Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    3. Kokybe - ne vienu produktu nesame nusivyle + ji lenkia LT tinklu ir LT gamintoju gaminius.
    Šitas punktas yra ne apie kokybę, o apie skanumą, ypač jei kaip pavyzdys pateikiamas vaisius. Kokybę gali nustatyti tik laboratorija (pesticidai, nitratai ir pan.). Pirkėjas gali nebent atskirti sugedusį vaisių nuo nesugedusio, prinokusį nuo neprinokusio. Dešrelių kokybę įvertinti kažkiek gali padėti etiketė - skanumas/neskanumas prastas patarėjas.

    Greitas LIDL prekių skenavimas man nėra kažkuo labai vertingas.
    Kai kada vis tiek reikia pastovėti eilėje, nes tiesiog dirba mažai kasų. Pačiam prekybos centrui tai yra vertinga, nes tos kasos, kurios dirba, dirba efektyviai.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.02.23, 09:42.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Dar vienas labai blogas momentas - nėra pirkinių krepšelių, tik vežimėliai. Dauguma neperka tiek, kad reikėtų vežimėlių. O ir tie patys stovi tik lauke, ne parduotuvės viduje.
      Su situo nesutikciau, kaip etatinis LIDL lankytojas galiu pasakyti, kad su keliom prekem dazniausiai buna ~10-15% pirkeju. Didzioji dauguma pilni ar puspilniai vezimeliai.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Pritariu del visų punktų (dėl abiejų 3 punktų taip pat ). Į parduotuvę ateinu būtent pirkti DUONOS, PIENO ir t.t. Juk vis tiek dažniausiai perki įprastas prekes. Ir kuo mažiau turi klaidžioti tarp tau nereikalingų prekių, tuo patogiau. Be to, kuo mažiau prekių, tuo mažiau akis užkliūna už to, ko net neplanavai pirkti.

        Pramoninės prekės tikrai geros kokybės ir už žemą kainą. Ar tai skalbiklis, orkaičių valiklis, ar baldų valymo putos.

        Kassavaitiniai pasiūlymai paįvairina asortimentą, nes kaskart gali rasti kažko naujo arba tiesiog įprastų už gerą kainą. Pvz. prieš Naujus prisipirkau segtuvų po 1,50 €, kai kitur jie prasideda nuo 2,50 €.

        Rūbai, batai - super kokybė už priimtiną kainą, nėra net ką pridurti.

        Grąžinimas - pats geriausias iš visų išbandytų Lietuvos prekybos vietų.
        Lidle irgi reikalingos kasdienės prekės sudėtos parduotuvės gale, o visokios pramoninės ir nelabai reikalingos maisto - pakeliui į galą. Net ir kasdienes prekes perkant, galima pasirinkti, o Lidle pasirinkimas skurdus. Ir kokybė ne geriausia, kai kurių prekių tikt prastesnė nei kitur, o geresnių tiesiog nėra.

        Taip, kasininkų darbas greitas, kas yra privalumas. Kituose tinkluose jie miega tiesiog. Iš kitos pusės - kiek moka taip ir dirba.

        Dėl taspac 3 punkto: o kodėl Pc už pirkėją turi spręsti jo skonio dalykus? Ar visų skoniai vienodi? Aišku, kad kapitalizmas yra totalitarizmo forma, todėl tokie dalykai ir vyksta. Ir dar lojama ant socializmo...

        Comment


          Oi kaip pamėgau aš tuos vežimėlius. Juk jie yra compact dydžio. Seniau, iš įpratimo kituose tinkluose, nešiodavausi Lidl daugkartinį maišą, ale kompensuočiau pirkinių krepšelį. Dabar net nesuku galvos, pasiimu tą mažą vežimėlį, kuris yra ŽYMIAI patogesnis nei krepšelis. O kad daugiau prisiperki, tai čia kažkoks išgalvotas debilizmas. Taigi neini ir nekrauni prekių, kad užpildytum vežimėlį.

          Comment


            Vežimėliai yra standartiniai. Maisto PC ne "Senukai" ar "Moki-veži", kur vežimėliai dideli ir skirti pavežti kad ir 50-100 kg svorį...

            Parašė taspac Rodyti pranešimą

            Su situo nesutikciau, kaip etatinis LIDL lankytojas galiu pasakyti, kad su keliom prekem dazniausiai buna ~10-15% pirkeju. Didzioji dauguma pilni ar puspilniai vezimeliai.
            Galiu pasakyti, kad yra taip, kaip aš sakau, nes irgi kartais apsilankau Lidle ir matau, kiek žmonės perka. Dauguma yra be vežimėlių. Ima nemokamus skaidrius maišelius ir į juos kraunasi. Kai kurie paima dėžes, jei jų yra išmestų.
            Paskutinis taisė Al1; 2018.02.23, 09:46.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Kai kada vis tiek reikia pastovėti eilėje, nes tiesiog dirba mažai kasų. Pačiam prekybos centrui tai yra vertinga, nes tos kasos, kurios dirba, dirba efektyviai.
              Taip, bet nepalyginsi su eilem kituose LT centruose. Ir niekur nepamatysi kai esant dideliam zmoniu pikui, parduotuves administratore seda prie kasos ir dirba. Maximoj yra paskirstyta kiek kasu kokiu paros metu dirba ir tiek. O LIDL tai reaguojama proaktyviai, kiekvienas zmogus deliojantis prekes gali sesti prie kasos ir atvirksciai. Neretai pastebiu kai daugejant zmoniu pradedamos atidarineti kasos, o mazejam uzdarinejamos. Tie sexy balsiniai pranesimai labai maloniai nuteikia psichologiskai, pasijunti, kad parduotuve reaguoja i pirkeja.

              Comment


                A1. As tau uztikrintai sakau, jei daiktas "droztas" 3 savaites, pirmas zingsnis nuo ko prasideda procedura "standart" LT tinkle, kaip makveza, ermitazas ir t.t. tai nusiusti iranki/irengima patikrai. Kad ji ivertinti autorizuotas servisas tam turi 2 savaites. Pagal istatymus. Sulos atveju jo vejapjoves peilis galejo buti atsitrenkes i akmeni ir sulenkes velena. Cia kaip pvz. Turi buti bukles ivertinimas ir tada daromi sprendimai. Taisyt uz serviso lesas geruoju, isstatyt saskaita simboline ar isstatyt saskaita tokia, kad akyse zalia pasirodo. Anksciau ir senukai buvo labai antidemokratiski sioje srity, dabar jau ir jie keiciasi. Jei sudege kokia smulkmena, kaip virdulys ar dar kazkas, iskart grazina pinigus. Bet kad "drozta" vejapjove, kas nors grazintu be patikros taip paprastai, nesu girdejes. Todel man ir idomu koks tai buvo brandas. Makita? Mtd?Alko? Nei vienas mazmenos tinklas negrazintu ju be patikros, nes jie prikausomi nuo to vadinamo "dilerio" sprendimo. O dileris nuozmiai reikalauja patikros ir tai irasyta labai aiskiai sutarties salygose.

                Comment


                  Vežimėliai tikrai mažesni (dvigubai) nei Maximose, Iki ir Co.

                  Comment


                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                    Sula, kokios firmos buvo vejapjove ir graztas (kaip suprantu el.greztuvas) ?
                    Buvo nefirminiai.
                    Nerašiau, kad "nudrožta", nereiktų perdėti, bet nustojo veikti po 1-2 panaudojimo. Pardavėjas tik pažiūrėjo, kad neįsijungia, ir administratorė leido išsirinkti kitą.
                    O už gręžtuvą tiesiog grąžino pinigus, nes man jau nesinorėjo tokio ar panašaus.
                    Paskutinis taisė Sula; 2018.02.23, 10:01.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Lidle irgi reikalingos kasdienės prekės sudėtos parduotuvės gale, o visokios pramoninės ir nelabai reikalingos maisto - pakeliui į galą. Net ir kasdienes prekes perkant, galima pasirinkti, o Lidle pasirinkimas skurdus. Ir kokybė ne geriausia, kai kurių prekių tikt prastesnė nei kitur, o geresnių tiesiog nėra.

                      Taip, kasininkų darbas greitas, kas yra privalumas. Kituose tinkluose jie miega tiesiog. Iš kitos pusės - kiek moka taip ir dirba.

                      Dėl taspac 3 punkto: o kodėl Pc už pirkėją turi spręsti jo skonio dalykus? Ar visų skoniai vienodi? Aišku, kad kapitalizmas yra totalitarizmo forma, todėl tokie dalykai ir vyksta. Ir dar lojama ant socializmo...
                      Na tas pasirinkimas mums tik trukdo, tad cia musm asmeniskai privalumo nera.

                      O 3 punktas: manau jei daug zmoniu perka reiskias LIDL ragautojai puikiai zino kas zmonem skanu, o jei kazkam neskanu - del to jiem galvos neskauda. Jie dirba sdavo target grupei, o ne visiem. O faktas jog LIDL sekmingai lipa per galvas rinkos senbuviam, tai rodo jog ta darba atlieka puikiai.

                      Mes cia galim vardinti individualius atvejus, kas patiko/nepatiko, bet overall sekmingas LIDL startas ir veikla rodo, jog ju prekybos politika puikiai atrado nisa Lietuvoje. Ir tikrai ne vien del to jog jie is "vakaru". Ir jie tikrai netaiko patikti 100% visiems. Jie turi savo tiksline pirkeju grupe ir ja sekmingai pritraukia. O i ja matosi papuola nemaza dalis LT zmoniu. Tiesiog kaip John paminejo, atejo mokantys dirbti zmones. Cia kaip su alum, kazkada Svyturio extra irgi atrode puikus alus, kol negavome paragauti geresnio. Taip ir cia, LT tinklai buvo normalu, kol nepamateme kitos kokybes,
                      Paskutinis taisė taspac; 2018.02.23, 09:57.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Lidle irgi reikalingos kasdienės prekės sudėtos parduotuvės gale, o visokios pramoninės ir nelabai reikalingos maisto - pakeliui į galą. Net ir kasdienes prekes perkant, galima pasirinkti, o Lidle pasirinkimas skurdus. Ir kokybė ne geriausia, kai kurių prekių tikt prastesnė nei kitur, o geresnių tiesiog nėra.
                        BS. Visos pagrindinės maisto prekės yra sudėtos pirmuose dviejuose praėjimuose. Pirmame - duona, arbata/kava, vaisiai/daržovės, mėsa/žuvis/kiaušiniai ir gale pieno produktai. Antrame tarpe likę maisto produktai (daugiausiai saldumynai). Vidurinis tarpas - įvairūs konservuoti produktai, miltai/cukrus/makaronai (tikrai rečiau perkami nei pirmame tarpe esantys). Ketvirtame tarpe - chemija/higienos prekės. Ir BŪTENT dažniausiai vartojamos prekės sudėtos arčiau kasų, o visos rečiau perkamos ir pramoninės prekės sudedamos antroje nuo kasų parduotuvės dalyje. Kad nueitum iki daržovių/vaisių, mėsos ir pieno NETURI praeiti nei vieno stendo/stelažo su tau visiškai nereikalingomis prekėmis, kaip tai įprasta kituose įprastuose lietuviškuose prekybos centruose.

                        Ir beveik visi pirkėjai LiDL naudojasi vežimėliais. Pradžioje žmonės kiek buvo pasimetę ir nešiojosi prekes rankose, neradę vežimėlių viduje. Dabar labai retas atvejis, kai matai žmogų be vežimėlio. Ir būtent vakar atkreipiau dėmesį, kad dauguma vežimėlius užkrovę 60-90 proc. Nekalbu apie braliukus, kurie ima didelius vežimus ir juos užkrauna su kaupu, po to prikrauną visą bagažinę iki viršaus ir patenkinti išvažiuoja iš aikštelės visi laižydami po ledą (nepatikėsit, bet ne kartą matytas vaizdas net ir rudens-žiemos sezonais).

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Į parduotuvę ateinu būtent pirkti DUONOS, PIENO ir t.t.
                          Šiaip tai net sovietmečiu parduotuvėse buvo kelių duonos rūšių pasirinkimas

                          P.S. Lidl Lietuvoje veikia jau beveik 2 (?) metus, o dar nesu ten buvęs.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Kad nueitum iki daržovių/vaisių, mėsos ir pieno NETURI praeiti nei vieno stendo/stelažo su tau visiškai nereikalingomis prekėmis, kaip tai įprasta kituose įprastuose lietuviškuose prekybos centruose.
                            Būtent. Lidl orientuojasi į greitą apsipirkimą ir parduotuvėse neturi tiek ploto, kad vedžiotų pirkėją zigzagais priversdama nužingsniuoti 3 km. Bet jei pirkėjo vienintelis pajudėjimas yra vaikščiojimas prekybos centre, tai jam sveikiau rinktis didelį prekybos centrą .

                            P.S. Lidl Lietuvoje veikia jau beveik 2 (?) metus, o dar nesu ten buvęs.
                            Kaip išvis gali turėti nuomonę apie tai, kur nebuvai ir ko nematei? Bet nuomonė yra pakankamai tvirta .
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2018.02.23, 10:45.

                            Comment


                              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                              A1. As tau uztikrintai sakau, jei daiktas "droztas" 3 savaites, pirmas zingsnis nuo ko prasideda procedura "standart" LT tinkle, kaip makveza, ermitazas ir t.t. tai nusiusti iranki/irengima patikrai. Kad ji ivertinti autorizuotas servisas tam turi 2 savaites. Pagal istatymus. Sulos atveju jo vejapjoves peilis galejo buti atsitrenkes i akmeni ir sulenkes velena. Cia kaip pvz. Turi buti bukles ivertinimas ir tada daromi sprendimai. Taisyt uz serviso lesas geruoju, isstatyt saskaita simboline ar isstatyt saskaita tokia, kad akyse zalia pasirodo. Anksciau ir senukai buvo labai antidemokratiski sioje srity, dabar jau ir jie keiciasi. Jei sudege kokia smulkmena, kaip virdulys ar dar kazkas, iskart grazina pinigus. Bet kad "drozta" vejapjove, kas nors grazintu be patikros taip paprastai, nesu girdejes. Todel man ir idomu koks tai buvo brandas. Makita? Mtd?Alko? Nei vienas mazmenos tinklas negrazintu ju be patikros, nes jie prikausomi nuo to vadinamo "dilerio" sprendimo. O dileris nuozmiai reikalauja patikros ir tai irasyta labai aiskiai sutarties salygose.
                              Vat būtent, kad ne firminės prekės, Lidlo užsakytos kur nors Azijoje, ir tų prekių savikaina yra bent 10 kartų mažesnė nei parduodama. Todėl tokia Lidl politika - priima grąžinama prekę ir jei ji nebetinkama dar kartą parduoti, ją paskui utilizuoja. Tiesiog jiems taip pigiau, o įstatymai nepažeidžiami. Kiti tinklai laikosi įstatymo ir įsipareigojimų tiekėjams.

                              Comment


                                Parašė taspac Rodyti pranešimą

                                Na tas pasirinkimas mums tik trukdo, tad cia musm asmeniskai privalumo nera.

                                O 3 punktas: manau jei daug zmoniu perka reiskias LIDL ragautojai puikiai zino kas zmonem skanu, o jei kazkam neskanu - del to jiem galvos neskauda. Jie dirba sdavo target grupei, o ne visiem. O faktas jog LIDL sekmingai lipa per galvas rinkos senbuviam, tai rodo jog ta darba atlieka puikiai.

                                Mes cia galim vardinti individualius atvejus, kas patiko/nepatiko, bet overall sekmingas LIDL startas ir veikla rodo, jog ju prekybos politika puikiai atrado nisa Lietuvoje. Ir tikrai ne vien del to jog jie is "vakaru". Ir jie tikrai netaiko patikti 100% visiems. Jie turi savo tiksline pirkeju grupe ir ja sekmingai pritraukia. O i ja matosi papuola nemaza dalis LT zmoniu. Tiesiog kaip John paminejo, atejo mokantys dirbti zmones. Cia kaip su alum, kazkada Svyturio extra irgi atrode puikus alus, kol negavome paragauti geresnio. Taip ir cia, LT tinklai buvo normalu, kol nepamateme kitos kokybes,
                                Pasirinkimas trukdytų, jei visos prekės būtų vienodos kokybės ir kainos. Dabar gi taip nėra. Ir tai, ką siūlo Lidlas iš tikrųjų tikrai nėra aukštos kokybės (apie išimtis nekalbu, kalbu apie visumą), kainos ir gi atitinkami, nėra ypatingai žemesnės ar aukštesnės nei kitur (atskirų produktų yra tikrai nuolat mažesnių, bet kalbame apie visumą).

                                Taip, Lidl turi savo tikslinę grupę - mažas ar mažesnes nei vidutines pajamas gaunančių ir visiškai nereiklių kokybei...

                                Comment


                                  Parašė Arni5 Rodyti pranešimą

                                  Ir beveik visi pirkėjai LiDL naudojasi vežimėliais. Pradžioje žmonės kiek buvo pasimetę ir nešiojosi prekes rankose, neradę vežimėlių viduje. Dabar labai retas atvejis, kai matai žmogų be vežimėlio. Ir būtent vakar atkreipiau dėmesį, kad dauguma vežimėlius užkrovę 60-90 proc. Nekalbu apie braliukus, kurie ima didelius vežimus ir juos užkrauna su kaupu, po to prikrauną visą bagažinę iki viršaus ir patenkinti išvažiuoja iš aikštelės visi laižydami po ledą (nepatikėsit, bet ne kartą matytas vaizdas net ir rudens-žiemos sezonais).
                                  Na tikrai ne 90 proc. naudojasi vežimėliais, o perkantys po nedaug, deja, priversti nešiotis prekes rankose. Latviai perka Šiaurės Lietuvoje, o va kažkaip baltarusių Lidle nebalai pastebiu... Nors lankausi ne dažnai, bet kažkaip Šiaurės Lietuvoje latvių visuose PC daugiau tenka sutikti...

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Buvo nefirminiai.
                                    Nerašiau, kad "nudrožta", nereiktų perdėti, bet nustojo veikti po 1-2 panaudojimo. Pardavėjas tik pažiūrėjo, kad neįsijungia, ir administratorė leido išsirinkti kitą.
                                    O už gręžtuvą tiesiog grąžino pinigus, nes man jau nesinorėjo tokio ar panašaus.
                                    "droztas" lygu naudotas. Nereikia ir 2 kartu, kad pvz neuzkurtum kita diena kokio trimerio, vien del to kad praskiedei blogu santykiu tepala su benzinu ir t.t.. Todel ir rasau, kad LT tinkluose, tai greiciau isimtis nei taisykle, kad be patikros duotu nauja iranki ir dar tai butu ivertines pardavejas ar administratore, kurie realiai nutuokia sioje sferoje lygiai 0. Tas naudotas irankis realiai nurasomas i nuostolius. Nei MAKITA, nei BOSCH nei kiti normalesni brandai taip nesielgia(cia 100%), todel vienintelis, kas galejo taip pasielgt tai NONAME'as, pasirases tokias salygas su kokiu nors Mokveziu. Teoriskai, tas irankis galejo buti ir geras, bet iskeliaus utilizacijai, detalems, bet jokiais budais ne atgal i pardavimus ir bet kuriuo atveju tai yra nuostolis. Ant to paties greztuvo galima uzdet betono kietmetalio karuna, gerai "uzsmaugt" sudegint ir atnest kaip "brokuota" ir sakyt ant laisvu apsuku pradejo svilti, kol galiausiai paruko dumai Bet yra n+k variantu, kada yra kaltas klientas, bet islaidas apmoka servisas. Bet bet kuriuo atveju Lietuvoje irankis(jei naudotas) pirmiausia keliauja i servisa patikrai.
                                    LIDL atveju, akys visais atvejais (kaltas-nekaltas)yra uzmerktos ir kaip minejau KEMPAS PARKSIDE buvo naudotas 3 savaites ir grazintas net neatidarius dezes. Cia respect.
                                    Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.02.23, 10:52.

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Būtent. Lidl orientuojasi į greitą apsipirkimą ir parduotuvėse neturi tiek ploto, kad vedžiotų pirkėją zigzagais priversdama nužingsniuoti 3 km. Bet jei pirkėjo vienintelis pajudėjimas yra vaikščiojimas prekybos centre, tai jam sveikiau rinktis didelį prekybos centrą ..
                                      Jeigu orientuotųsį į greitą apsipirkimą, tada turėtų krepšius. Lidle tikrai nenueini daugiau km nei tokio pat ploto kitose krautuvėse.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Na tikrai ne 90 proc. naudojasi vežimėliais, o perkantys po nedaug, deja, priversti nešiotis prekes rankose. Latviai perka Šiaurės Lietuvoje, o va kažkaip baltarusių Lidle nebalai pastebiu... Nors lankausi ne dažnai, bet kažkaip Šiaurės Lietuvoje latvių visuose PC daugiau tenka sutikti...
                                        Kituose įprastuose lietuviškuose prekybos centruose sutikti latviai dažniausiai slampinėja pustuščiais krepšeliais, dairosi kokių nors vietinių prekių. Lygiai taip pat kaip ir mes nuvykę į Latviją įsimetame į krepšelį ko nors, ko nėra pas mus.

                                        Tuo tarpu LiDL'e latviukai važinėjasi perkrautais didžiausiais vežimais.

                                        Comment


                                          Didžiausia nesąmonė, kad Lidl žmonės renkasi dėl to, kad jis iš Vakarų. Hello? Dabar ką, 1991-ieji ir žmonės nematę vakarietiškų prekių? Buvo vakarietiškas tinklas Prisma su labai kokybiškomis suomiškomis prekėmis, bet būdavo taip tuščia, kad aš vien dėl ramybės jame lankydavausi

                                          ​​​​​​O Lidl turi tą cinkelį, kuris ir privilioja klientą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X