Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pagrindinis verslo principas yra "prie kuo mažesnių išlaidų turi būti kuo didesnės pajamos".
    Butent... tai ko cia piktintis, kad Lenkijoj kazkas pigiau? Verslas laiko visur maksimalias imanomas kainas, kiek tai leidzia konkurencija, perkamoji galia ir kiti veiksniai ir salygos. Lietuvoj jos vienokios, Lenkijoj kitokios. Ir tai yra normali praktika.
    Cia taspats kai zmones piktinasi, kad po naujos kainos lipduku randa sena lipduka su mazesne kaina. Na ir kas? Verslininkas turi teise keisti kainas nors ir kas valanda, jei to nori. Ir stebetis ar piktintis tuo mazu maziausiai juokinga.

    Comment


      Parašė taspac Rodyti pranešimą
      Butent... tai ko cia piktintis, kad Lenkijoj kazkas pigiau? Verslas laiko visur maksimalias imanomas kainas, kiek tai leidzia konkurencija, perkamoji galia ir kiti veiksniai ir salygos. Lietuvoj jos vienokios, Lenkijoj kitokios. Ir tai yra normali praktika.
      Cia taspats kai zmones piktinasi, kad po naujos kainos lipduku randa sena lipduka su mazesne kaina. Na ir kas? Verslininkas turi teise keisti kainas nors ir kas valanda, jei to nori. Ir stebetis ar piktintis tuo mazu maziausiai juokinga.
      Kaip pardavėjas turi teisę nustatyti kokias tik nori kainas, taip ir pirkėjas gali piktintis kainomis ir rinktis, ar pirkti, ir kur pirkti. Kad pirktinamasi kainomis manau iš dalies kaip tik yra gerai, nes tai verčia verslą reaguoti, mažėja kartelinių susitarimų tikimybė ir pan.
      Flickr

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Pagrindinis verslo principas yra "prie kuo mažesnių išlaidų turi būti kuo didesnės pajamos".
        Neveltui parašei kabutėse šitą pagrindinį verslo principą, mano nuomone pagrindinis verslo principas yra patenkintas klientas.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Neveltui parašei kabutėse šitą pagrindinį verslo principą, mano nuomone pagrindinis verslo principas yra patenkintas klientas.
          Deja, bet tikslas nėra šis, kaip teigia bet kuris ekonomikos pradžiamoklis. Verslas gali būti trumpalaikis. Kad ir pvz.: dėvėtų automobilių perpardavimas, butų pardavimo tarpininkavimas ir šimtai ir tūkstančiai kitų. Kai verslininkas mato klientą vieną kartą ir lieka labai patenkintas, kai jau jo niekada nebemato.

          Net ir, atrodo, rimtesni perdaug reputacija nesirūpina. Pvz.: Delimano "stebuklingas" keptuves teko išmesti beveik po mėnesio nelabai intensyvaus naudojimo. Kai "no name" laiko jau 5-ius metus be priekaištų.

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Neveltui parašei kabutėse šitą pagrindinį verslo principą, mano nuomone pagrindinis verslo principas yra patenkintas klientas.
            Klaidingas poziuris - esme uzdirbti pinigus, o patenkintas ar nelabai, nesvarbu. Esme kad moketu uz paslauga/preke. Jei yra didele paklausa ar preke labai reikalinga, pirkejas gali buti visiskai nepatenkintas, taciau pirks.

            Siuo metu pasaulyje laimi ne "tobuli" verslai klientui, o tie kurie yra blogi, bet blogi ne iki tokio lygio, kad klientas nutrauktu kontraka/nepirktu. Nes jei busi tabulas, reiskias tau reikes daug resursu tai tobulybei pasiekti, resursai iskels tavo kastus ir negalesi pasiulyti mazos kainos.
            Si tendencija labai matosi mano darbe, uzsienio kolegu pasakojimuose. Kolega vokietis paskaojo apie Vokietijos kazkuriuos mobilaus rysio operatorius (neminejo konkreciu brand'u). Vienas buvo tobulas klientams, greitai regavo i problemas, buvo lankstus ir pan. Taciau buvo brangesnis. O kitas pigus, bet su tragisku servisu. Ir ka... laimejo tas pigusis. Nes brangesnis laikydamas kruva klientu aptarnavimo specialistu geram servisui negalejo pasiulyti pigiu kainu. Panasus pavyzdys yra TELE2 Lietuvoje. Pradzioje ateje jie buvo labai pigus, nors servisas buvo tragiskas. Ir ant kiek Omnitel bande islaikyti savo "lygi", kainu karas priverte daryti didziule reorganizacija su daug atleidimu ir kastu mazinimu. Kas atsileipe serviso kokybei.

            Tad again, verslu esme pelningai parduoti, o kokiomis nuotaikomis pirkejas atnes jam pinigus - tai nera esminis dalykas. Sakysit, bet tas pirkejas antra kart neateis. Ateis, nes jei atejo pirmakart, reiskias pasiulyme/paslaugoje/prekeje yra kazkas tokio kas ji vercia ateiti net jei kazkas nepatinka. Dazniausiai tai buna kaina.
            Paskutinis taisė taspac; 2016.12.12, 09:48.

            Comment


              /\

              Bet iš esmės vis tiek klientas yra patenkintas, jei ten perka? Arba sakykim labiau patenkintas nei pirktų kitur. Aišku tas negalioja monopoliniuose ir valstybės reguliuojamuose versluose, kaip pvz. vandens tiekimas, bet ar pvz. už 0,5 Eur pirkdamas benziną surūdijusioje degalinėje nelaikytumėte savęs patenkintu? Manau, kad būtumėt patenkintas. Beje, tas pats galioja ir darbo santykiuose, darbdavio tikslas yra patenkintas darbuotojas, o ne kaip maksimaliai jį išsunkti.
              Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.12, 10:13.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                /\

                Bet iš esmės vis tiek klientas yra patenkintas, jei ten perka? Arba sakykim labiau patenkintas nei pirktų kitur. Aišku tas negalioja monopoliniuose ir valstybės reguliuojamuose versluose, kaip pvz. vandens tiekimas, bet ar pvz. už 0,5 Eur pirkdamas benziną surūdijusioje degalinėje nelaikytumėte savęs patenkintu? Manau, kad būtumėt patenkintas. Beje, tas pats galioja ir darbo santykiuose, darbdavio tikslas yra patenkintas darbuotojas, o ne kaip maksimaliai jį išsunkti.
                Reiktu apsibrezti, kas yra "patenkintas". Jei pirkimo faktas nusako, kad jis yra "patenkintas" tada taip.

                Taciau as ziuriu kiek kitaip. Pavyzdys is mano darbovietes. Nesenai pralaimejome sistemu prieziuros kontrakto pratesima kitai imonei, kuri pasiule 30% mazesne kaina. Na tad pernai metais perdavem sistemas naujiem paslaugu tiekejam. O jie buvo/yra tragiski... pastovus velavimai, zmoniu trukumai, prastos kokybes darbas. Tarkim sugebejo negriztamai istrinti 8 TB kliento duomenu. Zodziu, taspats klientas bego pas mus su pagalbos prasymais ir prase gelbeti situacija. Pats girdejau is ju IT vadovo, kad musu problemos yra rojus palyginus su naujais tiekejais. Taciau galu gale... esme ta, kad biudzeto eiluteje jie mato 30% mazesne kaina ir kontrakto nutraukti nesiruosia. Tad cia skaitosi klientas patenkintas?

                Ta pacia logika galima pritempti ir LIDL, klientas gal ir nepatenkintas, kad Lenkijoje pigiau, taciau vistiek eina pirkti i LIDL Lietuvoje.
                Paskutinis taisė taspac; 2016.12.12, 10:31.

                Comment


                  Beje, tas pats galioja ir darbo santykiuose, darbdavio tikslas yra patenkintas darbuotojas, o ne kaip maksimaliai jį išsunkti.
                  Tikriausiai mažai darbdavių matei .
                  Ir tarp pirkėjo-pardavėjo, ir tarp darbdavio-darbuotojo svarbiausia balansas, ties kuriuo abi pusės būtų daugmaž patenkintos. Nes abiejų šalių interesai skirtingi, nesvarbu, ką deklaruotų. Vienai pusei rūpi kuo brangiau parduoti, o kitai - kuo pigiau nupirkti. Jei pardavėjas sako, kad svarbiausia yra patenkintas klientas, tai yra tik reklaminis pasakymas. Daug svarbiau yra iš to kliento uždirbti - ir ne vieną kartą, o kuo ilgiau. O padaryti klientą maksimaliai patenkintą yra paprasta - prekes dalinti nemokamai .

                  Taciau galu gale... esme ta, kad biudzeto eiluteje jie mato 30% mazesne kaina ir kontrakto nutraukti nesiruosia. Tad cia skaitosi klientas patenkintas?
                  Jei maža kaina labai svarbu, tada dėl tos mažos kainos gali iškęsti gerokai daugiau. Jei kokybė būtų svarbiau nei kaina, tada pasirinkimas būtų kitas.
                  Paskutinis taisė senasnamas; 2016.12.12, 10:35.

                  Comment


                    Vienas is retu atveju kai sutinku su senasnamas.

                    Vienas is verslo pradziamokslio uzdaviniu:

                    Kas svarbiausia is siu triju paslaugoje/prekeje (ypac pradedant nauja verlsa): paklausa, kaina ar kokybe?

                    Comment


                      Parašė taspac Rodyti pranešimą
                      Reiktu apsibrezti, kas yra "patenkintas". Jei pirkimo faktas nusako, kad jis yra "patenkintas" tada taip.

                      Taciau as ziuriu kiek kitaip. Pavyzdys is mano darbovietes. Nesenai pralaimejome sistemu prieziuros kontrakto pratesima kitai imonei, kuri pasiule 30% mazesne kaina. Na tad pernai metais perdavem sistemas naujiem paslaugu tiekejam. O jie buvo/yra tragiski... pastovus velavimai, zmoniu trukumai, prastos kokybes darbas. Tarkim sugebejo negriztamai istrinti 8 TB kliento duomenu. Zodziu, taspats klientas bego pas mus su pagalbos prasymais ir prase gelbeti situacija. Pats girdejau is ju IT vadovo, kad musu problemos yra rojus palyginus su naujais tiekejais. Taciau galu gale... esme ta, kad biudzeto eiluteje jie mato 30% mazesne kaina ir kontrakto nutraukti nesiruosia. Tad cia skaitosi klientas patenkintas?

                      Ta pacia logika galima pritempti ir LIDL, klientas gal ir nepatenkintas, kad Lenkijoje pigiau, taciau vistiek eina pirkti i LIDL Lietuvoje.
                      Laikas parodys, ar yra patenkintas, jei tie praprasti duomenys ir vėlavimai nieko nekainuoja ir kaip sakotote mato tuos pačius 30% sutaupymus bendroje sumoje, tada bus galima sakyti, kad yra patenkintas. Bet jei praras daugiau pajamų nei prieš tai sutaupė tada tikrai bus nepatenkintas.
                      Lidlo pirkėjas irgi manau yra patenkintas, nes nors ir eina į parduotuvę, kur pasirinkimas skurdesnis, o prekes reikia tampyti maišeliuose, nes nėra krepšių, reiškia yra vis tiek patenkintas, jei ten eina. Arba jei tiksliau, labiau patenkintas, nei pirktų Maximoje kaip seniau. Nes 100% pasitenkinimo niekada nebūna.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.12, 10:44.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Jei maža kaina labai svarbu, tada dėl tos mažos kainos gali iškęsti gerokai daugiau. Jei kokybė būtų svarbiau nei kaina, tada pasirinkimas būtų kitas.
                        Versle galu gale svarbiausai yra balanso eilute ir joje esantys skaiciukai, niekas kita. Del mazesnes kastu kainos, galima ir kokybei uzsimerkti jei nuo to nemazeja pelningumas. Protingas verslas visada ieskos budu kaip mazinti kastus = didinti pelninguma.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Laikas parodys, ar yra patenkintas, jei tie praprasti duomenys ir vėlavimai nieko nekainuoja ir kaip sakotote mato tuos pačius 30% sutaupymus bendroje sumoje, tada bus galima skayti, kad yra patenkintas. Bet jei praras daugiau pajamų nei prieš tai sutaupė tada tikrai bus nepatenkintas.
                          Lidlo pirkėjas irgi manau yra patenkintas, nes nors ir eina į parduotuvę, kur pasirinkimas skurdesnis, o prekes reikia tampyti maišeliuose, nes nėra krepšių, reiškia yra vis tiek patenkintas, jei ten eina. Arba jei tiksliau, labiau patenkintas, nei pirktų Maximoje kaip seniau. Nes 100% pasitenkinimo niekada nebūna.
                          Cia tera poziurio ir interpretacijos reikalas, ka mes laikome "patenkintu". As bunu patenkintas tada kai neturiu nusiskundimu. Taciau griztant nuo ko si diskusija prasidejo - teiginio, kad verslo tikslas yra patenkintas klientas - mano nuomone tai klaidingas teiginys. Verslo tikslas yra uzdirbti kuo didesnius pinigus/gauti kuo didesni pelna, bet kokia kaina. O visi kiti faktoriai, kaip tas pats pasitenkinimas ar pan., tera papildomos salygos, veiksniai ir pan. Zodziu dideles deliones viena is daugelio daliu, kuria sudeliojus ir gaunas tas magiskas skaitmuo su piniginio vieneto simboliu. Ir nuo tu deliones detaliu ir priklauso, ar toje delioneje bus "+" ar "-" zenklas

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Versle galu gale svarbiausai yra balanso eilute ir joje esantys skaiciukai, niekas kita. Del mazesnes kastu kainos, galima ir kokybei uzsimerkti jei nuo to nemazeja pelningumas. Protingas verslas visada ieskos budu kaip mazinti kastus = didinti pelninguma.
                            Kaštų mažinimas neturi prasmės, kol nėra pajamų, o pajamos=klientų pasitenkinimas, jie perka pasitenkinimą, o ne fizinę prekę ar paslaugą, kurios tik skirtos tam pasitenkinimui realizuoti. Grįžtant prie to pačio Lidlo, pirkėjai ten perka, nes jaučiasi patenkinti, nors gal net nieko nesutapo ir nieko kokybiškesnio negauna, jie tieisog pamatė gražią reklamą ir susikūrė savo galvoje įvaizdį apie vokišką kokybę ir mažą kainą.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Kaštų mažinimas neturi prasmės, kol nėra pajamų, o pajamos=klientų pasitenkinimas, jie perka pasitenkinimą, o ne fizinę prekę ar paslaugą, kurios tik skirtos tam pasitenkinimui realizuoti. Grįžtant prie to pačio Lidlo, pirkėjai ten perka, nes jaučiasi patenkinti, nors gal net nieko nesutapo ir nieko kokybiškesnio negauna, jie tieisog pamatė gražią reklamą ir susikūrė savo galvoje įvaizdį apie vokišką kokybę ir mažą kainą.
                              Kastu mazinimas VISADA turi prasme, jei nuo to nemazeja pajamos arba kastu sumazinimas yra didesnis nei del to atsirades pajamu sumazejimas. O visa kita ka aprasei tai velgi tos pacios detales pelno siekimo delioneje.

                              Comment


                                Tema nutolo nuo "Lidl"...

                                Comment


                                  Taciau griztant nuo ko si diskusija prasidejo - teiginio, kad verslo tikslas yra patenkintas klientas - mano nuomone tai klaidingas teiginys. Verslo tikslas yra uzdirbti kuo didesnius pinigus/gauti kuo didesni pelna, bet kokia kaina.
                                  Tai reklaminis teiginys ir turbūt visi tą supranta. Siekiant pelno priemonės negali būti bet kokios, nes jei bus perlenkta lazda (visokios apgaulingos akcijos, manipuliavimas kainomis ir pan.), tai gali atsigręžti prieš patį verslą. Tiesiog verslas turi įvertinti, kiek jo klientai sutinka toleruoti. Jei nėra normalios konkurencijos, tada klientai priversti toleruoti daugiau .
                                  Pvz., Lidl po atidarymo geranoriškai reaguodavo (gal ir tebereaguoja) į visokius skundus ir ginčus spręsdavo kliento naudai. Kai Lietuvoje įsitvirtins rimčiau, galbūt aplink kiekvieną klientą tiek nešokinės, nes įvaizdis yra, klientų yra, tai nebūtina persistengti.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tema nutolo nuo "Lidl"...
                                    Tai kad neišeina užsikabinti vien už Lidl. Štai aplink mane ištisas rojus, todėl paprastai perku 4 taškuose. Karoliniškių turgelio kioske Bočių duoną ir specifines bulves pas ūkininką, Norfoje brandintą jautieną, Lidl ridikėlius, vaisius ir ką tik iškeptas bandeles o Maximoje žuvį ir vyną. Praktiškai yra taip, kad mėgstamų produktų vienoje vietoje niekaip nenusipirksi, tenka daryti tokią ekskursiją, gerai kad viskas ranka pasiekiama

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Norfoje brandintą jautieną
                                      O čia kokia ir po kiek?
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                        Vienas is retu atveju kai sutinku su senasnamas.

                                        Vienas is verslo pradziamokslio uzdaviniu:

                                        Kas svarbiausia is siu triju paslaugoje/prekeje (ypac pradedant nauja verlsa): paklausa, kaina ar kokybe?
                                        Klientas yra svarbiausia, t.y, kokie jo poreikiai.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Klientas yra svarbiausia, t.y, kokie jo poreikiai.
                                          Kliento poreikis yra: kuo kokybiškesnė prekė už kuo mažesnę kainą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X