Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas prekybos tinklas "Aldi" Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • T-K-K
    replied
    Parašė Mantini Rodyti pranešimą
    Gal kas turit kokių žinių ar insaido. Ar dar kažkas vyksta su Aldi atėjimu ar ne?
    Manau kad ne, nes tiek laiko tyla. O šiaip tai Norfą galėtų parduoti.
    Šūdinausias tinklas Lietuvoje, būtų laikas estafetę perduoti kažkam kitam.

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Gal kas turit kokių žinių ar insaido. Ar dar kažkas vyksta su Aldi atėjimu ar ne?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    „Aldi“ veiksmai žengiant į Lietuvą: renka aukščiausio lygio vadovų komandą

    https://www.vz.lt/prekyba/2021/05/24...vadovu-komanda

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Žiniasklaida: į Lietuvą žengianti „Aldi“ jau renka vadovų komandą

    „Verslo žinios“ praneša, kad konfidencialiame dokumente, skirtame į komandą atrenkamiems aukščiausio lygio vadovams, nurodoma, kad „Aldi Nord“ planuoja suformuoti penkių vadovų komandą, kurią sudarys generalinis direktorius, žmogiškųjų išteklių, pardavimų, kategorijų valdymo ir tiekimo grandinės vadovai.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87287881

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Kai Aldi teiravosi ar gali nupirkti Norfą, kiek suprantu prašė diskusijų neviešinti.
    Manau Norfa tyčia bėgo į laikraščius, kad apsunkinti galimą Aldi atėjimą ir galbūt išvis atbaidyti nuo LT rinkos.
    Norfa gyvenimas gerokai pasunkėtų, jei apart Lidl 60+ parduotuvių, dar ir Aldi pradėtų plėstis...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Prieš ateinant LIDL irgi buvo tos pačios dainelės straipsniai, kaip kainos nemažės. Bet kaip matėme - kai kurių produktų kainas įtakojo labai stipriai

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Ką „Aldi“ gali atnešti Lietuvos maisto gamintojams: abejoja, ar kainos mažės

    Pasklidus žiniai apie pigių prekių tinklo „Aldi“ atėjimą, pradėta svarstyti, ką jis gali duoti ir vietos maisto perdirbimo pramonei.

    Pats „Aldi“ kol kas nuo komentarų susilaiko. Delfi teiravosi, ar plėtrai tikrai pasirinkta Lietuva ir kiek parduotuvių ruošiamasi atidaryti.

    „ALDI SOUTH grupė nuolat tiria skirtingų rinkų potencialą. Tačiau dėl savo korporacinės politikos mes neteikiame jokių teiginių apie galimą plėtrą už esamų rinkų ribų“, – rašoma gautame komentare. Vis dėlto šaltinių teigimu, prekybos tinklo ketinimai rimti, ieškomas sandėlis, biuras, prekybiniai plotai. Ką „Aldi“ duos maisto perdirbimo įmonėms nuomonės nevienareiškmiškos. Vieni tai mato kaip galimybę atverti naujas rinkas ir plėstis, kiti baiminasi konkurencijos, nes tokie tinklai paprastai remiasi patikrintais didžiaisiais užsienio gamintojais ir jų lietuviškumas būna daugiau skirtas rinkodarai.

    Vietos yra

    „Jei ateis „Aldi“, tai maisto pramonei nebus blogai. Turime „Lidl“ pavyzdį, kuris tvarkingiems ir stipriems gamintojams leido išplėsti pardavimus. Kai kuriems pardavimai didėjo ne tik Lietuvos rinkoje, bet per šią sistemą galėjo patekti į užsienyje dirbančius „Lidl“ ir taip augino eksportą. Kitas privalumas, jie pradėjo traukti pas save mažus įdomesnius gamintojus“, – dėsto Giedrius Bagušinskas, Lietuvos maisto produktų eksportuotojų asociacijos direktorius ir įvardina kas galėjo paskatinti Lietuvoje kurtis „Aldi“ – jie paprasčiausiai mato, kad mūsų šalies rinkoje vietos yra, nes „Lidl“ sėkmė viršijo lūkesčius. Tai reiškia, kad sąlyginai panašiam žaidėjui pas mus dar bus vietos. Be to, vietų parduotuvėms pas mus dar yra pakankamai.

    „Vartotojams bus geriau, nes atsiras dar vienas konkurentas, tačiau ar kainos iš tiesų ženkliai mažės nežinia. Mums, kaip gamintojams, svarbiausia, kad naujas žaidėjas norėtų dirbti ir bendradarbiauti su vietiniais“, – prognozuoja Audrius Kantauskas, „Biovela Group“ generalinis direktorius ir sako, kad, pavyzdžiui, mėsos importas atėjus „Lidl“ išaugo. G. Bagušinskas sako, kad mūsiškiams tai davė ir labai galingą progą plėstis. „Lidl“ pastatė parduotuves Latvijoje ir Estijoje, įsteigė logistikos sandėlį ir ten jau atvežtos ir mūsų tiekėjų ilgo galiojimo prekės. Atidaryti parduotuves šiose valstybėse sutrikdė pandemija. „Aldi“ ir „Lidl“ pasižymi ypatingai aiškia ir griežta vadybos struktūra, ko dažnai trūksta lietuviškiems tinklams. Pleištas tarp vakarietiškų ir vietinių prekybininkų jiems atėjus tik didėtų.

    Perversmo nelaukia

    „Aldi“ mūsų gamintojams būtų dar vienas šansas. Jau veikiantiems tinklams spaudimas didės, nes iš jų bus atimta rinkos dalis. Ateina aiški rinkodara, aiškus formatas ir daliai žmonių tai labai patrauklu. Spėčiau, kad tai padės didinti rinką ir „Lidl“, nes jie formuos vakarietiškų tinklų mėgėjų segmentą ir vietiniai prekybininkai praras dalį pirkėjų, nes šių tinklų verslo modelis dažnai pranašesnis už mūsiškių“, – aiškina asociacijos vadovas.

    A. Kantauskas sako, kad nebūtinai atėjus naujam tinklui jame bus vietos ir vietiniams. Kol kas įmonė su „Aldi“ nesiderėjo. Perversmo rinkoje nelaukia ir ekspertai. „Lietuvoje didesnę konkurenciją esamiems tinklams sudarytų „Biedronka“, arba daniškas „Netto“ Todėl „Aldi“ planai man kiek keisti. Jų rodikliai nelabai geri ir dabar jie sprendžia dideles ir brangias Šiaurės ir Pietų „Aldi“ apjungimo problemas. Tai plėtra tokioje rinkoje kaip mūsų jiems vargu ar reikalinga“, – analizuoja mažmeninės prekybos ekspertas Petras Čepkauskas.

    Mažieji prekybininkai trauktis nežada

    Mažieji prekybininkai sako, kad kiekvienas naujas žaidėjas iš jų paima rinkos dalį, tačiau katastrofos nebus. „Lietuvos prekybininkas ir vietiniams gamintojams naujas žaidėjas vargu ar bus palankus. Kai veikti pradėjo „Lidl“ iš 1500 pagrindinių prekių lietuviškos buvo 300. Dabar šiek tiek daugiau. Tačiau pagrindiniai mėsos ir pieno produktai importiniai. „Aldi“ dirbs tuo pačiu principu ir turės didelį nelietuviškų prekių asortimentą. Be to, kiekvienas naujas žaidėjas atima dalį pirkėjų“, – dėlioja Robertas Miliauskas, „Utenos prekybos“ vadovas.

    Jis pastebi, kad dabar Lietuvoje veikia apie 500 kooperacijos tinklo „Lietkoopsąjunga“, vienijančio mažus provincijos prekybos tinklus ir perdirbėjus, nariams priklausančių parduotuvių, kurios įsikūrusios didesniuose kaimuose. „Gyventojų nedaugėja ir rinka traukiasi, o vartojimas auga nelabai sparčiai. Tą menkstančią rinką reikės dalintis. Mūsų parduotuvės išliks, nes į bažnytkaimius tinklai neina“, – dėlioja R. Miliauskas ir sako, kad tai, jog parduotuvė kaime jos nepasaugo nuo konkurencijos su didžiaisiais žaidėjais, nes žmonės mobilūs ir pagrindinius produktus įsigyja miesteliuose. Prie to mažieji prekybininkai jau prisitaikė.

    Geros žinios

    Tačiau P. Čepkauskas žvelgia kiek kitaip. Jis sako, kad gera žinia yra ta, kad „Aldi“ labiau priklausys nuo vietos, lietuviškų gamintojų,nei „Lidl“, todėl jiems bus daugiau galimybių keletui metų atsirasti naujoko lentynose. „Aldi“ bandys pasirodyti vietiniu ir bus „sukalbamesnis“ nei „Lidl“. Be abejo, brangiau nei lenkiški analogiški gamintojai jie „Aldi“ neparduos. Bet, „Aldi“ pirkimo sąlygos Lenkijoje yra žymiai paprastesnės nei „Lidl“ – taigi bus kiek lengviau.

    Negana to, Lietuvos gamintojams bus lengviau patekti ir į „Aldi Polska“ lentynas – su savo ar jiems pagamintais prekių ženklais ir augti kartu su šiuo tinklu. Priežastys tos pačios – tinklas Lenkijoje dar nedidelis, nemažai Lietuvos gamintojų galės aprėpti jų apimtis ir konkuruoti su analogiškais lenkiškais perdirbėjais. Žinoma, nereikia turėti iliuzijų, kad „Aldi“ įsileidinės tiekėjus bet kokia kaina ir bet kokios kokybės. Kokybės kontrolė labai griežta, o kainos bus lyginamos su rinka“, – aiškina ekspertas.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/agro/agroverslo...62045#cxrecs_s

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Anoniminis šaltinis teigia, kad Aldi iš Dundulio norėjo pirkti Norfą frančizę.
    vakar visi rašė: https://www.15min.lt/verslas/naujien...di-663-1474696

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Anoniminis šaltinis teigia, kad Aldi iš Dundulio norėjo pirkti Norfą frančizę.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Aldi reiškia Albrecht Diskont
    O Wiki pagalvojo, kad Lebensmittel pavardė
    Den neuen Laden nannten sie „Kaufhaus für Lebensmittel Karl Albrecht“.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    A, vadinas jie dar paslaptingesni ir niekas neaišku apie juos. Dėl naujos temos — galimai, bet tas jų atėjimas kol kas bent neatrodo toks aistras verdantis dalykas, kaip buvo su Lidl, kai kiekvienas lidlo pirstelėjimas sukeldavo nekantravimo kupinas diskusijas. Susidomėjimas dėl aldi plėtros, manau, bus panašus kaip dėl kokio pepco.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Lebensmittel yra maisto produktai vokiškai? Epic fail

    Bet ir SPAR jau du metai žvalgosi vietos, taip, kad neskubėkime.

    https://www.vz.lt/prekyba/2019/09/13...gosi-i-lietuva
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2021.03.22, 18:26.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Aldi“ nusprendė plėstis Lietuvoje, praneša vz.lt. Vokietijos prekybininkė turi ambicingų planų – per metus tikisi atidaryti bent 15 parduotuvių. Tuo tarpu „Norfos“ savininkas ir vadovas Dainius Dundulis 15min atskleidė, kad „Aldi“ prieš keletą mėnesių teiravosi dėl galimybės įsigyti šį lietuvišką prekybos tinklą.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1474696?copied

    Gal jau reikia atskiros temos - ALDI plėtra?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Karlo Albrechto Lėbensmitelio vardu
    Geez ...
    https://translate.google.com/?sl=de&...l&op=translate

    Komentuoti:


  • newyork90
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Ne Lidl, o konkurento Aldi tema, bet užmačiau ir negaliu perskaityti straipsnio, gal kas esat vz prenumeratorius?

    https://www.vz.lt/prekyba/2021/03/22...eina-i-lietuva
    Va MadeinVilnius.lt raso apie tai

    Į Lietuvos mažmeninės prekybos areną atkeliauja – naujas žaidėjas. VZ.lt praneša, jog Vokietijos prekybininkė turi ambicingų planų – per metus tikisi atidaryti bent 15 parduotuvių. Priminsime, jog „ALDI“ parduotuvių tinklas specializuojasi tame pačiame segmente, kaip ir „LIDL“ – jų parduotuvėse siūlomas mažesnis prekių asortimentas ir todėl neretai tokias prekes gali pasiūlyti mažesnėmis kainomis.  Anot šaltinių, skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ …

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Ne Lidl, o konkurento Aldi tema, bet užmačiau ir negaliu perskaityti straipsnio, gal kas esat vz prenumeratorius?

    https://www.vz.lt/prekyba/2021/03/22...eina-i-lietuva
    VŽ neleidžia straipsnio atkopijuoti į forumus.

    Trumpai tariant du anoniminiai šaltiniai kaip ir sako, kad Aldi ateis, bet dėl konfidencialumo niekas nieko nekomentuoja.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Ne Lidl, o konkurento Aldi tema, bet užmačiau ir negaliu perskaityti straipsnio, gal kas esat vz prenumeratorius?

    https://www.vz.lt/prekyba/2021/03/22...eina-i-lietuva
    Paskutinis taisė JuliusVNO; 2021.03.22, 15:32.

    Komentuoti:


  • Naujas prekybos tinklas "Aldi" Lietuvoje

    Žiniasklaida: į Lietuvą ruošiasi ateiti „Aldi“ ieškomas sandėlis ir biuras

    Click image for larger version

Name:	aldi-86757277.jpg
Views:	1322
Size:	92,5 kB
ID:	1872011

    „Verslo žinios“ praneša, kad žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Aldi“ ruošiasi plėstis Lietuvoje.

    Kaip skelbia vz.lt, du nesusiję jų šaltiniai pranešė, kad nekilnojamojo turto rinką šiuo metu žvalgo naujas stambus investuotojas. Vz.lt praneša, kad per metus planuojama atidaryti bent 15 parduotuvių. VŽ šaltinių teigimu, informacija dėl „Aldi“ atėjimo yra itin slapta, todėl jokie komentarai negalimi. Pats „Aldi“ kol kas nuo komentarų susilaiko. Delfi teiravosi, ar plėtrai tikrai pasirinkta Lietuva ir kiek parduotuvių ruošiamasi atidaryti. „ALDI SOUTH grupė nuolat tiria skirtingų rinkų potencialą. Tačiau dėl savo korporacinės politikos mes neteikiame jokių teiginių apie galimą plėtrą už esamų rinkų ribų“, – rašoma gautame komentare.

    Tikimasi, kad atsidarytų kitąmet

    Delfi šaltinis tvirtino, kad iš tiesų „Aldi“ ketinimai dėl žengimo į rinką yra tvirti. „Ketina eiti į Lietuvą, žvalgyba yra labai intensyvi ir pažengusi. Tai nėra tik informacijos rinkimas, o labai konkrečiai žiūrima, nurodoma, kokia vieta yra įdomi, kuri nedomina“, – sako su situacija susipažinęs asmuo. Pasak jo, „Aldi“ Lietuvoje ieško keliasdešimties tūkstančių kvadratinių metrų dydžio sandėlio, taip pat derasi dėl biuro. „Faktas, kad tokie ateina ne 15-ai parduotuvių. Maksimalaus skaičiaus mes neturime, bet pagal planus galimos ir kelios dešimtys“, – kalbėjo „Delfi“ šaltinis. Kaip pasakojama Delfi, 5 didžiuosiuose miestuose ieškoma parduotuvių lokacijų, kurių dydis siektų tarp 1000-2000 kv. m. Svarstoma, kad pirmosios parduotuvės galėtų atsidaryti kitąmet.

    Dundulis: domėjosi „Norfos“ pirkimu

    „Norfos“ savininkas Dainius Dundulis sakė, kad pašnekesių apie „Aldi“ atėjimą į rinką yra buvę. „Bet daugiau nėra ką komentuoti“, – sakė jis. „Jie domėjosi, kas tokia yra „Norfa“, – Delfi paaiškino D. Dundulis. Kaip priduria BNS, „Aldi“ domėjosi galimybe įsigyti vieną didžiausių šalies mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“, tačiau pokalbiai derybomis neužsibaigė. „Buvo susisiekęs su mumis tikrai, bet tokio konkretaus pasiūlymo nesame gavę. Jeigu sąžiningai, dabar tikrai nebeatmenu, ar tai buvo prieš, ar po Naujųjų metų, bet neseniai“, – BNS sakė D. Dundulis. Pašnekovas svarstė, kad į Lietuvos rinką atėjus „Aldi“, mažėtų visų kitų žaidėjų turima rinkos dalis. „Kai „Lidl“ ateidinėjo, visi prognozavo, kad mums bus blogiausia, o viskas yra atvirkščiai. Mums tikrai nebuvo blogiausia“, – sakė jis.

    Miliauskas: kažkas ieško patalpų parduotuvėms

    „Utenos prekyba“ vadovas Delfi teigė, kad girdėjo, jog yra ieškomos prekybos patalpos, tačiau nežino, kas jų ieško. „Žinau, kad kažkas ieško patalpų didelėms parduotuvėms netgi provincijoje. Tačiau negaliu teigti, jog tai buvo „Aldi“, nes žmonės, kurie kreipėsi neprisistatė kam jie dirba, tačiau klausinėjo prekybinių patalpų nuo tūkstančio kvadratinių metrų. Būtų nuomoję netgi Utenoje“, – sako Robertas Miliauskas, UAB „Utenos prekyba“ vadovas, ir pastebi, kad šiandien išsinuomoti tokius plotus būtų sudėtinga ir reikėtų jas pritaikyti. Jei jose nedirba didieji jau veikiantys prekybos tinklai, tikėtina, kad ir naujokams jos nebus įdomios. Kita vertu, R. Miliausko nuomone, „Aldi“ patogesnis kelias kurtis būtų panašiai kaip „Lidl“ – statyti savo parduotuves ar sudaryti sutartis su didžiaisiais vystytojais ir kurtis jų objektuose. „Norint statyti vietos dar galima rasti, tačiau miestai jau atsitokėjo ir prekybininkų į pačius centrus jau nebeleidžia“, – pastebi R. Miliauskas.

    Vainienė: turėtume dar vieną narį

    Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė sakė, kad žinią apie galimą „Aldi“ atėjimą sužinojo iš žiniasklaidos. „Mano veikla yra verslo sąlygos, o kažkokie rinkos dalykai – neturiu tokios informacijos“, – sakė ji. R. Vainienė svarstė, kad jei „Aldi“ išties ateitų, būtų labai gerai. „Dar vieną narį turėtume“, – juokavo ji.

    „Rimi“: tęsiame plėtrą

    „Delfi“ pasiteiravus apie spekuliacijas, kad „Aldi“ galėtų įsigyti „Rimi“ parduotuvių tinklą, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Giedrius Bandzevičiaus pasidalino tokiu komentaru: „Rimi Lietuva“ šiais metais tęsia intensyvią plėtrą ir planuoja iki 2023 metų pabaigos visoje Lietuvoje turėti 100 parduotuvių tinklą. Vien šiemet tinklą papildys mažiausiai 12 naujų prekybos centrų. Trys jų jau atidaryti per vasarį–kovą“. Savo ruožtu „Lidl“ atstovai nuo komentarų apie kito prekybos tinklo veiklą susilaikė.

    „Iki“: duokite mums konkurentų

    „Iki“ valdančios bendrovės „Palink“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė sakė, kad džiaugiasi, jog konkurencija dar labiau stiprėja ir Lietuvos pirkėjai dėl to tik laimės. „Aldi“ vertiname kaip ne mūsų segmento konkurentą, šis prekybos tinklas ateina į diskaunterių segmentą, kuriame šiuo metu konkuruoja „Lidl“ ir „Norfa“. Duokite daugiau mums konkurentų, mes su jais susitvarkysime – žinome, kad galime pirkėjams pasiūlyti daug platesnį, šviežesnį ir įdomesnį asortimentą nei diskaunteriai“, – sakė ji.

    Maisto gamybos įmonės žinių neturi

    Asociacijos „Lietuvos maisto pramonė“ valdybos pirmininkas ir „Vikondos grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis Delfi teigė, kad apie šią žinią sužinojo iš žiniasklaidos. „Vilkyškių pieninės“ ir „Rokiškio sūrio“ vadovai taip pat tvirtino, kad kol kas jokios informacijos apie tinklo atėjimą neturi.

    Paklaustas, kaip vertina tokio tinklo atėjimo, jei ši žinia tikrai išsipildytų, M. Snarskis teigė, kad mūsų vietos rinka pakankamai maža, o konkurencija pakankamai didelė. „Jei „Lidl“ pavyzdžiu vienaip vieniems, kitiems kitaip, bet mūsų bendrovei „Lidl“ ne tik klientas Lietuvoje, bet per juos plačiai į Europą atsivėrė vartai. Kalbant apie bendradarbiavimą, jei galvojame apie trumpėjančias grandines ir daugiau pramonės grįžimo į Europą, manau, žaidėjų skaičius, kurie įsikūrę plačiau, ne tik vienoje šalyje, turėtų suteikti galimybių“, – svarstė M. Snarskis.

    Paklaustas, ar galima teigti, kad jei ateitų „Aldi“ Lietuvos maisto gamintojai išloštų, M. Snarskis priminė, kad kol kas dėl tinklo atėjimo tik spekuliuojama – nežinoma ar tikrai ateis, kokia apimtimi ateitų. „Lietuvoje didesnę konkurenciją esamiems tinklams sudarytų „Biedronka“, arba daniškas „Netto“ Todėl „Aldi“ planai man kiek keisti. Jų rodikliai nelabai geri ir dabar jie sprendžia dideles ir brangias Šiaurės ir Pietų „Aldi“ apjungimo problemas. Tai plėtra tokioje rinkoje kaip mūsų jiems vargu ar reikalinga“, – analizuoja mažmeninės prekybos ekspertas Petras Čepkauskas.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=86757205

Working...
X