Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTaigi www.lidl.lt žurnale rašo - Baltos Pikok pakuotės - lietuviška.
https://www.lidl.lt/statics/lidl-off...alogas-opt.pdf
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKalba eina, kad prie kainų nerašo šalies.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPvz. aš stengius proto ribose pirkti lietuvišką, kad pinigai grįžtų į biudžetą ir nuo to visiems būtų geriau.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTik tas biudžetas tavim nelabai rūpinasi.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąČia tau tik taip atrodo. Patys eilniai žmogeliai slepia/vagia pinigus pirktami kontrobandines cigarates, alkoholį, degalus, pinigus imdami vokeliuose.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ tai yra labai susiję su Lidl, nes kaip pats sakei - nerašo prekės kilmės. Ar tau sumokėjo už reklamą šiame forume?
P.S. Skaityk atidžiau. Nerašo kilmės šalies prie kainos, o etiketėse rašo.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAndyor o jus kokiam tinkle dirbat, kad taip nepatinka tas Lidlas?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąMan įdomu pasidarė - jei lietuviai važinėjo/-a į lenkiją apsipirkt, tai gal dabar latviai (gal net ir iš Rygos) važinės pas mus į Šiaulius apsipirkinėt?
Comment
-
Smagus faktas: Vilniuje namų ūkis išleidžia 24% savo pajamų maistui, kai Estijoje ar Vakarų Europos ES šalyse šis rodiklis siekia apie 15% (Swedbank duomenys).
Tai reiškia, kad mūsų maisto kainos nenormaliai didelės palyginti su atlyginimais. Todėl Lidl pirmiausia ir atėjo į Lietuvą - nes čia maisto kainos didelės, tai bepigu būti pigiausiu prekybos tinklu.
Comment
-
Parašė rroomask Rodyti pranešimąčia ne su Lidl ženklu
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąSmagus faktas: Vilniuje namų ūkis išleidžia 24% savo pajamų maistui, kai Estijoje...
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąSmagus faktas: Vilniuje namų ūkis išleidžia 24% savo pajamų maistui, kai Estijoje ar Vakarų Europos ES šalyse šis rodiklis siekia apie 15% (Swedbank duomenys).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNeteisingai nurodytos faršo kainos. Taip pat lyginamos šviežios Lidl bulvės su kitų tinklų pernykštėmis.
Vienintelė įdomi vieta:
„Dabar jau apie keletą metų po truputėlį auga ir tų skaičius, kurie jau nebežiūri į kainas ir perta tik tai, ko nori, bet tokių tikrai nėra didelė dalis – iki 10 proc.”, - kalbėjo pašnekovė.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/mano-eur....d?id=71456812
Comment
Comment