Kiek girdėjau kasininkėms reikia mintinai mokėt 150 kodų kaip "tėve mūsų" .Tad aptarnavimas turėtu būt greitas.
Kad greitas, tai patvirtinu iš pavyzdžių Vokietijoje ir Graikijoje. Tik pasitaikę, kai mažai vietos už kasų padėti prekėms. Tas prekes greitai skanuoja, o dėti nėra kur, tai tokiu pačiu greičiu turi dėti į maišą
Kad greitas, tai patvirtinu iš pavyzdžių Vokietijoje ir Graikijoje. Tik pasitaikę, kai mažai vietos už kasų padėti prekėms. Tas prekes greitai skanuoja, o dėti nėra kur, tai tokiu pačiu greičiu turi dėti į maišą
Turėkim omeny, kad lietuviški Lidl'ai bus New Concept. Tai reiškia, kad bus dugiau vietos už kasos prekių susipakavimui į maišelius. Ir apskritai parduotuvių interjeras bus kitoks, nei iki šiol visiems pažįstamas geltonai-mėlynas.
Lietuva bus turbūt pirma šalis, kur visi Lidl'ai statomi pagal New Concept.
Seno dizaino kasos
Naujo dizaino kasos (nelabai matosi, bet ten panašiai, kaip ir Maximose ar kituose tradiciniuose supermarketuose, kur vieno pirkėjo prekės gali būti atskiriamos nuo naujo pirkėjo skanuojamų prekių. Taip kad šiuo požiūriu viskas bus ok ir problemos dėl mažai vietos nebus
Kad šitokių Lidl stendų ir Vilniuje pastatytų dar nemačiau.
Jei neklystu, tai Vilniuje tik prie Ateities g. Lidlo toks plafonas stovi. Ko gero, dar ties įvažiavimais į parkavimo aikšteles turi būti rodyklės sudėtos
Turguose visos kainos yra santykiu 1:1, kaip anksčiau kainavo 1 Lt, dabar kainuoja 1€.
Aukščiausios rūšies fermentinis sūris kainavo 15.99 Lt, dabar kainuoja 6.49€.
Kažkaip pirmas teiginys prieštarauja antrajam. Ar vis tik dabar kainuoja 15.99€?
Kalafiorai irgi ne visur po €3.49 kainuoja, bet kam tai rūpi?
Palyginimui Norvegijoje (Bergene) kalafioras kainuoja 2,6 €, bananai nuo 1,5 iki 2 € už kg. Parduotuvės kasininkės ko gero uždirba daugiau negu lietuvoj parduotuvių vadovai
Ar į rinką žengiantis žemų kainų tinklas „Lidl“ padarys didelę įtaką prekybos sektoriui? Ko turėtų tikėtis rinkos dalyviai?
Kadangi matėme, kaip jie žengė į rinką ir vykdė plėtrą kitose šalyse, jau atpažįstame tam tikrą modelį. Manau, kad vienu metu jie atidarys daug parduotuvių. Jau girdėjome gandų apie tai, kaip jos bus išdėstytos. Pavyzdžiui, kai atėjo į Suomijos rinką, jie turėjo labai siaurą asortimentą, koncentravosi tik į privačius prekės ženklus ir darė spaudimą kainų lygiui tam tikroje teritorijoje. Po kelerių metų jie pradėjo plėstis, papildė asortimentą kitų prekės ženklų produkcija. Šiuo metu Suomijoje „Lidl“ pereina į kitą lygmenį – žengia į prekybos centrų (angl. supermarket – VŽ) segmentą. Jie turi konditerijos skyrius, įvairių kitų produktų grupių, kurios anksčiau nebuvo būdingos „Lidl“ asortimentui. Panaši situacija ir Jungtinėje Karalystėje. Akivaizdu, kad Lietuvoje konkurencija bus tikrai didelė.
Manau, kad visos prekės bus optima ir favorit lygio, tik su importinėmis etiketėmis. Tačiau pirkėjai tai priims kaip aukštesnį segmentą, nes elementariai to nežinos. Kitaip neįsivaizduoju, kuo jie bus pigesni pardavinėdami tas pačias prekes? Jiems jau nemažai turėjo kaštuoti renkant personalą, turėjo daugiau sumokėti, kad jį persivilioti iš maximų ir iki.
Manau, kad visos prekės bus optima ir favorit lygio, tik su importinėmis etiketėmis. Tačiau pirkėjai tai priims kaip aukštesnį segmentą, nes elementariai to nežinos. Kitaip neįsivaizduoju, kuo jie bus pigesni pardavinėdami tas pačias prekes? Jiems jau nemažai turėjo kaštuoti renkant personalą, turėjo daugiau sumokėti, kad jį persivilioti iš maximų ir iki.
Tai strategija, matyt, pagįsta bendrai viso Lidlo apyvarta ir pelnu. Jei imtum tik Lidlo investicijas ir pastatų bei personalo išlaikymą Lietuvoje, tai dar neaišku, per kiek metų visa tai atsipirks ir neš pelną. O pekės pas juos tam ir yra pigesnės, kad pateisintų discounterio strategiją. Nemanau, kad ten dauguma prekių optima / favorit lygio. Be to Lietuvoje atsiras ir naujų pekės ženklų, kurių kiti tinklai ar platintojai dar neatvežė į Lietuvą
Manau, kad visos prekės bus optima ir favorit lygio, tik su importinėmis etiketėmis. Tačiau pirkėjai tai priims kaip aukštesnį segmentą, nes elementariai to nežinos. Kitaip neįsivaizduoju, kuo jie bus pigesni pardavinėdami tas pačias prekes? Jiems jau nemažai turėjo kaštuoti renkant personalą, turėjo daugiau sumokėti, kad jį persivilioti iš maximų ir iki.
Slapdesre "favorit" = slapdesre "daktariska" taip, kad nera taip jau prastai tas "favorit"
Comment