Lyginti nereikėtų, bet čia vis tiek neblogas spjūvis į veidą visiems vietiniams tinkliukams, kai pasiūlomos prekės už 2-3 kartus mažesnę kainą, kad ir akcijos pagrindu. O citmos vadovui tiesiog užėjo konvulsijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Tinkliukai gyveno pagal principą kaina yra iš pasiūlos ir paklausos. Jei vis dar perka, reikia kelti kainą. O konkurentai, kažkur ant susitarimo ribos. Kiek Norfų yra rytinėje Vilniaus dalyje (į rytus nuo G.V. gatvės?) Lyg būtų dėsningai susitarta, kad jos gali būti tik Vilniaus vakaruose
Lidl nori rinkos, tai jie paklausą gaus iš sumažintos kainos. O pasiūlą sugebės užtikrinti.
Latvijoje su prekybos centrų kainomis situacija dar liūdnesnė, nors kainos kituose ekonomikos sektoriuose, pvz. apgyvendinimas ir pramogos prie jūros, mažesnės nei Lietuvoje. Ir Latvijos BVP gyventojui yra ~15 proc. mažesnis nei Lietuvoje.
Comment
-
Pamenu, kaip per kalėdas atsiranda visus metus nebuvusių prekių parduotuvėje, ir jos jau iškart su akcija ir nuolaidom. Vėliau pilna kaina vistiek neužkyla, nes kalėdoms besibaigiant tą prekių gausumą reikią išprekiauti, ir tik keisdavosi akcijos tiem patiem produktam. O čia tai turim netgi visą prekybos tinklą, kuris daro nuolaidas nors niekada dar neturėjo prekių ir kainų
Comment
-
Jei Lidlas tokių akcijų pamėtės ne vien tik atidarymo proga, tai ir kiti tinklai bus priversti reaguoti. Kitaip sakant, naudos gaus net ir tie, kurie į Lidlą neis. Bent jau šis savaitgalis tai kitiems prekybos centrams bus liūdnokas .
O čia tai turim netgi visą prekybos tinklą, kuris daro nuolaidas nors niekada dar neturėjo prekių ir kainųPaskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 12:23.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKoks skirtumas, ar nuolaida, ar ne nuolaida. Jei kaina tinka, perki, jei ne, tai ne. Lidlas ir nedemonstruoja kažkokių perbrauktų kainų, dviženklių procentų arba žodžių AKCIJA.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKoks skirtumas, ar nuolaida, ar ne nuolaida. Jei kaina tinka, perki, jei ne, tai ne. Lidlas ir nedemonstruoja kažkokių perbrauktų kainų, dviženklių procentų arba žodžių AKCIJA. Konkrečiai parašyta, kad tokia ir tokia prekė atitinkamomis dienomis kainuos tiek ir tiek. Kainos ir neprivalo visą laiką būti pastovios .
Nuolaidos yra sveikintina, kainos tikrai neprivalo būti pastovios, tačiau štai iš kažkur yra ta fiksuota kaina bet kurioj parduotuvėj ir ne tik maisto. Ir dažnai, tik trumpąją dalį verslo veiklos yra pardavinėjama už tą nurodytą tikrąją kainą, nes ji yra dirbtinai užkelta tik dėl to, kad vėliau galėtum nuleisti kainą (iki labiau artimos tikrajai vertei kainos) ir pasakyti akcija, ir susilaukti dėmesio. Į tą patį modelį patenka ir nuolaidų kortelės, werunvilnius dalyviams suteikiama nike bėgimo batelių nuolaida, aviabilietų taškais perkami atostogų bilietai ir t.t. Visos tos nesamonės ir garsiai šaukiančios reklamos sudaro [melagingą] įspūdį ir formuoja nuomonę, o iš tikrųjų prekių savikainos yra (ar bent jau turėtų būti) žemėjančios, nes juk reikia taupyti kaštus, optimizuoti veiklą, didinti našumą ir automatizuoti pasikartojantį darbą. O dabar įjungiu sarkazmą: šlovė infliaciniam ekonomikos modeliui!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNa gerai, prisipažinsiu. Čia pafotošopinta Maksima
O kaip Lidle su private labels? Jeigu jos neatrodys taip išskirtintai, kaip pvz "Optima linija", o labiau priminis įprastus vidutinės klasės produktus tik mažesne kaina, didesnė tikimybė, kad žmonės šluos būtent tas private labels be jokios sąvigraužaties (kas gali pasitaikyti, kai perki Optima linija ir klausi savęs - ar aš tikrai nusipelniau nu jau pačio pigiausio pvz sviesto?)
Comment
-
Štai, pavyzdžiui Pilos varškė ir sūreliai atrodo, kaip private labels. Gal būt kokybė tokia pati, kaip cento, bet iš pirmo žvilgsnio nepasakyčiau, kad tai žemiausios kokybės kategorijos produktas. Žinoma, ant pakuotės pačiu žemiausiu šriftu bus parašyta: "Pagaminta special for Lidl!"
Sakyčiau, gerai sužaista šiame kontekste
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąŠtai, pavyzdžiui Pilos varškė ir sūreliai atrodo, kaip private labels. Gal būt kokybė tokia pati, kaip cento, bet iš pirmo žvilgsnio nepasakyčiau, kad tai žemiausios kokybės kategorijos produktas. Žinoma, ant pakuotės pačiu žemiausiu šriftu bus parašyta: "Pagaminta special for Lidl!"
Sakyčiau, gerai sužaista šiame kontekste
Comment
-
Visos tos nesamonės ir garsiai šaukiančios reklamos sudaro [melagingą] įspūdį ir formuoja nuomonę
Sudėtis vis tiek viską išduoda, ar tai kokybiškas pieno produktas, t.y. turintis pakankamai baltymų, ar tik vanduo prikištas visokio krakmolo ir cukraus.Paskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 13:22.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIš tikrųjų tai dažnomis akcijomis prekybininkai "sugadina" pirkėjus, kurie be akcijos po to nelabai ką ir perka. Tai tos akcijos dažnėja, imama žaisti etikečių spalvomis, prekių išdėstymu, pakuočių dydžiu ir t. t. Tuos, kurie 1 l pakuotes sumąstė paversti 0,9 l pakuotėmis, reikėtų sodinti . Racionalus pirkėjas turėtų nepaisyti viso to rinkodarinio triukšmo ir žiūrėti vien į kainą - ar jam tinka, ar ne. Tada nebus skundų, kad -30 proc. nuolaida nereiškia -30 proc., o yra gerokai mažesnė.
Na, o pats paprasčiausias patarimas būtų ne tik nepamiršti piniginės, bet ir galvos, einant į parduotuvę. Prekybininkai tikrai nenustos žaisti visais šiais, įžvalgiai senasnamo paminėtais aspektais, todėl, kad pagrindinis prekybininkų tikslas visuomet buvo ir bus $$$
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGeriau pasakyk ar tai normalu, kad viščiukas Lidle kainuoja €2/kg?
P.S. O štai kitą kartą eisi iš smalsumo, slapčia tikėdamasis, kad rasi visčiuką vėl už 1.39.Paskutinis taisė Traf; 2016.05.31, 13:27.
Comment
-
Visuomet (berods!) yra nurodoma standartinio kiekio kaina - pvz 1kg kainuotų, ar 1 litras kainuotų - jas ir galima palyginti!Paskutinis taisė senasnamas; 2016.05.31, 13:35.
Comment
Comment