Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Perku vakar kažką Fabų Lidl, žiūriu ant grindų mėtosi sudužusi vyno bonka. Matosi iš labai toli ir netoli kasų. Bonkos turinys plačiai pasklidęs ant grindų. Pirkėjai ramiai apeina ir išvengia kliūties.

    Už kelių minučių, mokėdamas už prekes, pasakiau pardavėjai, kad mėtosi sudužusi bonka ir užsimaniau, kad gali kilti rimtų problemų, jei dėl to kas nors susižalotų. Tą iškart per savo headsetą kažkam pranešė, kad patikrintų. Labai nustebau, nes buvau tikras, kad ji ir taip turėjo viską matyti.

    Pastebėti čia reikia du labai lietuviškus dalykus:

    1. Niekas iš darbuotojų nematė ir negirdėjo gėrimų skyriuje ant grindų besivoliojančių šukių (didelės vyno bonkos paprastai skleidžia tam tikrą garsą dužimo metu).

    2. Niekas iš pirkėjų nesiteikė to pranešti parduotuvės darbuotojams.

    ​​​​​​
    ​​​​​​
    Pagarba gal kas nors ir girdėjo, tačiau spėju jie ten darbais apsivertę ir po minutės jau pamiršo. Kažkada Kalvarijų Lidle darbuotojai paminėjau, jog prie pieno skyriaus kažkokia balutė yra. Padėkojo už informaciją ir nuėjo. Žiū po 5minučių -bala nevalyta, o darbuotoja jau kitam skyriuj prekes delioja
    Uždėjau kažkokią kartonkę ir nuėjau.

    Beje, puikiai pastebėta, jog labai lietuviška yra laikytis "ne mano troba dega, ne mano reikalas" taisyklės. Gal dėl to ir yra Lietuva tokiam užp...ly.

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Valytoja kai ateis, tai ir isvalys, kam cia puta leisti?
      Ten nėr valytojų, tame ir esmė. Kiek suprantu, valo tas, kas neturi ko dirbt ar netingi.

      Comment


        Tai klientas galetu ir isvalyti
        When a man lies, he murders some part of the world

        Comment


          Parašė fluctus Rodyti pranešimą

          Pagarba gal kas nors ir girdėjo, tačiau spėju jie ten darbais apsivertę ir po minutės jau pamiršo. Kažkada Kalvarijų Lidle darbuotojai paminėjau, jog prie pieno skyriaus kažkokia balutė yra. Padėkojo už informaciją ir nuėjo. Žiū po 5minučių -bala nevalyta, o darbuotoja jau kitam skyriuj prekes delioja
          Uždėjau kažkokią kartonkę ir nuėjau.

          Beje, puikiai pastebėta, jog labai lietuviška yra laikytis "ne mano troba dega, ne mano reikalas" taisyklės. Gal dėl to ir yra Lietuva tokiam užp...ly.
          Visame civilizuotame pasaulyje viešose įstaigose, kur lankosi daug žmonių (parduotuvės yra No.1 tokia kategorija) galioja geležinė taisyklė: atsirado bala, kažkas sudužo, išsipylė ar kitokiu būdu kelią pavojų praeiviams - privaloma nedelsiant (t.y. šią sekundę) ten pastatyti apie tai informuojantį ženklą arba netgi gyvą darbuotoją. Lidl irgi laikosi tokios praktikos. Taip yra todėl, kad kam nors nusilaužus koją ar persipjovus veidą šukėmis, lauks dideli teismų ieškiniai ir žala reputacijai. Tai yra kalama į galvas darbuotojams visų retailerių traininguose. Įdomu, ar tai daroma Lietuvoje? Beveik neabejoju, kad taip. Tik kodėl to nesilaikoma? O jei to nėra jų mokymų programose, tai juo blogiau. Health&safety ignoravimas ir "ai nu nieko čia tokio" yra 3rd world Afrikos skylių atributas.
          Paskutinis taisė John; 2017.12.08, 20:45.

          Comment


            Lietuvoje turbūt nėra buvę atvejų, kad kažkas pargriūtų parduotuvėje ir susižeidęs kažką prisiteistų. Teismas vis tiek tokiu atveju nuspręstų verslo naudai . Tai tokios smulkmenos ir nesureikšminamos. Kai nukrenta ant galvos koks šviestuvas ar stelažas, tada kitas reikalas.

            Tik kodėl to nesilaikoma?
            Nes reikia neeilinių gebėjimų norint parduotuvėje surasti sudužusį butelį, toje vietoje pargriūti ir dar susižaloti .
            Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.08, 21:07.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Lietuvoje turbūt nėra buvę atvejų, kad kažkas pargriūtų parduotuvėje ir susižeidęs kažką prisiteistų. Teismas vis tiek tokiu atveju nuspręstų verslo naudai . Tai tokios smulkmenos ir nesureikšminamos. Kai nukrenta ant galvos koks šviestuvas ar stelažas, tada kitas reikalas.


              Nes reikia neeilinių gebėjimų norint parduotuvėje surasti sudužusį butelį, toje vietoje pargriūti ir dar susižaloti .
              Šiaip žmonės griūna ant slidžių ir šlapių paviršių. Ne šiaip sau išrasti 'wet floor' ženklai.

              Comment


                Perki Lidle galimai pigiau, tai nesiskųsk dėl kažkokios bonkos.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Pakankamai neblogi kvepalai uz 6 €
                  When a man lies, he murders some part of the world

                  Comment


                    Kažkas naujo. Šiandien perkant Lidle įmušė didesnę kainą, nei kabėjo etiketė lentynoje (nuolaidinė). Tai iškvietus pamainos vadovę ta liepė kasininkui įmušti kažkokios neaiškios rūšies čekį ir man grąžinti tuos centus.
                    Reikškia egzistuoja variantas, kai gali kompensuoti savo kliurkas.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Pakankamai neblogi kvepalai uz 6 €
                      Dėsi ant Kalėdų stalo?

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Kažkas naujo. Šiandien perkant Lidle įmušė didesnę kainą, nei kabėjo etiketė lentynoje (nuolaidinė). Tai iškvietus pamainos vadovę ta liepė kasininkui įmušti kažkokios neaiškios rūšies čekį ir man grąžinti tuos centus.
                        Reikškia egzistuoja variantas, kai gali kompensuoti savo kliurkas.
                        Darosi kaip Vakaruose. Tomo mylimoj Maximoj nusišypsotų pardavėja rūškanu veidu: sorry, klaida etiketėje.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Darosi kaip Vakaruose. Tomo mylimoj Maximoj nusišypsotų pardavėja rūškanu veidu: sorry, klaida etiketėje.
                          Šiaip geriausiai customer servisą iš retailerių Lietuvoje daro Ikea. Visi tipiški retailo customer facing procesai jau daromi pagal geriausias Vakarų praktikas, kas yra labai labai nice. Visi kiti turėtų žiūrėti ir mokytis iš švedų. Aišku jie ne supermarketai, bet klientų aptarnavimo principai tie patys. O kad Lidl irgi žingsniu priekyje prieš kitus supermarketus, tai irgi labai gerai.

                          Neseniai kažko ieškojau Akropolio Maximoje. Paklausus darbuotojos, kur rasti kažką, teko išgirsti sena gerą "čia ne mano skyrius". Aš galvojau, kad šitas jau išnykęs prieš kokius 10 metų. Nope. Ne Maximose.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Šiaip geriausiai customer servisą iš retailerių Lietuvoje daro Ikea. Visi tipiški retailo customer facing procesai jau daromi pagal geriausias Vakarų praktikas, kas yra labai labai nice. Visi kiti turėtų žiūrėti ir mokytis iš švedų. Aišku jie ne supermarketai, bet klientų aptarnavimo principai tie patys. O kad Lidl irgi žingsniu priekyje prieš kitus supermarketus, tai irgi labai gerai.

                            Neseniai kažko ieškojau Akropolio Maximoje. Paklausus darbuotojos, kur rasti kažką, teko išgirsti sena gerą "čia ne mano skyrius". Aš galvojau, kad šitas jau išnykęs prieš kokius 10 metų. Nope. Ne Maximose.
                            Nežinau, ar Ikea daro geriausią, pvz. sulūžus kėdei ir nepasibaigus garantijai davė tik 30% nuolaidą naujai tokiai taip, o pvz. Mace kelis kartus pamiršus įdėti padažų draive ir apie tai parašius žinutę į jų fb, paskambino kitą dieną, atsiprašė ir davė komplektą kaip kompensaciją.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              o pvz. Mace kelis kartus pamiršus įdėti padažų draive ir apie tai parašius žinutę į jų fb, paskambino kitą dieną, atsiprašė ir davė komplektą kaip kompensaciją.
                              Tiesa, McD irgi neblogai daro servisą. Nors yra tekę susidurti su gana nekokiais atvejais (n kartų supainioti užsakymai ir panašiai). Bendrai McD serviso lygis Lietuvoje yra prastesnis, nei UK ar kai kur kitur, kur teko dažnai susidurti. Su Ikea tikrai negalima lyginti. Aišku tai truputį kita sritis, food cateringas. O su maisto įstaigų serviso lygiu situacija Vilniuje tebėra labai prasta, tai galima sakyti, kad McD toje srityje kaip ir pirmauja, nes yra geresni už beveikl visus.
                              Paskutinis taisė John; 2017.12.11, 00:49.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tiesa, McD irgi neblogai daro servisą. Nors yra tekę susidurti su gana nekokiais atvejais (n kartų supainioti užsakymai ir panašiai). Bendrai McD serviso lygis Lietuvoje yra prastesnis, nei UK ar kai kur kitur, kur teko dažnai susidurti. Su Ikea tikrai negalima lyginti. Aišku tai truputį kita sritis, food cateringas. O su maisto įstaigų serviso lygiu situacija Vilniuje tebėra labai prasta, tai galima sakyti, kad McD toje srityje kaip ir pirmauja, nes yra geresni už beveikl visus.
                                Bet reiktų pripažinti, kad Ikea daryti tą servisą su viena krautuve, specializuota prekyba ir normalia klientūra, trupytį lengviau nei Maximai ar tam pačiam Macui.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Bet reiktų pripažinti, kad Ikea daryti tą servisą su viena krautuve, specializuota prekyba ir normalia klientūra, trupytį lengviau nei Maximai ar tam pačiam Macui.
                                  Pasakyk tai Senukams ir Ermitažui, kurių servisas panašus, kaip prie Brežnevo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Kažkas naujo. Šiandien perkant Lidle įmušė didesnę kainą, nei kabėjo etiketė lentynoje (nuolaidinė). Tai iškvietus pamainos vadovę ta liepė kasininkui įmušti kažkokios neaiškios rūšies čekį ir man grąžinti tuos centus.
                                    Reikškia egzistuoja variantas, kai gali kompensuoti savo kliurkas.
                                    Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
                                    Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau

                                    Comment


                                      Parašė fluctus Rodyti pranešimą
                                      Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
                                      Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau
                                      Iki irgi atitaiso.
                                      Lidl pirmą kartą girdžiu, kad atitaiso. Reikės išmėginti.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Šiaip geriausiai customer servisą iš retailerių Lietuvoje daro Ikea. Visi tipiški retailo customer facing procesai jau daromi pagal geriausias Vakarų praktikas, kas yra labai labai nice. Visi kiti turėtų žiūrėti ir mokytis iš švedų. Aišku jie ne supermarketai, bet klientų aptarnavimo principai tie patys. O kad Lidl irgi žingsniu priekyje prieš kitus supermarketus, tai irgi labai gerai.

                                        Neseniai kažko ieškojau Akropolio Maximoje. Paklausus darbuotojos, kur rasti kažką, teko išgirsti sena gerą "čia ne mano skyrius". Aš galvojau, kad šitas jau išnykęs prieš kokius 10 metų. Nope. Ne Maximose.
                                        O kuo taip pasižymėjo IKEA klientų aptarnavimas? kuo jie ten geriausi?

                                        Comment


                                          Parašė fluctus Rodyti pranešimą
                                          Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
                                          Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau
                                          Juokauji? Visur be išlygų atitaiso (seniau maxmose net 5Lt čekius dalindavo). Neįsivaizduojamas dalykas, kad neatitaisytų.
                                          Kur sakai spaudos klaida tai gal ten atvejis kur senos etiketės užsilikusios ar panašai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X