Nežinau ką čia bandote padaryti, bet tai yra Lidlo feilas. Kaip John rašo: "Pats Lidl kitose šalyse tai naudoja PR tikslais ir viešai garsinasi, kad jie nenaudoja trans riebalų, nes jie yra kenksmingi. Jie patys tai daro kitose šalyse, kas pastato juos į išskirtinę ir nelabai gerą moralinę poziciją." Tai, kad Lietuvoje naudoja, nes galima, vis tiek yra feilas, nes kitur giriasi, kad tai labai kenksminga ir jie nenaudoja. O jei fluctus yra Lidlo atstovė, kas labai panašu iš jos rašomų tekstų, tai yra dvigubas feilas. Ne feilas būtų pripažinti klaidą ir išimti VISUS gaminius su transriebalais iš asortimento.
Bandau užstoti Lidlo garbę, nes pastebėjau nesąžiningumą (mqno akim žiūrint) už ką, kaip ir maniau, buvau apšaukta atstove kvaila manyti, kad Lidl eikvos lėšas dėl poros tūkstančių entuzjastų nuomonės.
O dabar pamąstyk pats - soc.atsakinga įmonė metus dirba, be didesnių skandalų, produkcija suplanuota metam į priekį, sutartys su užsakovais pasirašytos dar tolesnei ateičiai. Tylu ramu. Tik švyst, atsiranda "nušvytusieji", kurie nusprendė tautą žadint iš miego. Tik užsipuola įmonę (kuri tau daugeliu aspektu patinka), o ne kitą, kurios blogio sėkla jau kelis dešimtmečius dročina tautiečus. Man, pvz. Pasidarė gaila Lidlo.
Kas mane užknisa apart visokių mega koncepcijų Lidl'e, tai, kad labai gražiai reklamuojama tas, ko nėra. Nei penktadienį, nei vakar neradau nei šašlykinės, nei sprandinės šašlykų. Negi sunku deramai aprūpinti 20 parduotuvių??
Paskambink jų nemokamu numeriu bent užvakar mačiau Karoliniškėse nemaža. Jei veiksmas vyksta Vilniujd..
Kalbant apie pigumą įeinant į rinką, tai čia jau senai žinomas verslo starto scenarijus. Pastebėkite, jog nauji produktai daugeliu atveju parduotuvėse atsiranda jau su akcija. Pvz. Maximoj, Iki, Rimiake įvairūs pieno produktai, gėrimai, kepiniai jau kažkokiu būdu būna su raudona akcijine kaina, nors iki to jų nebuvotmatę
Naudingiau savo kainas pakelti iki konkurentų lygio, nei priversti konkurentus nusipiginti iki jų.
Yra dar euro efektas, kai gali nueiti www.lidl.de ir www.lidl.le ir palyginti kainą per kelias sekundes. Aš taip ir darau. Jei skirtumas 20 proc., neperku
Bet iš esmės sutinku. Maksima-Norfa-Rimi-Lidl. Viskas
Bandau užstoti Lidlo garbę, nes pastebėjau nesąžiningumą (mqno akim žiūrint) už ką, kaip ir maniau, buvau apšaukta atstove kvaila manyti, kad Lidl eikvos lėšas dėl poros tūkstančių entuzjastų nuomonės.
O dabar pamąstyk pats - soc.atsakinga įmonė metus dirba, be didesnių skandalų, produkcija suplanuota metam į priekį, sutartys su užsakovais pasirašytos dar tolesnei ateičiai. Tylu ramu. Tik švyst, atsiranda "nušvytusieji", kurie nusprendė tautą žadint iš miego. Tik užsipuola įmonę (kuri tau daugeliu aspektu patinka), o ne kitą, kurios blogio sėkla jau kelis dešimtmečius dročina tautiečus. Man, pvz. Pasidarė gaila Lidlo.
Lidl'o gaila neturėtų būti. Jie kaip nors savimi pasirūpins. Tiesiog konstruktyvi kritika padeda tobulėti. Lidl yra tie, kurie tokią kritiką gali priimti (Maxima ne, nes jie veikia pagal visai kitą verslo kultūrą) ir rezultate pateikti vartotojui ir visai rinkai geresnių produktų.
Kas mane užknisa apart visokių mega koncepcijų Lidl'e, tai, kad labai gražiai reklamuojama tas, ko nėra. Nei penktadienį, nei vakar neradau nei šašlykinės, nei sprandinės šašlykų. Negi sunku deramai aprūpinti 20 parduotuvių??
Būtų kvaila manyti, kad toks tinklas nesugeba pastoviai apsirūpinti prekėmis kaip kokia kaimo krautuvė, čia tiesiog tokia PR strategija reklamuotis akcijomis ar naujomis prekėmis, kad pritraukti pirkėjus, o jau atėję kažką vis tiek nusipirks. Tų pačių išreklamuotų jautienos kepsnių vakar nebuvo (apskritai nebuvo jokios jautienos), teko pirkti kiaulieną.
Būtų kvaila manyti, kad toks tinklas nesugeba pastoviai apsirūpinti prekėmis kaip kokia kaimo krautuvė, čia tiesiog tokia PR strategija reklamuotis akcijomis ar naujomis prekėmis, kad pritraukti pirkėjus, o jau atėję kažką vis tiek nusipirks. Tų pačių išreklamuotų jautienos kepsnių vakar nebuvo (apskritai nebuvo jokios jautienos), teko pirkti kiaulieną.
Kartais net ne tik išreklamuotų, o apskritai kažko nebūna. Kai aš lankiausi Lidl tai pvz. negavau net elementarios sumuštiniųy duonos, kas būtų neįmanoma bet kokiam kitam prekybos centre.
Būtų kvaila manyti, kad toks tinklas nesugeba pastoviai apsirūpinti prekėmis kaip kokia kaimo krautuvė, čia tiesiog tokia PR strategija reklamuotis akcijomis ar naujomis prekėmis, kad pritraukti pirkėjus, o jau atėję kažką vis tiek nusipirks. Tų pačių išreklamuotų jautienos kepsnių vakar nebuvo (apskritai nebuvo jokios jautienos), teko pirkti kiaulieną.
Pvz. prieš pora savaičių turėjo būti Prakside elektrinės viniakalės. Dar prieš vidurdienį apvažiavau pora parduotuvių ir nei vienoj jų jau nebebuvo (o gal nebuvo visai?). Tuo tarpu pačių vinių ir kabių komplektų, kurie tinka tik šitam aparatui, prikrautos pilnos lentynos. Beje, tų vinių daugiau niekur kitur nenusipirksi. Tokiu dydžiu niekas daugiau neprekiauja. Tai arba kažkas prisipirko įrankių, neapsirūpinę vinimis, arba su logistika ir planavimu tikrai kažkas negerai.
Ar reklamuoti nesamas prekes yra pateisinama rinkodaros požiūriu?
Ten su skudurais irgi tvarkos nėra. Arba tiesiog jų pačių nėra, jei einamesni Ir ar tokia betvarkė prisideda prie "pedantiškai tvarkingo vokiečio" parduotuvės įvaizdžio?
Ar reklamuoti nesamas prekes yra pateisinama rinkodaros požiūriu?
Ten su skudurais irgi tvarkos nėra. Arba tiesiog jų pačių nėra, jei einamesni Ir ar tokia betvarkė prisideda prie "pedantiškai tvarkingo vokiečio" parduotuvės įvaizdžio?
Tai kad čia turbūt ne betvarkė, čia turbūt iš anksto suplanuotas prekių trūkumas. Na bent jau pastovi strategija yra tokių tinklų, kaip Aldi ir Lidl naudoti "scarcity tactics".
T.y. specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa.
Aldi tai lyg net oficialiai skelbia "Once it's gone, it's gone", atseit "Jei nebespėjai, tai jau ir nebebus" (tam tikros prekės, kuri buvo išparduodama tam tikru laikotarpiu). Tai kuria apsipirkimo intrigą, kuria padidintus prekių verčių įvaizdžius ("jei nepaskubėsi, šį "riboto tiražo gėrį" įsigys kiti"), sudaro prekybos centro, kaip "vertos vietos pamedžioti" įvaizdį.
Tai kad čia turbūt ne betvarkė, čia turbūt iš anksto suplanuotas prekių trūkumas. Na bent jau pastovi strategija yra tokių tinklų, kaip Aldi ir Lidl naudoti "scarcity tactics".
T.y. specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa.
Aldi tai lyg net oficialiai skelbia "Once it's gone, it's gone", atseit "Jei nebespėjai, tai jau ir nebebus" (tam tikros prekės, kuri buvo išparduodama tam tikru laikotarpiu). Tai kuria apsipirkimo intrigą, kuria padidintus prekių verčių įvaizdžius ("jei nepaskubėsi, šį "riboto tiražo gėrį" įsigys kiti"), sudaro prekybos centro, kaip "vertos vietos pamedžioti" įvaizdį.
Man tai sudaro amoralaus ir žemo etiketo įvaizdį - specialiai mulkinami žmonės priviliojant juos neegzistuojančiomis prekėmis.
Man tai sudaro amoralaus ir žemo etiketo įvaizdį - specialiai mulkinami žmonės priviliojant juos neegzistuojančiomis prekėmis.
Na nežinau, nematau nieko amoralaus, tai tiesiog marketingo strategijos, aritmetika ir masių psichologija ir tiek, skaičiuojama, kaip efektyviai suktis.
Visų pirma reiktų gerbti save kaip asmenybes ir susirasti prasmingesnių veiklų gyvenime, nei leistis šokdinamiems kaip beždžionėlėms tokių triukų, tai ir tokie specialiai sukurti prekių trūkumai neatrodys kažkas baisaus.
Na nežinau, nematau nieko amoralaus, tai tiesiog marketingo strategijos, aritmetika ir masių psichologija ir tiek, skaičiuojama, kaip efektyviai suktis.
Visų pirma reiktų gerbti save kaip asmenybes ir susirasti prasmingesnių veiklų gyvenime, nei leistis šokdinamiems kaip beždžionėlėms tokių triukų, tai ir tokie specialiai sukurti prekių trūkumai neatrodys kažkas baisaus.
Matyt nieko amoralaus nematytum jei koks prekybos tinklas paskelbtų "nuolaidos visoms prekėms iki 50%" ir visoms prekėms uždėtų po 1% nuolaid1 ir vienai prekei 50%. Viskas gi kaip ir skelbime, pilnai teisinga, iki 50proc
Arba kam vargintis, tegul po tris prekes nuolaidines užsako, vėlgi - viskas sąžininga pagal tavo logiką.
Matyt nieko amoralaus nematytum jei koks prekybos tinklas paskelbtų "nuolaidos visoms prekėms iki 50%" ir visoms prekėms uždėtų po 1% nuolaid1 ir vienai prekei 50%. Viskas gi kaip ir skelbime, pilnai teisinga, iki 50proc
Arba kam vargintis, tegul po tris prekes nuolaidines užsako, vėlgi - viskas sąžininga pagal tavo logiką.
O jie garantuoja, kad prekių visada bus? Nėra užrašo "prekių kienis ribotas" ar ko nors panašaus?
Tai aišku, kad ne, kaip jie garantuos jei specialiai perka mažiau nei minimalus reikiamas kiekis?
O kitur garantuoja? Man atrodo, čia visiškai normali praktika. Jei akcija tikrai gera, tikėtis, kad gausi prekę akcijai einant į pabaigą, yra pakankamai menka.
O kitur garantuoja? Man atrodo, čia visiškai normali praktika. Jei akcija tikrai gera, tikėtis, kad gausi prekę akcijai einant į pabaigą, yra pakankamai menka.
Šiuo atveju neišskiriu specialai LIdl, tik taip sutapo, kad apie tai pasisuko kalba būtent Lidl temoje.
Antra, kad kartais trūksta tai normalu, aš sakiau, kad amoralu ir neetiška yra:
specialiai užsakomas mažesnis prekių kiekis, nei planuojama minimali akcijos prekių paklausa
Etiška būtų užsakyti bent pagal minimalią paklausą, net neprašau pagal vidutinę paklausą.
Bet mažaiu nei minimali paklausa (tai riškia piktybiškai užsakoma tiek, kad tikrai kažkam neliks) - labai stipriai neetiška.
O kitur garantuoja? Man atrodo, čia visiškai normali praktika. Jei akcija tikrai gera, tikėtis, kad gausi prekę akcijai einant į pabaigą, yra pakankamai menka.
Viename baramame tinkle žmona negavo dangtelių, pasiskundė. Ir, pamanykit, po kelių dienų ar net savaitės asmeniškai pranešė, kad galima atvykti ir įsigyti.
Dėl akcijos "pabaigos" galima sutikti. Bet jei akcija prasideda 8:00 ir baigiasi 08:30? Ir tai nuolat?
Viename baramame tinkle žmona negavo dangtelių, pasiskundė. Ir, pamanykit, po kelių dienų ar net savaitės asmeniškai pranešė, kad galima atvykti ir įsigyti.
Dėl akcijos "pabaigos" galima sutikti. Bet jei akcija prasideda 8:00 ir baigiasi 08:30? Ir tai nuolat?
Ne akcijose esmė, o kad nėra naujų reklamuojamų prekių arba elementarių visada pardavinėjamų be jokių akcijų. Kituose prekybos tinkluose tokių dalykų nėra. Aišku Lidl'as iš to ir uždirba, kad turi mažesnį asortimentą prekių ir stengiasi per daug neužsipirkinėti arba iš vis neužsipirkinėti ir naudoti kai kurias prekes tik PR tikslais pritraukti pirkėjus.
Comment