Nu žinok Lidle sutaupysiu. 400 g Mū grietinė kainuodavo 1,05 €, o Pilos tik 0,85 €! Paragavau, skonis tikrai labai geras - sudėtis natūrali. Ir dar lietuviška, Rokiškio!
Nu žinok Lidle sutaupysiu. 400 g Mū grietinė kainuodavo 1,05 €, o Pilos tik 0,85 €! Paragavau, skonis tikrai labai geras - sudėtis natūrali. Ir dar lietuviška, Rokiškio!
Na barbora.lt matau yra 30% grietinės už €0.99. Kaip suprantu, tai pigiausia tokio riebumo grietinė Maximoje. Įdomu, kiek kainuoja Norfoje?
Yra ir pigesnių. Beje, priešingai nei liesoje šito brando grietinėje, čia nėra visokių nereikalingų E. Tiesa, perskaičiavus kainą 0.4 kg, gaunasi 0,84 euro.
Panašu, kad Lidl Lietuvoje laikysis taktikos: įspūdingos akcijos ir keliais centais mažesnės prekių be akcijos kainos nei kitur. Turėjo laiko išsinagrinėti lietuvių įpročius, kad apie pusė prekių parduodama per akcijas, tai, matyt, tą ir išnaudos. Kiek mačiau identiškų produktų kainų (be akcijų), tai vos keliais centais pigiau, pvz., Pergalės triufeliai, Aistės jogurtas. Tai gali būti, kad iš vietinių tiekėjų gauna prekes ta pačia kaip ir kiti, tik taiko kiek mažesnį antkainį. Tie patys bananai jei be akcijos kainuos 1,39 eur., tai tik simbolinis pigumas. Aišku, turi išskirtinumą - savų ženklų produktus, kuriuos gali pasiūlyti ir pastebimai pigiau, palyginti su vietiniais analogais. Kiti prekybos centrai irgi turėtų reaguoti per akcijas: sakys, kad nieko nekeičia, nejaučia ir nereaguoja, bet akcijos bus didesnės ir dažnesnės .
Dar vienas rašinėlis, kuriame lietuviai subtiliai ir vaizdingai palyginami su aborigenais. Kažin tiems visiems apžvalgininkams netyčia išeina parašyti būtent taip ar jie tiesiog gauna vienodas instrukcijas? R. Bogdanas. Nemokamos „Coca Colos“ iš dangaus belaukiant
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=71461424
Panašu, kad Lidl Lietuvoje laikysis taktikos: įspūdingos akcijos ir keliais centais mažesnės prekių be akcijos kainos nei kitur. Turėjo laiko išsinagrinėti lietuvių įpročius, kad apie pusė prekių parduodama per akcijas, tai, matyt, tą ir išnaudos. Kiek mačiau identiškų produktų kainų (be akcijų), tai vos keliais centais pigiau, pvz., Pergalės triufeliai, Aistės jogurtas. Tai gali būti, kad iš vietinių tiekėjų gauna prekes ta pačia kaip ir kiti, tik taiko kiek mažesnį antkainį. Tie patys bananai jei be akcijos kainuos 1,39 eur., tai tik simbolinis pigumas. Aišku, turi išskirtinumą - savų ženklų produktus, kuriuos gali pasiūlyti ir pastebimai pigiau, palyginti su vietiniais analogais. Kiti prekybos centrai irgi turėtų reaguoti per akcijas: sakys, kad nieko nekeičia, nejaučia ir nereaguoja, bet akcijos bus didesnės ir dažnesnės .
Dar vienas rašinėlis, kuriame lietuviai subtiliai ir vaizdingai palyginami su aborigenais. Kažin tiems visiems apžvalgininkams netyčia išeina parašyti būtent taip ar jie tiesiog gauna vienodas instrukcijas? R. Bogdanas. Nemokamos „Coca Colos“ iš dangaus belaukiant
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=71461424
Lidl koziris yra own brand prekės, kurių proporcija yra gerokai didesnė, nei kituose prekybos tinkluose (tai galioja ne tik Lietuvai, bet ir visoms kitoms ES šalių rinkoms). Idėja ta, kad darydamas bet kokį normalų apsipirkimą Lidl, rasi reikalingą prekę su Lidl prekės ženklu, kas nebūtinai galioja, tarkim, Maximai arba Rimi.
Lyginant tik įprastų prekės ženklų produktus (pvz. Pergalės saldainius ar kokius nors Snickers šokoladukus) Lidl su kitais tinklais, pamatysim, kad kainos yra tokios pačios arba tik keliais centais mažesnės. To daryti nereiktų, nes Lidl pranašumai ir populiarumas (bei dviženklis augimas senose konservatyviose rinkose) slypi visai ne čia.
Lyginant kitų tinklų own brand prekes su Lidl own brand prekėmis, pamatysim, kad ir čia kainų skirtumai nėra baisiai dideli. Nors ir didesni, nei įprastinių brandų: apie 10% (+-5%), nelygu, kokia prekė.
Tai kodėl apsimoka eiti į Lidl šopintis, jeigu paskaičiavus, teoriškai lyg ir nesutaupysim daugiau, negu kokius 5-10%? Dėl pigesnio krepšelio. Pigesnio, tai kalbam apie 15-20% ar daugiau. O jeigu gali šiek tiek pakoreguoti savo valgymo įpročius, tai, potencialiai, ir dar daugiau. Taip yra todėl, kad praktiškai visas Lidl krepšelis visada bus tik iš Lidl own brand produktų. Kai, tarkim, Maximoje, own brand proporcija bus gerokai mažesnė arba tų prekių bus ne visur, nereguliariai ir pan. Lidl marketingo core yra savi prekės ženklai. Kai tradiciniams supermarketams tai yra labiau add-on'as prie jų core brandinių produktų.
UK Rinkoje, beje, paskutinius 10 metų tradiciniai supermarketai irgi labai smarkiai plėtė savo prekės ženklo produktų pasirinkimą. Bet tai visvien nepadėjo sustabdyti rinkos dalies smukimo (ypač Tesco t.y. UK Maximos atitikmuo). Darė tai nepakankamai greitai ir turbūt nepadarė tinkamų kainų/kokybės.
Rezultatas toks, kad piniginėje tiesiog bus daugiau pinigų po apsipirkimo Lidl, negu kitur. Nebent turi labai stiprias preferencijas tam tikriems prekės ženklams ir nė už ką nesiruoši jų keisti. Visgi turint omeny Lietuvos pirkėjų jautrumą kainai, tai neturėtų būti svarbus faktorius. Jeigu Lidl sugebėjo išjudinti ledus tokioje ultrakonservatyvioje ir snobiškoje rinkoje, kaip UK (kur be snobiškumo egzistuoja dar ir seni neigiami sentimentai Vokietijos atžvilgiu), tai Lietuva su akcijas besivaikančiais pirkėjais ir dideliu jautrumu kainai bus easy peasy.
Barbora.lt lankausi kasdien. Nebent ten neregistruojamos visos Maximos prekės, dėl ko galėjau susidaryti klaidingą įspūdį?
Tikrai neregistruojama daug prekių ten. Pvz. tos minėtos Mū grietinės nėra, tų pigių grietinės ir augalinių riebalų mišinių nesimato išvis (gal kategorijos nerandu). Daumantų majonezo 1L indelio nėra, favorit majonezo nėra, nėra ten tų dar visokių pigesnių majonezų. Čia greitai šovę į galvą ko nėra atsidarius kaip pvz. grietines ir majonezus.
Dar pieną atsidariau - nėra pigiausio savo brand'o optima pieno.
Žodžiu daug ko ten nėra, o ypač, kaip matau pigiausių savo brando (kas aktualu lyginimams) produktų barboroje.
Barbora.lt lankausi kasdien. Nebent ten neregistruojamos visos Maximos prekės, dėl ko galėjau susidaryti klaidingą įspūdį?
Nežinau kas ten registruojama, o kas ne, bet Tamstos supratimas apie kasdieninę Maximos (o taip pat turbūt visų kitų LT prekybos tinklų) pasiūlą yra paviršutiniškas
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment