Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Parašė 40%O kam uzkliuvo kad Lidl kainos mazesnes, tam yra logisku priezasciu:
- Tinklo dydis. 100+ logistikos centru, 10'000+ parduotuviu.
- Standartiniai sprendimai. Standartinis logistikos centras (t.y. pagal ta pati sablona), standartines parduotuves, standartinis "leidinukas" ir t.t. Dalis sukurimo kainu issidalina per labai daug parduotuviu...
- Mazesnis pasirinkimas, bet didesniais kiekiais. Ar tikrai reikia trisdesimt-vienuolikos rusiu Mocarela surio?
- Didziausia apyvarta per kvm.
Manau, Lidl ir su plačiu asortimentu padulkintų kitus tinklus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPirkėjų abejingumas dėl nekokybiškos prekės duoda bent du trūkumus: pardavėjas nežino, kad pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, o pirkėjas praranda pinigus. Tarkim man nulūžo oro gaiviklio paspaudimo mygtukas, nors gaiviklio dar išnaudota tik pusė. Oro gaiviklio kaina tik 0,69 €, tačiau nepatingėjau ir užpildžiau Lidl anketą. Gavau atsakymą, kad su čekiu oro gaiviklį galiu pasikeisti arba grąžintis pinigus bet kurioje Lietuvos Lidl parduotuvėje. Kitą kartą važiuodamas į parduotuvę taip ir padarysiu. Anketą pildžiau ir dėl to, kad Lidl žinotų apie pasitaikančią produkto kokybę. Kažin ar teisinga išmesti sugedusius sparnelius, kaip Tomas aprašė aukščiau, o ne kreiptis į parduotuvę ir grąžintis pinigus. Problemos viešinimas internete būtų tik kaip papildoma prevencinė priemonė.
Aleksio modelis: 1000 pirkėjų įsigijo šią prekę ir visiem nulūžo mygtukas. Ir kiekvienas dar papasakoja 10 draugų apie tai, kas įvyko.
Visi jie nustoja pirkt prekę, vietoj to, kad informuotų apie problemą.
LIDL analitikai sėdi ir krapšto barzdą, bandydami atspėt, kokio velnio sumažėjo ženkliai gaiviklio pardavimai. Ir neprieina vieningos nuomonės.
Atsakingo verslo modelis: 1000 klientų informuoja Lidl apie atsitikusią situaciją. Lidl aiškinasi ir paaiškėja, jog tiekėjas pataupė "ant" dangtelio plastmasės. Lidl keičia tiekėją arba bauduoja tiekėją, arba duoda antrą šansą ir tiekėjas jau nebepasišiukšlina.
Kaip galvojat, ar tikrai nereik Lidl informuot apie netradicinę/keistą situaciją su Lidl preke?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDsanto siūlo leisti Lidlui treniruotis ant mūsų už mūsų pačių pinigus. Pirkti pigius oro gaiviklius kurie tuoj pabrangsta dvigubai, marškinėlius su skylėm, supuvusius nektarinus, duoną su skruzdėlėm, prasmirdusią vištą, o paskui skųstis su viltim, kad kažkas pasikeis.
Ačiū, bet daugumai paprasčiau tiesiog pirkti kitur.
Comment
-
Parašė Viešnia Rodyti pranešimąAleksio modelis: 1000 pirkėjų įsigijo šią prekę ir visiem nulūžo mygtukas. Ir kiekvienas dar papasakoja 10 draugų apie tai, kas įvyko.
Visi jie nustoja pirkt prekę, vietoj to, kad informuotų apie problemą.
LIDL analitikai sėdi ir krapšto barzdą, bandydami atspėt, kokio velnio sumažėjo ženkliai gaiviklio pardavimai. Ir neprieina vieningos nuomonės.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąSakantys, kad reikia būtinų būtiniausiai pranešinėti Lidlui apie kiekvieną supuvusį obuolį ar tarantulą bandelėje nuduoda, kad Lidl nežino ką pardavinėja. Nežinau ar toks naivumas nuoširdus ar apsimestinis. Lidl puikiai žino ką parduoda. "Krepšinio pasaulio" terminais kalbant žaidimas ant pražangos ribos yra jų verslo modelis.
Jums atrodo, kiekvieną produktų partiją prieš paduodant į parduotuvę reiktų peržiūrėt akyla akim? Skambat kaip tas, kuris skundžiasi, jog perpjovus papriką randa ant sėklų vabzdžių šeimyną.
Kodėl tai skamba juokingai?
Nes a) išoriškai nepriekaištingos paprikos vidaus nenuspėsi, b) paprikos sėklos maistui nenaudojamos.
Apie vaisius informuot yra bergždžias reikalas, bet pvz. Apie gaminamus produktus, tai manau tikslinga.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.
Comment
-
Parašė Viešnia Rodyti pranešimąJums atrodo, kiekvieną produktų partiją prieš paduodant į parduotuvę reiktų peržiūrėt akyla akim?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl ne?
Jei verslas tiekėju nepasitikės - parūpins dar po etatą per parduotuvę kontrolei atlikti. Bet tuo kontrolierium gal irgi negalima pasitikėt. Tai ir anam ko trolės reik. O šiam irgi. Ir t.t.
Pasitikėjimas - pigiau ir ramiau. Bet žinoma, Lietuvoj viens kitam vilkas.
Comment
-
Net ir informavęs apie mažos vertės prekės defektą, iš Lidl gauni tokį atsakymą, kuris motyvuoja ir ateityje elgtis taip pat:
Laba diena,
dėkojame, kad į mus kreipėtės ir nelikote abejingas, išsakydamas savo pastebėjimus, dėl produkto kokybės. Jūsų pranešimas buvo perduotas už prekių asortimentą ir kokybę atsakingiems asmenims, kurie įvertins Jūsų aprašytą problemą.
Norėtume Jus informuoti, kad šį produktą, kaip ir maisto produktus, kuriuos įsigijote pas mus, galite bet kuriuo metu pateikę kasos kvitą grąžinti bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje Lietuvoje: gausite kitą analogišką produktą arba atgausite sumokėtus pinigus. Dėkojame už bendradarbiavimą.
Pagarbiai
Klientų aptarnavimas
UAB "Lidl Lietuva"Paskutinis taisė dsanto; 2016.08.29, 21:38.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaip ir sakiau, lidlininkų supratimu "atsakingas verslas" yra pirkėjų pavertimas bandomaisiais triušiais Pirkėjas neprivalo spręsti pardavėjo problemų savo sąskaita.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŠiaip visokių smulkmenų pranešinėjimas prekybos centrams turi prasmę tik žinant, kad prekybos centras tikrai nori tai išgirsti ir imasi konkrečių veiksmų. Mandagūs atsirašinėjimai nebūtinai yra to rodiklis. Lidl, bent jau iš pradžių, rodos, kad stengiasi klausytis.
Ir kodėl Jum atrodo, jog tinklas, laukęs dekadą, kad įeitų į rinką nusispjaus į pirkėjų nuomones?
Comment
-
Priminkite, kelintais metais Lidl įsteigtas ir kokios tautybės žmogaus?
Ir kodėl Jum atrodo, jog tinklas, laukęs dekadą, kad įeitų į rinką nusispjaus į pirkėjų nuomones?
Šiaip tai kol kas prie Lidlo nelabai yra ko kabintis - ir bendrauja, ir reaguoja. Bus sunku konkuruoti prekybos centrams, kurių savininkų tautybė yra kitokia .
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVerslo filosofija laikui bėgant gali keistis, o savininko tautybė dar ne garantija . Tinklas juk ne kažkokio leidimo turbūt laukė, o tik sau parankaus momento.
Šiaip tai kol kas prie Lidlo nelabai yra ko kabintis - ir bendrauja, ir reaguoja. Bus sunku konkuruoti prekybos centrams, kurių savininkų tautybė yra kitokia .
Comment
-
Pusėj gaublio 50 metų veikiantis prekybos tinklas, vokiečio (?) įkurtas, bananus pasak legendos superkantis laivais, 10 metų įeidinėjo į Lietuvos rinką - ir neturi patikimų tiekėjų sugebančių tiekti neprasmirdusią vištą. Kažkur nesueina galaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPusėj gaublio 50 metų veikiantis prekybos tinklas, vokiečio (?) įkurtas, bananus pasak legendos superkantis laivais, 10 metų įeidinėjo į Lietuvos rinką - ir neturi patikimų tiekėjų sugebančių tiekti neprasmirdusią vištą. Kažkur nesueina galai
Maxima "duxino" pirkėjus visus 20 metų ir visiem buvo gerai.
Gal Ponas Sarkazmas pasugeruotų, į ką gi taip koneveikiamas LIDL turėtų lygiuotis?
Comment
Comment