Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su kuo aš filmuosiu? Tai gan privatu. O jūs, važiuodamas, nėra tokio jausmo, kad tarsi "užvežate stogą" kitiems, tuo metu "ant žemės (t.y. ne transporto priemonėse) esantiems"? Turiu omeny ne fizinį stogo, kaip konstrukcijos pervežimą vilkiku, bet tą patį, ką šokių mokytoja Žukienė turėjo galvoje sakydama Lukui "Tai gal tavo tėvui stogas pavažiavo!?".

    Comment


      ne, tokio jausmo man nera. As vaiziuoja letai, kad matytu gaidziai

      zodziai is dainos

      When a man lies, he murders some part of the world

      Comment


        O tai ta vėžiui gydyti skirta įranga - lovos, lašelinės - kokiu transportu buvo gabentos iki klinikų? Oro, sausumos, žemės, vandens? Jeigu taip, ar jas gabenęs fūristas buvo apsirengęs solidžiai, kaip tokį kilnaus tikslo krovinį vežantis, ar vis tiek mūvėjo treningus, ant kaklo grandinėlė, o rankoje tarp pirštų nuolatos smilko kontrabandinė cigaretė "NZ Gold"?

        Comment


          is Kinijos jura, paskui nuo Klaipedos furomis. Tas furistas net nezino, ka jis veza. Uzmeta jam konteineri ir jis veza iki sandeliu.
          When a man lies, he murders some part of the world

          Comment


            Sakau, kelių transportas - visų Europos šalių reikalas. O, tarkime, krovinių gabenimas vandeniu - kinų šalies išmislas. Juk jie daugiausia tų jūrinių konteinerių pagamina, jie dažniausiai ir plaukia iš/į Kiniją. Geležinkelius priskirčiau rusams - gal juos išrado ir ne jie, bet vien pažiūrėjus į tepaluotus, gulintį ant bėgių žmogų laisvai perskelti pusiau galinčius traukinių ratus, man padvelkia Rusija nuo jų. Ta velnio sistema OPKIS - kur sujungta su analogiška Maskvoje, kur jie viską mato. O lėktuvai - amerikiečių išradimas, juos, jų gamybą labiausiai siečiau su ta šalimi, kažkada jau esu šitą sakęs.

            Comment


              bet ir amerikonai viska laivais tempia i/is Kinijos ir Europos
              When a man lies, he murders some part of the world

              Comment


                Neįsivaizduoju, kaip konteineris gali keliauti iš Amerikos į Europą ar atvirkščiai... Paskui visi tie išmuitinimai. Nežinau, ar kada esu matęs parduotuvėje amerikietišką prekę. Ai, nu gal nebent pistacijas. Bet ir Iranas nemažai jų užaugina... O kaip gabenami kroviniai į Lietuvą iš tos ajatolų šalies? Esu sunkvežimių duomenų bazėje matęs nuotrauką vilkiko su iranietiškais numeriais Tauragėje, bet kažkaip per retai matomi mūsų šalyje.

                Comment


                  tai tie patys aiponai plaukia laivais i visa pasauli. Is jav plaukia dujos, pvz., automobiliaiir t.t.
                  When a man lies, he murders some part of the world

                  Comment


                    O kodėl lietuvių vairuotojai taip dažnai vyksta į Vakarų Europos šalis, tačiau tų šalių numeriais ženklintų vilkikų pas mus pamatyti praktiškai neįmanoma? Net neįsivaizduoju, kaip atrodytų fūristas italas ar prancūzas ar vokietis. Tipo, jie - turtingesnės šalys, tai mes vykstame pas juos pasikrauti kaip varguoliai vergai, o jie gi ponai baltarankiai, jie nenori būti tais vairuotojais, kur tektų savaitę važiuoti nesiprausus, miegoti kabinoje. Tegu mums krovinius atveža/iš mūsų pasiima tie antrarūšiai rytų europiečiai - taip tikriausiai mano jie. Lygiai kaip ir su už mus skurdesnėmis šalimis, pvz. Vidurinė Azija - nelabai girdėjau, kad lietuviškų kompanijų vairuotojai važiuotų į ten, užtat pas mus su jų numeriais kiek pilna. Jie, kaip skurdesnė šalys, atvyksta pas mus atvežti savo prekių ir pasikrauti kažko iš mūsų, kaip iš turtingesnių. O pvz. Lietuva ir Lenkija - panašaus turtingumo šalys, tai vat čia 50/50 variantas - tiek mūsiškiai vyksta ten, tiek panašiai ir Lietuvoje pamatysi vilkikų su lenkiškais numeriais. Ar čia viskas taip specialiai sudėta?

                    Comment


                      ten geriau moka. Dauguma furu firmu uzsienyje registruota, ten labiau apsimoka vystyti versla. O pas mus tai taip, veza tik suda visoki, nes reikia pigiu prekiu, kadangi zmones neturi daug pinigu.
                      When a man lies, he murders some part of the world

                      Comment


                        Kur geriau moka? Ir o ta "Pagda Manda" ten kokio lygio grupė? B? C? Ar galima juos užsisakyti, kad pagrotų gimtadienio proga?

                        Comment


                          uzsienyje vairuotojams geriau moka, del to daug lietuviu ten dirba. O pas mus dirba belarusai ir ukrainieciai. O ta mandapinda tai ne grupe, o gumos gumulas
                          When a man lies, he murders some part of the world

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            uzsienyje vairuotojams geriau moka, del to daug lietuviu ten dirba. O pas mus dirba belarusai ir ukrainieciai. O ta mandapinda tai ne grupe, o gumos gumulas
                            Kur užsienyje? Vakarų Europoje? Sakau, kad su jų numeriais Lietuvoje nelabai esu matęs. O kodėl tik belarusai ir ukrainiečiai? Kodėl nieko nesigirdi apie rusus, dirbančius vairuotojais lietuviškose įmonėse (dar kai juos įsileisdavome dirbti/gyventi)? Jiems, panašu, gerai savo šalyje? Jų realijos kažkuo žymiai skiriasi?

                            Comment


                              tai tu numeriu cia nera, nes jie ES vazineja, ko jiems i ta Lietuva vaiuoti? Cia pigesni vazineja, kurie dirba lietuviskose imonese
                              When a man lies, he murders some part of the world

                              Comment


                                O tai Lietuva ne ES?

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  O tai Lietuva ne ES?
                                  pats pats pakrastys. Uzkampis. Cia baisu ir vaziuoti del karo
                                  When a man lies, he murders some part of the world

                                  Comment


                                    o cia kai kur nors paraso apie zmogaus savizudybe, tai straipsnio pabaigoje visada skelbia kazkokius psichologines pagalbos numerius. Tai cia tipo anas turejo jais skambinti? Bet tai jau velu jam jais skambinti, kaip ir...
                                    When a man lies, he murders some part of the world

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      o cia kai kur nors paraso apie zmogaus savizudybe, tai straipsnio pabaigoje visada skelbia kazkokius psichologines pagalbos numerius. Tai cia tipo anas turejo jais skambinti? Bet tai jau velu jam jais skambinti, kaip ir...
                                      Tai kad kiti žinotų, kam skambinti, jei susiduria su panašia gyvenimo krize.
                                      O ką daryti, jei buvai paėmęs milžinišką paskolą, bet staiga netekai darbo? Važiuoti į vasaros 5?

                                      Comment


                                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                        ką daryti, jei buvai paėmęs milžinišką paskolą, bet staiga netekai darbo? Važiuoti į vasaros 5?
                                        Jei viską pragerei, tai jo, skambinti tais numeriais, o jei kažką pirkai, tai parduok ir grazink pinigus
                                        When a man lies, he murders some part of the world

                                        Comment


                                          Bėda (o gal gėris) mano gyvenime dar ir tas, kad kokiame nors procese (srityje), mane domina ne visuma, bet tam tikras, itin trumpą akimirką trunkantis veiksmas. Pvz. žemės ūkyje man patikdavo žiūrėti laukuose dirbančią techniką, bet visiškai užknistų tie pasėlių deklaravimai, ūkio įregistravimas, dar tave užkontroliuoja kada, kaip ir kuo gali tręšti. Su krovininio transporto vairuotojo darbu - tas išsukimas iš siauros teritorijos, bet man atrodo nesuvokiama tas važtaražčių pildymas, kai reikia vienetų tikslumu surašyti palečių skaičių... Troleibuso vairuotojo darbe man labiausiai patinka tai, kas kitiems vairuotojams kaip tik užknisa - trafaretų apvertimas, kai laikas grįžti į parką. Tuomet turi apversti ne tik priekyje, bet galutiniame punkte, kai visi išlipa, išeiti į saloną ir apversti šoninį, o galinio nebūtina, tai dauguma ir nekeičia. Man vairavimas kaip tik didelis stresas, kai reikia nuolatos dairytis aplinkui, kad kas nesusižalotų, dar tie durni maršruto nežinančių keleivių klausimai... To aš nepakelčiau, bet trafaretų pakeitimas (kai apsuki tą kartoninę lentelę, kad iš lauko pusės matytųsi ne maršruto numeris, bet užrašas "iki 1-ojo parko" arba "iki 2-ojo parko") man yra labiausiai patinkanti viešojo transporto vairuotojo darbo dalis, momentas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X