Tegul atsisako. Tik vargu ar jie galės pasiūlyti kiaušinių iki euro...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Parašė rroomask Rodyti pranešimąo man atsibodo apie ta Lidl, kiek galima
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLankausi, perku įprastas prekes, viskas čiki O naujų dalykų nerašau, nes kai kuriems administratoriams labai kliūva, o iš forumo narių palaikymo nesulaukiau.Paskutinis taisė Gator; 2016.11.03, 02:56.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš palaikiau, nesvarbu ar lidl patinka, ar ne, bet tavo įspūdžiai visada įdomūs paskaityti būdavo. Tad rašyk. Administratorius, kol nepažeidi taisyklių, irgi pamiršk, tavo aprašymai forumui tik įnaudą, o ne priešingai. Jei adminai to nesuptranta, forumo savininkai tikrai turėtų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLankausi, perku įprastas prekes, viskas čiki O naujų dalykų nerašau, nes kai kuriems administratoriams labai kliūva, o iš forumo narių palaikymo nesulaukiau.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTęskite veiklą. Čia gi "Prospektas", t.y. offtopic
Parašė John Rodyti pranešimąTvarka turi būti. Juk negalima temoje apie Lidl'ą diskutuoti apie Lidl'e parduodamas prekes. Tam turi būti išskirtos atskiros temos.
Parašė booraz Rodyti pranešimąPritariu, trūksta Dsanto įžvalgų, man patikdavo jo konkretus aprašymas ir palyginimas su kitų prekybos centrų produktais. Juk tokia tema.
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš palaikiau, nesvarbu ar lidl patinka, ar ne, bet tavo įspūdžiai visada įdomūs paskaityti būdavo. Tad rašyk. Administratorius, kol nepažeidi taisyklių, irgi pamiršk, tavo aprašymai forumui tik įnaudą, o ne priešingai. Jei adminai to nesuptranta, forumo savininkai tikrai turėtų.
Tačiau džiugu bent tai, kad Lidl su itin mažu parduotuvių kiekiu, jau pasiekė 8,4 % mažmeninės rinkos dalies:
„Lidl“ atsiriekė daugiau, nei jam prognozavo
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ rugsėjį turėjo 8,4% mažmeninės prekybos rinkos ir pranoko išankstines tyrimo bendrovių prognozes, kuriose šiam tinklui buvo numatyta ne didesnė nei 6% dalis. Birželį, kai „Lidl“ startavo, jo rinkos dalis buvo šoktelėjusi iki 11%. Reikšmingiausia prekybininkė išlieka „Maxima“, kuriai rugsėjį priklausė 45,5% rinkos, rodo tyrimų bendrovės „Baltmi“ duomenys.Paskutinis taisė dsanto; 2016.11.03, 21:57.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLankausi, perku įprastas prekes, viskas čiki O naujų dalykų nerašau, nes kai kuriems administratoriams labai kliūva, o iš forumo narių palaikymo nesulaukiau.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLankausi, perku įprastas prekes, viskas čiki O naujų dalykų nerašau, nes kai kuriems administratoriams labai kliūva, o iš forumo narių palaikymo nesulaukiau.
Tik į lankas labiau nenuvažiuokit, nei dabar yra nuvažiuota per paskutinį puslapį.
Comment
-
Tai čia apie maisto produktus negalima šnekėti? Yra kita tema?
Aš tik pastebėjau, kad 83% sviestas jau 10 centų pabrango - iki 99centų
Comment
-
Parašė florenc Rodyti pranešimąSviestas visur brangsta....Vokietijoj Lidl sviestas eilinis jau 1,29 € uz 250 gr.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBrandas brandui nelygu, toje pačioje parduotuvėje vienas sviestas kainuoja 1,5 Eur, kitas tik 0,8 Eur.
...taciau pakilo todel, kadangi "ALDI" pakele pieno kainas, o tai jau visiems zinoma kad visi kiti tinklai kaip Lidl, Norma, Netto automatiskai sukels kainas ant to paties lygio
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimądsanto, kaip tavo testai su Lidl indų plovimo priemonėmis?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTestus seniai atlikau, bet dėl kai kurių moderatorių piktnaudžiavimo atsisakiau minties kelti čia ataskaitą. Trumpai pasakysiu, kad Lidl indaplovių tabletės W5 All in 1 yra tikrai geros. Lyginau su Finish Quantum ir Fairy All In One. Pirmoje vietoje Finish, antroje - W5, trečioje - Fairy. Jei ką domina plačiau, rašykit asmeniškai, čia tikrai nedėsiu išsamesnių rezultatų.
Comment
-
T. Bartninkas. Kur slypi „Lidl“ prekės ženklo sėkmė
Galima konstatuoti du faktus. Pirmas: „Lidl“ prekės ženklui Lietuvoje įsitvirtinti pavyko. Antras: visiems iki šiol buvusiems ir esamiems mažmeninės prekybos ekonominės klasės prekių ženklams Lietuvoje įsitvirtinti nepavyko. Kodėl? Čia ir prasideda visas įdomumas.
Pradėkime nuo pradžių. Dar iki „Lidl“ ateinant į Lietuvą, visi žinojo, kad šitas prekybos tinklas pirmiausia taiko į kainai jautresnių pirkėjų segmentą. Tai tokie buvo ir lūkesčiai: ateis prekybos tinklas ir sužais geromis kainomis. Apie tai visi tik ir galvojo: kaina, kaina, kaina. Tikėjosi tokio bazinių lūkesčių patenkinimo.
Tačiau žmonėms reikia ne vien kainos.
<...>
Nepriekaištingai išpildyta pozicionavimo piramidė davė dar vieną puikų rezultatą: į „Lidl“ ne gėda eiti ir aukštas pajamas gaunančiam žmogui. Pirkti „Lidl“ visai normalu ir man, ir Juozui Statkevičiui, ir visiems tiems, kurie gauna gerokai aukštesnes, nei vidutinės pajamas. Kai atsidarė „Lidl“, pirmą savaitę visi juokėsi ir iš ažiotažo, ir iš eilių, o dabar niekas nebesijuokia, perka „Lidl“, ir tai visiškai normalu.
Comment
-
Kažkada Lidl parašiau, kad norėtųsi riestainius Brezel matyti nuolatiniame asortimente. Šiandien gavau atsakymą, kad šie riestainiai Lidl parduotuvėse vėl pradėti kepti ir jau nuo šiandienos juos visada galėsime rasti visose "Lidl" parduotuvėse, kepinių skyriuje. Lidl palinkėjo gerų pirkinių ir skanių riestainių!
Comment
Comment