Su kuo? Kokia prasme? Jo jau primalėme sočiau, dabartinis metas yra to š malimo pasekmių srėbimas tiesiog.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
Collapse
X
-
O kontrabandinių cigarečių rūkymas? O gerai jis tada ten sudrausmino tuos vaikus, kur paskutinėje stotelėje, kai buvo pertrauka, ji apsimėtė snigo gniūžtemis ir kelios iš jų nukrito autobuso salone ant grindų, tai tas išlipo iš kabinos, praėjo į saloną ir kažką jiems "tatatatatatatata, kataca".
Comment
-
Beje, kaip ir sakiau, tas vairuotojas nesispardydavo ir nesidurdavo, aš taip jį praminiau, nes pirmą ryškesnę dieną, kuomet pamačiau jo vairuojamą autobusą, grįžus namo buvo LRT laidos "Duokim garo!" kartojimas, kur ta kapela iš Tauragės krašto užtraukė "Spyri dūri kupra stati, susirytus kap gyvati". Toje kapeloje pagrindinis balsas ir įžymybė - Albinas Batavičius. Jis Tauragės krašte plačiai žinomas ir gerbiamas, jis to pietinio Žemaitijos regiono, kuriame yra ir jo miestas, tyrinėtojas, parašęs kažkokių veikalų apie savo regioną.
Comment
-
Žiūrėdamas jūsų įdėtą video, kur už kadro buvo žemėlapis, vėl susimąsčiau apie fūras ir kokie yra (buvo) krovinių gabenimo į Vidurio Azijos šalis tranzitu per Rusiją, maršrutai? Ar į Kazachstaną įvažiuojama būdavo pro vieną ir tą patį pasienio kontrolės punktą, ar priklauso nuo to, į kurią šalies vietą vežamas krovinys. Nes man tikrai yra skirtumas ar buvo nuskubėta tuo greičiausiu keliu pro Tambovą (jei taip - ar duodavo iki pat Astrachanės ar išslysdavo ties Saratovu), paskui galimas variantas yra riedėti Riazanės sritimi ir toliau į pietus nuo Samaros artėti prie sienos kirtimo punkto, paskui galima būdavo pro Totoriją ir tuomet nerti į pietus ir tratinti laukiant sienos kirtimo ties Orenburgo sritimi, na ir paskutinis, įspūdingiausias maršrutas - pro Uralą, kur į KAZ įšoki tie Kurgano sritimi.
Yra koks nors žmogus/įmonė, kuri man, kaip krovinių vežimo entuziastui, tačiau nesiekiančiam dirbti šio darbo, išaiškintų man šituos dalykus kaip mėgėjui, kuris daug laiko praleidžia pasaulio žemėlapiuose, analizuodamas kelių tinklą?
Comment
-
Gal Linava padėtų? Bet jie gali pasiteirauti, kokiu tikslu man ši informacija reikalinga. Gi po kažkurio sankcijų paketo mes apsikeitėme draudimais įvažiuoti vieni kitų numeriams, tai tuometis Linava sekretorius Zenonas Buivydas sakė, kad ieškosime alternatyvių maršrutų susisiekti su Centrine Azija, vienas jų - pro Iraną.
Comment
-
O ką manote apie tokį reiškinį, kaip tik vienakryptė netarifinė stotelė? Pvz. prie Kauno pilies yra tik išlaipinimas toje kelio pusėje, kur važiuojant link Kauno autobusų stoties. O štai vykstant iš Kauno autobusų stoties, t.y. išvažiuojant iš miesto, įlaipinimo prie pilies nėra. Keleiviams tenka rinktis - važiuoti į autobusų stotį, tenai nusipirkti bilietą kasoje ir eiti laukti prie reikiamos aikštelės, ar, esant prie Kauno pilies žiedo, pavažiuoti keletą sustojimų iki Šilainių poliklinikos, kur yra vienintelė įlaipinimo stotelė Raseinių, Klaipėdos pusių link?
Comment
Comment