Lidl galvos, kad Maxima puola , nes transriebalai nėra kažkokia išskirtinai Lidlo produktų ypatybė.
Jie nėra tokie kvaili. Juo labiau, kad ir šitą temą tikriausiai seka ir patys mato, kaip gimsta tokios idėjos (Hi Lidl ).
Tiesiog taip jau gavosi, kad Lietuvoje dėl išskirtinio žmonių neišprusimo ir nesusigaudymo, hidrintų riebalų tema niekada nebuvo aptarta. Lidl nusprendė to nejudinti (kol kas), o kiti tinklai ir jų tiekėjai, panašu, net nesiruošia to daryti ir ramiai ant to joja bei naudoja tuos riebalus pilnu pajėgumu, kol tik kas nors perka.
Labai gali būti, kad jie pergalvos savo poziciją, nes jau vien dėl šito straipsnio jiems teko eiti į damage control ir atsakinėti į kažkokių internetinių šmikių, o ir naujienų portalų, užklausas, kodėl jie naudoja sveikatai kenksmingas medžiagas savo prekės ženklo gaminuose.
Alfa.lt straipsnis yra top 5 populiariausių straipsnių sąraše. (http://imgur.com/a/Ap1Dv)
Akivaizdu kad žmonėm rūpi. Kiek žinau, bus daugiau laikraščių kurie parašys straipsnius.
Dabar yra du keliai:
1) Lidl atsisakys dalinai hidrintų riebalų (ir trans-riebalų), kas tikėtina duos labai pozityvaus PR. Ir kiti LT tinklai puls kopijuoti.
2) Lidl nedarys visiškai nieko ir laikas nuo laiko pasirodantys neigiami straipsniai rinks "neigiamos reputacijos taškus"
--------
P.S. Atnaujinta - alfa straipsnis top 3.
Kol kas atrodo, kad bus trečias kompromisinis kelias, produktais su transriebalais toliau prekiaus, bet žiniasklaidai atsakinės, kad pas juos, lyginant su kitais tinklais, tokių produktų yra mažiau, stengiasi apskritai kuo mažiau jų naudoti, o jei ir prekiauja, tai tik tokiais, kur tų riebalų sudėtyje minimaliai, ir pan.
Kitas variantas, kuris nors iš kitų rinkos žaidėjų sugalvos, kad reikia pagerinti savo pozicijas (bent jau own brand srityje) ir pradėti pirmiems naudoti tokį marketingą. Nes jau dabar yra kažkuri vartotojų dalis, kuri į tai tikria atkreiptų dėmesį ir atitinkamai rinktųsi, kur pirkti maistą.
„Visi mums maisto prekės tiekiantys gamintojai yra raštu informuoti, jog hidrintų riebalų naudojimas receptūrose galimas tik išimtiniais atvejais ir tik sudarius specialią sutartį. Dėl šios priežasties „Lidl“ privačiais prekiniais ženklais pažymėtų maisto produktų, kuriais prekiauja UAB „Lidl Lietuva“ ir kurių sudėtyje yra hidrintų riebalų, parduotuvėse labai nedaug.
Tai reiškia, kad dėl pjaustytos viščiukų krūtinėlės filė pardavimo buvo sudaryta speciali sutartis. Ir tai yra gėda, nes šiam produktui pagaminti turbūt vis tik nebūtinas šis metodas kaip margarinui:
Kai kurių maisto produktų gamyba be šio metodo nėra galima – pavyzdžiui, saulėgrąžų margarinas gaminamas hidrinant saulėgrąžų aliejų. Drauge siekiame, kad mūsų parduodamų gaminių receptūros būtų nuolat tobulinamos, be kita ko, į sudėtį įtraukiant kuo daugiau nesočiųjų riebalų rūgščių, būtinų žmogaus organizmui“, – Alfa.lt sakė „Lidl Lietuva“ atstovė.
Panašu kad netiesa:
Pure Dairy Free Sunflower Spread
1,5 GBP
500g Ocado.com
Produkto aprašyme aiškiai parašyta kad hidrintų riebalų nėra ir sudėtyje matosi kad saulėgrąžų aliejus yra pagrindinis aliejus šio produkto sudėtyje.
technologijos viska siais laikais padaro... hidrinti riebalai nera butinybe.. taip jis gali but pigiausias variantas siuo metu rinkoje, bet tikrai yra VISOS galimybes nenaudoti hidrintu riebalu.
ps. aghhr gerai parasysiu jiems kad meluoja.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Lidl turi tik 30 parduotuvių Lietuvoj ir antras pagal reklamos išlaidas Lietuvoje, atsilieka tik nuo Tele2.
Maxima yra ketvirta ir, nors, padidino išlaidas net 70% (!!), išleidžia mažiau nei Lidl.
Gavau ir aš atsakymą iš Lidl, jame nėra teiginio, atseit neįmanomas maragrinas be to brudo.
Bet vistiek atsakiau baksteldamas pirštu į aukščiau pateiktą linką, atseit meluojate ponios dėl margarino.
Parašysiu kam nors į seimo sveikatos reikalų komitetą gal maža ką susirūpins išrinktieji. Vistiek kaip paaiškėjo, kad jokios reformos nejuda ir yra laiko spręsti antrarūšius klausimus, tai gal ir šitą problemą bus galima išspręsti.
Per aplinkui papezėjo, o į esminį klausimą neatsakė: kodėl LT tais produktais prekiauja jei kitur ne tik neprekiauja, bet ir dar pasako, kad tai yra kenksminga.
Per aplinkui papezėjo, o į esminį klausimą neatsakė: kodėl LT tais produktais prekiauja jei kitur ne tik neprekiauja, bet ir dar pasako, kad tai yra kenksminga.
Nes turbūt nelabai ir galima kaip nors atsakyti nepakenkiant PR. Tiesiog nepagalvojo apie tą detalę, nes jų rizikos vertinime tai tikriausiai buvo praleista arba suteiktas žemas rizikos laipsnis, dėl ko buvo atitinkamai konstruotas marketingas ir komunikacija. Dėl ko jų komunikacija pateko į tokį kaip ir akligatvį.
Visgi atsakė gana operatyviai ir, duotame kontekste, pakankamai profesionaliai. Tik klausimas, ar to užteks.
Nes turbūt nelabai ir galima kaip nors atsakyti nepakenkiant PR. Tiesiog nepagalvojo apie tą detalę, nes jų rizikos vertinime tai tikriausiai buvo praleista arba suteiktas žemas rizikos laipsnis, dėl ko buvo atitinkamai konstruotas marketingas ir komunikacija. Dėl ko jų komunikacija pateko į tokį kaip ir akligatvį.
Visgi atsakė gana operatyviai ir, duotame kontekste, pakankamai profesionaliai. Tik klausimas, ar to užteks.
Čia gaunasi panašiai, kaip su karabaso kildišiene, iš pradžių viską neigia, apsimeta, kad klausimo nebuvo, tada pradeda pezėti nesąmones (saulėgrąžų margarinas neįmanomas be to brudo) ir galų gale įsivaro patys save į kampą.
Lauksime atsakymo beta version. Kol kas buvo tokia developer alfa versija.
p.s. už bananus ir didžiausias algas darbuotojams uždėjau storus pliusus, bet čia gresia antru minusu. Pirmas tai, kad daug produktų pabrango pradedant kiaušais, Aiste ir t.t.
Čia gaunasi panašiai, kaip su karabaso kildišiene, iš pradžių viską neigia, apsimeta, kad klausimo nebuvo, tada pradeda pezėti nesąmones (saulėgrąžų margarinas neįmanomas be to brudo) ir galų gale įsivaro patys save į kampą.
Lauksime atsakymo beta version. Kol kas buvo tokia developer alfa versija.
p.s. už bananus ir didžiausias algas darbuotojams uždėjau storus pliusus, bet čia gresia antru minusu. Pirmas tai, kad daug produktų pabrango pradedant kiaušais, Aiste ir t.t.
Su tom algom atsargiai. Žmonės dirba 0,75 etato. Kalbėjau su viena kepyklėlės darbuotoja. Darbuotojų pamainoje sumažino, krūvis padidėjo, bet alga ta pati. Nuo atidarymo pasikeitė daug darbuotojų, o tai rodo, kad sąlygos nėra tokios jau geros.
Su tom algom atsargiai. Žmonės dirba 0,75 etato. Kalbėjau su viena kepyklėlės darbuotoja. Darbuotojų pamainoje sumažino, krūvis padidėjo, bet alga ta pati. Nuo atidarymo pasikeitė daug darbuotojų, o tai rodo, kad sąlygos nėra tokios jau geros.
Ok, tikiu. Bet PR'as buvo pozityvus. Bent iki šiol.
Comment