Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Naujieji JUDU viešojo transporto keleivių kontrolės mikroautobusiukai!
    Click image for larger version Name:	image00076-scaled.jpeg Views:	1 Size:	782,0 kB ID:	2151163



    https://judu.lt/sostines-gatvese-nau...ikroautobusai/

    Užuojauta, Kristupas0220. Didieji baubai patobulėjo.

    O tai reiks įsėsti į vidų, ar protokolo teks laukti lauke? Ar spausdintuvai bus tokie patys? Kodėl nėra kokio istorinio kontrolės metraščio, kur būtų viskas detaliai nupasakota - sako, senais gerais laikais būdavo tiesiog gaudavai kvitą ant kurio nėra jokių tavo asmeninių duomenų ir tiek - gali nemokėti baudos ir nieks tavęs neieškos. Paskui po 2000-ųjų tikriausiai nusivesdavo į autobusiuką, kur jau reikdavo kažką padiktuoti (bet galbūt nesumokėjus baudos antstoliams neperduodavo ir neieškodavo). Berods iki vėlyvų 2011-ųjų būdavo galima atsiskaityti grynais vietoje, kur iš tavęs paimdavo ir įteikdavo tą celiukinį baudos kvitą ir pasakydavo, kad jei dar kartą tą pačią dieną būsi pagautas - parodyk jį ir nebaus. Vėliau po 2015 liepos atsirado bendras ATPR, nuo 2017 m. sausio - ANR, į kurį jie kažkokiu mistiniu būdu patenka ar tai per interneto naršyklę ar spustelėję ant kokios ikonėlės ekrane. Kaip man ją susiinstaliuoti? Kodėl aš, toks ypatingas vilnietis, negaliu gauti prieigos prie ten? Dabar viskas rimtai kompiuterizuotai protokoluotą ir nesumokėjus perduoda išieškojimui be tavo paties sutikimo. Tik kodėl niekur viešai neskelbiama, kaip ir su kokiomis įrėmintomis pavardėmis tau atsiunčiamas laiškas, kuriuo specialistės, "išnagrinėjusios" bylą tau PADIDINA baudą? Ir ką reiškia tas, kur, įkliuvus pakartotinai bauda bus bent 16 eurų ir gali didėti iki 23 ar 30-ies? Tipo, jei spyriojiesi, ožiuojiesi, psichuoji, grasini gavęs baudą iš nevilties nebegyventi, tai padidina, jei gailiesi - pamažina? Ir ar galima lėktuvų skrydžių bilietus įsigyti užėjus pas pilotą kabinoje likus kelioms minutėms iki išskridimo, sumokant jam grynaisiais, kur jis paskaičiavęs tau grąžą, iš aparačiuko išspausdina bilietuką? Ar oro uostuose yra kasos kaip su autobusų stotimi? Negi viskas tik per programėles internetu?

    Comment


      Gal kas gali padėti su laiko matematika? Mintyse žemėlapyje braižau naujas tarpmiestinių autobusų maršrutų trasų variantus ir sudarinėju jiems išvykimo laikus, kuriuos vėliau bandysiu teikti LTSA, kad ateityje paskelbtų konkursus aptarnauti tiems maršrutams. Sudarinėdamas grafikus tarp svarbiausių sustojimų, stengiuosi atsižvelgti į jau esančius maršrutus, kad nebūtų 5 minutės vienas paskui kitą, nes maršrutai gana ilgi, atskirose atkarpose tarp paskirų miestų yra krūvos kitų autobusų ir/ar traukinių reisų, ir stengiuosi, kad kaip tik būtų įsiterpta į laikus, kuriuose yra maršrutų tam tikra kryptimi, štilis. Gi buvo sakyta, kad jei geranoriškai nauji vežėjai neateis į rinką, tuomet, kad išsaugoti susisiekimą gyventojams, valstybė pati skelbs konkursus panaikintiems maršrutams sugrąžinti ir mokės jiems už nuvažiuotus kilometrus, kompensuodama negautas pajamas. Tai aš siūlyčiau ne tik atkurti kadaise numarintus reisus, bet ir įnešti šviežumo. Pvz. yra krašto kelias nr. 102, kuris vadinasi Vilnius-Švenčionys-Zarasai, tačiau nėra tokio reiso, kuris vežtų nuo pradžios iki pat galo. Yra keletas sutrūkinėjusių atkarpų, pvz. tarp Vilniaus ir Nemenčinės itin daug priemiestinių, nuo ten iki Švenčionių - šiek tiek tolimųjų maršrutų ir priemiestinis, aptarnaujamas TC (seniau - Svirkos). Nuo Švenčionių per Ignaliną iki Visagino eina tie patys mikriukiniai tarpmiestiniai, tačiau tarp Visagino ir Zarasų transporto katastrofiškai mažai - pora Kautros reisų į Kauną ir berods 2 priemiestiniai reisai, einantys dalinai per aplinkui ir padengiantys tik dalį trasos. Gerai, iš Zarasų į Vilnių yra trejetas reisų, kurie visi eina per Uteną, tačiau atkarpa tarp Zarasų ir Visagino, tiesioginės jungties su Vilniumi neturi. Tuo pačiu, tiesiogiai nėra sujungti gretimų rajonų centrai - Zarasai su Ignalina. Bandžiau sudaryti grafiką, tiek išlaikydamas tokius pačius važiavimo laikus tarp tų pačių sustojimų, tiek atstovas tose pačiose autobusų stotyse, tačiau mano nelaimei, į vieną pusę trukmė gaunasi 3 valandos ir 20 minučių, o atgal - 3 valandos ir 10 minučių. Gal kas nujaučiate, kur padariau klaidą?



      Vilnius AS 11:50
      Pabradė 12:50
      Švenčionys AS 13:20-13:25
      Ignalina AS 13:50-14:00
      Visaginas AS 14:35-14:40
      Zarasai AS 15:10


      Zarasai AS 16:40
      Visaginas AS 17:10-17:15
      Ignalina AS 17:50-18:00
      Švenčionys AS 18:25-18:30
      Pabradė 19:00
      Vilnius AS 20:00
      Paskutinis taisė Kristupas0220; 2024.09.13, 13:36.

      Comment


        Gal kas nujaučiate, kur padariau klaidą?
        Visaginas-Zarasai 30 minučių, o Zarasai-Visaginas 20 minučių.

        Comment


          O labai dėkui, kad pasakėte, pataisyta. Be Jūsų nebūčiau pastebėjęs. Ar galima ironiškai teigti, kad dabartinis tolimasis susisiekimas Lietuvoje yra "Tobula ir be grand partners"? T.y. kai niekingai buvo sunaikinti maršrutai kaip Panevėžys-Panemunė, iš Vilniaus į Kražius ar Tryškius nėra jokio tolimojo susisiekimo, o Kautra po karantino neatkuria maršruto Kaunas-Joniškis (liko tik reisas į Žagarę)? Čia, nežinau, pasibaisėtina, kad krašto keliu nr 153, tarp N. Akmenės ir Žagarės nėra jokių maršrutų - tiesa, 2019 rudenį tiek Joniškio, tie Akmenės AP buvo atidarę abipusius maršrutus pavienėmis dienomis, tačiau ir vieno ir kito parko maršrutai padvėsė. Todėl siūlau kuo skubiau skelbti maršrutą Naujoji Akmenė - Panemunė, kuris jungtų kaimynines Akmenės ir Joniškio rajonų savivaldybes per Žagarę, taip pat sustiprintų Šiaurė-Pietūs jungtį -Joniškis, Šiauliai, Kelmė, Kryžkalnis, Tauragė, Panemunė, kur Kasčiūnas prieš kelias dienas rėžė kalbą apie prieštankinius įtvirtinimus. Vat tada mūsų šalis suklestės!

          Comment


            Š`nobelio premijos:

            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mp;utm_medium= rss&utm_campaign=rssfeed

            Kitas dalykas, kodėl atsiranda tokių nužmogėjusių, kurie skatina nustoti remti Izraelį, neva jis bombarduoja Palestinos vaikus. Tipo, vaikučiai gi nekalti. Tačiau juk užaugę jie, didesnė tikimybė, kad bus ne taikūs žmonės, bet prisijungs prie "Hamas" ir eis sprogdinti(s), norėdami žydų valstybės sunaikinimo. Todėl labai gailėti nereikia, nes per žinias rodė reportažą, kur pirmame fone esančios mažosios gazietės dirbtinai verkdamos pasakoja, kaip žydai juos šluoja nuo žemės paviršiaus, tačiau antrame plane stovinčios mergytės tik "chi chi chi". Nu kokie melagiai tie gaziškiai. Be to, kuris iš šių dvejų kraštų labiau išsivystęs, kaip niekad gerai parodo gimstamumas- niekaip nesuprantu, kaip Gazo ruože, kuris yra vos ne Vilniaus dydžio, gali tilpti 2 milijonai žmonių. Koks skruzdėlynas. Be to, sako, vietinis vanduo ten nekokybiškas, Izraelis jiems tiekė švaresnį, kurį po išpuolio, teko nutraukti. Be to, žydai leidžia LGBT santykius, kai Gaze už tai būsi nuteistas mirties bausme. Net Izraelyje arabų kalba turi valstybinės statusą. O ar žinote nors 1 arabų šalį, kurioje hebrajų kalbai būtų suteiktas valstybinės statusas? Tai katra iš šių valstybių labiau verta egzistavimo, kuri pažangesnė, aiškiai parodo šie pavyzdžiai.
            Kitas dalykas, universitetai turėtų priimti be išimties visus norinčius ten patekti, nes žinome kuo tai gali baigtis, kai atstumtas žmogus nueina, nusidegraduoja klaidžiais keliais. Pvz. vienas didžiausių žmonijos niekšų, austrų kilmės vokietis norėjo stoti į dailės mokyklą. Nepavyko. Gerai, tuomet jis nuėjo į politiką ir babakšt!
            Ir pabaigai, ar greitkelyje matydami vilkiką su bet kokios šalies numeriais, jūs pabandote tą pačią akimirką įsivaizduoti, kaip atrodytų už jo vairo jojantis tos šalies prezidentas ar Prime-Ministeris? Juk kiekvienas krovininis transportas, su savo šalies numeriais vykdydamas pervežimą į svetimą šalį tarsi reprezentuoja savo valstybę. Tačiau, man asmeniškai, šalies nuskurdimo lygį parodo būtent šių transporto priemonių turimas kiekis - kiek pastebėjau yra taip: Turtingos, ekonomiškai labiau pažengusios šalys vilkikų išvis neturi arba turi labai nedaug. Pvz. kiek kartų teko Lietuvoje matytų fūrą su FR, DE, IT ar NL numeriais? O štai kiek daug mūsiškių vairuotojų vykdo pervežimus į tas šalis! Ten kai kokia lietuviška transporto įmonė ieško fūristų, būna parašyta, į kokias šalis reikės vykti. Daugiausia tai Vakarų Europa ir Skandinavijos šalys. Va, ar esate matę Lietuvoje nors vieną vilkiką, traukiantį balninę puspriekabę su FIN, SE ar NO numeriais, su tų šalių tautybių vairuotojais? Nu koks aristokratiškas švedas ar prancūzas eis dirbti tokį darbą, kur reikia nusiteikti, kad teks atliekant smulkų remontą išsitepaluoti rankas, ne visada turėti kur nusiprausti? Jie per aukšto lygio, kad eitų dirbti tokį darbą. Užtat mūsiškiai lietuviai tampo krovinius į tas šalis ir iš jų. Dabar pažiūrėkime į skurdesnes už Lietuvą šalis - Centrinę Aziją. Vilniuje, V.A. Graičiūno gatvėje pilna išsirikiavę vilkikų iš trečių šalių, daugiausia KAZ, UZ, taip pat tenka pamatyti ir AZ. Ar žinote nors vieną lietuvių firmą, kuri dirbtų su tomis šalimis? Pats asmeniškai kiek esu kalbinęs lietuvių vairuotojų, dar nesutikau nei vieno, kuriam būtų tekę lįsti tolyn į Azijos gelmes už Rusijos ribų. T.y. ar čia kažkokia nusistovėjusi nerašyta taisyklė, kad turtingesnės šalys su savo mašinomis ir vairuotojais nevykdo pervežimų į mažiau turtingas? Kaip tik tų skurdesnių šalių firmos su savo vairuotojais atvažiuoja pas mus pasitraukti ar išsikrauti.

            Comment


              O yra logikos balsuoti per rinkimus už partiją ne pagal tai, kokia jų rinkiminė programa, bet pagal tai, kurios logotipas atrodo gražiausias? Tai... TS-LKD? Ten žalsvos spalvos širdutės fone sklendžiantis tas mėlynas paukštis atrodo taip gaiviai šviežias, tokia maloni vėsuma nuo jo eina. Vien dėl to logotipo rašant šį pranešimą net užsinorėjau stoti į jų partiją - tapti jaunuoju konservatoriumi! Kad gaučiau daugiau progų pabūti kokiuose nors formaliuose susitikimuose ir paspoksoti į tą paukštį. Gal kas nors atsakys - ar jis į kur nors skrenda ar stovi vietoje ir kybo ore nejudėdamas (prisiminkime KLR herbe pavaizduotą krumpliaratį, kur prieš 2 metus klausiau, ar jis stovi vietoje ar sukasi). Viena gerai, kad balsuodamas už Tėvynės sąjungą nebūsiu pasmerktas forume, skirtingai nei pvz. "...čia nebent ruošiesi balsuoti už Vaitkų, Tutkų ar Vėgelę".
              Paskutinis taisė Kristupas0220; Vakar, 13:31.

              Comment

              Working...
              X