Nes greičiau pravažiuoji.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
Collapse
X
-
Bet tai kaip per O. Milašiaus gatvę gali būti greičiau, jeigu norint į ją patekti reikia pavažiuoti truputį atgal., t.y. tolyn nuo miesto, ir tik tuomet įsišovus į ją pradedi skrieti artyn link namų (ir atvirkščiai)? O štai jei iš Saulėtekio alėjo suktum į Nemenčinės pl. kairėn, tuomet vėl kairėn apvažiuotum pro Antakalnio žiedą - Lizdeikos gatvę ir tuomet per tą kilpą/nuovažą nusileistum ir įsilietum į tą pačią O. Milašiaus gatvę jau prie pat tilto. Važiavimas šituo variantu gal ir lėtesnis, tačiau logiškesnis, nes visuomet judi tik pirmyn-artyn link namų (ar universiteto, jei važiuoji priešinga kryptimi), o štai važiuojant tuo studentų pamėgtu būdu, toje vienoje atkarpoje apima jausmas, jog tolsti nuo savo tikslo, vienu žodžiu, kad pradėtum judėti pirmyn, reikia pavažiuoti truputį į priekį (nutolti).
Comment
-
Šiaurinis kelias gal trumpesnis todėl, kad pietinį dirbtinai prailgina 2 mazgai, kuriuose reikia išsisukioti - tai aplink Antakalnio žiedą, bei, tas kilpinis jungiamasis nusileidimas iš Lizdeikos g. į O. Milašiaus g. link Valakampių tilto. Kažin kaip būtų į priešingą pusę? Man tik įdomu, kodėl tas neturistinis kelias per O. Milašiaus g. yra populiaresnis - juk tie studentai, kurie užaugę Vilniuje, tai juk jie seniau važinėdavo viešuoju transportu, ir visąlaik turėjo matyti vienintelį teisingą kelią (kuriuo ir važiuoja visi maršrutai) - tai nuo tilto sukti į dešinę, o privažiavus Antakalnio žiedą - į kairę link Nemenčinės pl. Ar jie grynai važiuoja pagal navigaciją, nemąstydami savo galva? Kitas klausimas - kodėl tuo studentų pamėgtu keliu nekursuoja joks VT maršrutas į Saulėtekį, kuris privežtų lygiai taip pat, kaip ir kad važiuojant su mašinomis? Ta O. Milašiaus g. atkarpą dėl to ir vadinu neturistine, nes ji turi bruožų, labiau būdingų užmiesčio keliui ar net autostradai, o ne miesto gatvei - siauri šaligatviai, mažai pėsčiųjų, didelis automobilių greitis...
Comment
-
Kodėl rašai, kad pietinis kelias turėtų būti "vienintelis teisingas", jei aš tau specialiai įkėliau žemėlapį, kuriame matyti jog dauguma miegamųjų rajonų - Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Pašilaičiai - yra į šiaurę nuo Saulėtekio ? Kokia prasmė važiuoti keliu, kuris yra ne tik geografiškai nelogiškas, bet dar ir ilgenis ?
Comment
-
Vienintelis teisingas, nes taip važiuoja visi miesto autobusai - kodėl tuomet nėra jokio maršruto, kuris vežtų su tuo apsisukimu ir tuomet šautų į tą autostradinę gatvę? Seniau aš net nesusimąstydavau, kad išvis galima pavažiuoti į priekį, padaryti tą apsisukimą ir tuomet atgal. O juk visi savo važinėjimus pradėjo nuo viešojo transporto. Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu (kurį, panašu jog dauguma ir naudoja)?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąVienintelis teisingas, nes taip važiuoja visi miesto autobusai - kodėl tuomet nėra jokio maršruto, kuris vežtų su tuo apsisukimu ir tuomet šautų į tą autostradinę gatvę? Seniau aš net nesusimąstydavau, kad išvis galima pavažiuoti į priekį, padaryti tą apsisukimą ir tuomet atgal. O juk visi savo važinėjimus pradėjo nuo viešojo transporto. Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu (kurį, panašu jog dauguma ir naudoja)?
"Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu" - niekas nepasakė. Juk kai gyveni mieste, tai matai visas jo gatves, net ir tas, kuriomis viešasis transportas nevažinėja. Pagal tavo logiką tai ir Geležinio Vilko gatve žmonės turėtų nevažinėti, nes ir joje nėra VT ?
P.S. Nereikia užmiršti, jog dalis studentų būna net ne vilniečiai. Tai jie tikrai pačioje pradžioje nežino, kuriomis gatvėmis važiuoja viešasis transportas, kuriomis - ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
"Visi miesto maršrutai" - tai čia tik 10 ir 5G ? Nes kiti arba važiuoja tik iki Antakalnio žiedo, arba gilyn į Centrą, ir jiems tie šiauriniai miegamieji rajonai pa barabanu. Kas liečia T10, tai juk jis iš pradžių važinėdavo tik iki Antakalnio žiedo, dėl to normalu, jog kai pratęsė į Saulėtekį, tai pratęsė Nemenčinės plentu, o ne kažkur pro Milašiaus gatvę, kur net troleibusų kontaktinio tinklo nėra. Kas dėl 5G, tai matyt irgi kažkokios panašios priežastys, na, jeigu dabar atsirastų naujas VT maršrutas, tai gal jam ir būtų kažkokios racijos važinėti Milašiaus gatve, bet dabar egzistuojantys maršrutai matyt važinėja dėl istoriškai nusistovėjusių priežasčių, ir tiek.
"Kas ir kaip jiems pasakė, jog galima važiuoti tuo alternatyviu būdu" - niekas nepasakė. Juk kai gyveni mieste, tai matai visas jo gatves, net ir tas, kuriomis viešasis transportas nevažinėja. Pagal tavo logiką tai ir Geležinio Vilko gatve žmonės turėtų nevažinėti, nes ir joje nėra VT ?
P.S. Nereikia užmiršti, jog dalis studentų būna net ne vilniečiai. Tai jie tikrai pačioje pradžioje nežino, kuriomis gatvėmis važiuoja viešasis transportas, kuriomis - ne.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Tai kodėl keliaujantiems VT nesudaromos sąlygos, kad būtų tokie pat, tomis mašininėmis gatvėmis kursuojantys maršrutai, tarp kurių būtų galima paminėti Sukilėlių g. (atvažiuojantiems nuo Minsko pl./Liepkalnio g.) ir norintiems patekti į centrą,m dabar gi autobusu reikia daryti lankstą per stotį. O štai automobilistai gali sukti dešinėn į Dunojaus g. (ši gatvė net žemėlapyje pastorinta kaip pagrindinė gatvė, kai Liepkalnio g. nueinanti tiesiai į šiaurę - tik kaip šalutinė atšaka). Ja važiuoja daug vilkikų. Atrodo net žalias šviesoforas ilgiau dega Liepkalnio - Dunojaus, o ne tiesiai Liepkalnio. Tarp tokių gatvių dar neseniai buvo Šilo g., tarp tilto sankryžos bei Rokantiškių žiedo. Taigi, kol skatinama keliauti VT, vis dar yra tokių užmirštų gatvių be stotelių (arba su vienu, retai kursuojančiu maršrutu), kur automobiliu gali nusigauti daug greičiau.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNuo kada oro pavojaus signalas reiškia įsėsti į mašiną ir sudarant kamščius bandyti bėgti iš miesto?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu visos mašinos yra normalios, o ne "automatai"(ar elektromobiliai) - kamščių nebus niekada.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu visos mašinos yra normalios, o ne "automatai"(ar elektromobiliai) - kamščių nebus niekada.
Oro pavojaus atveju reikia slėptis po žeme
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai koks skirtumas, visvien subombarduot gali.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą%vertinus tai, kad nemažai vairuotojų nemoka vairuoti automobilių su normalia transmisija, eliminavus "nemechanikas" iš miesto gatvių - kamščiai sumažėtų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą%vertinus tai, kad nemažai vairuotojų nemoka vairuoti automobilių su normalia transmisija, eliminavus "nemechanikas" iš miesto gatvių - kamščiai sumažėtų.
Užsidegus žaliai, "mechanikui" reikia:
1. išminti sankabą,
2. rasti kur yra pirmas bėgės,
3. įjungti pirmą bėgį,
4. dozuotai atleisti sankabą
5. ir sinchroniškai minti akseleratorių.
Tuo tarpu "automatikas" tik pyst ant gazo ir važiuoja.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPirmi trys punktai įvyksta dar nepasikeitus šveisaforo signalui. Beje antras punkts toks trolonis biški, muscle memory taip atidirba kad įsėdus į automatą poto dar puse metų automatiškai mėtai pavaras ore.
Comment
-
tarybinė enciklopedija yra labai gerai kad kompiuteris atsuktuvo kambary delfinai į Lietuvą negaliu nes tai yra vienas didžiausių į šiaurės ir rytų Azijoje šiaurės Afrikoje ir pietų Amerikos miestas yra ir daugiau kaip ir kiti straipsniai kategorijoje ir šiaip jau buvo paskutinis pranešimas BBC televizijos ir kino muziejus kuriame galima ir be to jis būtų lengvas ir kompaktiškas ir galingas daugiafunkcis tai yra sujungta Centro tai yra sujungta Centro ir kad bažnyčia stovi Vilniuje penktadienį ir sekmadienį ir kad bažnyčia prisideda ir šiaip šiais metais vis dėlto atvažiuotumėt tai kad nurodytu telefonu ir internetu
Comment
-
Vienas iš 2 dalykų, kurių neišmoksi jokioje mokykloje - tai žiebtuvėlio naudojimas. Kartą lankydamasis Joniškyje nuėjau į priešais autobusų stotį esančią Norfą ir pirkau pieno, plėšomo sūrio (supjaustyto griežinėliais) bei žiebtuvėlį. Ir spaudžiu, laužiu aš tą mygtuką - nu neina ugnis niekaip. Tai supykau ir nutrenkiau tą pirkinį lauk. Tik paskui vienas vairuotojas man paaiškino, kad spausti mygtuko neužtenka - reikia dar ir sukti tą ratuką. Kitąkart radau ant žemės besivoliojantį apynaujį žiebtuvėlį, tai vienu metu ir spaudžiu tą mygtuką ir suku ratuką - vis tiek ugnies nerasta. Tuomet kitas draugas paaiškino, jog reikia "nuo vėjo uždengt". Tuomet supratau, ką ten tie rūkaliai, norėdami prisidegti cigaretę, kažką prikišę abi rankas prie burnos, taip kažką ten lyg "bučiuoja" (kaip jie ten tą kažką prisikišę bučiuodami, su ugnimi neapsidegina pirštų/lūpų - klausimas vertas atskiros knygos).
Kitas dalykas, kurio neišmoksi jokioje oficialioje įstaigoje - tuteišių kalba. Nors tos Vilniaus bei Šalčininkų r. esančios lenkiškos mokyklos - taip, jose vadovėliai ta normalia lenkų kalba, tačiau ar tik nebus taip, jog realybėje ten mokytojai su mokiniais bendrauja tuo mixu iš lenkų, rusų, lietuvių ir baltarusių kalbų, kuris ir vadinamas tuteišių (kitas pavadinimas - po prostu). Ta kalba neturi jokio rašomojo varianto, ja neleidžiami jokie laikraščiai, vienu žodžiu, ji turi tik kalbamąjį variantą. Gal kas nors suprantantis tą "kalbą" galėtų parašyti pavyzdinį tekstą, kad maždaug galėčiau įsivaizduoti, kaip ji atrodo užrašyta? Kiek man teko girdėti, kad savo skambesiu ji labiau primena rusų kalbą, o nuo tos klasikinės lenkų kalbos, kuria kalbama Lenkijoje, ji nutolusi bent tiek, kiek lietuvių kalba nuo latvių.
Comment
Comment