Parašė dsanto
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie "Lidl"
Collapse
X
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąRaudonas popierius baigėsi...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš tai nesuprantu vieno, ar kituose miestuose tas pats, ar čia tik Kaune toks klaidinimas? Gal dėl to Šiaurės pr. Lidlas turi geriausią apyvartą Lietuvoj?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSuprantu, kad juokas, bet jei rimtai tai didžaiusią apvyvartą turi dėl to, kad didžiausiam kiekiui žmonių ji yra artimiausia lidl. Kaune tik 2, bet šilianiai yra šilainiai, o muravos sankdryža yra likusiam Kaunui bei aišku Jonaviškiams ir šiaip labai pakeliui nuo autostrados ir tt.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPapildymas. Šias foto įkėliau ir į Lidl Facebook tinklapį. Viena mano pažįstama jau parašė, kad nusipirko šio "akcijinio" kumpio
Atvaizdas
Comment
-
Kadangi pro muravą važiavau pagaliau nutariau pirmą kartą užsukti į Lidl. Nieko pirkti ir prekių žiūrinėti neketinau, tik šiaip pirmam įvaizdžiui susidaryti užsukt planavau ir akcijinių ledų nusipirkt.
Šiaurės pr. lidl, 20:50, automobilių vietų laisvos tik kelios. Įeinu į parduotuvę, pilna žmonių, reikia aplinkui vaikščioti ir pan., tas iškart labai nepatiko, norėjosi kuo greičiau nešdintis lauk.
Nueinu iki ledų - mano planuotų akcijinių nėra. neigiama emocija tik padidėja, jokių kitų iš principo neperku ir einu išėjimo link. Praleidau parduotuvėje kokią minutę
Kas dar nepatiko - labai nejauki salė, turbūt todėl, kad atvira erdvė, neįprasta.
Ir nustebino dydis - daug mažesnė nei aš tikėjausi, arba aš apėjau tik pusę parduotuvės, nuo įėjimo iki ledų šaldiklių čia įstrižai skaitosi per visą parduotuvę praėjau, ar dar kažkur už sienos tiek pat ploto?
Ps: dar telefono ryšys pradėjo trūkinėt įėjus į parduotuvę, turbūt nesusiję, bet dar paaštrino visą neigiamą pojūtį
Žodžiu subjektyviai labai nepatiko, bet objektyviai ir toliau sakau, kad galima neblogai sutaupyti ten perkant tam tikras prekes. Turbūt
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGavau naują atsakymą iš Lidl.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNieko pirkti ir prekių žiūrinėti neketinau, tik šiaip pirmam įvaizdžiui susidaryti užsukt planavau ir akcijinių ledų nusipirkt.
Įeinu į parduotuvę, pilna žmonių, reikia aplinkui vaikščioti ir pan., tas iškart labai nepatiko, norėjosi kuo greičiau nešdintis lauk.
Nueinu iki ledų - mano planuotų akcijinių nėra. neigiama emocija tik padidėja, jokių kitų iš principo neperku ir einu išėjimo link. Praleidau parduotuvėje kokią minutę
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAr dėl ledų būtum stovėjęs eilę?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan tai panašu į elementarų atsirašinėjimą. Jei aš klientams panašius atsakymus rašinėčiau, tai ilgai netraukčiau.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVa šiandien buvau Lidl, ir tik tokios eilės beliko, max 5 žmonės, iš buvusių seniau per pusę parduotuvės, kas bus po kokio mėn.?
Atvaizdas
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGeras, netyčia ir J. Panka papuolė
PADARIAU SIA FOTO EIDAMAS KARTU SU ZMONA, DABAR JIN SU MANIM NEKALBA,TIK NESUPRANTU KODEL?? JUK NEKASDIEN PAMATYSI SUNI UZ VAIRO ...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal kas gali pasidalinti pilnu straipsnio tekstu?
Ilona Lepp, „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims, vertindama birželio pardavimų statistiką, pastebi nežymų pardavimų kritimą pagrindiniuose prekybos tinkluose.
„Rinkos senbuvių pardavimai 23-ią metų savaitę, iškart po „Lidl“ atidarymo, smuktelėjo. Tačiau prekybos prieaugis visgi teigiamas, palyginti su praėjusiais metais. Pardavimų prieaugis atgal šoktelėjo 25-ąją savaitę, todėl manome, kad „Lidl“ dėl savo pirkėjo teks stipriai pakovoti prieš senbuvius“, – vertina p. Lepp.
„Euromonitor International“ duomenimis, „Lidl“, turėdama 25–30 parduotuvių Lietuvoje, gali pretenduoti į 3–4% rinkos. „Lidl“ žengia į oligopolinę rinką, kurios 71% valdo 4 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklai, o svarbiausias iš jų – „Maxima“ – turi 36% rinkos.
Mažuose miestuose
Pasak Bertos Čaikauskaitės, „Iki“ viešųjų ryšių vadovės, vienose parduotuvėse pardavimai mažėjo, tačiau ne ženkliai, o kitose netgi matomas augimas. Daroma prielaida, kad atsiradus naujam prekybos tinklui pirkėjai nėra linkę kardinaliai keisti savo apsipirkimo įpročių – dauguma apsiperka ten, kur pratę.
„Matome, jog neseniai duris atvėręs naujas prekybos tinklas didesnės įtakos pardavimams turėjo mažesnių miestų parduotuvėse“, – sako p. Čaikauskaitė. Šiuo metu „Iki“ priklauso 235 parduotuvės.
Pardavimai yra labai dinamiški, daugiausia priklauso nuo prekybos tinklo parduotuvėse vykstančių akcijų, todėl įvardinti konkrečias prekių kategorijas, kurių pardavimams galėjo daryti įtakos naujas žaidėjas, sudėtinga, sako p. Čaikauskaitė.
Poveikis mažesnis, nei tikėjosi
Giedrė Bielskytė, „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė, pastebi, kad pirkėjai visuomet labai domisi bet kurios naujos parduotuvės atidarymu iš pat pradžių, ir tas susidomėjimas vėliau po truputį slūgsta.
„Mes jaučiame naujo konkurento atėjimą ir mūsų pardavimai yra sumažėję, tačiau poveikis mažesnis nei planavome“, – teigia p. Bielskytė. Didesnį konkurencinį poveikį patiria apie 10 „Rimi“ parduotuvių.
Darius Ryliškis, „Norfos“ atstovas spaudai, sako, kad kai kuriose parduotuvėse, šalia kurių atidarytos „Lidl“, apyvarta nežymiai sumažėjo, bet yra parduotuvių, kuriose padidėjo.
„Mes tai siejame galbūt su tuo, kad galbūt žmonės, važiavę pabandyti apsipirkti „Lidl“ iš kažkur kitur, kur nėra tų parduotuvių, nerado to, ko norėjo, ir paskui užėjo apsipirkti į „Norfą“, – svarsto p. Ryliškis.
Smuko keliais procentais
Renata Saulytė, „Maximos LT“ komunikacijos vadovė, sako, kad tinklas prognozavo klientų susidomėjimą nauju rinkos dalyviu ir rengėsi išaugsiančiai konkurencijai.
„Natūralu, ateinantis naujas žaidėjas, atidaromos naujos parduotuvės žadina žmonių smalsumą. Dalis į parduotuves užsuka pasižiūrėti palyginti su kitomis, jau veikiančiomis, kiti – specialių pasiūlymų, kurių teikimas pirmosiomis dienomis ar savaitėmis nuo atidarymo, nėra naujiena. Tai daugelį metų buvo ir yra taikoma, siekiant pritraukti klientus, tiek mūsų pačių tinklo, tiek ir kitų veiklą pradėjusių konkurentų“, – komentuoja p. Saulytė.
„Maxima“ skaičiuoja, kad bendras klientų srautas per pirmąjį naujojo rinkos žaidėjo veiklos mėnesį yra sumažėjęs keliais procentais. Taip pat fiksuojamas klientų srautų persiskirstymas: kai kuriose parduotuvėse klientų srautas sumenko labiau, kitose mažiau.
Vis tik tiksliai įvertinti įtakos dydį parduotuvės rezultatams sudėtinga, nes klientų srautai priklauso ne tik nuo konkurentų, jų veiksmų, bet ir nuo metų laiko, oro sąlygų, datos kada išmokamos algos ar pensijos, konkrečios savaitės dienos, klientų apsipirkimo įpročių ir kitų veiksnių, sako p. Saulytė.
Pasak jos, šį birželį pirkėjų dėmesys akcijoms buvo kiek didesnis nei įprastai, jų krepšeliuose buvo daugiau prekių su nuolaida.
Žeraldas Damušis, UAB „Kilminė“, valdančios „Express Market“ tinklą, vadovas, kol kas negali įvertinti „Lidl“ įtakos veiklos rezultatams, nes kol kas neanalizavo duomenų.
„Žiūrime ne tik į pardavimus, analizuojame giliau“, – sako p. Damušis.
Geras startas
VŽ rašė, kad „Lidl“ per pirmąjį mėnesį pardavė prekių daugiau nei buvo numatęs optimistiškiausiose prognozėse, o iki metų pabaigos planuoja atidaryti dar mažiausiai 5 parduotuves jų tinklą išauginant iki daugiau nei 20.
„Norime pasidžiaugti pirmuoju savo prekybos Lietuvoje mėnesiu. Pirkėjų gausa visapusiškai pranoko mūsų lūkesčius. Kadangi planuojame parduotuvių tinklo plėtrą įvairiuose Lietuvos miestuose, savaime suprantama, planuojame ir apyvartos apimčių augimą“, – sako Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.
Kaip sekasi „Lidl“ Lietuvoje: pirmasis veiklos mėnuo skaičiais
„Lidl“ atidaro dar vieną parduotuvę uostamiestyje
Bendrovė paskelbė birželį parduotų prekių kiekius, kuriais yra patenkinta. Konkurentai šių skaičių nekomentuoja.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVa šiandien buvau Lidl, ir tik tokios eilės beliko, max 5 žmonės, iš buvusių seniau per pusę parduotuvės, kas bus po kokio mėn.?
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąO, nuotraukoj matau Panka sėkmingai darbuojasi savo šeimos ir Lidl gerovei Niekinga LGBT chunveibinų ataka prieš jį patyrė visišką fiasko Smagu!
Beje dar reikia pridėti ir Lietuvos gerovei. Skirtingai nuo emygerių.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąO, nuotraukoj matau Panka sėkmingai darbuojasi savo šeimos ir Lidl gerovei Niekinga LGBT chunveibinų ataka prieš jį patyrė visišką fiasko Smagu!
Comment
-
Parašė StarSailor Rodyti pranešimąpirkau, galvojau ,kad akcija. Nebutu alkcijos ( nors kaina ir tokia pati butu), buciau nepirkes...Daugomos logika tokiaIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment