Su kuo aš filmuosiu? Tai gan privatu. O jūs, važiuodamas, nėra tokio jausmo, kad tarsi "užvežate stogą" kitiems, tuo metu "ant žemės (t.y. ne transporto priemonėse) esantiems"? Turiu omeny ne fizinį stogo, kaip konstrukcijos pervežimą vilkiku, bet tą patį, ką šokių mokytoja Žukienė turėjo galvoje sakydama Lukui "Tai gal tavo tėvui stogas pavažiavo!?".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
Collapse
X
-
O tai ta vėžiui gydyti skirta įranga - lovos, lašelinės - kokiu transportu buvo gabentos iki klinikų? Oro, sausumos, žemės, vandens? Jeigu taip, ar jas gabenęs fūristas buvo apsirengęs solidžiai, kaip tokį kilnaus tikslo krovinį vežantis, ar vis tiek mūvėjo treningus, ant kaklo grandinėlė, o rankoje tarp pirštų nuolatos smilko kontrabandinė cigaretė "NZ Gold"?
Comment
-
Sakau, kelių transportas - visų Europos šalių reikalas. O, tarkime, krovinių gabenimas vandeniu - kinų šalies išmislas. Juk jie daugiausia tų jūrinių konteinerių pagamina, jie dažniausiai ir plaukia iš/į Kiniją. Geležinkelius priskirčiau rusams - gal juos išrado ir ne jie, bet vien pažiūrėjus į tepaluotus, gulintį ant bėgių žmogų laisvai perskelti pusiau galinčius traukinių ratus, man padvelkia Rusija nuo jų. Ta velnio sistema OPKIS - kur sujungta su analogiška Maskvoje, kur jie viską mato. O lėktuvai - amerikiečių išradimas, juos, jų gamybą labiausiai siečiau su ta šalimi, kažkada jau esu šitą sakęs.
Comment
-
Neįsivaizduoju, kaip konteineris gali keliauti iš Amerikos į Europą ar atvirkščiai... Paskui visi tie išmuitinimai. Nežinau, ar kada esu matęs parduotuvėje amerikietišką prekę. Ai, nu gal nebent pistacijas. Bet ir Iranas nemažai jų užaugina... O kaip gabenami kroviniai į Lietuvą iš tos ajatolų šalies? Esu sunkvežimių duomenų bazėje matęs nuotrauką vilkiko su iranietiškais numeriais Tauragėje, bet kažkaip per retai matomi mūsų šalyje.
Comment
-
O kodėl lietuvių vairuotojai taip dažnai vyksta į Vakarų Europos šalis, tačiau tų šalių numeriais ženklintų vilkikų pas mus pamatyti praktiškai neįmanoma? Net neįsivaizduoju, kaip atrodytų fūristas italas ar prancūzas ar vokietis. Tipo, jie - turtingesnės šalys, tai mes vykstame pas juos pasikrauti kaip varguoliai vergai, o jie gi ponai baltarankiai, jie nenori būti tais vairuotojais, kur tektų savaitę važiuoti nesiprausus, miegoti kabinoje. Tegu mums krovinius atveža/iš mūsų pasiima tie antrarūšiai rytų europiečiai - taip tikriausiai mano jie. Lygiai kaip ir su už mus skurdesnėmis šalimis, pvz. Vidurinė Azija - nelabai girdėjau, kad lietuviškų kompanijų vairuotojai važiuotų į ten, užtat pas mus su jų numeriais kiek pilna. Jie, kaip skurdesnė šalys, atvyksta pas mus atvežti savo prekių ir pasikrauti kažko iš mūsų, kaip iš turtingesnių. O pvz. Lietuva ir Lenkija - panašaus turtingumo šalys, tai vat čia 50/50 variantas - tiek mūsiškiai vyksta ten, tiek panašiai ir Lietuvoje pamatysi vilkikų su lenkiškais numeriais. Ar čia viskas taip specialiai sudėta?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąuzsienyje vairuotojams geriau moka, del to daug lietuviu ten dirba. O pas mus dirba belarusai ir ukrainieciai. O ta mandapinda tai ne grupe, o gumos gumulas
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO tai Lietuva ne ES?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo cia kai kur nors paraso apie zmogaus savizudybe, tai straipsnio pabaigoje visada skelbia kazkokius psichologines pagalbos numerius. Tai cia tipo anas turejo jais skambinti? Bet tai jau velu jam jais skambinti, kaip ir...
O ką daryti, jei buvai paėmęs milžinišką paskolą, bet staiga netekai darbo? Važiuoti į vasaros 5?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
ką daryti, jei buvai paėmęs milžinišką paskolą, bet staiga netekai darbo? Važiuoti į vasaros 5?
Comment
-
Bėda (o gal gėris) mano gyvenime dar ir tas, kad kokiame nors procese (srityje), mane domina ne visuma, bet tam tikras, itin trumpą akimirką trunkantis veiksmas. Pvz. žemės ūkyje man patikdavo žiūrėti laukuose dirbančią techniką, bet visiškai užknistų tie pasėlių deklaravimai, ūkio įregistravimas, dar tave užkontroliuoja kada, kaip ir kuo gali tręšti. Su krovininio transporto vairuotojo darbu - tas išsukimas iš siauros teritorijos, bet man atrodo nesuvokiama tas važtaražčių pildymas, kai reikia vienetų tikslumu surašyti palečių skaičių... Troleibuso vairuotojo darbe man labiausiai patinka tai, kas kitiems vairuotojams kaip tik užknisa - trafaretų apvertimas, kai laikas grįžti į parką. Tuomet turi apversti ne tik priekyje, bet galutiniame punkte, kai visi išlipa, išeiti į saloną ir apversti šoninį, o galinio nebūtina, tai dauguma ir nekeičia. Man vairavimas kaip tik didelis stresas, kai reikia nuolatos dairytis aplinkui, kad kas nesusižalotų, dar tie durni maršruto nežinančių keleivių klausimai... To aš nepakelčiau, bet trafaretų pakeitimas (kai apsuki tą kartoninę lentelę, kad iš lauko pusės matytųsi ne maršruto numeris, bet užrašas "iki 1-ojo parko" arba "iki 2-ojo parko") man yra labiausiai patinkanti viešojo transporto vairuotojo darbo dalis, momentas.
Comment
Comment