Kaip suratau iš nuotraukų lietuviškame Lidl pieno produktai bus ne vien Pilos bet ir Milbona? dar iš nepristatytų Lidl prekės ženklų kiek matau liko Trattoria Alfredo - šaldytos picos, makaronai. Palyginimui prieš kelis metus Suomiškame lidl 2vnt picų dėžutė kainuodavo €2.99 akcijos metu €1.99. 3vnt dėžutė - €3,99 akcijos metu €2.99. Bananai kainavo apie €1 už kg. 1 kg kečupo (ant etiketės rašydavo kad 100 g kečupo pagaminta iš 130 g pomidorų) - €1.05. taip pat Lidl būdavo Snickers, Mars, Bounty, Twix analogai (paties Lidl prekės ženklu). keista, bet šitie šokoladukai atsirado ir Lietuvoje tik ne Lidl parduotuvėse. dar vienas nepristatytas prekės ženklas - Crivit - sportinė aparanga, avalynė, dviračių aksesuarai, riedučiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Konkurencinės kovos: jei „Lidl“ bananai – pigiau, „Zzz“ - nemokamai
Jei „Lidl“ bananus ruošiasi pardavinėti kelis kartus pigiau nei kiti prekybos centrai, maistą į namus pristatanti bendrovė „Zzz“ pranešė visiems pirkėjams pridėsianti kilogramą bananų nemokamai. Tačiau bendrovės vadovas tikina, kad būtent tokia akcija – tik sutapimas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimągal gali ir dar kokiu nors palyginimu padaryti? Ne vien su Lidl, jei jau taip siulaisi? Ar tu dirbi Lidle?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPrašom rašyti pageidavimus dėl konkrečių prekių kainų palyginimo Lietuvos vs UK Lidluose. Pasistengsiu pateikti su vaizdine medžiaga pagal galimybes.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTokio yra LT Lidl?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąTaigi galima lygintis kainas ir naudojantis apps'u - https://play.google.com/store/apps/d...c.mobile&hl=en
Comment
-
Atviras laiškas „Lidl“ ir kritika A. Saboniui: visa tai turi pelėsio prieskonį
1. Pradėkime nuo šūkio „Taip gyventi verta“. Gyventi, valgant iš dėžių? Ar apsiperkant maisto be džiaugsmo? Tarkime, gyventi verta keliaujant po egzotines šalis, bet kaip čia siejasi su bevardžiais konservais? Su tokiu šūkiu net „Harrods“ maisto skyrius nedrąsiai jaustųsi.
2. „Atkeliauja kai kas įspūdingo“ sako jie mums. Jūs juokaujate, ar tiesiog netyčia išplatinote Afganistano periferijai skirtą medžiagą? Mieli, Lidl, galbūt jums yra tekę girdėti, kad Lietuvoje prekybos centrai yra senos naujienos, turime jų ir pigių, ir brangių, ir tvarkingų, ir baisių? Jau daug metų mums jie nebedaro jokio įspūdžio. Ką jūs su savo parduotuve-sandėliu turite mintyje?
3. TV klipe žmonės, pvz, Katedros aikštėje, žiūri į Kažką Pribloškiančio, kaip kad reklamose būna. Atrodytų, kad savivaldybė ką tik pristatė dirbtiniu intelektu prisotintą humanoidą, kuris pakeis policiją. Bet ne, gražūs žmonės senamiestyje žiūri į kažką įspūdingesnio – Lidl parduotuvę Fabijoniškėse.
4. Na ir Sabonis. Spėju tokį strateginį komunikacijos posėdį:„Mes esame pigus nelietuviškas (blogiau nei nelietuviškas – lenkiškas) maistas šalyje, kurioje vietinis maistas yra karalius. Kaip mums apsimesti, kad esame savi?“„Sabas“.„Bet tai o kaip jis siejasi su Lidl vertybėmis?“
„Sabas!“
„Bet kiekvienas Lietuvoje žino, kad Sabonis nepirktų Lidl, jei jam nemokėtume.“
„Sabas!!“
„Bet krepšininkas Sabonis nėra joks autoritetas maisto parduotuvėse!“
(Rėkia ir spjaudosi) „Sabas! Sabas! Sabas!“
Man atrodo, kad visa tai turi adaptacijos pelėsio prieskonį. Kitų rinkų sabus keičia vietiniu, o visa kita – kaip nors, žmonės gi durni, be to, VISI laukia Lidl kaip mesijaus, nors lyg ir turime vietinių lidlų į valias. Lidl galėtų papirkti nuoširdumu, kurio prekybos centrų reklamoje trūksta, tačiau bando įtikinti, kuo patikėti neįmanoma – kad jie yra Įspūdingi.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/veidai/zmones/at....d?id=71431426
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Comment