į tą miestą atvykti ir dažniau galbūt per televizorių pasižiūrėti bet ar dėl to miestas taps patrauklesnis ar turtingesnis manau taip pat ne.
Comment
-
Parašė pablonis Rodyti pranešimąAsh, tavo komentarai kartais skamba kaip vaiko verkšlenimai - "aš noriu gaut tą ir tą, kad tik galėčiau jaustis svarbus ir suagęs..."
deep'as
Pats pažiūrėk Vilniuje ministerijos. Miestas surenka daugiau mokesčių į biudžetą negu atgal iš jo gauna. Pats tuos skaičius čia kažkur citavai Ashai.
Vienam tavo komentare buvo užuomina į tai, kad tenoriu "gaut tą ir tą, kad tik galėčiau jaustis svarbus ir suagęs" (čia ne tavo žodžiai), bet galiu nuoširdžiai pasakyt, kad tai netiesa. Bandau ieškot naudos ir tikrai ne sau (tai akivaizdu). Tikrai ne vien savo miestui. Ir tikrai neieškau būdo kažkaip pakenkti ar "įgelti" Vilniui.
Kaip būtų gerai, jei jūs į mano komentarus atsakytumėt taip: "Manau, kad esi neteisus. Tavo rezultatas nebus pasiektas, nes...". O ne susilaukčiau tokių, tik pykčiu (turbūt) paremtų priešgyniavimų, kaip minėtas pablonio komentaras ar tavo anksčiau išsakyti kaltinimai man, o ne mano nuomonei ir teiginiamsYra diskusija ir yra tiesiog svaidymasis piktais žodžiais.
Gerai Ashai supratau tavo argumetus. Dabar gal pabandykim pamodeliuoti kokią situaciją. Sakykim kad ir transporto ministeriją atkeliam į Alytų <...>
Galbūt tokią ministeriją geriau būtų kelti į Kauną, dėl jo geografinės padėties ir transporto magistralių svarbos. Tai turbūt nepakeistų savivaldybės darbo kokybės (nes tai nėra tokia autoretetinga institucija kaip anksčiau minėta Prezidentūra), bet kažkiek daugiau svarbos miestui suteiktų (ta svarba reikalinga ne pasipuikavimui, kaip teigia pablonis, bet tam, kad gauti didesnį dėmesį iš aukštesnių instancijų. Tai, tuo pačiu, atneštų naudą miestui sprendžiant jo problemas.), taip pat galėtų geriau spręsti Kauno tarptautinio lygio transporto klausimus, žinant, kad Kaunas šioje srityje turi didelį potencialą. Ir vėl gi, tik pavyzdysPaskutinis taisė Aš; 2007.01.06, 17:35.
Comment
-
Ashai ne tau sakiau, kad nori kažkam įgelti ir neturiu nieko prieš tave asmeniškai. Kiek teko skaityti tavo pasisakymus kitose temose tai argumentuotai ir paremdamas faktais dėstei savo mintis, bet tai kaip vedi diskusiją dabar man nepriimtina. Tiesiog aš norėjau išgirsti rimtus argumentus, o ne kaip minėjau demagogiją.
Dabar dėl transporto ministerijos. Nesvarbu kuriame mieste ji yra. Svarbius tarptautinius klausimus ji spręs taip pačiai. Puikus pavyzdys. Railbaltika. Ministerija Vilniuje tačiau vėžė eis pro Kauną bet ne pro Vilnių. Ministerija atstovauja Lietuvos interesams o ne pavienių miestų. Kaip jau minėjau savus miestus tvarko savivaldybės.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąDėl transporto ministerijos. Nesvarbu kuriame mieste ji yra. Svarbius tarptautinius klausimus ji spręs taip pačiai. Puikus pavyzdys. Railbaltika. Ministerija Vilniuje tačiau vėžė eis pro Kauną bet ne pro Vilnių. Ministerija atstovauja Lietuvos interesams o ne pavienių miestų. Kaip jau minėjau savus miestus tvarko savivaldybės.Paskutinis taisė Aš; 2007.01.06, 17:53.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąGal geriau būtų tvarkomi Kauno LEZ, logistikos terminalo klausimai, skirtas didesnis dėmesys jų plėtojimui. Gal tokie projektai labiau pasiektų valdžios ausis ir sprendimai jų atžvilgiu būtų priimami efektyviau, gal lengviau būtų gauti finansavimą. Be to, Vilnius nieko neprarastų, o Kaunui tai tam tikrą naudą visvien, manau, atneštų, kitaip sakant, galutiniam rezultate būtų kažkiek "pliuso" Lietuvai
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO kaip Klaipėdos LEZ'as? Manau kad reikalų spartesnis tvarkymas neturi būti peremtas ministerijų kilnojimu. Reikalai greičiau tvarkomi kai yra intersas.O minėtas interesas abiejuose miestuose yra, jis ten net labai didelis. Šių sferų augimas tuose miestuose gali turėti nemažos įtakos ne tik patiems miestams, bet ir visai šaliai.
Paskutinis taisė Aš; 2007.01.06, 18:04.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąKlaipėdos LEZ taip pat svarbus objektas, bet ten jo plėtojimą dalinai garantuoja esantis uostas. Kaune yra kitos galimybės, paremtos transporto magistralių gausa. Esu minėjęs, kad Kaunas įgyvendinęs planuojamus logistikos projektus ir tinkamai juos plėtodamas ateityje galėtų aptarnauti tokį krovinių kiekį, kokį dabar aptarnauja Klaipėdos uostas. Tai būtų milžiniškas šuolis miestui. Abiejuose šiuose miestuose minėti klausimai svarbesni nė Vilniuje, gerai galim svarstyti galimybę tokią ministeriją kelti nebūtinai į Kauną, bet ir į KlaipėdąO minėtas interesas abiejuose miestuose yra, jis ten net labai didelis. Šių sferų augimas tuose miestuose gali turėti nemažos įtakos ne tik patiems miestams, bet ir visai šaliai.
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąNu kur jau kaunas su savo logistikos centrais pralenks klaipeda pagal kroviniu kieki??? Neisivaizduoju kokie truck'u srautai tada turetu buti, kad visgi sugebetu aplenkti vis didejanti laivu tonaza klp. tu vien paziurek kas darosi konteineriu terminale. Jei kaunas bent jau sugebetu ta kieki pasivyti, tai butu ir taip gerai, o kur dar visi kiti sausakruviai, skisti ir pan kroviniai, kurie laivais atplukdomi.... Matosi, kad apie KLP ne velnio neismanai
Prieš darydamas tokias išvadas:
Matosi, kad apie KLP ne velnio neismanaiPaskutinis taisė Aš; 2007.01.06, 18:30.
Comment
-
Visgi aš pasilieku prie nuomonės, kad ministerijos turi būti sukoncentruotos vienoje vietoje dėl spartesnio, efektyvesnio ir ekonomiškesnio darbo.
Ash-nematau reikalo perkėlinėti ministerijų dėl miesto interesų. T.y. noro būti svarbiu ar kažkokios ekonominės naudos. Ekonominę naudą galima pasiekti kitais būdais t.y. neperkėlinėjant ministerijų, o taip pat ministerijos lokacija neturėtų būti interesų įgyvendinimo įrankiu.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVisgi aš pasilieku prie nuomonės, kad ministerijos turi būti sukoncentruotos vienoje vietoje dėl spartesnio, efektyvesnio ir ekonomiškesnio darbo.
Ash-nematau reikalo perkėlinėti ministerijų dėl miesto interesų. T.y. noro būti svarbiu ar kažkokios ekonominės naudos. Ekonominę naudą galima pasiekti kitais būdais t.y. neperkėlinėjant ministerijų, o taip pat ministerijos lokacija neturėtų būti interesų įgyvendinimo įrankiu.
Gerai, manau, kad mano nuomonė šiuo klausimu yra pakankamai aiški, kad nebesikartočiauJei kas norės man prieštaraut, tai maloniai prašom, bet būkit geri, apsieikit be epitetų ir stenkitės pagrįsti tai ką sakot
Jau buvau išsigandęs, kad visa tai, ką tiek laiko "kūrėm" kažkas ištrynė
Comment
-
Sukoncentruotos valdžios institucijos nepadaro miesto svarbiausiu. Briuselį sukoncentruotos ES valdžios institucijos, bet jis nė iš tolo nėra toks svarbus kaip Londonas, Paryžius ir t.t. tas pats ir Amerikoj, Vašingtonas nėra toks svarbus kaip New Yorkas ar Čikaga. Taigi nereikia turėti klaidingos nuomonės kad kur valdžios institucijos ten ir ekonominė svarba bei gerovė.
Comment
-
Briuselis yra "Europos sostinė". Būdamas Europos institucijų centru jis garsina save visame pasaulyje ir net neabejoju, kad iš to gauna milžinišką naudą. Tikrai yra tokių pavyzdžių, kur sutelktos institucijos nesudaro reikšmingo skirtumo, bet manau, kad parinktas pavyzdys yra labai netinkamasBe to, turbūt, reikėtų žiūrėti būtent savo šalies aspektu į visa tai, ką mes dalinai jau aptarėme
Aš pasiliksiu su savo nuomone, nepaisant to, kad tu laikai ją neteisinga. Neteisinga (daugumai atvejų) aš laikau tavo nuomonę, bet gerbiu ją, gerbk manąją. Buvo malonu
Comment
-
Aš vistiek nesupratau kodėl reikėtų išbarstyti ministerijas po miestus? Juk tai kenktų jų darbui. Jos atstovauja valstybiniams, o ne miesto interesams ir miestui iš to nauda galėtų būti tik maitinimo, bei apgyvendinimo įmonėms. Konferencijos, susitikimai įvairiausi, bet ar dėl to verta apsunkinti ministerijų darbą. Atsakymas vienareikšmis - NE. Tavo manymu, atkėlus ministeriją bus geriau tvarkomi miesto interesai. Nu ne. Ministerija atstovauja valstybiniams interesams.
Comment
Comment