Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Jeigu Lietuvoje galėtum pakeisti 3 dalykus, ką keistum?
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek procentų srauto yra patys užsieniečiai už vairo?
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimą
Tam kad nebebausti už "klaideles" pirmiau reikia išmokti gerbti įstatymus, kokie jie bebūtų. Jei žmonės nenori jų gerbti ir laikytis, belieka priversti. Nemanau, kad tokia prievarta truktų ilgai.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O kiek procentų sudaro Lietuvos ekonomikos užsienio kapitalas? Kalba prasidėjo nuo to, ar padidintų investicijas ne tik į sostinę, jei pagerėtų susisiekimas.
Būtų labai įdomu išgirsti kuo užsienio kapitalo dalis Lietuvoje susijusi su užsieniečiais eisme Daugiau prasmės būtų pažiūrėti į atvykstančių turistų kiekį... Bet autoturistams taip pat labiau rūpi saugūs keliai, o ne konkretūs greičio apribojimai. Bent man turistaujant visiškai vienodai kitą miestą privažiuosiu po 2:30 ar 2:50, važiuodamas autostrada. Vistiek pakeliui lankyčiau įvairius objektus. Turbūt išvis važiuočiau ne autostrada, o panemune. Tuo tarpu net ir pusvalandis ViaBaltikoje ar Molėtų betonkėje (daugiau dėl eismo nei dėl pačio kelio) palieka nekokių prisiminimų.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Nebent tu lietuvius laikai džiunglių gyventojais. Dalinai kažkiek panašūs, po sovietinio kultūrinio gyvenimo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBent man turistaujant visiškai vienodai kitą miestą privažiuosiu po 2:30 ar 2:50, važiuodamas autostrada. Vistiek pakeliui lankyčiau įvairius objektus. Turbūt išvis važiuočiau ne autostrada, o panemune. Tuo tarpu net ir pusvalandis ViaBaltikoje ar Molėtų betonkėje (daugiau dėl eismo nei dėl pačio kelio) palieka nekokių prisiminimų.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Autostrada Vln-Klp galėtų būti ne daugiau 2h važiuojant pagal taisykles. Molėtų betonkę lyg ir kažkada planuoja keisti.
Comment
-
Andyour: Omanas būtent ir yra džiunglių įstatymų valstybė džiunglių gyventojams.
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
Awwwwww, how cute. Sėkmės
( Knygos leidimą finansavo Atviros Lietuvos fondas ir Atviros visuomenės institutas Budapešte (Vidurio Europos universiteto Vertimų projektas). Ačiū tau, Sorošai ).
Aš, kaip neo-liberalas, kuriam didžiausia visuomenės dorybė yra socialinis mobilumas, rašydamas
a) švietimas, b) švietimas, c) švietimas
turėčiau omenyje pre-school education.
Aukštasis, nors ir reformuotinas, yra gerokai mažiau reikšmingas nei priešmokyklinis ir pagrindinis išsilavinimas.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąturėčiau omenyje pre-school education.
O situacija su mokykliniu ugdymu labai liūdna. Blogiausia, kad dabartinės reformos vykdomos dar labiau įtvirtininant sovietinį daugiau kalimo - daugiau žinių modelį. Vaikams tik didinamas reikalaujamų žinių kiekis ir tiek. Minimaliai dirbama prie pačio žinių įsisavinimo, loginio mąstymo vystymo ir t.t.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas pasikeis? Bus galima paryškintu tekstu Klaipėdos lankstinuke užrašyti "2h drive from Vilnius"? Apart beprasmių lozungų kaip "atrodys solidžiau".
Comment
-
Taip, Pre school kaip priešmokyklinis.
Ten yra didžiausias galimybė sumažinti besisukančią socialinės atskirties spiralę, t.y. investavus pakankamai pinigų į kokybišką, visiems prieinamą ankstyvo amžiaus išsilavinimą, būtų pasiekiama didžiaisia nauda.
Visiems prieinamas, kokybiškas aukštasis mokslas yra JAU PER VĖLU, kalbant apie socialinį mobilumą.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO situacija su mokykliniu ugdymu labai liūdna. Blogiausia, kad dabartinės reformos vykdomos dar labiau įtvirtininant sovietinį daugiau kalimo - daugiau žinių modelį. Vaikams tik didinamas reikalaujamų žinių kiekis ir tiek. Minimaliai dirbama prie pačio žinių įsisavinimo, loginio mąstymo vystymo ir t.t.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O ką nepatraukliai? Kaunas - 40min, Klaipėda 2h. Tuo labiau, kad KET korekcija būtų minimali. Čia vienas iš visumos sprendimų, kaip investuotojams pasireklamuoti. Idealu būtų Vln ir Kns artimiausioje ateityje pritempti iki kokio dipolio Verslas matytų labai didelį darbo jėgos kiekį vienoje vietoje.
Vadybininkui suvažinėt pas klientus nėra problema ir truputi ilgiau. Abejoju ar koks Sanitex būtų laimingas jei darbuotojai lakstytų ant 180km/h su astronominėm kuro sąnaudom. Ir jų darbuotojams duodami kibirai nepritaikyti tam.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąTaip, Pre school kaip priešmokyklinis.
Ten yra didžiausias galimybė sumažinti besisukančią socialinės atskirties spiralę, t.y. investavus pakankamai pinigų į kokybišką, visiems prieinamą ankstyvo amžiaus išsilavinimą, būtų pasiekiama didžiaisia nauda.
Visiems prieinamas, kokybiškas aukštasis mokslas yra JAU PER VĖLU, kalbant apie socialinį mobilumą.
Darželyje nėra tiek aktualu nei būreliai, nei brangesnės ugdymo priemonės. Aišku ir ten yra daug ką tobulinti.
Dėl aukštojo mokslo visiškai pritariu. Jei mokykloje neįdiegė logiško požiūrio į pasaulį ir nueina studijuoti idotiškas specialybes - niekas nebepadės. Nebent darbo biržos perkvalifikavimo kursai.
Comment
-
Kai verslas ruošiasi investuoti, jis žiūri koks yra susisiekimas. Sostinės oro uostas vienintelis turi gerą susisiekimą su likusiu pasauliu. Kaip tu galėtum paaiškinti, kodėl Vilniuje į paslaugų centrus tokios didelės investicijos, o čia visiškai šalia Kaune, beveik nulis? Tipo pavažiuoti 100km yra didelė problema? Matyt, kad yra ir labai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vadybininkui suvažinėt pas klientus nėra problema ir truputi ilgiau. Abejoju ar koks Sanitex būtų laimingas jei darbuotojai lakstytų ant 180km/h su astronominėm kuro sąnaudom. Ir jų darbuotojams duodami kibirai nepritaikyti tam.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKai verslas ruošiasi investuoti, jis žiūri koks yra susisiekimas. Sostinės oro uostas vienintelis turi gerą susisiekimą su likusiu pasauliu. Kaip tu galėtum paaiškinti, kodėl Vilniuje į paslaugų centrus tokios didelės investicijos, o čia visiškai šalia Kaune, beveik nulis? Tipo pavažiuoti 100km yra didelė problema? Matyt, kad yra ir labai.
100km yra problema nesvarbu ar pagal leistiną greitį tai 1h ar 0:50. Jei užtaikysi ant daug eismo ar dar kokių kataklizmų - ar taip ar taip vienodai strigsi. Be to piko metu ir 120km/h vidutiniu Vilnius-Kaunas nepravažiuosi. Padidinus leistiną greitį nuo to niekas nepasikeis. Maža to, jei atvažiuoja orouostinė delegacija - didelė tikimybė, kad jie naudosis viešuoju transportu, o ne nuomosis auto ir ja važiuos. Autobusai tikrai nevažiuos 180 ar net 150 O traukiniai atskira tema.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaip tai kaip tik kartais "kablukai" skraido ant techninių galimybių ribos. Sąnaudas nelabai skaičiuoja - gazas-dugnas
Comment
Comment