Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tolerancija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na autore lyg ir uzsimena apie "nebaudziamuma" uz nepadoria apranga ir pan. Taip iseina, kad ji siulo uz tokius dalykus bausti
    O uz nuomone niekas nemusa. Ji siulo nesirengti "dziungliu" (t.y. visur jaunimo megstama, nepriklausomai nuo to, ar tai Lietuva, D.Britanija ar Tailandas) mada, kuomet kiti ja vadina celiulitine ir senmerge. Visi patenkinti
    Autorė išsakė savo nuomonę, kaip mokėdama ją bandė argumentuoti, straipsnis net turi kažkokią vidinę logiką (man nepatinka A, B ir C, nes X, Y ir Z, todėl siūlau Q, W ir H).
    Atsakymas į straipsnį "ką čia ta celiulitinė boba rašinėja nesąmones" neturi jokių argumentų, paneigiančių autorės mintis. Teiginio teisingumas nepriklauso nuo autoriaus kūno sudėjimo ar lytinio gyvenimo ypatumų.

    Aš manau, kad tai yra viena didesnių Lietuvos bėdų - kad žiūrima tik į tai, kas sako, o neklausoma, sako.

    Celiulitinių bobų nuomonės neklausiame. Senmergių, žinoma, irgi. Blondinių taipogi. Išvis, "bobos" tik nesąmones šneka. Toliau, žinoma, žydai, gėjai, runkeliai, pensininka irgi nuomonės turėti negali. Kas lieka? Gaunasi kažkoks "pimpalų matavimasis", o ne argumentuota diskusija...

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Autorė išsakė savo nuomonę, kaip mokėdama ją bandė argumentuoti, straipsnis net turi kažkokią vidinę logiką (man nepatinka A, B ir C, nes X, Y ir Z, todėl siūlau Q, W ir H).
      Atsakymas į straipsnį "ką čia ta celiulitinė boba rašinėja nesąmones" neturi jokių argumentų, paneigiančių autorės mintis. Teiginio teisingumas nepriklauso nuo autoriaus kūno sudėjimo ar lytinio gyvenimo ypatumų.

      Aš manau, kad tai yra viena didesnių Lietuvos bėdų - kad žiūrima tik į tai, kas sako, o neklausoma, sako.

      Celiulitinių bobų nuomonės neklausiame. Senmergių, žinoma, irgi. Blondinių taipogi. Išvis, "bobos" tik nesąmones šneka. Toliau, žinoma, žydai, gėjai, runkeliai, pensininka irgi nuomonės turėti negali. Kas lieka? Gaunasi kažkoks "pimpalų matavimasis", o ne argumentuota diskusija...
      nuomone negali buti tik del nuomones. Nuomone turi buti argumentuota.Taip pat teise reiksti nuomone nera absoliuti. Nes jeigu butu absoliuti ,tai nuomone galima butu reiksti ir del Lietuvos nepriklausomybes panaikinimo, demokratines santvarkos panaikinimo, naciu slovinimo.Jeigu nuomone yra izeidzianti, savaime suprantama ji nera argumentuota, nes argumentai negali izeisti.

      Autore pasake: "slykscios ir plaukuotos vyru krutines", "neaiskios orientacijos ir lyties subjketai". Tokie teiginiai yra izeidziantys pareiskimai, o ne nuomone. Jeigu autore butu pasakiusi: "kai kurie vyrai saves neprisiziuri, del to eidami nuogi atrodo neestetiskai" dar butu galima tokius argumentus suprasti.Nes toks teiginys objektyviai nieko izeisti negali.
      taciau teiginiai del baudimo uz netinkamus drabuzius taip pat negali buti laikoma nuomone, nes priestarauja pamatiniams Lietuvos demokratinio sutvarkymo principams, kurie mums suteikia bent minimalia laisve, kuri apima laisve rengtis pagal individualu skoni, supratima (isskyrus laisve vaikscioti viesose ir tam neskirtose vietose nuogiems).

      tokie autores napagristi teiginiai visus vyrus pavadinant pluokuotomis slykstynemis izeide mane. Objektyviai gali izeisti ir kitus, todel autores pasisakymai "iseina" is nuomones ribu.
      Pasisakymai del apsirengimo baudimo taip pat iseina is nuomones ribu del minetu priezasciu.

      Siekdamas parodyti autores netaktiskuma ir teiginiu bukuma (kurie negali buti vadinami nuomone), as pasakiau sakini jos stiliumi.

      Ji pasake " plaukuotos slykstynes", as pasakiau "celiulitine". Jos izeidimas nera peikiamas, mano tokio paties lygio izeidimas yra peikiamas. Siekiau ne ja izeisti (nes tai butu jos lygis), siekiau parodyti dvigubus standartus, kai vieno izeidimas laikomas nuomone, o kito toks pats izeidimas nuomone nelaikomas. TAip pat siekiau parodyti autores "nuomones reiskimo" netinkamuma
      i autores nesamoningus teiginius kaip ir i bet kokio asmens nesamoningus teiginius atsivelgti nereikia.Nes jos teiginiai yra niekiniai.

      Be to autore net nesugeba skirti asmens lyties pagl jo isores pozymius.

      Todel C2H5OH kritika atmetu.
      Paskutinis taisė Andrew; 2007.03.28, 13:53.
      "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
      negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Autorė išsakė savo nuomonę, kaip mokėdama ją bandė argumentuoti, straipsnis net turi kažkokią vidinę logiką (man nepatinka A, B ir C, nes X, Y ir Z, todėl siūlau Q, W ir H).
        Atsakymas į straipsnį "ką čia ta celiulitinė boba rašinėja nesąmones" neturi jokių argumentų, paneigiančių autorės mintis. Teiginio teisingumas nepriklauso nuo autoriaus kūno sudėjimo ar lytinio gyvenimo ypatumų.

        Aš manau, kad tai yra viena didesnių Lietuvos bėdų - kad žiūrima tik į tai, kas sako, o neklausoma, sako.

        Celiulitinių bobų nuomonės neklausiame. Senmergių, žinoma, irgi. Blondinių taipogi. Išvis, "bobos" tik nesąmones šneka. Toliau, žinoma, žydai, gėjai, runkeliai, pensininka irgi nuomonės turėti negali. Kas lieka? Gaunasi kažkoks "pimpalų matavimasis", o ne argumentuota diskusija...
        Na as lyg ir nesakiau, kad celiulito kamuojamoms moteriskems neleidziama issakyti nuomones
        Nuomone gali sakyti visi, nepriklausomai nuo to, ar jie stori, grazus, celiulitiniai ir t.t. As, savo ruoztu, turiu teise sakyti nuomone apie juos pacius ir ju sakoma nuomone
        Taip jau veikia ta musu "laisvo zodzio" sistema.

        O del to "kas" sako... kaip cia pasakius. Hitleris irgi turbut daug teisingu minciu yra pasakes, bet... pats supranti

        Argumentuoti pries toki poziuri net nematau prasmes. Gyvename postmodernioje visuomeneje, kur "nuogybes" ar "bambos demonstravimas" neturetu buti nusizengimas visuomenes moralams. Tiesiog ne viduramziais gyvename ir jeigu kazkas nori viduramziskos tvarkos, belieka juos uzjausti.

        Comment


          Parašė Cosa Nostra Rodyti pranešimą
          na man pvz nepatinka kad gejai gali tuoktis Olandijoje ar kazkur ten kitur. Pvz ir man nepatinka kad toje kaimyneje estijoje ir latvjoje platinami porno zurnalai. Mano akimis tai estetiskai negrazu. Tai as dabar esu netolerantiskas gejams ir laisvai spaudai? Cia daug kas priklauso ir nuo tikejimo. Mes lietuviai katalikai, todel ir supratimas apie kai kuriuos dalykus skiriasi.

          Nepatikti gali daug kas, bet tegul tai ir telieka "nepatikimu". O religijos čia nereiktų kišti, modernūs katalikai puikiai išpažįsta ir pasaulį už bažnyčios sienų su visais aspektais.

          Comment


            viena is netolerancijos posovietineje visuomeneje priezasciu

            Autorius: Zilvinas Kaciuska (Zhilvinas Kachushka)
            cituojama is "Sovietinio didvyrio sindromas" , paskelbta lrytas.lt)

            "<...> sutinkamas didvyrių tipas – „pranašumo-nenugalimumo didvyriai“. Sovietmečiu šis tipas apėmė daugiausia Antrajame pasauliniame kare sovietinėje pusėje žuvusius asmenis (Zoja Kosmodemjanskaja, Julius Fučik, beasmeniai „Stalingrado didvyriai“, Marytė Melnikaitė), kurių sukurtas didvyriškumo mitas turėjo reprezentuoti socialistinės visuomenės nenugalimumą ar „tarybino žmogaus“ ištikimybę pasirinktai „teisingai“ komunistinei ideologijai.

            Posovietinėse visuomenėse pastebimas savo kultūros ir šalies pervertinimas yra analogiškas tokio „pranašumo-nenugalimumo“ pasikartojimas. Šis tipas aiškiausiai pasireiškia marginalių politinių asmenybių ar judėjimų populiarume, kuomet visuomenėje pozityviai priimama etninių, kultūrinių, socialinių mažumų fobija, demonizuojamos kaimyninės valstybės ar atvirai demonstruojamos fašistinės nuostatos."
            "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
            negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

            Comment


              Parašė Andrew Rodyti pranešimą
              Autore pasake: "slykscios ir plaukuotos vyru krutines", "neaiskios orientacijos ir lyties subjketai". Tokie teiginiai yra izeidziantys pareiskimai, o ne nuomone. Jeigu autore butu pasakiusi: "kai kurie vyrai saves neprisiziuri, del to eidami nuogi atrodo neestetiskai" dar butu galima tokius argumentus suprasti.Nes toks teiginys objektyviai nieko izeisti negali.
              "Ji pirma pradėjo" - čia smėlio dėžės lygio pasiteisinimas. Jis tinka 3 metų vaikams, o ne rimtoms diskusijoms.

              Jeigu autorė, reikšdama savo mintis, tave kažkuo įžeidė, tai tu automatiškai įgyji teisę ją įžeisti dar labiau?
              Nebūčiau net cyptelėjęs, jeigu būtumei argumentais išaiškinęs, kad autorė neteisi dėl tokio, tokio ir anokio punkto, tas tas ir anas teiginys nepagrįsti, pirmas, antras ir aštuntas sakinys įžeidžiamas, ir t.t. Oponento išvaizdą iškeikti, žinoma, lengviau.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Reikia skirti nuomones reiskima nuo netolerancijos. Jis nesiulo uzdrausti ar riboti storu, negraziu ir celiulitiniu moteriskiu vaiksciojima miestu ir miesteliu gatvemis

                Ar tai, kad, pvz., man nepatinka tokios moteriskes, reiskia, kad as esu netolerantiskas?
                Taip, reiškia, kad tu esu netolerantiškas, jei naudoti analogiją su tuo, kaip čia buvo argumentuojama iš gėjų gynėjų pusės. Buvo galima suprasti vieną, jei tau (ar pvz. man) nepatinka gėjai, reiškia , kad esi netolerantiskas
                Paskutinis taisė John; 2007.03.29, 13:39.
                Parašas :)

                Comment


                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                  Taip, reiškia, kad tu esu netolerantiškas, jei naudoti analogiją su tuo, kaip čia buvo argumentuojama iš gėjų gynėjų pusės. Buvo galima suprasti vieną, jei tau (ar pvz. man) nepatinka gėjai, reiškia , kad esi netolerantiskas

                  As labai aiskiai teikiu pirmenybe rytietisko gymio, mazo ugio ir lieknoms moteriskems. Tai turbut reiskia, kad as esu dar labiau netolerantiskas, rasistas ir koks nors iskrypelis

                  P.S. atsiprasau uz tavo zinutes "redagavima", nuspaudziau ne ta mygtuka.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    As labai aiskiai teikiu pirmenybe rytietisko gymio, mazo ugio ir lieknoms moteriskems. Tai turbut reiskia, kad as esu dar labiau netolerantiskas, rasistas ir koks nors iskrypelis
                    Tai sakydamas aš ne tau asmeniškai taikiau, o sakiau, kad dėl to jai kas nors tau ar kam kitam nepatinka, dar nereiškia, kad tu (ar kas kitas) esi netolerantiškas. Neigiama nuomonė vieno ar kito reiškinio ar žmogaus atžvilgiu dar nereiškia netolerancijos. Ir aš būtent minėjau, kad čia paėmiai gėjų gynėjų argumentus, kad jei kas nors bent ką nors pasako neigiamo apie gėjus ar jų renginius - gynėjų argumentai juos iškarto apšaukia netolerantiškais.

                    O kam teiki pirmenybe - tai parodo tavo simpatijas, prie ko čia netolerancija?
                    Paskutinis taisė Svecias; 2007.03.29, 14:15.
                    Parašas :)

                    Comment


                      Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                      Tai sakydamas aš ne tau asmeniškai taikiau, o sakiau, kad dėl to jai kas nors tau ar kam kitam nepatinka, dar nereiškia, kad tu (ar kas kitas) esi netolerantiškas. Neigiama nuomonė vieno ar kito reiškinio ar žmogaus atžvilgiu dar nereiškia netolerancijos. Ir aš būtent minėjau, kad čia paėmiai gėjų gynėjų argumentus, kad jei kas nors bent ką nors pasako neigiamo apie gėjus ar jų renginius - gynėjų argumentai juos iškarto apšaukia netolerantiškais.
                      jei zmogus vertinamas neigiamai ne del jo charakterio, asmeniniu savybiu ar pan, o tik del to, kad jis yra gejus, tai jau yra netolerancija. Gejus irgi gali nepatikti, bet butent del konkreciu jo poelgiu ar savybiu, bet tik ne del to, kad yra gejus. Nes priesingu atveju tai ir butu netolerancija orientacijos pagrindu.
                      Negalima ko nors neigiamo pasakyti apie istisa zmoniu grupe. Ka nors neigiamo galima pasakyti tik apie konkretu zmogu.Jeigu neigiamai pasisakai apie visus gejus, zydus, lietuvius, afrikiecius, tuo apgrindu kad jie yra patys savimi, tai ir butu kazkuriu is siu netolerancija.

                      Zinau, kad esi tolerantiskas, ir tai faktas, nors paskersk mane. intelektualus ir protingas zmogus negali buti netolerantiskas (kaip zmogus negali vienu metu buti kartu ir protingas, ir kvailas; ir saziningas , ir nesaziningas ir t.t.)
                      Paskutinis taisė Andrew; 2007.03.29, 16:08.
                      "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
                      negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

                      Comment


                        as esu mazai tolerantiskas alkoholiui

                        Comment


                          Parašė Andrew;158496 2007.03.27, 10:53
                          nu mano krutine nei slyksti, nei plaukuota, tai gerb Kaminskaite, ar leistumete man vaikscioti gatveje? O gal Jusu slaunys celiulitines ir del to pavydit visiems kitiems?
                          Svečias tiesiog norėjo atkreipti dėmesį, kad apie gėjus (kaip grupę) turėti neigiamą nuomonę būtų netolerancija - taip teigė kai kurie šioje temoje pasisakantys.

                          Bet kai tie patys pasisakantieji paskui nepagarbiai kalba apie celiulitines bobas (kaip grupę) - to jie netolerancija jau nebelaiko.

                          Kuo pasakymas "Kaminskaite, gal jūsų šlaunys celiulitinės" skiriasi nuo pasakymo "Andrew, gal jūs pederastas"?
                          Paskutinis taisė c2h5oh; 2007.03.29, 16:25.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Svečias tiesiog norėjo atkreipti dėmesį, kad apie gėjus (kaip grupę) turėti neigiamą nuomonę būtų netolerancija - taip teigė kai kurie šioje temoje pasisakantys.

                            Bet kai tie patys pasisakantieji paskui nepagarbiai kalba apie celiulitines bobas (kaip grupę) - to jie netolerancija jau nebelaiko.
                            misteri I think you have misinterpreted the issue,

                            1. boba jos niekas nevadino, nuo pat pradziu buvo vadinta "autore".
                            2. Siekiau ne ja izeisti (nes tai butu jos lygis), siekiau parodyti autores "nuomones reiskimo" netinkamuma (kad tokie pasisakymai negali buti laikoma nuomone, kaip negaletu buti laikoma nuomone pasisakymai del celiulitines bobos).
                            3. pasakymas, kad kazkas yra gejus nera izeidimas, tai -fakto konstatavimas. Pasakymas, kad kazkas turi celiulito taip pat nera izeidimas, nes tai fakto konstatavimas (aisku ta galima padaryti netaktiskai).

                            Pasakymas, kad kazkas yra blogas, nes yra gejus arba turi celiulito (ir del siu faktu gali buti diskriminuojami ) butu netolerancija. Taciau klausimas, ar tu nekenti nuogo kuno del to, kad turi celiulito ir del to kompleksuoji ar pavydi kitiems, negali buti vertinamas kaip izeidimas.

                            Be to , celiulitines bobos turi pasirinkima buti jomis ar nebuti...
                            "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
                            negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

                            Comment


                              Parašė Andrew Rodyti pranešimą
                              Buti naujoviu fanatiku yra labai geras zmogaus bruozas, toks zmogus geba priimti issukius, yra zingeidus, sugeba prisitaikyti. Tokie zmones visalaik bus priekyje. Jie bus supratingesni, nors gal ir pasisaipys is naujoviu bijotoju, taciau jie negrauz ir nekoneveiks kitu zmoniu.

                              kažkaip nesuprantu.
                              vien del to kad jie naujovių fanatikai,
                              tai iš karto jie suprantigesni, nekoneveikentys kitų, priimantys isukius ir t.t.

                              Tai labiau panašu i subjektyvę šališką nuomonę, kuri kiek iškreipia "naujovių fanatiko" bruožą.

                              Comment


                                Labai laisvai galima nemegti pastaruju celiulitiniu moteriskiu, nes jos tarkim gydymuisi veltui eikvoja mano valstybei mokesciu pavidalu mokamus pinigus. Ir man kaip pilieciui atrodo, kad tie pinigai panaudojami gali but kaip nors kitaip, bet ne tiem, kas samoningai ar nesamoningai del pasitikejimo ar aplaidumo leido savo tokiom kuno formom atsirast, ko pasekoje pablogejo ju sveikatos bukle.
                                Kodel as negaliu nemegt ir tas nemegimas jau tampa netolerancija?
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Parašė Andrew Rodyti pranešimą
                                  Be to , celiulitines bobos turi pasirinkima buti jomis ar nebuti...
                                  Gausiai klysti - tai lemia ir genetinis polinkis. Be to, celiulitas gali atsirasti, pvz., nėštumo metu.

                                  Comment


                                    Striapsnis iš delfio, vienas iš klausimų - apie tolerancijos ribas

                                    J.Vaiškūnas: Pavojai iš kitų civilizacijų braunasi į Lietuvą

                                    2007 sausio pradžioje kaimyninę Lenkiją sudrebino skandalas kokio, Lietuvoje dar nebuvo. Lenkijoje gyvenantis poetas, žurnalistas ir garsus visuomenės veikėjas kamerūnietis Simonas Molas afrikietiškos atmainos ŽIV virusu užkrėtė 20 jaunų moterų. Šios ŽIV atmainos virusas europiečio organizme dauginasi milžinišku tempu.

                                    Žinodamas, kad yra infekuotas ŽIV, S.Molas beatodairiškai plėtė pažįstamų merginų ratą ir siekė su jomis suartėti. Manoma, kad kamerūniečio aukomis galėjo tapti iš viso keli šimtai žmonių.

                                    Kas tas S.Molas ir kaip jis atsirado Lenkijoje? 1999 Varšuvoje vyko tarptautinis PEN klubo kongresas į kurį su Ganos delegacija atvyko ir tūlas kamerūnietis Simonas Moleke Njie. Po kongreso iš karto pasiprašė politinio prieglobsčio. 2000 gavo teisę pasilikti šalyje ir netrukus pradėjo reikštis Lenkijos visuomeniniame gyvenime Simono Molo literatūriniu slapyvardžiu. Lenkijos spauda šį žmogų vadino - žinomu poetu ir žurnalistu. Jis aktyviai ėmė reikštis tarp žinomų visuomenės veikėjų – dešiniųjų, antirasistų, o taip pat literatų aplinkoje. 2002 su lenkišku vertimu buvo išleistas jo eilėraščių rinkinys “Africa... My Africa”. Įsijungė į Lenkų humanitarinės organizacijos veiklą, buvo išeivių teatro steigėjas, Lenkijos išeivių draugijos bendrasteigėjas, Užsienio rašytojų Lenkijoje draugijos steigėjas… Antifašistinė asociacija “Niekad daugiau” suteikė jam 2003 metų antifašisto titulą…

                                    Dienraštis "Rzeczpospolita" (2007 01 09) rašė, kad Moleke Njie galėjo siekti užkrėsti kuo daugiau moterų vadovaudamasis afrikietišku prietaru. Pagal afrikietiško šamanizmo prietarus ligos galima nusikratyti “atiduodant ją kitiems”. Pats Moleke vadino save Efasomato Sūnumi; o kamerūniečių tikėjimuose Ephasa Mote yra demonas naikinantis bakveri tautos, kuriai priklauso Moleke, priešus… Po "Rzeczpospolita" (2007 03 06) atlikto žurnalistinio tyrimo paaiškėjo, kad S. Moleke Njie gimęs anglakalbėje giminėje taip vadinamame Britiškame Kamerūne 1968 (o ne 1973 kaip buvo apsiskelbęs), melavo, kad laikraštininko karjerą yra pradėjęs šiandien jau neegzistuojančiame savaitraštyje “The Sketch”. Buvęs šio laikraščio redaktorius "Rzeczpospolita" dienraščiui sakė, kad Moleke Njie niekad nedirbo šioje redakcijoje. Melavo jis ir kad buvęs keleto laikraščių ir radijo stočių bendradarbiu.

                                    Nelengvai žurnalistų surasta apsimetėlio motina Hannah Ngaje vienok sakė, kad jos sūnus vis tik priešokiais rašė į laikraščius, o baigęs profesinę mokyklą dirbo naftos perdirbimo įmonėje. Ji paneigė savo sūnaus Lenkijoje paskleistą informaciją neva 1996 metais, rengdamas straipsnį apie korupcinį skandalą Kamerūno vyriausybėje, jis buvo areštuotas. Galų gale pasirodė, kad visa Lenkijoje išpopuliarinta Moleke Njie istorija - perpildyta ištisinių melų: pabėgimas iš arešto į užsienį, klajonės po įvairias Afrikos šalis ieškant politinio prieglobsčio, 1997 neva gautas prieglobstis Ganoje ir įsidarbinimas opoziciniame dienraštyje “The Weekly Insight”, 1998 suėmimas Akroje neva dėl politinės veiklos ir išėjimas į laisvę tik dėka tenykščio PEN klubo pastangų…

                                    Ganos PEN klubo pirmininkas F. M. Anim-Appiah "Rzeczpospolita" patikino, kad Moleke Nije niekuomet nebuvo Ganoje areštuotas ir rašė jis ne politinėmis temomis, o tik straipsnelius apie futbolą… “Esu sugniuždytas ir šokiruotas… negaliu patikėti tuo ką jis padarė” – sakė F. M. Anim-Appiah, pakvietęs Molą į PEN klubo kongresą Lenkijoje.

                                    Signalai iš Afrikos

                                    Taip jau atsitiko, kad šiuo metu tenka dalyvauti stambios tarptautinės konferencijos rengime. Konferencija kaip konferencija, parengiamasis darbas, susirašinėjimai su dalyviais, normalūs pasiruošimo rūpesčiai… Bet šalia normalaus darbo nemažai laiko atima iš Afrikos žemyno vienas paskui kitą atsklindančių neaiškių “signalų” šifravimas. Štai tūlas L. Omenas Emmanuelis iš Kongo prašo išsiųsti oficialų pakvietimą į konferenciją 8-ių (!) Demokratinės Kongo respublikos “laimingųjų grupei” (happy formation).

                                    Po to ryšį užmezga Nigerija - dr. Femi Ojo tariamai atstovaujantis “Nacionalinį švietimo ir plėtros centrą” kreipiasi prašydamas į Slovėnijos ambasadą Kaire išsiųsti iškvietimą neva to centro į konferenciją deleguotiesiems Nigerijos piliečiams – I. Afolabi ir A. W. Adelani. Patikrinus ar dr. F. Ojo išties dirba nurodytame Ibadano Universiteto padalinyje įsikūrusiame kažkokiame Agbowo komplekse - iš Ibadano universiteto prorektoriaus gautas atsakymas, kad “Ibadano universitetas neturi jokių oficialių patalpų Agbowo prekybos (!!!) komplekse ir kad tokia organizacija tikrai neegzistuoja”.

                                    Ypač atkakliai elektroniniai laiškai plaukia iš Lagos valstybinio universiteto Nigerijoje prašant ir net reikalaujant, atsiųsti iškvietimą tūlam Ochuko Mike Otebele. Pradėjus susirašinėti su šiuo asmeniu ir suteikus jam viltį - žaibu atskrieja naujas prašymas iš tame pačiame universitete tariamai studijuojančio S. A. Arcoveno nekantrumu degančio gauti iškvietimą į Klaipėdos konferenciją. Ieškant žinių apie besikreipiantįjį Internete pavyksta sužinoti tik tiek, kad – gimė 1978 ir kad neturi draugės pastoviems santykiams, o vesti žada ne vėliau kaip 2008 metais.

                                    Jau berašant šį komentarą atskrieja laiškas nuo D. Oluwaseguno Ishola iš neaišku kur Egipte ar Nigerijoje įsikūrusio Ianramsey instituto, jame labai entuziastingai prašoma iškvietimo į Lietuvą… Bandant nustatyti iškvietimo prašančiojo asmenybę paaiškėja, kad jis: seksualus, romantiškas… ieškantis “teisingos” ledi… galėsiančios tapti jo vaikų motina. “Noriu bet kurios, kuri yra seksuali ir romantiška” - svajoja D. Oluwaseguno Ishola viename internetinių pažinčių puslapyje.

                                    Dar nebaigus rašyti šio teksto – vėl laiškas pasirašytas kažkokio Oppongo vardu. “Mes esame Ganos universiteto studentai. Kadangi konferencijos data jau artinasi, siųskite kuo greičiau iškvietimą, prašau…” – rašome laiške iš tos pačios Ganos, su kurios delegacija į Varšuvą atvažiavo ir sąmoningas ŽIV užkrato platintojas Simonas Moleke Njie…

                                    Pasirodo tokius laiškus dažniausiai siuntinėja vadinami “antrojo aukšto universitetai” (second floor universities) - Afrikos firmelės dažnai išties įsikūrusios virš kokios nors parduotuvės ar prekybos komplekso ir už tam tikrą mokestį į kairę ir į dešinę dalijančios patiklių europiečių atsiųstus iškvietimus aborigenams, trokštantiems papulti į ES Rojų. Lietuva tampa neblogais vartais ir tramplinu į šį Rojų.

                                    Perspėjimas Lietuvai iš Indijos

                                    Bandant suvokti įvykius Lenkijoje ir atskirti tikrus konferencijos dalyvius nuo įsibrovėlių ir apsišaukėlių - atskrieja signalas iš Indijos. Tarsi skaitydamas mintis vienas pažįstamas sikas atsiunčia perspėjimą apie islamiškosios kultūros ir religijos ekspansijos grėsmę Lietuvai. “Aš žinau, kad tai gali prieštarauti Lietuvos konstitucijai, bet kai musulmonų kiekis staiga padidėja arba jie susivienija atakai - tokios liberalios konstitucijos pirmiausia ir išnyksta. Mes matome tai kiekvienoje islamiškoje respublikoje kur anksčiau buvusi sekuliari ir civilizuota konstitucija tapo netolerantiško islamiško kardo auka” – rašo jis.

                                    Akauzalinė sinchronizacija! – topteli atsivertus dar neskaitytą Šiaurės Atėnų numerį: “Norvegijoje prasidėjo organizuota kova su islamofobija, kurią sukėlė vietos gyventojų nepasitenkinimas aplinkybe, kad imigrantai iš musulmoniškų Artimųjų Rytų ir Azijos šalių išprievartauja vis daugiau moterų…2006 duomenimis, iš 111 nuteistųjų už išprievartavimus 72 yra migrantai musulmonai… Kaip išsigelbėti nuo tokios epidemijos – neaišku. Blondinės norvegės pradeda dažyti plaukus juodai ir vilkėti mažiau atvirus drabužius. Vietos internautai liūdnai juokauja, kad netrukus ateis ir chidžabų eilė…”

                                    Oslo universiteto socialinės antropologijos profesorius Unni Vikanas yra pareiškęs, kad „norvegės turi atitinkamai reaguoti į tai, kad šalis virsta daugiakultūre, ir adaptuotis prie besikeičiančios situacijos“. Manoma, kad norvegės savo išvaizda ir papročiais gali „provokuoti“ migrantus iš musulmoniškų šalių, nepripratusius prie tokio „atviro“ moterų elgesio… Štai praėjusiais metais vienas Australijos muftijaus, sukėlė Australijoje protestų ir „islamofobijos“ bangą „leisdamas“ prievartauti moteris, kurios vaikšto vilkėdamos maudymosi kostiumėliais…

                                    Simonas Molas sąmoningai platinęs mirtiną ŽIV virusą Lenkijoje neprisipažįsta kaltu, nejaučia sąžinės graužimo ir nesigaili dėl savo veiksmų… Kamerūnietis antropologas ir psichologas N. Oliveris tokį nihilizmą aiškina skirtumais tarp europiečių ir afrikiečių psichikos. Jo nuomone, kaltės jausmas tarp didelės dalies Afrikos gyventojų neegzistuoja. Jie jaučia tik pirmykštį gėdos jausmą, atsirandantį juos užklupus pačio veiksmo metu ("Rzeczpospolita" 2007 03 06).

                                    Skirtingų sunkiai suderinamų papročių, kultūrų ir civilizacijų susidūrimo frontas artėja link mūsų. Susidariusios situacijos esmę tiksliai nusakė žinomas kanadiečių mąstytojas H. M. McLuhanas: “Panašūs sunkumai nuolat iškylantys kultūroms, yra generuojami paprasčiausio fakto, kad egzistuoja riba arba siena už kurios gyvena kita visuomenė. Didelę įtampą kelia vien tai, kad dvi organizacijos formos egzistuoja viena šalia kitos… Kai dvi visuomenės egzistuoja greta, sudėtingesnės visuomenės psichologinis iššūkis išlaisvina galingą energijos protrūkį paprastesnėje visuomenėje… Su civilizacija susidūrusius barbarus užvaldė tūžmingas nerimas, paskatinęs masinę jų migraciją; panašiai paauglys, kuriam tenka dalyvauti miesto gyvenime, kur kiti jo nelaiko suaugusiu, griebiasi “maišto be priežasties”.

                                    Norime ar nenorime pasirašę ant NATO ir ES dokumentų tapome Vakarų fronto kariais ir G.Beresnevičius žodžiais tariant “prisiėmėme Vakarų pasaulio karmą… o tai keičia padėtį radikaliai. Mes to dar nejuntame, dar net negalime aiškiai ištarti, kas pasikeitė ir kaip tai pasireikš po penkerių metų ar net po kelių mėnesių”. Lietuvoje ramu – ateiviai dar nedrumsčia gyvenimo. Bet tai tyla prieš audrą.

                                    Comment


                                      /\
                                      dar viena apokalipsinis pranasas...

                                      elgtis blogai gali tiek ateiviai, tiek vietiniai, surankiojo pavyzdzius is Afrikos, tokiu pavydziu norint galima surankioti begales.
                                      toje pacioje Lenkijoje dar didesnis skandalas buvo kai tautieciai gydytojai uz laidojimo paslaugu imoniu pinigus nusiusdavo myriop savo tautiecius
                                      "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
                                      negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Gausiai klysti - tai lemia ir genetinis polinkis. Be to, celiulitas gali atsirasti, pvz., nėštumo metu.
                                        Na nebuk naivus, jei kalbant apie dauguma, pasiziurek kiek tokie zmones valgo. Gal tuose genuose norejimo daug valgyt pozymis ir slypi.
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                          Labai laisvai galima nemegti pastaruju celiulitiniu moteriskiu, nes jos tarkim gydymuisi veltui eikvoja mano valstybei mokesciu pavidalu mokamus pinigus.
                                          Nuo kada celiulitas "gydomas" už visuomenės pinigus? Tai iš vis ne liga

                                          Comment

                                          Working...
                                          X